Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моделі інноваційного розвитку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-29 
1.


    Диба, Михайло (доктор економічних наук; професор).
    Ризики кредитування інноваційного розвитку вітчизняного арматуробудування / М. Диба // Банківська справа. - 2012. - № 6. - С. 116-124 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Фінанси в цілому

   Финансы в целом

Кл.слова (ненормовані):
ризики кредитування -- риски кредитования -- інновації -- инновации -- ризики кредитування інноваційного розвитку -- риски кредитования инновационного развития -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- моделі інноваційного розвитку -- лінійна модель інноваційного розвитку -- фінансово-кредитні ризики -- фінансово-інвестиційні ризики
Анотація: Досліджено ризики кредитування інноваційного розвитку суб’єктів господарювання.


Дод.точки доступу:
Гернего, Юлія (економіст)

Знайти схожі

2.


    Красикова, Т. Ю. (кандидат економічних наук; заступник начальника управління науковою діяльністю ).
    Роль университетов в становлении региональной инновационной системы / Т. Ю. Красикова, Д. В. Огнев, А. С. Кириленко // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 3/4. - С. 90-92 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.497
Рубрики: Економіка
   Економіка освіти

   Экономика

   Экономика образования

Кл.слова (ненормовані):
університети -- регіональна інноваційна система -- критерії ефективності університету -- моделі інноваційного розвитку -- Потрійна спіраль -- Triple Helix -- регіональні інноваційні кластери -- інноваційні університети -- университеты -- региональная инновационная система -- критерии эффективности университетов -- модели инновационного развития -- Тройная спираль -- региональные инновационные кластеры -- инновационные университеты
Анотація: Показано роль університету в становленні та розвитку регіональної інноваційної системи (РІС) і регіонального інноваційного кластера. Розглянуто основні функції університету як основного – на нинішній час – фактора впливу на розвиток регіональної інноваційної системи. Запропоновано критерії оцінки ефективності університетського пояса як складових РІС, що дозволяють визначити його вплив на регіональну інноваційну систему.


Дод.точки доступу:
Огнев, Д. В.; Кириленко, А. С. (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри менеджменту, підприємництва і права)

Знайти схожі

3.


    Каракаш, Іван (директор).
    Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" / І. Каракаш, І. Руденко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 24-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
моделі розвитку навчальних закладів -- модели развития учебных заведений -- розвивальний освітній простір -- развивающее образовательное пространство -- профільне навчання -- профильное обучение -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- освітнє середовище -- образовательная среда -- інноваційні навчальні заклади -- инновационные учебные заведения -- якість освіти -- качество образования -- завдання інноваційного розвитку -- задачи инновационного развития -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- Школа якісної освіти -- Школа качественного образования -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розглянуто модель розвитку інноваційного навчального закладу «Школа якісної освіти» Шполянського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 - ліцей» Шполянської районної ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання та розкрито особливості освітньої діяльності закладу згідно з обраною моделлю, а також окреслено подальші інноваційні зміни.


Дод.точки доступу:
Руденко, Ілона (кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології); Шполянський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 - ліцей» \о нем\Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 - ліцей, Шполянський навчально-виховний комплекс \о нем\

Знайти схожі

4.


    Чумаченко, Олег (директор).
    Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / О. Чумаченко, О. Трухан // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 28-31. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- образовательное пространство -- принципи варіантності -- принципы вариантности -- особистісно орієнтований підхід -- личностно ориентированный подход -- регіональна освітня політика -- региональная образовательная политика -- еколого-економічні ліцеї -- эколого-экономические лицеи -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- інноваційні загальноосвітні заклади -- инновационные общеобразовательные учреждения -- принципи особистісно орієнтованого підходу -- принципы личностно ориентированного подхода -- моделі особистісно орієнтованого підходу -- модели личностно ориентированного подхода -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Обґрунтовано актуальність науково-теоретичних розробок та практичної реалізації інноваційних освітніх технологій. Описано засади функціонування еколого-економічного ліцею «Камелія» у місті Кам'янка. Проаналізовано особливості навчального закладу, а саме: спеціалізацію як форму втілення принципу варіативності в освітньому середовищі; особистісно орієнтований підхід як методологічне підґрунтя педагогічної діяльності ліцею; орієнтацію на соціальні та демографічні особливості регіону.


Дод.точки доступу:
Трухан, Оксана (кандидат психологічних наук; доцент кафедри психології); Кам'янської еколого-економічний ліцей «Камелія» \о нем\Камелія, Кам'янської еколого-економічний ліцей \о нем\

Знайти схожі

5.


    Саєнко, Сергій (директор).
    Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур" / С. Саєнко, Надія Ананьєва // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 32-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії -- инновационное развитие полилингвистической гимназии -- діалог культур -- диалог культур -- полілінгвістичне середовище -- полилингвистическая среда -- полікультурне середовище -- политкультурная среда -- полікультурний навчально-виховний процес -- политкультурный учебно-воспитательный процесс -- Діалог культур -- Диалог культур -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- складові моделі інноваційного розвитку -- составные модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Акцентовано увагу на актуальній проблемі моделювання освітньої діяльності. Пред- ставлено модель інноваційного розвитку полілінгвістичної гімназії «Діалог культур», яка охоплює концептуальну, стратегічну, управлінську, змістово-технологічну та результативну складові. Доведено, що запропоновану модель характеризують конкретний зміст, цілісність структури, сталі зв'язки між складовими й елементами структури та зовнішнім середовищем; управлінська складова базується на рівнево-функціональній структурі управління, яка забезпечує державно-громадський тип управління. Значну увагу приділено питанню розвитку творчої, лінгвістично активної, комунікативної, полікультурної особистості випускника гімназії. Висвітлено особливості інноваційного розвитку полілінгвістичної гімназії та окреслено подальші інноваційні трансформації.


Дод.точки доступу:
Ананьєва, Надія (кандидат педагогічних наук; заступник директора); Перша міська гімназія \о ней\

Знайти схожі

6.


    Карло, Тетяна (директор).
    Створюємо Школу громадського партнерства / Т. Карло // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 36-39. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
громадська активність -- гражданская активность -- громадське партнерство -- гражданское партнерство -- паритетні взаємодії -- паритетное взаимодействие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- Школа громадського партнерства -- Школа гражданского партнерства
Анотація: Репрезентовано творчу модель сучасного навчального закладу освіти «Школа громадського партнерства», спрямовану на демократизацію відносин учасників освітнього процесу, створення силами всієї громади сприятливих умов для формування особистостей учнів, здатних свідомо діяти, приймати власні відповідальні рішення, швидко адаптуватися до змін на основі розвитку активності, самостійності, творчих можливостей.


Дод.точки доступу:
Смілянський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 - колегіум" \о нем\; Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 - колегіум, Смілянський навчально-виховний комплекс \о нем\

Знайти схожі

7.


    Мирошніченко, Тетяна (директор).
    Сприяємо громадянському самоствердженню учнів / Т. Мирошніченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 39-42. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
моделі інноваційного розвитку -- громадська компетентність -- общественная компетентность -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- Школа громадського самоствердження -- Школа гражданского самоутверждения -- самоствердження учнів -- самоутверждение учащихся -- методологічні підходи -- методологические подходы
Анотація: Розглянуто модель інноваційного розвитку Чигиринської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. Богдана Хмельницького як Школи громадянського самоствердження. Сприяння само- ствердженню учнів здійснюється завдяки створенню розвивального середовища, яке базується на індивідуалізації та диференціації освітнього процесу, дистанційному та профільному навчанні, організації участі у наукових проектах та дослідницькій роботі, формуванні громадянських компетентностей учнів, розкритті творчого потенціалу кожної особистості. Визначено мету та завдання для учасників навчально-виховного процесу щодо формування успішної, конкурентоспроможної особистості громадянина-патріота України.


Дод.точки доступу:
Чигиринська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім. Богдана Хмельницького \о ней\; Концепція Новоїукраїнської школи \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Пікалюк, Андрій (заслужений учитель України; директор).
    Національно-патриотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії / А. Пікалюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 43-45. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
національно-патриотичне виховання -- национально-патриотическое воспитание -- освітнє середовище -- образовательная среда -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- Школа національно-патріотичного виховання -- Школа национально-патриотического воспитания -- етапи інноваційних змін -- этапы инновационных изменений
Анотація: Обґрунтовано вибір моделі розвитку Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 як історико-краєзнавчої Школи національно-патріотичного виховання. Доведено, що пріоритетним напрямом інноваційної діяльності є орієнтація на виховання свідомого, активного, критично мислячого громадянина України на основі національної ідеї, національних цінностей, глибоких знань історії країни, краю, національностей, що їх населяють.


Дод.точки доступу:
Уманська загальноосвітняї школа І-ІІІ ступенів №3 \о ней\

Знайти схожі

9.


    Нерубайський, Володимир (директор).
    Школа свідомого українця - орієнтир сучасної акме-педагогіки / В. Нерубайський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 46-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- національні школи -- национальные школы -- свідомі українці -- сознательные украинцы -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- акме-педагогіка -- акме-педагогика -- освітнє середовище -- образовательная среда -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- Школа свідомого українця -- Школа сознательного украинца -- національно-патріотичне виховання -- национально-патриотическое воспитание -- моделі інноваційних навчальних закладів -- модели инновационных учебных заведений -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розглянуто модель сучасного інноваційного освітнього закладу «Школа свідомого україн- ця». Обґрунтовано концептуальну ідею і кредо школи, оригінальність моделі та місії, мети і завдань школи. Розкрито принципи й особливості освітньої діяльності згідно з розробленою моделлю, а також окреслено стратегію управління та очікувані результати роботи з реалізації моделі.


Дод.точки доступу:
Тальнівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 1 - гімназія \о нем\; Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 1 - гімназія, Тальнівський навчально-виховний комплекс \о нем\

Знайти схожі

10.


    Стороженко, Наталія (директор).
    Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Н. Стороженко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 49-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- образовательное пространство -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- акме-педагогіка -- акме-педагогика -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- реформування освітнього простору -- реформирование образовательного пространства -- акмеологія освіти -- акмеология образования
Анотація: Обґрунтовано актуальність інновацій щодо реформування освітнього простору України. Описано науково-теоретичні засади інноваційної діяльності. Проаналізовано зміст акмеологічного підходу в сучасній педагогіці. Репрезентовано інноваційну модель розвитку Монастирищенського навчально-виховного комплексу «Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит». Визначено очікувані результати від упровадження акмеології у практику педагогічної діяльності.


Дод.точки доступу:
Монастирищенський навчально-виховний комплекс «Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит» \о нем\; Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит», Монастирищенський навчально-виховний комплекс \о нем\

Знайти схожі

11.


    Мельничук, Володимир (директор).
    Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / В. Мельничук // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 53-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
акме-школи -- гармонійна особистість -- моделі інноваційного розвитку -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- акме-педагогіка -- акме-педагогика -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- Акме-школи -- акмеологічний освітній простір -- акмеологическое образовательное пространство
Анотація: Репрезентовано модель інноваційного розвитку освітнього середовища «Акме-школа» Лисянського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа 1-ІII ступенів №1 - гімназія». Акцентовано на становленні гармонійно розвиненої духовної особистості, здатної до саморозвитку, самовдосконалення, самовираження. Висвітлено концептуальні цілі самоутвердження акме-вчителя та акме-випускника.


Знайти схожі

12.


    Верба, Ірина (директор).
    Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / І. Верба // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 56-58. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- заклади інклюзивного навчання -- учреждения инклюзивного образования -- індивідуалізація навчання -- индивидуализация обучения -- індивідуальний розвиток -- индивидуальное развитие -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- Школа рівних можливостей -- Школа равных возможностей -- реформування освіти -- реформирование образования
Анотація: Розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу «Школа рівних можливостей».


Дод.точки доступу:
Канівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 \о ней\

Знайти схожі

13.


    Вертипорох, Олена (директор).
    Школа - простір освітніх можливостей / О. Вертипорох, М. Ніщенко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 59-61. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ -- ИКТ -- інформаційно-комунікативні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- пошуково-дослідницька робота -- поисково-исследовательская работа -- методична робота -- методическая работа -- виховна робота -- воспитательная работа -- соціальні зв'язки -- социальные связи -- моделі інноваційного розвитку -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розглянуто алгоритм переходу навчального закладу у режим інноваційної діяльності на основі ІКТ. Запропоновано сучасні форми роботи, що дають змогу якісно переформатувати навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Ніщенко, Мар'яна (заступник директора з виховної роботи; аспірант Інституту педагогіки НАПН України)

Знайти схожі

14.


    Денисюк, Любов (директор).
    Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Л. Денисюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 62-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
трансформаційне лідерство -- трансформационное лидерство -- лідерський потеннціал -- лидерский потенциал -- місія шкіл -- миссия школ -- Школа трансформационного лидерства -- Школа трансформаційного лідерства -- цільові проекти -- целевые проекты -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розкрито особливості моделі інноваційного розвитку навчального закладу на засадах лідерства. Обґрунтовано значущість лідерського потенціалу всіх учасників освітнього процесу. Доведено, що створення якісного розвивального середовища є чинником успішної реалізації компетентнісної освіти та впровадження сучасних SТЕМ-технологій.


Дод.точки доступу:
Золотоніська гімназія ім. С. Д . Скляренко \о ней\

Знайти схожі

15.


    Щербина, Сергій (директор).
    Формування освітнього простору Школи автентичного навчання / С. Щербина // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 65-67. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
автентичне навчання -- аутентичное обучение -- моделі навчальних закладів -- модели учебных заведений -- принципи автентичного навчання -- принципы аутентического обучения -- спеціалізовані школи -- специализированные школы -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- Школа автентичного навчання -- Школа аутентичного обучения -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Репрезентовано модель навчального закладу «Школа автентичного навчання». Розгля- нуто характерні особливості цього навчання, яке пов'язує навчальний матеріал із проблемами реального життя, практичним використанням отриманих знань і вмінь та застосуванням їх поза школою. Зазначено, що ідея належить американським педагогам С. Аскью, С. Ревінґтон та Т. Хейк. Обґрунтовано реалізацію цієї ідеї в умовах української освітньої системи як основи інноваційного розвитку навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Ватутинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1 \о ней\

Знайти схожі

16.


    Бугай, Людмила (директор).
    Створення Школи неперервної економічної освіти / Л. Бугай // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 68-71 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
економічні знання -- экономические знания -- практичні вміння -- практические умения -- практичні навички -- практические навыки -- компетентна особистість -- компетентная личность -- економічна освіта -- экономическое образование -- Школа неперервної економічної освіти -- Школа непрерывного экономического образования -- моделі інноваційного розвитку -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Описано модель інноваційного розвитку навчального закладу «Школа неперервної еконо- мічної освіти». Визначено місію, мету, завдання, розкрито особливості освітньої діяльності згідно з обраною моделлю, окреслено подальші інноваційні зміни, спрямовані на інтенсивне накопичення соціально-економічних знань, умінь, навичок і оптимізацію їх використання в економічній сфері суспільства.


Дод.точки доступу:
Драбівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім Васильченка - гімназія" \о нем\; Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім Васильченка - гімназія, Драбівський навчально-виховний комплекс \о нем\

Знайти схожі

17.


    Жуган, Надія (директор).
    Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею / Н. Жуган // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 72-74. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
сфери впровадження інновацій -- сферы внедрения инноваций -- освітній локальний осередок громади -- образовательный локальный центр общины -- економічна освіта -- экономическое образование -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розглянуто основні положення інноваційного розвитку Городищенського економічного ліцею, розкрито перспективи впровадження інновацій в організацію педагогічного процесу. Охарак- теризовано компоненти моделі інноваційного розвитку ліцею та його трансформацію в академічний ліцей як освітній локальний осередок громади.


Дод.точки доступу:
Городищенський економічний ліцей \о нем\

Знайти схожі

18.


    Яременко, Станіслав (директор).
    Школа - природне середовище розвитку особистості / С. Яременко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 75-77. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- образовательная среда -- розвиток особистості -- развитие личности -- творчо-розвивальний характер діяльності учителя -- творческо-развивающий характер деятельности учителя -- компетентність педагогів -- компетентность педагогов -- Школа - природне середовище для розвитку особистості -- Школа - естественная среда для развития личности -- реформування шкільної освіти -- реформирование школьного образования -- сільські школи -- сельские школы -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Охарактеризовано модель інноваційного загальноосвітнього закладу сільської місцевості та концептуальні засади його розвитку, які ґрунтуються на основі педагогіки партнерства, педагогіки взаємодії, педагогіки співтворчості. Визначено мету інноваційного розвитку ЗНЗ, яка передбачає прогнозування індивідуального освітнього вектора кожної особистості відповідно до її природних задатків та потенційних можливостей, незалежно від віку (дитина-вчитель-батьки). Обґрунтовано, що для розвитку особистості школа має стати природним середовищем, яке сприятиме розкриттю та розвитку її самобутнього творчого потенціалу.


Знайти схожі

19.


    Слупіцька, Олександра (директор).
    Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / О. Слупіцька // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 78-80. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
екологічна культура -- планетарне мислення -- ключові компетентності -- Школа екологічної культури та планетарного мислення -- инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Репрезентовано модель інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу як Школи екологічної культури та планетарного мислення. Розкрито сутність планетарного мис- лення, місію і мету школи. Окреслено принципи інноваційного розвитку школи, напрями її діяльності, етапи інноваційного розвитку, обґрунтовано очікувані результати впровадження моделі інноваційного розвитку.


Дод.точки доступу:
Родниківська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Т. Г. Шевченка \о ней\

Знайти схожі

20.


    Самохотов, Анатолій (директор).
    Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / А. Самохотов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 81-83. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- життєві компетентності -- жизненніе компетенции -- Науково-дослідний інститут природознавства -- Научно-исследовательский институт естествознания -- природничо-наукова освіта -- естественно-научное образование -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения
Анотація: Розглянуто модель інноваційного розвитку сучасної школи. Доведено, що сутність інноваційних змін у школі полягає у створенні на її базі Науково-дослідного інституту природознавства, діяльність якого сприятиме ефективному, глибокому опануванню предметів природничого циклу: хімії, біології, основ медицини, екології, що забезпечить розроблення програм вчителів школи. Обґрунтовано доцільність створення інноваційної школи, яка допоможе учням сповна оволодіти життєвими компетентностями. Визначено етапи та передбачено результати інноваційного розвитку, що має на меті виховання сучасного лідера-новатора у громаді і колективі.


Дод.точки доступу:
Червонослобідська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 \о ней\

Знайти схожі

 1-20    21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)