Пошуковий запит: <.>K=міжпредметні зв'язки<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Білоус, Надія (аспірантка; Вінниця). Використання історичного матеріалу на уроках української літератури. 10 - 11 класи / Надія Білоус> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 13-17. - Бібліографія : С.20 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Литературоведение Літературознавство Кл.слова (ненормовані): дидактические методы -- дидактичні методи -- исторические материалы на уроках литературы -- история педагогики -- історичні матеріали на уроках літератури -- історія педагогіки -- межпредметные связи -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методы обучения -- міжпредметні зв'язки -- персоналии педагогов -- персоналии писателей украинских -- персоналії педагогів -- персоналії письменників українських -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Проблема міжпредметних зв'язків в історії педагогічної думки. Методи і прийоми навчання, необхідні для залучення історичного матеріалу при вивченні української літератури, зокрема на уроках з вивчення драми Лесі Українки "Бояриня", новели В. Стефаника "Камінний хрест" та творчості П. Тичини
Дод.точки доступу: Ушинский, Константин Дмитриевич \о нем\; Тичина, Павло \о нем\; Стефаник, Василь \о нем\; Українка, Леся \о нем\; Песталоцці, Йоган Генріх \о нем\; Бояриня \о произв.\; Камінний хрест \о произв.\ Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ярмолюк, Алла (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки АПН України). Шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови в старшій школі / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): межпредметная интеграция -- межпредметные связи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- міжпредметні зв'язки -- мовленнєва компетенція -- мовленнєві уміння -- речевая компетенция -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови Анотація: Вивчаються шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови: формування соціокультурної компетенції та мовленнєвих навичок і вмінь, застосування міжпредметних зв'язків, відбір навчальних текстів соціокультурного спрямування тощо.
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ярмолюк, Алла (науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України). Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 32-36. - Бібліографія : С.36 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): лингводидактика -- лінгводидактика -- межпредметная интеграция -- межпредметная координация -- межпредметные связи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- міжпредметна координація -- міжпредметні зв'язки -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова Анотація: Розкрито особливості реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови в контексті міжпредметної інтеграції, запропоновано приклади завдань, спрямованих на формування соціокультурної компетенції учнів старших класів.
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кравченко, Юрій (заступник директора ЗОШ І - ІІІ ст. №21 м. Білої Церкви). Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін [Текст] / Ю. Кравченко> // Українознавство. - 2012. - № 1. - С.179-181 : табл. - Библиогр.: с. 181. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.26(4 Укр) Рубрики: Методика викладання навчальних предметів у загальноосвітній школі Методика преподавания учебніх предметов в общеобразовательной школе Україна Украина Кл.слова (ненормовані): українознавство -- діяльнісний підхід -- навчально-виховне середовище -- пізнавальна активність -- міжпредметна інтеграція -- навчальні проекти -- природничо-математичні дисципліни -- пошуково-дослідницька робота старшокласників -- національне виховання -- патріотичне виховання -- міжпредметні зв'язки -- щоденники погоди -- украиноведение -- деятельностный подход -- учебно-воспитательная среда -- познавательная активность -- межпредметная интеграция -- учебные проекты -- естественно-математические дисциплины -- поисково-исследовательская работа старшеклассников -- национальное воспитание -- патриотическое воспитание -- межпредметные связи -- дневники погоды Анотація: Досвід українознавчої роботи на уроках природничо-математичних дисциплін ЗОШ № 21 Білої Церкви.
Утримувачі документа: ОБМ ім. М. Свєтлова Дод.точки доступу: Загальноосвітня школа І - ІІІ ступеня №21 \про неї\ Є примірники у відділах: ЧЗ (23.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Марчук, Галина (учителька математики Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету ім. Тараса Шевченка). Українознавство і математика в школі [Текст] / Г. Марчук> // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 206-207. - Бібліогр.: с. 207. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
. - ISSN 2227-5959ББК 74.200.50(4 Укр) Рубрики: Формування наукового гуманістичного світогляду Формирование научного гуманистического мировоззрения Україна Украина Кл.слова (ненормовані): викладання математики -- викладання українознавства -- міжпредметні зв'язки -- національне виховання -- патріотичне виховання -- преподавание математики -- преподавание украиноведения -- межпредметные связи -- национальное воспитание -- патриотическое воспитание Анотація: Учителька математики про зв'язок математики і українознавства та про моменти національного і патріотичного виховання на уроках математики.
Утримувачі документа: ОБМ ім. М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (17.07.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Трубачева, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки). Міжпредметні проекти у формуванні навчальних компетентностей старшокласників / С. Трубачева, Л. Осадчук> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 5. - С. 56-58. - Література : С.58 : 2 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- межпредметные связи -- метод проектів -- метод проектов -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- міжпредметні зв'язки -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- старшие классы -- старші класи -- украинская литература -- українська література Анотація: Присвячено аналізу можливостей базової освітньої технології формування навчальних компетентностей учнів - методу проектів, який набуває особливовго значення в умовах профільного навчання. Надано приклади організації міжпредметного професійно орієнтованого проекту.
Дод.точки доступу: Осадчук, Лариса Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова. 5-9 класи [Текст]> // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 5. - С. 2-14 : табл.
. - ISSN 0130-5263ББК 74.268.1(4Укр) Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Кл.слова (ненормовані): викладання української мови -- преподавание украинского языка -- навчальні плани -- учебные планы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- учебные программы -- украинский язык -- українська мова -- школьное образование -- шкільна освіта -- навчальні програми -- коммуникативная компетентность -- українська мова -- комунікативна компетентність -- змістові лінії навчальних курсів -- содержательные линии учебных курсов -- внутрішньопредметні зв'язки -- внутрипредметные связи -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- дидактичні принципи навчання -- дидактические принципы обучения -- принцип взаємозв'язку навчання -- принцип взаимосвязи и гуманизации -- принцип демократизації і гуманізації навчання -- принцип демократизации и гуманизации обучения -- принцип особистісної орієнтації навчання -- принцип личностной ориентации обучения -- принцип урахування життєвої перспективи у навчанні -- принцип учитывания жизненной перспективы в обучении -- принцип текстотворчості у навчанні -- принцип текстотворчества в обучении -- аудіювання -- аудирование -- читання мовчки -- чтение молча -- говоріння -- говорение -- письмо -- социокультурный принцип обучения -- соціокультурний принцип навчання -- принцип органического совмецения обучения и языка -- принцип органічного поєднання навчання й мови -- принцип практичної спрямованості в навчанні -- принцип практической направленности в обучении -- календарно-тематичне планування -- календарно-тематическое планирование -- календарні плани -- календарные планы Анотація: Програма з української мови для 5-х класів середньої школи.
Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (23.05.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лелюх, Інна (аспірант Черкаського національного унверситету імені Богдана Хмельницького). Загальнотеоретичні засади шкільної літературної освіти в педагогічній спадщині Ніли Волошиної / І. Лелюх> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 23-27. - Бібліограф. : С.27 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): литературное образование -- літературна освіта -- межпредметные связи -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- міжпредметні зв'язки -- науковці-методисти -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- підручник української літератури -- создание учебников -- створення підручників -- украинская литература -- українська література -- учебник украинской литературы -- ученые-методисты -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование Анотація: Проаналізовано теоретичні засади шкільної літературної освіти, розроблені в працях Н. Волошиної. Розкрито питання вивчення літератури у зв'язку з іншими видами мистецтва, застосування міжпредметних зв'язів, упровадження новаторських ідей, створення підручників.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Волошина, Ніла Йосиповна (доктор педагогічних наук; професор; член-кореспондент АПН України ; 1940-2010) \о ней\ Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Смольницька, Ольга (науковий співробітник відділу української філології ННДІУВІ). Репрезентація літературного контенту в сучасних підручниках з української мови для десятого класу [Текст] / О. Смольницька> // Українознавство : науковий, громадсько-політичний, культурно-мистецький, релігійно-науковий, педагогічний журнал. - 2013. - № 1. - С. 86-91. - Библиогр.: с. 90-91. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
. - ISSN 2227-5959ББК 74.268.1(4Укр) Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Кл.слова (ненормовані): викладання української мови -- преподавание украинского языка -- підручники з української мови -- учебники по украинскому языку -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- українська література -- украинская литература -- художні тексти -- художественные тексты -- письменники України -- писатели Украины -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- національне виховання -- национальное воспитание -- аналіз підручників -- анализ учебников Анотація: Проаналізовано основні підручники з української мови для десятого класу загальноосвітніх навчальних закладів, рекомендовані Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. Особливу увагу звернено на кількісне і якісне представленя художніх текстів з української літератури, використовуваних як наочний матеріал.
Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Дод.точки доступу: Українська мова (рівень стандарту). 10клас, підручник \о произв.\; Українська мова (академічний рівень). 10 клас, підручник \о произв.\; Українська мова (профільний рівень). 10 клас, підручник \о произв.\ Є примірники у відділах: ЧЗ (16.05.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бурчак, Ліана (доцент кафедри біології та основ сільського господарства Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка ; кандидат педагогічних наук). Інтеграція знань учнів з хімії та математики в старшій школі / Л. Бурчак, С. Бурчак> // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 18-23 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- математика -- хімія -- химия -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- інтеграція знань -- интеграция знаний -- математичні дії -- математические действия -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи Анотація: Розглянуто взаємозв'язок хімічного і математичного матеріалу у старшій школі.
Дод.точки доступу: Бурчак, Станіслав (доцент кафедри математики і методики викладання Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка ; кандидат педагогічних наук) Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дерхо, Віктор (вчитель історії Зеленобалківської СШ Широківського району Дніпропетовської області). Застосування міжпредметних зв'язків на уроці історії як засіб розвитку культурологічних компетенцій семикласників [Текст] / В. Дерхо> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - Київ : "Етносфера", 2013. - № 6. - С. 31-36 : табл. - Бібліогр.: с. 36. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3 Рубрики: Методика викладання історії Методика преподавания истории Кл.слова (ненормовані): викладання історії -- преподавание истоии -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- міжпредметна інтеграція -- межпредметная интеграция -- 7 клас -- 7 класс -- історія Західної Європи середніх віків -- история Западной Европы в средние века -- розробки уроків -- разработки уроков -- культура епохи середньовіччя -- культура эпохи средневековья -- героїчний епос -- героическтй эпос -- образ Роланда -- викладання літератури -- преподавание литературы -- лицарська культура -- рыцарская культура -- кодекс лицарської честі -- кодекс рыцарской чести -- куртуазніть -- куртуазность -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки Анотація: Розробка інтегрованого уроку історії, зарубіжної літератури та образотворчого мистецтва, присвяченого історії Західної Європи періоду середньовіччя, культурі Західної Європи цього періоду та героїчній поемі "Пісня про Роланда".
Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім. М. Свтлова Дод.точки доступу: Пісня про Роланда, епос \о произв.\ Є примірники у відділах: ЧЗ (30.08.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Осадчук, Раїса (науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України). Педагогічні технології міжпредметних зв'язків у навчально-виховному процесі [Текст] / Р. Осадчук> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 9. - С. 14-16. - Библиогр.: с. 16. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3(4Укр) Рубрики: Методика викладання Історії Методика преподавания истории Україна Украина Кл.слова (ненормовані): викладання історії -- преподавание истории -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- підходи до визначення педагогічної технології -- подходы к определению педагогической технологии -- критерії педагогічних технологій -- критерии педагогических технологий -- структура педагогічних технологій -- структура педагогических технологий -- педагогічні технології міжпредметних зв'язків -- педагогические технологии межпредметных связей Анотація: Теоретичне обгрунтування суті педагогічної технології міжпредметних звязків.
Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (23.10.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кривоший, Олександр (кандидат історичних наук). Жінка в історії козацького Запоріжжя [Текст] / О Кривоший> // Історія в школі : науково-методичний журналдля вчителів. - 2013. - № 10. - С. 18-21. - Библиогр.: с. 21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3 Рубрики: Методика викладання Історії Методика преподавания истории Україна Украина Кл.слова (ненормовані): історія України -- навчальні програми -- 8 клас -- 10 клас -- 11 клас -- суспільно-гуманітарні напрями -- жінки в історії України -- гендерна рівність -- історія жінок України -- міжпредметні зв'язки -- історія запорізького козацтва -- история Украины -- учебные програмы -- 8 класс -- 10 класс -- 11 класс -- общественно-гуманитарные направления -- женщины в истории Украины -- гендерное равенство -- история женщин Украины -- межпредметные связи -- история запоржского козачества Анотація: Навчальна програма курсу за вибором історія України для учнів 8 класу основної школи та 10-11 класів суспільно-гуманітарного напряму старшої школи.
Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (29.11.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дрик, Олена (учитель української мови та літератури; спеціалізована школа № 260; Київ). Драма-феєрія "Лісова пісня"- глибока філософія життя в любові [Текст] / О. Дрик> // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - № 11. - С. 10-12 : фото
. - ISSN 0130-5263ББК 74.268.3 Рубрики: Методика викладання української літератури Методика преподавания украинской литературы Кл.слова (ненормовані): план уроку -- інтегровані уроки -- методика викладання української літератури -- уроки-дослідження -- міжпредметні зв'язки -- мультимадійні презентації -- письменники України -- план уроку -- интегрированные уроки -- методика преподавания украинской литературы -- уроки-исследования -- межпредметные связи -- мультимедийные презентации -- писатели Украины Анотація: Урок-дослідження з мультимедійною презентацією та елементами театралізації за драмою-феєрією "Лісова пісня" Лесі Українки.
Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М Свєтлова Дод.точки доступу: Українка, Леся (письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Лісова пісня, драма-феєрія \о произв.\ Є примірники у відділах: ЧЗ (20.11.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Смольницька, Ольга (кандидат філософських наук; науковий співробітник відділу української філології ННДІУВІ). Аналіз літературного контенту в навчально-методичній літературі з української мови для 10-11 класів [Текст] / О. Смольницька> // Українознавство : науковий, громадсько-політичний, культурно-мистецький, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2013. - № 3-4. - С. 60-65 : табл. - Бібліогр.: с. 68. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
. - ISSN 2227-5959ББК 74.268.1(4Укр) Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Кл.слова (ненормовані): викладання української мови -- преподавание украинского языка -- підручники -- учебники -- 10 клас -- 10 класс -- 11 клас -- 11 класс -- межпредметные связи -- міжпредметні зв'язки -- виклдання української літератури -- преподавание украинской литературы -- навчальні посібники -- учебные пособия Анотація: Аналіз деяких підручників та навчальних посібників з української мови для 10-11 класів з точки зору матеріалів, спрямованих на культурний розвиток учнів.
Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Дод.точки доступу: Підручник з української мови для 11 класу за редакцією М. Пентилюк \о произв.\; Навчальний посібник з української мови для вчителів шкіл з російською мовою навчання Л. Бондаревої і Т, Лаврової \о произв.\; Посібник з української мови для вчитеів 11 класів О.Тєлєжкіної і Т. Турути \о произв.\; Довідник завдань з української мови О.Авраменко і М. Блажко \о произв.\ Є примірники у відділах: ЧЗ (08.01.2014р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гулай, Альона (молодший науковий співробітник відділу української філології ННДІУВІ). Формування мовної особистості школяра на матеріалах історичного контенту журналу "Дивослово" [Текст] / А. Гулай> // Українознавство : науковий, громадсько-політичний, культурнго-мистецький, релігійно-філософський, педагогічний журнал. - 2013. - № 3-4. - С. 65-69 : табл. - Бібліогр.: с. 68. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
. - ISSN 2227-5959ББК 74.268.1(4Укр) Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Кл.слова (ненормовані): викладання української мови -- преподавание украинского языка -- викладання історії України -- преподавание истории Украины -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- навчальні матеріали -- учебные материалы -- історичний компонент -- исторический компонент -- журнали -- журналы -- педагогічна преса -- педагогическая пресса -- розробки уроків -- разработки уроков Анотація: Аналіз історичного компоненту запропонованих у журналі "Дивослово" розробок уроків з української мови та позакласних заходів.
Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Дод.точки доступу: Дивослово, науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України \о произв.\ Є примірники у відділах: ЧЗ (08.01.2014р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Хайрулліна, Василина (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент; заслужений працівник освіти; директор). Шляхи реалізації міжпредметних зв`язків на уроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайрулліна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 60-68 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.202 Рубрики: Освіта. Педагогіка Теорія і методика навчання Образование. Педагогика Теория и методика обучения Кл.слова (ненормовані): початкова загальна освіта -- начальное общее образование -- інтегрований підхід -- интегрированный подход -- рівні дидактичної інтеграції -- уровни дидактической интеграции -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- уроки в проектних класах -- уроки в проектных классах -- проектні класи -- проектные классы -- приклади уроків -- примеры уроков Анотація: Представлено характеристику інтегрованого підходу як одного з провідних напрямів модернізації системи початкової загальної освіти України. Охарактеризовано три рівні дидактичної інтеграції. Визначено роль міжпредметних зв`язків у розв`язанні завдань освіти, виховання та розвитку учнів молодшого шкільного віку. Презентовано досвід реалізації міжпредметних зв`язків на уроках у проектних класах "Інтелект України".
Дод.точки доступу: Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\; Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\ Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вагіна, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент). Математичні засоби розвитку профільних інтересів учнів гуманітарних класів філологічного напряму / Н. Вагіна, І. Іщенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 47-52 : табл.-1. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.26 Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): профільні школи -- профильные школы -- класи філологічного напряму -- классы филологического направления -- профільно орієнтоване навчання математики -- профильно ориентированное обучение математике -- елементи математичної лінгвістики -- элементы математической лингвистики -- учбові предмети -- учебные предметы -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- гуманітарний потенціал математики -- гуманитарный потенциал математики -- симетричні літери -- симметрические буквы -- паліндроми -- палиндромы -- математична лінгвістика -- математическая лингвистика Анотація: Розкриваються теоретичні і практичні аспекти розвитку профільних інтересів учнів гуманітарних класів філологічного напряму засобами встановлення міжпредметних зв'язків математики, використання математичних понять і методів при вивченні мов і літератури, навчання школярів елементам математичної лінгвістики на етапах передпрофільної та профільної підготовки.
Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Іщенко, Ірина (учитель математики вищої категорії; вчитель-методист) Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Берегова, Ірина (вчитель-методист; вчитель світової літератури). Мультимедійні технології як засіб розвитку критичного мислення на уроках світової літератури / І. Берегова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 53-57. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.26 Рубрики: Освіта. Педагогіка Методика викладання учбових предметів Образование. Педагогика Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): мультимедійні технології -- мультимедийные технологии -- критичне мислення -- критическое мышление -- мультимедійні уроки -- мультимедийные уроки -- медіакультура -- медиакультура -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- учбові предмети -- учебные предметы -- світова література -- мировая литература -- презентації -- презентации -- засоби розвитку критичного мислення -- средства развития критического мышления Анотація: Висвітлено проблему використання різноманітних мультимедійних технологій у процесі розвитку критичного мислення на уроках світової літератури. Обгрунтовано переваги мультимедійного уроку, представлено рекомендації щодо виконання творчого завдання, а також застосування мультимедіа на різних етапах уроку. Акцентується на доцільності розвитку й використання міжпредметних зв'язків, які надають учням можливість глибше усвідомити сенс літератури як складової світового мистецтва та духовної книги життя.
Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Заєць, Валентина (старший викладач Гуманітарного інституту Київського університету ім. Б. Грінченка; кандидат філолологічних наук). Робота з текстами на міжпредметній основі: теоретичний аспект / В. Заєць> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 5. - С. 13-16. - Бібліографія : С.16 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Языкознание Мовознавство Кл.слова (ненормовані): межпредметные связи -- межпредметные связи в обучении -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- міжпредметні зв'язки -- работа с текстами -- робота з текстами -- робота з текстом -- украинский язык -- українська мова Анотація: Розкрито теоретичний аспект роботи з текстами міжпредметного змісту. Обгрунтовано важливість використання на уроках української мови текстового ресурсу для набуття мовно-мовленнєвих знань, умінь та навичок.
Знайти схожі
|
|
|