Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=миссия компании<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Федоришина, Ірина (кандидат психологічних наук, доцент кафедри маркетингу і реклами).
    Місія у структурі корпоративної відповідальності сучасного підприємства [Текст] / І. Федоришина // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
корпоративні комунікації -- зв’язки з громадскістю -- управління корпоративними відносинами -- місія компанії -- атрибуція відповідальності -- розробка корпоративної місії -- консультанти -- імплементація місії -- корпоративные коммуникации -- связи с общественностью -- управление корпоративными отношениями -- миссия компании -- атрибуция ответственности -- разработка корпоративной миссии -- консультанты -- имплементация миссии
Анотація: Наведений теоретичний і практичний зміст професійних зв’язків з громадскістю. Розкрита роль місії у корпоративній культурі.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

2.


    Марченко, В. М. (доктор економічних наук профеор; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут").
    Економічність сутність понять «цінність» та «управління цінностями» [Текст] / В. М. Марченко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 12. - С. 100-104 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.292г-97
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Объединения предприятий

   Об'єднання підприємств

   Теория корпоративного управления

   Теорія корпоративного управління

Кл.слова (ненормовані):
корпорации -- корпорації -- отличительные особенности -- відмінні особливості -- терминология -- термінологія -- управленческие механизмы -- управлінські механізми -- ценности -- цінності -- управління цінностями -- управление ценностями -- ценности компании -- цінності компанії -- місія компанії -- миссия компании
Анотація: Розглянуто сутність категорії «цінність», сформовано економічну сутність понять «цінність корпорації» та «управління цінностями». Сформовано систему цінностей корпорації, досліджено їх відповідність меті та плану розвитку корпорації. Ідентифіковано носіїв та джерела формування цінностей корпорацій. Проведено аналіз розвитку поняття «управління цінності» в теорії управління.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)