Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=межпредметная интеграция<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Кобцев, Дмитро (викладач студії ділової української мови та культури мови; Харків).
    Міжпредметна інтеграція як фактор формування когнітивних компетенцій п'ятикласників / Дмитро Кобцев // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 5-10. - Бібліографія : С.10 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
когнитивная компетенция -- когнітивна компетенція -- межпредметная интеграция -- межпредметные связи -- методика викладання математики -- методика викладання природничих дисциплін -- методика викладання української мови -- методика преподавания естественнонаучных дисциплин -- методика преподавания математики -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція
Анотація: Досліджується формування когнітивних компетенцій учнів не лише на уроках рідної мови, але й у міжпредметних зв'язках - під час сприймання матеріалів на уроках природничо-математичного циклу.


Знайти схожі

2.


    Ярмолюк, Алла (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки АПН України).
    Шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови в старшій школі / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
межпредметная интеграция -- межпредметные связи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- міжпредметні зв'язки -- мовленнєва компетенція -- мовленнєві уміння -- речевая компетенция -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Вивчаються шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови: формування соціокультурної компетенції та мовленнєвих навичок і вмінь, застосування міжпредметних зв'язків, відбір навчальних текстів соціокультурного спрямування тощо.


Знайти схожі

3.


    Максимов, Юрій (учитель математики і природознавства ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; Соросівський вчитель).
    Розвиток особистості ліцеїста-гуманітарія шляхом міжпредметної інтеграції на уроках математики і природознавства / Ю. Максимов // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 37-39. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- ліцеїсти-гуманітарії -- міжпредметна інтеграція -- предметна система навчання -- методика викладання -- учбові предмети -- проектна діяльність -- ліцейська освіта -- творческая личность -- лицеисты-гуманитарии -- межпредметная интеграция -- предметная система обучения -- методика преподавания -- учебные предметы -- проектная деятельность -- лицейское образование -- интегрованные уроки -- інтегровані уроки
Анотація: Викладено основи методики розвитку творчої особистості методом інтеграції і наведено приклади використання цієї методики на інтегрованих уроках математики і природознавства.


Дод.точки доступу:
Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Ярмолюк, Алла (науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 32-36. - Бібліографія : С.36 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- межпредметная интеграция -- межпредметная координация -- межпредметные связи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- міжпредметна координація -- міжпредметні зв'язки -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Розкрито особливості реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови в контексті міжпредметної інтеграції, запропоновано приклади завдань, спрямованих на формування соціокультурної компетенції учнів старших класів.


Знайти схожі

5.


    Дорошко, Лідія (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин / Лідія Дорошко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 53-56. - Бібліографія : С.56 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- школы национальных меньшинств -- начальные классы -- підручник української мови -- початкові класи -- текст підручника -- текст учебника -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка
Анотація: У статті йдеться про інтеграцію як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин.


Знайти схожі

6.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогіки НАПН України).
    Текст як основа інтеграції мовно-літературного матеріалу в початкових класах шкіл з національними мовами навчання / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 49-52. - Бібліографія : С.52 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
литературно-языковой материал -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- школы национальных меньшинств -- міжпредметна інтеграція -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві уміння -- мовні уміння учнів -- мовно-літературний матеріал -- підручник української мови -- речевая деятельность учащихся -- речевые умения -- текст підручника -- текст учебника -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка
Анотація: У статті розглядається проблема міжпредметної інтеграції у початковій школі, аналізуються нові підходи до побудови підручників з мови, котрі забезпечують інтеграцію мовно-літературного матеріалу з метою розвитку всіх видів мовленнєвої діяльності.


Знайти схожі

7.


    Кучеренко, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент Уманського державного пед. університету ім. Павла Тичини).
    Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / І. Кучеренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Бібліографія : С.14 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интегрированные уроки -- інтегровані уроки -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- нетрадиционные уроки -- нетрадиционные формы обучения -- нетрадиційні уроки -- нетрадиційні форми навчання -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: У статті аналізуються інтегровані уроки як вид нетрадиційних уроків мови, розкриваються особливості структури і технології проведення інтегрованих уроків.


Знайти схожі

8.


    Кравченко, Юрій (заступник директора ЗОШ І - ІІІ ст. №21 м. Білої Церкви).
    Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін [Текст] / Ю. Кравченко // Українознавство. - 2012. - № 1. - С.179-181 : табл. - Библиогр.: с. 181. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.26(4 Укр)
Рубрики: Методика викладання навчальних предметів у загальноосвітній школі
   Методика преподавания учебніх предметов в общеобразовательной школе

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українознавство -- діяльнісний підхід -- навчально-виховне середовище -- пізнавальна активність -- міжпредметна інтеграція -- навчальні проекти -- природничо-математичні дисципліни -- пошуково-дослідницька робота старшокласників -- національне виховання -- патріотичне виховання -- міжпредметні зв'язки -- щоденники погоди -- украиноведение -- деятельностный подход -- учебно-воспитательная среда -- познавательная активность -- межпредметная интеграция -- учебные проекты -- естественно-математические дисциплины -- поисково-исследовательская работа старшеклассников -- национальное воспитание -- патриотическое воспитание -- межпредметные связи -- дневники погоды
Анотація: Досвід українознавчої роботи на уроках природничо-математичних дисциплін ЗОШ № 21 Білої Церкви.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Загальноосвітня школа І - ІІІ ступеня №21 \про неї\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Осадчук, Раїса (науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
    Здійснення міжпредметних зв`язків як необхідна складова інтеграції навчально-виховного процесу у структурі діяльності вчителя [Текст] / Р. Осадчук // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - 2013. - № 1. - С. 28-30. - Бібліогр.: с. 30. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання Історії
   Методика преподавания истории

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- міжпредметні зв`язки -- міжпредметна інтеграція -- навчальни-виховний процес -- ефективність навчання -- викладання суспільно-гуманітарних предметів -- викладання літератури -- преподавание истории -- межпредметные связи -- учебно-воспитательный процесс -- эффективность обучения -- преподавание общественно-гуманитарных дисциплин -- преподавание литературы -- межпредметная интеграция
Анотація: Висвітлена теорія побудови міжпредметних зв`язків та практика їх побудови на сучасному етапі, проаналізовано основні помилки при побудові міжпредметних зв`язків, подано методичні рекомендації щодо їх уникнення.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Знайти схожі

10.


    Дерхо, Віктор (вчитель історії Зеленобалківської СШ Широківського району Дніпропетовської області).
    Застосування міжпредметних зв'язків на уроці історії як засіб розвитку культурологічних компетенцій семикласників [Текст] / В. Дерхо // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчителів. - Київ : "Етносфера", 2013. - № 6. - С. 31-36 : табл. - Бібліогр.: с. 36. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.266.3
Рубрики: Методика викладання історії
   Методика преподавания истории

Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- преподавание истоии -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- міжпредметна інтеграція -- межпредметная интеграция -- 7 клас -- 7 класс -- історія Західної Європи середніх віків -- история Западной Европы в средние века -- розробки уроків -- разработки уроков -- культура епохи середньовіччя -- культура эпохи средневековья -- героїчний епос -- героическтй эпос -- образ Роланда -- викладання літератури -- преподавание литературы -- лицарська культура -- рыцарская культура -- кодекс лицарської честі -- кодекс рыцарской чести -- куртуазніть -- куртуазность -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки
Анотація: Розробка інтегрованого уроку історії, зарубіжної літератури та образотворчого мистецтва, присвяченого історії Західної Європи періоду середньовіччя, культурі Західної Європи цього періоду та героїчній поемі "Пісня про Роланда".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім. М. Свтлова

Дод.точки доступу:
Пісня про Роланда, епос \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (30.08.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

11.


    Клочек, Григорій (професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка).
    Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек // Дивослово. - 2017. - № 2. - С. 2-11. - Продовження. Початок у №1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- реформування освіти -- реформирование образования -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- загальнокультурна компетентність -- общекультурная компетентность -- історія викладання літератури -- история преподавания литературы -- навчальні програми -- учебные программы -- історико-літературний принцип викладання літератури -- историко-литературный принцип преподавания литературы -- кризи літературної освіти -- кризисы литературного образования -- виховний потенціал літератури -- воспитательный потенциал литературы -- кліпова свідомість -- клиповое сознание -- літературна освіта -- литературное образование -- міжпредметна інтеграція -- межпредметная интеграция -- розвантаження навчальних програм -- разгрузка учебных программ -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- навчальні програми -- учебные программы -- навчальна програми з літератури -- учебные программы по литературе -- принципи побудови навчальних програм -- принципы построения учебных программ -- принцип націєцентризму -- принцип нациецентризма -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- національне виховання -- национальное воспитание -- принцип орієнтації на вікові особливості учнів -- принцип ориентации на возрастные особенности учеников -- вимоги до аналізу літературного твору -- требвания к анализу литературного произведения -- метод повільного читання художніх текстів -- метод медленного чтения художественных текстов -- медіаграмотність -- медиаграмотность -- формування медіаграмотності в учнів -- формирование медиаграмотноси у учеников -- медіаекологічна свідомість -- медиаэкологическое сознание -- формування медіаекологічної свідомості в учнів -- формирование медиаэкологическго сознания у учеников -- навчальні есеї -- учебные эссе -- компетентності вчителя-словесника -- компетентности учителя-словесника -- аналіз літературного твору -- анализ литературного произведения -- вимоги до підручників -- требования к учебникам -- вивчення біографій письмеників -- изучение биографий писателей -- навчальні посібники -- учебные пособия -- аудіовізуальні навчальні посібники -- аудиовизуальные учебные пособия
Анотація: Принципи реформування літературної освіти. Необхідність об'єднання української літератури, зарубіжної літератури та української мови в один предмет та принципи розроблення та особливості впровадження навчальної програми з цього предмета. яких необхідно дотриматися, аби мати від реформи позитивний ефект.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)