Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинг сельскохозяйственных территорий<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Кравців, Ірина Костянтинівна
(асистент кафедри
маркетинг
у).
Маркетинг
сільських територій у розвитку економіки регіону: проблеми, завдання, перспективи [Текст] / І. К. Кравців> // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2016. -
№ 2
. - С. 129-135 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1562-0905
УДК
338.43
Рубрики:
Экономика
Экономика сельского хозяйства
Економіка
Економіка сільського господарства
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг
сільських територій
--
регіональний розвиток
--
економічна ефективність регіонів
--
конкурентоспроможність регіонів
--
європейська інтеграція
--
маркетинг
сельскохозяйственных
территорий
--
региональное развитие
--
экономическая эффективность регионов
--
конкурентоспособность регионов
--
европейская интеграция
--
сільські території
--
сельские территории
Анотація:
Окреслено пріоритетні напрями розвитку
маркетинг
у сільських територій у контексті підвищення ефективності функціонування основних ланок регіональної економіки. Першочергову увагу приділено актуалізації
маркетинг
ової проблематики в діяльності органів місцевого самоврядування сільських територіальних громад України в умовах нових викликів європейської інтеграції. Відзначено вагомий вплив
маркетинг
у сільських територій на просування економічних інтересів регіонів в умовах посилення глобальної конкуренції. Виявлено характерні риси
маркетинг
у сільських територій, які відображають спроможність впливу
маркетинг
ових інструментів на зниження трансакційних витрат в економіці регіону та забезпеченні його конкурентоспроможності. Сформульовано пропозиції для органів державної влади та місцевого самоврядування щодо пріоритетних напрямів удосконалення
маркетинг
у сільських територій задля нарощування соціально-економічного регіонального розвитку.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)