Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мікрофон<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Скоморовська, Наталія (викладач Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Формування навичок критичного мислення на уроках літератури [Текст] / Н. Скоморовська // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 3. - С. 2-5 : табл. - Библиогр.: с. 5. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕЦІ
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- педагогические технологии -- критичне мислення -- критическое мышление -- стратегії -- стратегии -- компетентності -- компетентности -- розвиток критичного мислення учнів -- развитие критического мышления учеников -- інноваційні педагогічні технології -- инновационные педагогические технологии -- викладання літератури -- преподавание литературы -- етапи уроку -- этапы урока -- усвідомлення змісту -- осознание содержания -- рефлексія -- рефлексия -- технологія "Мікрофон" -- технология "Микрофон" -- гронування -- гроздевание -- щоденник подвійних нотаток -- дневники двойных записей -- мозковий штурм -- мозговой штурм -- критерії оцінки навичок критичного мислення -- критерии оценки навыков критического мышления
Анотація: Розглянуто технології розвитку критичного мислення учнів на прикладі аналізу повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицький, Іван Семенович (письменник ; 1838-1918) \о нем\; Кайдашева сім'я, повість \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.04.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Дмітрієнко, Ольга (вихователь-методист).
    Як досягти чіткої вимови? Допоможе фольклор! : семінар-практикум для педагогів / О. Дмітрієнко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 22-24. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.104.6
Рубрики: Методична робота в дошкільних освітніх закладах
   Методическая работа в дошкольных образовательных учреждениях

Кл.слова (ненормовані):
семінари-практикуми -- фольклор -- українознавство -- розвиток мовлення -- логопедія -- робота з колективом -- вправи -- практикуми -- вірши -- скоромовки -- лічилки -- казки -- звукова культура мовлення -- семинары-практикумы -- украинознавство -- развитие речи -- логопедия -- работа с коллективом -- упражнения -- практикумы -- стихотворения -- скороговорки -- считалки -- сказки -- языковая культура речи
Анотація: У статті подано семінар-практикум про методи та прийоми використання фольклорного матеріалу у вихованні дошкільнят

Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
План на день, практикум \о произв.\; Хто швидше скаже?, вправа \о произв.\; Відгадай лічилку, вправа \о них\; Велике прання, вправа \о произв.\; Відкритий мікрофон, вправа \о произв.\; Сітка,гілка..., лічилка \о произв.\; Летів рій бджілок..., лічилка \о произв.\; Раз, два, тир, чотири!, лічилка \о произв.\; Іваночку, Іваночку..., лічилка \о произв.\; Федір, Сидір і Каленик..., лічилка \о произв.\; Ой, у Лиски, Лиски новий двір..., лічилка \о произв.\; Свинка плащика купила..., лічилка \о произв.\; П'ять зайчаток вийшли з дому..., лічилка \о произв.\; Їхав лис через ліс..., лічилка \о произв.\; Десять жабок на ставку..., лічилка \о произв.\; Вовк-вовцюг вівцю волік..., скоромовка \о произв.\; Лис малий і більший лис..., скоромовка \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Кугай, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри фізико-математичної освіти та інформатики).
    Застосування методів інтерактивного навчання для формуваня методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики / Н. Кугай // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 11. - С. 46-54. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
методи інтерактивного навчання -- методы интерактивного обучения -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- методологічні знання і вміння -- методологические знания и умения -- операційні числення -- операционное исчисление -- майбутні учителя математики -- будущие учителя математики -- індекс ставлення -- индекс отношения -- высшее образование -- вища освіта -- работа в малых группах -- робота у малих групах -- мікрофон -- микрофон -- приклади використання методів навчання -- примеры использования методов обучения -- навчальні предмети -- учебные предметы
Анотація: З'ясовано можливість і обґрунтовано доцільність використання методів інтерактивного навчання як ефективної методики формування методологічних знань і вмінь під час проведення занять з дисципліни "Операційне числення". Виявлено позитивний вплив методів інтерактивного навчання на ставлення студентів до навчальної дисципліни. Наведено приклади методологічних знань майбутнього педагога, які доцільно формувати під час вивчення дисципліни. Розглянуто сутність таких методів інтерактивного навчання, як "Робота у малих групах", "Мікрофон". Запропоновано приклади використання зазначених методів на заняттях із дисципліни "Операційне числення" та показано, як ці методи сприяють формуванню методологічних знань та умінь.


Знайти схожі

4.


    Козінцева, Тетяна (учитель початкових класів; спеціаліст вищої категорії).
    Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Т. Козінцева // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 10-13. : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

   Методика викладання природознавства

   Методика преподавания природоведения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- молодші школярі -- младшие школьники -- критичне мислення -- критическое мышление -- творчі здібності школярів -- творческие способности школьников -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- асоціативний кущ -- ассоциативный куст -- кубування -- кубирование -- мозковий штурм -- мозговой штурм -- мозаїка -- мозаика -- метод прес -- метод пресс -- мікрофон -- микрофон -- дискусія -- дискуссия -- 3 клас -- 3 класс -- 4 клас -- 4 класс -- природознавство -- природоведение -- корисні копалини -- полезные ископаемые -- грунти України -- грунты Украины -- тіла -- тела -- вещества -- речовини -- українська мова -- украинский язык -- спільнокореневі слова -- однокоренные слова -- пізнавальні завдання -- познавательные задания -- логічне мислення -- логическое мышление
Анотація: Акцентовано увагу на необхідності добирати на кожний урок пізнавальні завдання з метою розвитку логічного мислення молодших школярів. Конкретизовані основні етапи уроку критичного мислення. Надаються приклади інтерактивних технологій та методів навчання (стратегії "Кубування", "Асоціативний кущ", "Мозковий штурм", "Мозаїка", метод "Прес" тощо) на уроках природознавства та української мови в 3 і 4 класах.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\6.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)