Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=мультиканальне середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Ільїна, Світлана (керівник проекту Української Асоціації Маркетингу "ProZorro - діалог з фаховою спільнотою" ; директор компанії).
    Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування [Текст] / С. Ільїна // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 3. - С. 12-14 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сервіси комунікацій -- сервисы коммуникаций -- експертні оцінки -- экспертные оценки -- мультиканальне середовище -- мультиканальная среда -- комунікації -- коммуникации -- дослідницькі методики -- исследовательские методики -- Real Contacts Audit -- оцінка рівня сервісу -- оценка уровня сервиса -- параметри оцінки -- параметры оценки
Анотація: Проведено огляд сучасної дослідницької методики Real Contacts Audit.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)