Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методика навчання іноземних мов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Редько, Валерій (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач відділу навчання іноземних мов; Інститут педагогіки НАПН України).
    Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв'язання / В. Редько // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 11-13 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
іншомовна освіта -- иноязычное образование -- шкільна література -- школьная литература -- методика навчання іноземних мов -- методика обучения иностранных языков -- створення підручників -- создание учебников -- підручники з іноземних мов -- учебники по иностранным языкам -- авторські колективи -- авторские коллективы -- еспериментальні перевірки -- экспериментальные проверки -- експертиза підручників -- экспертиза учебников
Анотація: Розглядаються особливості створення підручників з іноземних мов. Значна увага концентрується на питаннях створення авторських колективів та експертизи підручників. Автор обстоює власні погляди на ці проблеми. На основі проведеного аналізу наголошує на необхідності вдосконалення цієї галузі та вказує можливі шляхи ефективного вирішення зазначених проблем.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\2.pdf

Знайти схожі

2.


    Котенко, Ольга (кандидат педагогічних наук; доцент; завідувач кафедри іноземних мов і методик іх навчання).
    Сутність комбінованого навчання у змісті іншомовної методичної підготовки вчителів початкової школи / О. Котенко // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 11/12. - С. 43-53. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
комбіноване навчання -- комбинированное обучение -- технології комбінованого навчання -- технологии комбинированного обучения -- традиційне навчання -- традиционное обучение -- дистанційне навчання -- дистанционное обучение -- іншомовна методична підготовка -- иноязычная методическая подготовка -- іншомовна професійна компетентність -- иноязычная профессиональная компетентность -- вчителі початкової школи -- учителя начальной школы -- освітні технології -- образовательные технологии -- змішане навчання -- смешанное обучение -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- моделі комбінованого навчання -- модели комбинированного обучения -- іноземні мови -- иностранные языки -- методика навчання іноземних мов -- методика изучения иносранных языков
Анотація: Обгрунтовано доцільність застосування технології комбінованого навчання у змісті іншомовної методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи як одного зі шляхів її інтенсифікації. Аналізуються організаційні аспекти застосування технології змішаного навчання, що сприяють мінімізацію втрат професійно значущого контенту для студента, які пов'язані зі специфікою європейської кредитно-трансферної системи організації навчання; уточнено алгоритм побудови процесу опанування дисципліни "Методика навчання іноземних мов" на основі моделі Enriched Virtual; визначено переваги інтеграції традиційної та дистанційної форм навчання у процесі формування іншомовної методичної компетенції студентів напряму підготовки "Початкова освіта".


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)