Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=мотиваційно-ціннісний критерій<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Столяренко, Оксана
(викладач кафедри іноземних мов Вінницького національного технічного університету).
Формування критеріальної бази міжособистісної толерантності / О. Столяренко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 3
. - С. 31-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісна толерантність
--
межличностная толерантность
--
критерії міжособістісної толерантності
--
критерии межличностной толерантности
--
толерантність студентів
--
толерантность студентов
--
компоненти міжособістісної толерантності
--
компоненті межличностной толерантности
--
мотиваційно
-
ціннісний
критерій
--
мотивационно-ценностный критерий
--
когнітивний
критерій
--
когнитивный критерий
--
емоційно-вольовий
критерій
--
эмоционально-волевой критерий
--
поведінковий
критерій
--
поведенческий критерий
--
асертивна поведінка
--
ассертивное поведение
--
асертивність
--
ассертивность
--
емпатія
--
эмпатия
Анотація:
Розкривається сутність поняття "міжособистісна толерантність", визначаються та аналізуються її критерії і показники, а також наголошується на необхідності застосування чітко розробленої критеріальної бази у навчально-виховному процесі ВНЗ.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Карло, Тетяна
(директор).
Виховання культури демократизму старшокласників засобами телекомунікаційних проектів / Т. Карло, О. Золотоверха> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 12
. - С. 23-30 : портр.; а-фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
демократичні цінності
--
демократические ценности
--
громадянське суспільство
--
гражданское общество
--
інформатизація суспільного життя
--
информатизация общественной жизни
--
телекомунікаційні проекти
--
телекоммуникационные проекты
--
культура демократизму старшокласників
--
культура демократизма старшеклассников
--
когнітивний
критерій
--
когнитивный критерий
--
мотиваційно
-
ціннісний
критерій
--
мотивационно-ценностный критерий
--
поведінково-діяльнісний
критерій
--
поведенческо-деятельностный критерий
--
моделі виховання культури демократизму
--
модели воспитания культуры демократизма
--
дослідно-експериментальна робота
--
исследовательско-экспериментальная работа
Анотація:
Висвітлюється хід та основні результати дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня з виховання культури демократизму старшокласників. Педагогічний колектив Смілянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум" Черкаської області дослідив роль практико спрямованих телекомунікаційних проектів, а також потенційні можливості інших сучасних технологій у вихованні учнів старших класів як громадян, які готові у дорослому житті активно взаємодіяти з владними структурами, органами місцевого самоврядування та громадянськими організаціями для вирішення проблем у соціальній, економічній, політичній та духовній сферах життя громадянського суспільства.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Золотоверха, Олена (заступник директора)
Знайти схожі
>
3.
Войціх, Інна
(викладач кафедри психології).
Критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів / І. Войціх> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 6
. - С. 89-96 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
студенти-психологи
--
студенты-психологи
--
емоційна компетентність
--
эмоциональная компетентность
--
критерії сформованості емоційної компетентності
--
критерии сформированности эмоциональной компетентности
--
показники сформованості емоційної компетентності
--
показатели сформированности эмоциональной компетентности
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
майбутні психологи
--
будущие студенты
--
когнітивний
критерій
--
когнитивный критерий
--
діяльносний
критерій
--
деятельностный критерий
--
особистісний
критерій
--
личностный критерий
--
мотиваційно
-
ціннісний
критерій
--
мотивационно-ценностный критерий
Анотація:
Визначені критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів. Розкрити показники та критерії емоційної компетентності майбутніх психологів через єдність її структурних компонентів. Компонентами емоційної компетентності майбутніх психологів визначено: когнітивний, діяльнісний, особистісний,
мотиваційно
-
ціннісний
. Означені структурні компоненти були покладені в основу розробки критеріїв та відповідних їм показників і рівнів, що характеризують сформованість емоційної компонентності майбутніх психологів у результаті професійної підготовки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)