Пошуковий запит: <.>K=методика преподавания украинской литературы в вузе<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Єременко, Оксана (кандидат філологічних наук; доцент кафедри української літератури Сумського ДПУ ім. А.С. Макаренка). "Це роман про кожного з нас, про наші страждання, про нашу землю, її минуле й сучасність" : матеріали до бінарного уроку за романом "Єрусалим на горах" Р. Федоріва. 10 клас / Оксана Єременко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 13-17. - Бібліографія : С.25 : 10 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
ББК 83.3(4Укр)6 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Україна Кл.слова (ненормовані): власні назви в художньому тексті -- жанрова специфіка -- жанровая специфика -- индивидуальный стиль автора -- індивідуальний стиль автора -- литературная ономастика -- літературна ономастика -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- микротопонимия -- мікротопонімія -- мова художньої літератури -- персоналии писателей украинских -- персоналії письменників українських -- романи -- собственные имена в художественном тексте -- тестові завдання -- тестовые задания -- топонимия -- топонімія -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури -- художественное пространство -- художній простір -- язык художественной литературы Анотація: Вивчається жанрова та індивідуально-стильова специфіка роману "Єрусалим на горах" Романа Федоріва (докладно розглянуто роль мікротопонімів і топонімів, які маркують просторові координати роману, індивідуальний стиль письменника, роман в оцінці критик и. Додаються тестові завдання за текстом роману.
Дод.точки доступу: Федорів, Роман (письменник) \о нем\ Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Білоус, Надія (аспірантка; Вінниця). Використання історичного матеріалу на уроках української літератури. 10 - 11 класи / Надія Білоус> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 13-17. - Бібліографія : С.20 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Литературоведение Літературознавство Кл.слова (ненормовані): дидактические методы -- дидактичні методи -- исторические материалы на уроках литературы -- история педагогики -- історичні матеріали на уроках літератури -- історія педагогіки -- межпредметные связи -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методы обучения -- міжпредметні зв'язки -- персоналии педагогов -- персоналии писателей украинских -- персоналії педагогів -- персоналії письменників українських -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Проблема міжпредметних зв'язків в історії педагогічної думки. Методи і прийоми навчання, необхідні для залучення історичного матеріалу при вивченні української літератури, зокрема на уроках з вивчення драми Лесі Українки "Бояриня", новели В. Стефаника "Камінний хрест" та творчості П. Тичини
Дод.точки доступу: Ушинский, Константин Дмитриевич \о нем\; Тичина, Павло \о нем\; Стефаник, Василь \о нем\; Українка, Леся \о нем\; Песталоцці, Йоган Генріх \о нем\; Бояриня \о произв.\; Камінний хрест \о произв.\ Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Москаленко, Оксана (аспірантка; Чернігів). Храм душі М. Коцюбинського очима художника / Оксана Москаленко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 13-17. - Бібліографія : С.17 : 9 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Литературоведение Літературознавство Україна Чернігів Кл.слова (ненормовані): жанрова поліментальність -- жанровая полиментальность -- живописні твори на уроках літератури -- импрессионизм -- імпресіонізм -- колорит -- композиция -- композиція -- литература и живопись -- литература и искусство -- література і живопис -- література і мистецтво -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- персоналии писателей украинских -- персоналії письменників українських -- портрети письменників -- портреты писателей -- произведения живописи на уроках литературы -- психологизм -- психологізм -- синтез искусств -- синтез мистецтв -- технические приемы живописи -- технічні прийоми живопису -- триптих -- украинская литература -- українська література -- художественная система -- художественное произведение -- художественные образы -- художественный синкретизм -- художники -- художні образи -- художній синкретизм -- художній твір -- художня система Анотація: Дослідження життєвого і творчого шляху М.М. Коцюбинського крізь призму взаємодії мистецтв, зокрема висвітлення можливостей використання триптиху сучасного чернігвського художника Федора Кравчука "Чернігвське обійстя М. Коцюбинського" на літературних заняттях у вищій школі.
Дод.точки доступу: Кравчук, Федор (художник) \о нем\; Коцюбинський, М.М. (письменник) \о нем\ Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Голуб, Ніна (канд. пед. наук; доцент; докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова). Робота з текстами на заняттях з риторики / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 44-51. - Бібліографія : С.51 : 2 назви. - В обл. библиотеке
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): викладання риторики -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- преподавание риторики -- работа с текстом -- риторика -- робота з текстом Анотація: Пропонуються зразки завдань, що сприяють формуванню навичок створення первинних і вторинних текстів і їх аналізу на заняттях та у процесі самостійної роботи студентів з риторики.
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; Бердичівський педагогічний коледж). Аматорська кінотворчість як ефективний шлях до професійної компетентності майбутнього педагога / Тамара Бабійчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 44-45. - Бібліографія : С.45 : 6 назв. - В библиотеке ДНУ
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): аматорська кінотворчість -- видеофрагмент -- відеофрагмент -- любительское кинотворчество -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- навчальне кіно -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- творчество студентов -- творчість студентів -- технические средства обучения -- технічні засоби навчання -- учебное кино Анотація: Аматорська кінотворчість як вид самодіяльної творчості студентів; створення аматорського відеофрагмента - вид особистісно зорієнтованого навчання і виховання студентів педагогічного коледжу у процесі вивчення української літератури.
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дорош, Галина (кандидат філологічнихнаук; доцент; Хмельницький). Розвиток художнього сприймання драматичного твору майбутніми вчителями в процесі вивчення української літератури / Г. Дорош> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 12. - С. 8-10. - Бібліографія : С.10 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ драматургического текста -- аналіз драматичного тексту -- вивчення драматургії -- восприятие художественного текста -- драматическое произведение -- драматичний твір -- драматургия -- драматургія -- изучение драматургии -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методика преподавания украинской литературы в школе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- сприйняття художнього тексту -- украинская литература -- українська література -- учитель украинской литературы -- учитель української літератури -- художественное восприятие -- художнє сприйняття Анотація: У статті розглядаються особливості та характер художнього сприймання драматичних творів студентами-філологами - майбутніми вчителями української літератури.
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; Бердичів). Слово про невимирущого : заняття у педагогічному коледжі, присвячене Павлові Загребельному / Тамара Бабійчук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 30-34. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури Анотація: Пропонується заняття з вивчення життя і творчості Павла Загребельного, зокрема його творів "Диво", "Дума про невмирущого", "Гола душа", "Роксолана".
Дод.точки доступу: Загребельний, Павло (1924-2009) \о нем\; Загребельный, Павел (1924-2009) \о нем\ Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Клейменова, Тетяна (викладач Глухівського державного педагогічного університету імені О. Довженка). Формування національно-мовної особистості майбутнього вчителя-словесника : на матеріалі дисципліни "Історія української літератури" / Тетяна Клейменова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 46-48. - Бібліографія : С.48 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): история украинской литературы -- історія української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- национально-языковая личность -- національно-мовна особистість -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- подготовка учителей-словесников -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури Анотація: Мета статті полягає у розкритті специфіки формування національно-мовної особистості студента-філолога під час вивчення навчальної дисципліни "Історія української літератури".
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Климова, Катерина (докторант Київського національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова). Розвиток читацьких інтересів у процесі формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Катерина Климова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 26-30. - Бібліографія : С.30 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3 (4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- навчання читанню -- обучение чтению -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- стилистический анализ -- стилістичний аналіз -- читательские интересы -- читательские умения -- читацькі вміння -- читацькі інтереси -- мовнокомунікативні компетенції Анотація: Автор статті порушує проблему стимулювання інтересу до книги в майбутніх учителів-нефілологів. Запропоновано завдання, спрямовані на розвиток читацьких інтересів у майбутніх учителів. Виконання цих завдань сприятиме формуванню у студентів стилістичног о складника мовнокомунікативної професійної компетенції.
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Романишина, Наталка (доцент кафедри українськоїлітератури Рівненського державного гуманітарного університету). Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей / Наталка Романишина> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 45-49. - Бібліографія : С.49 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр)5 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста -- вивчення творчості письменника -- жанри -- жанрова еволюція -- жанрова своєрідність -- жанровая специфика -- жанровая эволюция -- жанровое своеобразие -- жанровый анализ текста -- жанры -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- оповідання -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- рассказ -- украинская литература -- українська література Анотація: Висвітлюються особливості вивчення оповідань російсько-українського письменника Данила Мордовця (Даниила Лукича Мордовцева) (1830-1905). Звертається увага на різноманітність жанрів його творчості, виокреслено риси жанрово-стильової еволюції в художній прозі письменника.
Дод.точки доступу: Мордовець, Данило \о нем\ Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Романишина, Наталія (кандидат філологічних наук; доцент; докторант Національного педагогічного ун-ту ім. М.П. Драгоманова). Методичний аспект вивчення творчості письменника, відомого одночасно як драматург і прозаїк / Наталія Романишина> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7. - С. 31-35. - Бібліографія : С.35: 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр)5 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ драматургического текста -- аналіз драматичного тексту -- вивчення драматургії -- вивчення творчості письменника -- жанрова трансформація -- жанровая гибридность -- жанровая трансформация -- жанровий синкретизм -- изучение драматургии -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- роди літератури -- роды литературы -- украинская литература -- українська література Анотація: Мета статті - простежити міжродову дифузію епосу та драми, контамінацію різних жанрів під час вивчення творчості Г. Квітки-Основ'яненка, Л. Старицької-Черняхівської та інших письменників, які створювали одночасно прозаїчні та драматичні твори.
Дод.точки доступу: Квітка-Основ'яненко, Григорій (письменник) \о нем\; Квитка-Основьяненко, Григорий \о нем\; Старицька-Черняхівська, Людмила (письменник ; 1869-1941) \о ней\; Старицкая-Черняховская, Людмила (писательница ; 1869-1941) \о ней\ Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Горболіс , Л. М. (доктор філологічних наук; професор; завідувач кафедри української літератури Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка). Вивчення творчості М. Кропивницького в університеті / Л.М. Горболіс ; бесідував К. Голобородько> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7. - С. 29-30. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр)5 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення драматургії -- вивчення творчості письменника -- изучение драматургии -- изучение творчества писателя -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література Анотація: Бесіда присвячена вивченню драматичних творів М. Кропивницького у вищій школі.
Дод.точки доступу: Голобородько, К.; Кропивницький, Марко Лукич \о нем\; Кропивницкий, Марк Лукич \о нем\ Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лучкіна, Любов (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного ун-ту ім. О. Довженка). Формування майбутнього вчителя-словесника / Любов Лучкіна> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7. - С. 46-47. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): будущие словесники -- вивчення драматургії -- навчальні заклади -- учебные заведения -- майбутні словесники -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- подготовка учителей-словесников Анотація: У статті розкривається науково-педагогічна діяльність колективу філологічного факультету Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка у сфері підготовки вчителів-словесників.
Дод.точки доступу: Глуховский национальный педагогический университет им. А. Довженко \о нем\; Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка \о нем\ Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бабійчук, Тамара (кандидат педагогічних наук; Бердичів). Добро і зло у романі "Правда і кривда" Михайла Стельмаха : заняття літературного гуртка / Тамара Бабійчук> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 5. - С. 33-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр)6 Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості письменника -- внеклассная работа по литературе -- добро -- зло -- изучение творчества писателя -- литературные кружки -- літературні гуртки -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- позакласна робота з літератури -- порівняльне літературознавство -- украинская литература -- українська література Анотація: Заняття літературного гуртка у вищому навчальному закладі за романом М. Стельмаха "Правда і кривда", огляд інших його творів.
Дод.точки доступу: Стельмах, Михайло (письменник) \о нем\; Правда і кривда, роман \о произв.\ Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Констанкевич, Ірина (проректор з навчально-виховної роботи; завідувач кафедри української літератури ВНУ). Кафедра української літератури Волинського національного університету імені Лесі Українки / Ірина Констанкевич> // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 4. - С. 3-6. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- украинская литература -- украинское литературоведение -- українська література -- українське літературознавство Анотація: Автор подає огляд історії та науково-методичної роботи кафедри української літератури (вона була створена у 1953 р.) Волинського національного університету імені Лесі Українки.
Дод.точки доступу: Волинський національний університет імені Лесі Українки \о нем\; Волынский национальный университет имени Леси Украинки \о нем\ Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рощіна, Сніжана (аспірант Херсонської академії неперевної освіти). Психофізіологічні основи розвитку професійного мовлення студентів педагогічних ВНЗ / С. Рощіна> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 11. - С. 44-47. - Бібліографія : С.47 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): методика вивчення і викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- мовленнєва компетенція -- мовлення вчителя -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- психологические основы обучения -- психологічні засади навчання -- речевая деятельность -- речь учителя Анотація: У статті розглядається питання формування професійного мовлення студентів педагогічних вузів як особистісної якості майбутніх фахівців. Неведено характеристику психологічних особливостей та фізіологічних основ професійного мовлення педагогів, розгляну то зміст і значущість фонації, артикуляції, дикції, інтонації.
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вертій, Олексій (доктор філологічних наук; Суми). Особливості формування і становлення національних підстав методики вивчення української літератури / О. Вертій> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 2. - С. 44-47. - Література : С.47 : 23 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): история методики преподавания украинской литературы -- история педагогики Украины -- історія методики викладання літератури -- історія педагогіки України -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- национальное воспитание на уроке словесности -- національне виховання -- украинская литература -- украинская национальная идея -- українська література -- українська національна ідея Анотація: Подано стислий огляд педагогічної думки в Україні від найдавніших часів до кінця 18 ст., визначено джерела та особливості становлення української національної ідеї в методиці вивчення української літератури.
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Романишина, Наталка (кандидат філологічних наук; доцент; Рівне). Теорія і методика вивчення автобіографічного оповідання / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 4. - С. 16-20. - Література : С.20 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): автобиографизм -- автобиографический рассказ -- автобіографізм -- автобіографічне оповідання -- мала проза -- малая проза -- методика викладання російської літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- оповідання -- рассказы -- украинская литература -- українська література Анотація: Запропоновані автором проблемні питання і завдання допоможуть студентам-філологам конкретизувати й уточнити визначення "автобіографічне оповідання", спонукатимуть до самостійного пошуку інформації.
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Романишина, Наталка (кандидат філологічних наук; Рівненський державний гуманітарний університет). Методика вивчення малої прози О. Довженка на основі теоретико-літературної рефлексії / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 6/7. - С. 58-61. - Література : С.61 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): Велика Вітчизняна війна в літературі -- Великая отечественная война в литературе -- вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- литературоведческая рефлексия -- літературознавча рефлексія -- мала проза -- малая проза -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- українська література Анотація: Стаття є спробою науково-методичного забезпечення міні-модуля "Епічне осмислення війни О. Довженком".
Дод.точки доступу: Довженко, Олександр Петрович (письменник; кінорежисер ; 1894 - 1956) \о нем\ Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Романишина, Наталія (кандидат філологічних наук; доцент; Рівне). Засадничі принципи організації процесу вивчення студентами малої художньої прози історичної тематики / Н. Романишина> // Українська література в загальноосвітній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 11. - С. 42-45. - Література : С.45 : 8 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр.) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): анализ художественного текста -- аналіз художнього тексту -- жанри прози -- жанровый анализ текста -- прозаические жанры -- историческая проза -- историческая тема в литературе -- історична проза -- історична тема в літературі -- концептуально-жанровий аналіз -- мала проза -- малая проза -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- украинская литература -- українська література Анотація: Автор долучається до розробки методистами науково обгрунтованої системи вивчення історичної белетристики, зокрема пропонує шляхи осмислення визначених університетськими програмами історичних оповідань, новел, белетризованих нарисів тощо з погляду історичної прози як жанрової системи.
Знайти схожі
|
|
|