Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=міжпредметні зв'язки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.


    Білоус, Надія (аспірантка; Вінниця).
    Використання історичного матеріалу на уроках української літератури. 10 - 11 класи / Надія Білоус // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 13-17. - Бібліографія : С.20 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

Кл.слова (ненормовані):
дидактические методы -- дидактичні методи -- исторические материалы на уроках литературы -- история педагогики -- історичні матеріали на уроках літератури -- історія педагогіки -- межпредметные связи -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методы обучения -- міжпредметні зв'язки -- персоналии педагогов -- персоналии писателей украинских -- персоналії педагогів -- персоналії письменників українських -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Проблема міжпредметних зв'язків в історії педагогічної думки. Методи і прийоми навчання, необхідні для залучення історичного матеріалу при вивченні української літератури, зокрема на уроках з вивчення драми Лесі Українки "Бояриня", новели В. Стефаника "Камінний хрест" та творчості П. Тичини


Дод.точки доступу:
Ушинский, Константин Дмитриевич \о нем\; Тичина, Павло \о нем\; Стефаник, Василь \о нем\; Українка, Леся \о нем\; Песталоцці, Йоган Генріх \о нем\; Бояриня \о произв.\; Камінний хрест \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Ярмолюк, Алла (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки АПН України).
    Шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови в старшій школі / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
межпредметная интеграция -- межпредметные связи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- міжпредметні зв'язки -- мовленнєва компетенція -- мовленнєві уміння -- речевая компетенция -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Вивчаються шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови: формування соціокультурної компетенції та мовленнєвих навичок і вмінь, застосування міжпредметних зв'язків, відбір навчальних текстів соціокультурного спрямування тощо.


Знайти схожі

3.


    Ярмолюк, Алла (науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 32-36. - Бібліографія : С.36 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- межпредметная интеграция -- межпредметная координация -- межпредметные связи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- міжпредметна координація -- міжпредметні зв'язки -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розкрито особливості реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови в контексті міжпредметної інтеграції, запропоновано приклади завдань, спрямованих на формування соціокультурної компетенції учнів старших класів.


Знайти схожі

4.


    Кравченко, Юрій (заступник директора ЗОШ І - ІІІ ст. №21 м. Білої Церкви).
    Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін [Текст] / Ю. Кравченко // Українознавство. - 2012. - № 1. - С.179-181 : табл. - Библиогр.: с. 181. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.26(4 Укр)
Рубрики: Методика викладання навчальних предметів у загальноосвітній школі
   Методика преподавания учебніх предметов в общеобразовательной школе

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українознавство -- діяльнісний підхід -- навчально-виховне середовище -- пізнавальна активність -- міжпредметна інтеграція -- навчальні проекти -- природничо-математичні дисципліни -- пошуково-дослідницька робота старшокласників -- національне виховання -- патріотичне виховання -- міжпредметні зв'язки -- щоденники погоди -- украиноведение -- деятельностный подход -- учебно-воспитательная среда -- познавательная активность -- межпредметная интеграция -- учебные проекты -- естественно-математические дисциплины -- поисково-исследовательская работа старшеклассников -- национальное воспитание -- патриотическое воспитание -- межпредметные связи -- дневники погоды
Анотація: Досвід українознавчої роботи на уроках природничо-математичних дисциплін ЗОШ № 21 Білої Церкви.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Загальноосвітня школа І - ІІІ ступеня №21 \про неї\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Марчук, Галина (учителька математики Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету ім. Тараса Шевченка).
    Українознавство і математика в школі [Текст] / Г. Марчук // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 206-207. - Бібліогр.: с. 207. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.200.50(4 Укр)
Рубрики: Формування наукового гуманістичного світогляду
   Формирование научного гуманистического мировоззрения

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання математики -- викладання українознавства -- міжпредметні зв'язки -- національне виховання -- патріотичне виховання -- преподавание математики -- преподавание украиноведения -- межпредметные связи -- национальное воспитание -- патриотическое воспитание
Анотація: Учителька математики про зв'язок математики і українознавства та про моменти національного і патріотичного виховання на уроках математики.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (17.07.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Трубачева, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки).
    Міжпредметні проекти у формуванні навчальних компетентностей старшокласників / С. Трубачева, Л. Осадчук // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 5. - С. 56-58. - Література : С.58 : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- межпредметные связи -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- міжпредметні зв'язки -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- старшие классы -- старші класи -- украинская литература -- українська література
Анотація: Присвячено аналізу можливостей базової освітньої технології формування навчальних компетентностей учнів - методу проектів, який набуває особливовго значення в умовах профільного навчання. Надано приклади організації міжпредметного професійно орієнтованого проекту.


Дод.точки доступу:
Осадчук, Лариса

Знайти схожі

7.


   
    Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова. 5-9 класи [Текст] // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 5. - С. 2-14 : табл. . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- навчальні плани -- учебные планы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- учебные программы -- украинский язык -- українська мова -- школьное образование -- шкільна освіта -- навчальні програми -- коммуникативная компетентность -- українська мова -- комунікативна компетентність -- змістові лінії навчальних курсів -- содержательные линии учебных курсов -- внутрішньопредметні зв'язки -- внутрипредметные связи -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- дидактичні принципи навчання -- дидактические принципы обучения -- принцип взаємозв'язку навчання -- принцип взаимосвязи и гуманизации -- принцип демократизації і гуманізації навчання -- принцип демократизации и гуманизации обучения -- принцип особистісної орієнтації навчання -- принцип личностной ориентации обучения -- принцип урахування життєвої перспективи у навчанні -- принцип учитывания жизненной перспективы в обучении -- принцип текстотворчості у навчанні -- принцип текстотворчества в обучении -- аудіювання -- аудирование -- читання мовчки -- чтение молча -- говоріння -- говорение -- письмо -- социокультурный принцип обучения -- соціокультурний принцип навчання -- принцип органического совмецения обучения и языка -- принцип органічного поєднання навчання й мови -- принцип практичної спрямованості в навчанні -- принцип практической направленности в обучении -- календарно-тематичне планування -- календарно-тематическое планирование -- календарні плани -- календарные планы
Анотація: Програма з української мови для 5-х класів середньої школи.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.05.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Лелюх, Інна (аспірант Черкаського національного унверситету імені Богдана Хмельницького).
    Загальнотеоретичні засади шкільної літературної освіти в педагогічній спадщині Ніли Волошиної / І. Лелюх // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 23-27. - Бібліограф. : С.27 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
литературное образование -- літературна освіта -- межпредметные связи -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- міжпредметні зв'язки -- науковці-методисти -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- підручник української літератури -- создание учебников -- створення підручників -- украинская литература -- українська література -- учебник украинской литературы -- ученые-методисты -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Проаналізовано теоретичні засади шкільної літературної освіти, розроблені в працях Н. Волошиної. Розкрито питання вивчення літератури у зв'язку з іншими видами мистецтва, застосування міжпредметних зв'язів, упровадження новаторських ідей, створення підручників.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосиповна (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент АПН України ; 1940-2010) \о ней\

Знайти схожі

9.


    Смольницька, Ольга (науковий співробітник відділу української філології ННДІУВІ).
    Репрезентація літературного контенту в сучасних підручниках з української мови для десятого класу [Текст] / О. Смольницька // Українознавство : науковий, громадсько-політичний, культурно-мистецький, релігійно-науковий, педагогічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 86-91. - Библиогр.: с. 90-91. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- підручники з української мови -- учебники по украинскому языку -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- українська література -- украинская литература -- художні тексти -- художественные тексты -- письменники України -- писатели Украины -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- національне виховання -- национальное воспитание -- аналіз підручників -- анализ учебников
Анотація: Проаналізовано основні підручники з української мови для десятого класу загальноосвітніх навчальних закладів, рекомендовані Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. Особливу увагу звернено на кількісне і якісне представленя художніх текстів з української літератури, використовуваних як наочний матеріал.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Українська мова (рівень стандарту). 10клас, підручник \о произв.\; Українська мова (академічний рівень). 10 клас, підручник \о произв.\; Українська мова (профільний рівень). 10 клас, підручник \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.05.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Бурчак, Ліана (доцент кафедри біології та основ сільського господарства Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка ; кандидат педагогічних наук).
    Інтеграція знань учнів з хімії та математики в старшій школі / Л. Бурчак, С. Бурчак // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 18-23 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- математика -- хімія -- химия -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- інтеграція знань -- интеграция знаний -- математичні дії -- математические действия -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи
Анотація: Розглянуто взаємозв'язок хімічного і математичного матеріалу у старшій школі.


Дод.точки доступу:
Бурчак, Станіслав (доцент кафедри математики і методики викладання Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка ; кандидат педагогічних наук)

Знайти схожі

11.


    Дерхо, Віктор (вчитель історії Зеленобалківської СШ Широківського району Дніпропетовської області).
    Застосування міжпредметних зв'язків на уроці історії як засіб розвитку культурологічних компетенцій семикласників [Текст] / В. Дерхо // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - Київ : "Етносфера", 2013. - № 6. - С. 31-36 : табл. - Бібліогр.: с. 36. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- преподавание истоии -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- міжпредметна інтеграція -- межпредметная интеграция -- 7 клас -- 7 класс -- історія Західної Європи середніх віків -- история Западной Европы в средние века -- розробки уроків -- разработки уроков -- культура епохи середньовіччя -- культура эпохи средневековья -- героїчний епос -- героическтй эпос -- образ Роланда -- викладання літератури -- преподавание литературы -- лицарська культура -- рыцарская культура -- кодекс лицарської честі -- кодекс рыцарской чести -- куртуазніть -- куртуазность -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки
Анотація: Розробка інтегрованого уроку історії, зарубіжної літератури та образотворчого мистецтва, присвяченого історії Західної Європи періоду середньовіччя, культурі Західної Європи цього періоду та героїчній поемі "Пісня про Роланда".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім. М. Свтлова

Дод.точки доступу:
Пісня про Роланда, епос \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (30.08.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

12.


    Осадчук, Раїса (науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
    Педагогічні технології міжпредметних зв'язків у навчально-виховному процесі [Текст] / Р. Осадчук // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 9. - С. 14-16. - Библиогр.: с. 16. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- преподавание истории -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- підходи до визначення педагогічної технології -- подходы к определению педагогической технологии -- критерії педагогічних технологій -- критерии педагогических технологий -- структура педагогічних технологій -- структура педагогических технологий -- педагогічні технології міжпредметних зв'язків -- педагогические технологии межпредметных связей
Анотація: Теоретичне обгрунтування суті педагогічної технології міжпредметних звязків.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.10.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

13.


    Кривоший, Олександр (кандидат історичних наук).
    Жінка в історії козацького Запоріжжя [Текст] / О Кривоший // Історія в школі : науково-методичний журналдля вчителів. - 2013. - № 10. - С. 18-21. - Библиогр.: с. 21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
історія України -- навчальні програми -- 8 клас -- 10 клас -- 11 клас -- суспільно-гуманітарні напрями -- жінки в історії України -- гендерна рівність -- історія жінок України -- міжпредметні зв'язки -- історія запорізького козацтва -- история Украины -- учебные програмы -- 8 класс -- 10 класс -- 11 класс -- общественно-гуманитарные направления -- женщины в истории Украины -- гендерное равенство -- история женщин Украины -- межпредметные связи -- история запоржского козачества
Анотація: Навчальна програма курсу за вибором історія України для учнів 8 класу основної школи та 10-11 класів суспільно-гуманітарного напряму старшої школи.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (29.11.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

14.


    Дрик, Олена (учитель української мови та літератури; спеціалізована школа № 260; Київ).
    Драма-феєрія "Лісова пісня"- глибока філософія життя в любові [Текст] / О. Дрик // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - № 11. - С. 10-12 : фото . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
план уроку -- інтегровані уроки -- методика викладання української літератури -- уроки-дослідження -- міжпредметні зв'язки -- мультимадійні презентації -- письменники України -- план уроку -- интегрированные уроки -- методика преподавания украинской литературы -- уроки-исследования -- межпредметные связи -- мультимедийные презентации -- писатели Украины
Анотація: Урок-дослідження з мультимедійною презентацією та елементами театралізації за драмою-феєрією "Лісова пісня" Лесі Українки.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М Свєтлова

Дод.точки доступу:
Українка, Леся (письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Лісова пісня, драма-феєрія \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (20.11.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

15.


    Смольницька, Ольга (кандидат філософських наук; науковий співробітник відділу української філології ННДІУВІ).
    Аналіз літературного контенту в навчально-методичній літературі з української мови для 10-11 класів [Текст] / О. Смольницька // Українознавство : науковий, громадсько-політичний, культурно-мистецький, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2013. - № 3-4. - С. 60-65 : табл. - Бібліогр.: с. 68. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- підручники -- учебники -- 10 клас -- 10 класс -- 11 клас -- 11 класс -- межпредметные связи -- міжпредметні зв'язки -- виклдання української літератури -- преподавание украинской литературы -- навчальні посібники -- учебные пособия
Анотація: Аналіз деяких підручників та навчальних посібників з української мови для 10-11 класів з точки зору матеріалів, спрямованих на культурний розвиток учнів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Підручник з української мови для 11 класу за редакцією М. Пентилюк \о произв.\; Навчальний посібник з української мови для вчителів шкіл з російською мовою навчання Л. Бондаревої і Т, Лаврової \о произв.\; Посібник з української мови для вчитеів 11 класів О.Тєлєжкіної і Т. Турути \о произв.\; Довідник завдань з української мови О.Авраменко і М. Блажко \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (08.01.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

16.


    Гулай, Альона (молодший науковий співробітник відділу української філології ННДІУВІ).
    Формування мовної особистості школяра на матеріалах історичного контенту журналу "Дивослово" [Текст] / А. Гулай // Українознавство : науковий, громадсько-політичний, культурнго-мистецький, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2013. - № 3-4. - С. 65-69 : табл. - Бібліогр.: с. 68. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2227-5959
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- викладання історії України -- преподавание истории Украины -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- навчальні матеріали -- учебные материалы -- історичний компонент -- исторический компонент -- журнали -- журналы -- педагогічна преса -- педагогическая пресса -- розробки уроків -- разработки уроков
Анотація: Аналіз історичного компоненту запропонованих у журналі "Дивослово" розробок уроків з української мови та позакласних заходів.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Дивослово, науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (08.01.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

17.


    Хайрулліна, Василина (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент; заслужений працівник освіти; директор).
    Шляхи реалізації міжпредметних зв`язків на уроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайрулліна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 60-68 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
початкова загальна освіта -- начальное общее образование -- інтегрований підхід -- интегрированный подход -- рівні дидактичної інтеграції -- уровни дидактической интеграции -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- уроки в проектних класах -- уроки в проектных классах -- проектні класи -- проектные классы -- приклади уроків -- примеры уроков
Анотація: Представлено характеристику інтегрованого підходу як одного з провідних напрямів модернізації системи початкової загальної освіти України. Охарактеризовано три рівні дидактичної інтеграції. Визначено роль міжпредметних зв`язків у розв`язанні завдань освіти, виховання та розвитку учнів молодшого шкільного віку. Презентовано досвід реалізації міжпредметних зв`язків на уроках у проектних класах "Інтелект України".


Дод.точки доступу:
Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\; Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\

Знайти схожі

18.


    Вагіна, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент).
    Математичні засоби розвитку профільних інтересів учнів гуманітарних класів філологічного напряму / Н. Вагіна, І. Іщенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 47-52 : табл.-1. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
профільні школи -- профильные школы -- класи філологічного напряму -- классы филологического направления -- профільно орієнтоване навчання математики -- профильно ориентированное обучение математике -- елементи математичної лінгвістики -- элементы математической лингвистики -- учбові предмети -- учебные предметы -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- гуманітарний потенціал математики -- гуманитарный потенциал математики -- симетричні літери -- симметрические буквы -- паліндроми -- палиндромы -- математична лінгвістика -- математическая лингвистика
Анотація: Розкриваються теоретичні і практичні аспекти розвитку профільних інтересів учнів гуманітарних класів філологічного напряму засобами встановлення міжпредметних зв'язків математики, використання математичних понять і методів при вивченні мов і літератури, навчання школярів елементам математичної лінгвістики на етапах передпрофільної та профільної підготовки.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Іщенко, Ірина (учитель математики вищої категорії; вчитель-методист)

Знайти схожі

19.


    Берегова, Ірина (вчитель-методист; вчитель світової літератури).
    Мультимедійні технології як засіб розвитку критичного мислення на уроках світової літератури / І. Берегова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 53-57. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні технології -- мультимедийные технологии -- критичне мислення -- критическое мышление -- мультимедійні уроки -- мультимедийные уроки -- медіакультура -- медиакультура -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- учбові предмети -- учебные предметы -- світова література -- мировая литература -- презентації -- презентации -- засоби розвитку критичного мислення -- средства развития критического мышления
Анотація: Висвітлено проблему використання різноманітних мультимедійних технологій у процесі розвитку критичного мислення на уроках світової літератури. Обгрунтовано переваги мультимедійного уроку, представлено рекомендації щодо виконання творчого завдання, а також застосування мультимедіа на різних етапах уроку. Акцентується на доцільності розвитку й використання міжпредметних зв'язків, які надають учням можливість глибше усвідомити сенс літератури як складової світового мистецтва та духовної книги життя.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

20.


    Заєць, Валентина (старший викладач Гуманітарного інституту Київського університету ім. Б. Грінченка; кандидат філолологічних наук).
    Робота з текстами на міжпредметній основі: теоретичний аспект / В. Заєць // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 5. - С. 13-16. - Бібліографія : С.16 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
межпредметные связи -- межпредметные связи в обучении -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- міжпредметні зв'язки -- работа с текстами -- робота з текстами -- робота з текстом -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розкрито теоретичний аспект роботи з текстами міжпредметного змісту. Обгрунтовано важливість використання на уроках української мови текстового ресурсу для набуття мовно-мовленнєвих знань, умінь та навичок.


Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)