Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мотиваційно-ціннісний критерій<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Столяренко, Оксана (викладач кафедри іноземних мов Вінницького національного технічного університету).
    Формування критеріальної бази міжособистісної толерантності / О. Столяренко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 31-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісна толерантність -- межличностная толерантность -- критерії міжособістісної толерантності -- критерии межличностной толерантности -- толерантність студентів -- толерантность студентов -- компоненти міжособістісної толерантності -- компоненті межличностной толерантности -- мотиваційно-ціннісний критерій -- мотивационно-ценностный критерий -- когнітивний критерій -- когнитивный критерий -- емоційно-вольовий критерій -- эмоционально-волевой критерий -- поведінковий критерій -- поведенческий критерий -- асертивна поведінка -- ассертивное поведение -- асертивність -- ассертивность -- емпатія -- эмпатия
Анотація: Розкривається сутність поняття "міжособистісна толерантність", визначаються та аналізуються її критерії і показники, а також наголошується на необхідності застосування чітко розробленої критеріальної бази у навчально-виховному процесі ВНЗ.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Карло, Тетяна (директор).
    Виховання культури демократизму старшокласників засобами телекомунікаційних проектів / Т. Карло, О. Золотоверха // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 12. - С. 23-30 : портр.; а-фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
демократичні цінності -- демократические ценности -- громадянське суспільство -- гражданское общество -- інформатизація суспільного життя -- информатизация общественной жизни -- телекомунікаційні проекти -- телекоммуникационные проекты -- культура демократизму старшокласників -- культура демократизма старшеклассников -- когнітивний критерій -- когнитивный критерий -- мотиваційно-ціннісний критерій -- мотивационно-ценностный критерий -- поведінково-діяльнісний критерій -- поведенческо-деятельностный критерий -- моделі виховання культури демократизму -- модели воспитания культуры демократизма -- дослідно-експериментальна робота -- исследовательско-экспериментальная работа
Анотація: Висвітлюється хід та основні результати дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня з виховання культури демократизму старшокласників. Педагогічний колектив Смілянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3-колегіум" Черкаської області дослідив роль практико спрямованих телекомунікаційних проектів, а також потенційні можливості інших сучасних технологій у вихованні учнів старших класів як громадян, які готові у дорослому житті активно взаємодіяти з владними структурами, органами місцевого самоврядування та громадянськими організаціями для вирішення проблем у соціальній, економічній, політичній та духовній сферах життя громадянського суспільства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Золотоверха, Олена (заступник директора)

Знайти схожі

3.


    Войціх, Інна (викладач кафедри психології).
    Критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів / І. Войціх // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 6. - С. 89-96 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
студенти-психологи -- студенты-психологи -- емоційна компетентність -- эмоциональная компетентность -- критерії сформованості емоційної компетентності -- критерии сформированности эмоциональной компетентности -- показники сформованості емоційної компетентності -- показатели сформированности эмоциональной компетентности -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- майбутні психологи -- будущие студенты -- когнітивний критерій -- когнитивный критерий -- діяльносний критерій -- деятельностный критерий -- особистісний критерій -- личностный критерий -- мотиваційно-ціннісний критерій -- мотивационно-ценностный критерий
Анотація: Визначені критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів. Розкрити показники та критерії емоційної компетентності майбутніх психологів через єдність її структурних компонентів. Компонентами емоційної компетентності майбутніх психологів визначено: когнітивний, діяльнісний, особистісний, мотиваційно-ціннісний. Означені структурні компоненти були покладені в основу розробки критеріїв та відповідних їм показників і рівнів, що характеризують сформованість емоційної компонентності майбутніх психологів у результаті професійної підготовки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)