Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методика преподавания украинской литературы в вузе<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-48 
1.


    Єременко, Оксана (кандидат філологічних наук; доцент кафедри української літератури Сумського ДПУ ім. А.С. Макаренка).
    "Це роман про кожного з нас, про наші страждання, про нашу землю, її минуле й сучасність" : матеріали до бінарного уроку за романом "Єрусалим на горах" Р. Федоріва. 10 клас / Оксана Єременко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 13-17. - Бібліографія : С.25 : 10 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
власні назви в художньому тексті -- жанрова специфіка -- жанровая специфика -- индивидуальный стиль автора -- індивідуальний стиль автора -- литературная ономастика -- літературна ономастика -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- микротопонимия -- мікротопонімія -- мова художньої літератури -- персоналии писателей украинских -- персоналії письменників українських -- романи -- собственные имена в художественном тексте -- тестові завдання -- тестовые задания -- топонимия -- топонімія -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- художественное пространство -- художній простір -- язык художественной литературы
Анотація: Вивчається жанрова та індивідуально-стильова специфіка роману "Єрусалим на горах" Романа Федоріва (докладно розглянуто роль мікротопонімів і топонімів, які маркують просторові координати роману, індивідуальний стиль письменника, роман в оцінці критик и. Додаються тестові завдання за текстом роману.


Дод.точки доступу:
Федорів, Роман (письменник) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Білоус, Надія (аспірантка; Вінниця).
    Використання історичного матеріалу на уроках української літератури. 10 - 11 класи / Надія Білоус // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 13-17. - Бібліографія : С.20 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

Кл.слова (ненормовані):
дидактические методы -- дидактичні методи -- исторические материалы на уроках литературы -- история педагогики -- історичні матеріали на уроках літератури -- історія педагогіки -- межпредметные связи -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методы обучения -- міжпредметні зв'язки -- персоналии педагогов -- персоналии писателей украинских -- персоналії педагогів -- персоналії письменників українських -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Проблема міжпредметних зв'язків в історії педагогічної думки. Методи і прийоми навчання, необхідні для залучення історичного матеріалу при вивченні української літератури, зокрема на уроках з вивчення драми Лесі Українки "Бояриня", новели В. Стефаника "Камінний хрест" та творчості П. Тичини


Дод.точки доступу:
Ушинский, Константин Дмитриевич \о нем\; Тичина, Павло \о нем\; Стефаник, Василь \о нем\; Українка, Леся \о нем\; Песталоцці, Йоган Генріх \о нем\; Бояриня \о произв.\; Камінний хрест \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Москаленко, Оксана (аспірантка; Чернігів).
    Храм душі М. Коцюбинського очима художника / Оксана Москаленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 13-17. - Бібліографія : С.17 : 9 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

   Україна
    Чернігів

Кл.слова (ненормовані):
жанрова поліментальність -- жанровая полиментальность -- живописні твори на уроках літератури -- импрессионизм -- імпресіонізм -- колорит -- композиция -- композиція -- литература и живопись -- литература и искусство -- література і живопис -- література і мистецтво -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- персоналии писателей украинских -- персоналії письменників українських -- портрети письменників -- портреты писателей -- произведения живописи на уроках литературы -- психологизм -- психологізм -- синтез искусств -- синтез мистецтв -- технические приемы живописи -- технічні прийоми живопису -- триптих -- украинская литература -- українська література -- художественная система -- художественное произведение -- художественные образы -- художественный синкретизм -- художники -- художні образи -- художній синкретизм -- художній твір -- художня система
Анотація: Дослідження життєвого і творчого шляху М.М. Коцюбинського крізь призму взаємодії мистецтв, зокрема висвітлення можливостей використання триптиху сучасного чернігвського художника Федора Кравчука "Чернігвське обійстя М. Коцюбинського" на літературних заняттях у вищій школі.


Дод.точки доступу:
Кравчук, Федор (художник) \о нем\; Коцюбинський, М.М. (письменник) \о нем\

Знайти схожі

4.


    Голуб, Ніна (канд. пед. наук; доцент; докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова).
    Робота з текстами на заняттях з риторики / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 44-51. - Бібліографія : С.51 : 2 назви. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- преподавание риторики -- работа с текстом -- риторика -- робота з текстом
Анотація: Пропонуються зразки завдань, що сприяють формуванню навичок створення первинних і вторинних текстів і їх аналізу на заняттях та у процесі самостійної роботи студентів з риторики.


Знайти схожі

5.


    Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; Бердичівський педагогічний коледж).
    Аматорська кінотворчість як ефективний шлях до професійної компетентності майбутнього педагога / Тамара Бабійчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 44-45. - Бібліографія : С.45 : 6 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аматорська кінотворчість -- видеофрагмент -- відеофрагмент -- любительское кинотворчество -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- навчальне кіно -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- творчество студентов -- творчість студентів -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- учебное кино
Анотація: Аматорська кінотворчість як вид самодіяльної творчості студентів; створення аматорського відеофрагмента - вид особистісно зорієнтованого навчання і виховання студентів педагогічного коледжу у процесі вивчення української літератури.


Знайти схожі

6.


    Дорош, Галина (кандидат філологічнихнаук; доцент; Хмельницький).
    Розвиток художнього сприймання драматичного твору майбутніми вчителями в процесі вивчення української літератури / Г. Дорош // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 12. - С. 8-10. - Бібліографія : С.10 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ драматургического текста -- аналіз драматичного тексту -- вивчення драматургії -- восприятие художественного текста -- драматическое произведение -- драматичний твір -- драматургия -- драматургія -- изучение драматургии -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методика преподавания украинской литературы в школе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- сприйняття художнього тексту -- украинская литература -- українська література -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури -- художественное восприятие -- художнє сприйняття
Анотація: У статті розглядаються особливості та характер художнього сприймання драматичних творів студентами-філологами - майбутніми вчителями української літератури.


Знайти схожі

7.


    Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; Бердичів).
    Слово про невимирущого : заняття у педагогічному коледжі, присвячене Павлові Загребельному / Тамара Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 30-34. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Пропонується заняття з вивчення життя і творчості Павла Загребельного, зокрема його творів "Диво", "Дума про невмирущого", "Гола душа", "Роксолана".


Дод.точки доступу:
Загребельний, Павло (1924-2009) \о нем\; Загребельный, Павел (1924-2009) \о нем\

Знайти схожі

8.


    Клейменова, Тетяна (викладач Глухівського державного педагогічного університету імені О. Довженка).
    Формування національно-мовної особистості майбутнього вчителя-словесника : на матеріалі дисципліни "Історія української літератури" / Тетяна Клейменова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 46-48. - Бібліографія : С.48 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
история украинской литературы -- історія української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- национально-языковая личность -- національно-мовна особистість -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- подготовка учителей-словесников -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури
Анотація: Мета статті полягає у розкритті специфіки формування національно-мовної особистості студента-філолога під час вивчення навчальної дисципліни "Історія української літератури".


Знайти схожі

9.


    Климова, Катерина (докторант Київського національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
    Розвиток читацьких інтересів у процесі формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Катерина Климова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 26-30. - Бібліографія : С.30 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3 (4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- навчання читанню -- обучение чтению -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- стилистический анализ -- стилістичний аналіз -- читательские интересы -- читательские умения -- читацькі вміння -- читацькі інтереси -- мовнокомунікативні компетенції
Анотація: Автор статті порушує проблему стимулювання інтересу до книги в майбутніх учителів-нефілологів. Запропоновано завдання, спрямовані на розвиток читацьких інтересів у майбутніх учителів. Виконання цих завдань сприятиме формуванню у студентів стилістичног о складника мовнокомунікативної професійної компетенції.


Знайти схожі

10.


    Романишина, Наталка (доцент кафедри українськоїлітератури Рівненського державного гуманітарного університету).
    Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей / Наталка Романишина // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 45-49. - Бібліографія : С.49 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста -- вивчення творчості письменника -- жанри -- жанрова еволюція -- жанрова своєрідність -- жанровая специфика -- жанровая эволюция -- жанровое своеобразие -- жанровый анализ текста -- жанры -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- оповідання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- рассказ -- украинская литература -- українська література
Анотація: Висвітлюються особливості вивчення оповідань російсько-українського письменника Данила Мордовця (Даниила Лукича Мордовцева) (1830-1905). Звертається увага на різноманітність жанрів його творчості, виокреслено риси жанрово-стильової еволюції в художній прозі письменника.


Дод.точки доступу:
Мордовець, Данило \о нем\

Знайти схожі

11.


    Романишина, Наталія (кандидат філологічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова).
    Методичний аспект вивчення творчості письменника, відомого одночасно як драматург і прозаїк / Наталія Романишина // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7. - С. 31-35. - Бібліографія : С.35: 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ драматургического текста -- аналіз драматичного тексту -- вивчення драматургії -- вивчення творчості письменника -- жанрова трансформація -- жанровая гибридность -- жанровая трансформация -- жанровий синкретизм -- изучение драматургии -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- роди літератури -- роды литературы -- украинская литература -- українська література
Анотація: Мета статті - простежити міжродову дифузію епосу та драми, контамінацію різних жанрів під час вивчення творчості Г. Квітки-Основ'яненка, Л. Старицької-Черняхівської та інших письменників, які створювали одночасно прозаїчні та драматичні твори.


Дод.точки доступу:
Квітка-Основ'яненко, Григорій (письменник) \о нем\; Квитка-Основьяненко, Григорий \о нем\; Старицька-Черняхівська, Людмила (письменник ; 1869-1941) \о ней\; Старицкая-Черняховская, Людмила (писательница ; 1869-1941) \о ней\

Знайти схожі

12.


    Горболіс , Л. М. (доктор філологічних наук; професор; завідувач кафедри української літератури Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка).
    Вивчення творчості М. Кропивницького в університеті / Л.М. Горболіс ; бесідував К. Голобородько // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7. - С. 29-30. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення драматургії -- вивчення творчості письменника -- изучение драматургии -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література
Анотація: Бесіда присвячена вивченню драматичних творів М. Кропивницького у вищій школі.


Дод.точки доступу:
Голобородько, К.; Кропивницький, Марко Лукич \о нем\; Кропивницкий, Марк Лукич \о нем\

Знайти схожі

13.


    Лучкіна, Любов (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного ун-ту ім. О. Довженка).
    Формування майбутнього вчителя-словесника / Любов Лучкіна // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7. - С. 46-47. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
будущие словесники -- вивчення драматургії -- навчальні заклади -- учебные заведения -- майбутні словесники -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- подготовка учителей-словесников
Анотація: У статті розкривається науково-педагогічна діяльність колективу філологічного факультету Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка у сфері підготовки вчителів-словесників.


Дод.точки доступу:
Глуховский национальный педагогический университет им. А. Довженко \о нем\; Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка \о нем\

Знайти схожі

14.


    Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; Бердичів).
    Добро і зло у романі "Правда і кривда" Михайла Стельмаха : заняття літературного гуртка / Тамара Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 33-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- внеклассная работа по литературе -- добро -- зло -- изучение творчества писателя -- литературные кружки -- літературні гуртки -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- позакласна робота з літератури -- порівняльне літературознавство -- украинская литература -- українська література
Анотація: Заняття літературного гуртка у вищому навчальному закладі за романом М. Стельмаха "Правда і кривда", огляд інших його творів.


Дод.точки доступу:
Стельмах, Михайло (письменник) \о нем\; Правда і кривда, роман \о произв.\

Знайти схожі

15.


    Констанкевич, Ірина (проректор з навчально-виховної роботи; завідувач кафедри української літератури ВНУ).
    Кафедра української літератури Волинського національного університету імені Лесі Українки / Ірина Констанкевич // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 3-6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- украинская литература -- украинское литературоведение -- українська література -- українське літературознавство
Анотація: Автор подає огляд історії та науково-методичної роботи кафедри української літератури (вона була створена у 1953 р.) Волинського національного університету імені Лесі Українки.


Дод.точки доступу:
Волинський національний університет імені Лесі Українки \о нем\; Волынский национальный университет имени Леси Украинки \о нем\

Знайти схожі

16.


    Рощіна, Сніжана (аспірант Херсонської академії неперевної освіти).
    Психофізіологічні основи розвитку професійного мовлення студентів педагогічних ВНЗ / С. Рощіна // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 44-47. - Бібліографія : С.47 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
методика вивчення і викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- мовленнєва компетенція -- мовлення вчителя -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- психологические основы обучения -- психологічні засади навчання -- речевая деятельность -- речь учителя
Анотація: У статті розглядається питання формування професійного мовлення студентів педагогічних вузів як особистісної якості майбутніх фахівців. Неведено характеристику психологічних особливостей та фізіологічних основ професійного мовлення педагогів, розгляну то зміст і значущість фонації, артикуляції, дикції, інтонації.


Знайти схожі

17.


    Вертій, Олексій (доктор філологічних наук; Суми).
    Особливості формування і становлення національних підстав методики вивчення української літератури / О. Вертій // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 2. - С. 44-47. - Література : С.47 : 23 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
история методики преподавания украинской литературы -- история педагогики Украины -- історія методики викладання літератури -- історія педагогіки України -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- национальное воспитание на уроке словесности -- національне виховання -- украинская литература -- украинская национальная идея -- українська література -- українська національна ідея
Анотація: Подано стислий огляд педагогічної думки в Україні від найдавніших часів до кінця 18 ст., визначено джерела та особливості становлення української національної ідеї в методиці вивчення української літератури.


Знайти схожі

18.


    Романишина, Наталка (кандидат філологічних наук; доцент; Рівне).
    Теорія і методика вивчення автобіографічного оповідання / Н. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 4. - С. 16-20. - Література : С.20 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
автобиографизм -- автобиографический рассказ -- автобіографізм -- автобіографічне оповідання -- мала проза -- малая проза -- методика викладання російської літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- оповідання -- рассказы -- украинская литература -- українська література
Анотація: Запропоновані автором проблемні питання і завдання допоможуть студентам-філологам конкретизувати й уточнити визначення "автобіографічне оповідання", спонукатимуть до самостійного пошуку інформації.


Знайти схожі

19.


    Романишина, Наталка (кандидат філологічних наук; Рівненський державний гуманітарний університет).
    Методика вивчення малої прози О. Довженка на основі теоретико-літературної рефлексії / Н. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 58-61. - Література : С.61 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
Велика Вітчизняна війна в літературі -- Великая отечественная война в литературе -- вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- литературоведческая рефлексия -- літературознавча рефлексія -- мала проза -- малая проза -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література
Анотація: Стаття є спробою науково-методичного забезпечення міні-модуля "Епічне осмислення війни О. Довженком".


Дод.точки доступу:
Довженко, Олександр Петрович (письменник; кінорежисер ; 1894 - 1956) \о нем\

Знайти схожі

20.


    Романишина, Наталія (кандидат філологічних наук; доцент; Рівне).
    Засадничі принципи організації процесу вивчення студентами малої художньої прози історичної тематики / Н. Романишина // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 42-45. - Література : С.45 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр.)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста -- аналіз художнього тексту -- жанри прози -- жанровый анализ текста -- прозаические жанры -- историческая проза -- историческая тема в литературе -- історична проза -- історична тема в літературі -- концептуально-жанровий аналіз -- мала проза -- малая проза -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- украинская литература -- українська література
Анотація: Автор долучається до розробки методистами науково обгрунтованої системи вивчення історичної белетристики, зокрема пропонує шляхи осмислення визначених університетськими програмами історичних оповідань, новел, белетризованих нарисів тощо з погляду історичної прози як жанрової системи.


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)