Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=медиа агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Лазебник, Максим (исполнительный директор).
    Объем рекламно-коммуникационного рынка Украины 2013 и развитие рынка в 2014 году. Экспертный прогноз Всеукраинской рекламной коалиции / М. Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 27-37 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг, 2013 р.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
рекламно-коммуникационный рынок -- рекламно-комунікаційний ринок -- развитие рынков -- розвиток ринків -- экспертный прогноз -- експертний прогноз -- экспертный опрос -- експертне опитування -- медиа агентства -- медіа агентства -- холдинги -- сейлз-хаусы -- сейлз-хауси
Анотація: Исполнительная дирекция Всеукраинской рекламной коалиции провела экспертный опрос ведущих медиа агентств, холдингов, профильных медийных и нон-медиа индустриальных ассоциаций и объединений, сейлс-хаусов, других представителей коммуникационной индустрии, и предлагает вашему вниманию объемы рекламно-коммуникационного рынка 2013 и прогноз развития индустрии в 2014.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Соломянюк, Наталія Миколаївна (кандидат економічних наук; Національний універститет харчових технологій).
    Тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку України / Н. М. Соломянюк // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2014. - № 7. - С. 20-24. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня реклама -- внешняя реклама -- рекламний ринок -- рекламный рынок -- медіа реклама -- медиа реклама -- маркетингові сервіси -- маркетинговые сервисы -- медіа агенції -- медиа агентства -- рекламно-комунікаційний ринок -- рекламно-коммуникационный рынок -- біллінг -- биллинг -- Direct Marketing-ові заходи
Анотація: Досліджено рекламний ринок України як комплексу попиту на рекламні послуги і конкурентні пропозиції. Проаналізовано обсяг зовнішньої реклами України, обсяг медіа реклами, обсяг маркетингових сервісів, обсяг Direct Marketing-ових заходів протягом періоду 2012 - прогноз 2014 років. Згруповано підрядників (консалтингові агенції), які спеціалізуться на рекламно-комунікаційних видах діяльності на оснві значення індикативного біллінгу, цінової політики, рейтингів та ефективності реалізованих проектів.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)