Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинг сельских территорий<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Романова, Лідія Василівна
(доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри
маркетинг
у Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій Міжнародної академії управління персоналом).
Теоретичні підходи до
маркетинг
у сільських територій [Текст] / Л. В. Романова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 10
. - С. 249-260. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.32г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика сельского хозяйства
Економіка сільського господарства
Теория
маркетинг
а
Теорія
маркетинг
у
Европа
Європа
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
аграрный
маркетинг
--
аграрний
маркетинг
--
региональное управление
--
регіональне управління
--
сельские территории
--
сільські території
--
территориальный
маркетинг
--
територіальний
маркетинг
--
регіональний
маркетинг
--
региональный
маркетинг
--
маркетинг
сельских
территорий
--
маркетинг
сельских
территорий
--
экономические механизмы
--
економічні механізми
Анотація:
Доведено актуальність та практичну значущість проблеми формування
маркетинг
у сільських територій. Запропоновано методологічні підходи до визначення його як складного утворення з урахуванням сутності і тенденцій розвитку традиційного
маркетинг
у, територіального
маркетинг
у,
маркетинг
у сільських територій і стратегій їх розвитку в системі територіального управління. Визначено
маркетинг
сільських територій як системне утворення в складі аграрного
маркетинг
у,
маркетинг
у з виробництва товарів і послуг на території та
маркетинг
у сільської території як такої. Запропоновано шляхи практичної його реалізації.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; О планировании территории инфраструктуры сельской местности, законопроект Украины \о произв.\
Знайти схожі
>
2.
Кравців, Ірина Костянтинівна
(асистент кафедри
маркетинг
у ).
Маркетинг
сільських територій як чинник нарощування соціально-економічного потенціалу прикордонного регіону / І. К. Кравців> // Регіональна економіка : Науково-практичний журнал. - 2015. -
№ 4
. - С. 95-101. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1562-0905
УДК
339.138
332.1
Рубрики:
Аграрная політика Украини
Аграрная политика Украины
Экономика
Экономическая география и региональная экономика
Економіка
Економічна географія та регіональна економіка
Україна
Західна Україна
Украина
Западная Украина
Кл.слова (ненормовані):
сільські території
--
прикордонні регіони
--
соціально-економічний потенціал
--
регіональний
маркетинг
--
сельские территории
--
приграничные регионы
--
социально-экономический потенциал
--
региональный
маркетинг
--
маркетинг
сельских
территорий
--
маркетинг
сільських територій
Анотація:
Досліджено теоретико-прикладні аспекти формування системи
маркетинг
у сільських територій на прикладі прикордонного регіону. Доведено, що
маркетинг
сільських територій прикордонного регіону має власну специфіку розвитку, яка визначається особливостями формування людського капіталу прикордонних сіл, їх високим транзитним потенціалом, характерам фінансового та матеріально-технічного забезпечення, галузевою структурою підприємництва, впливом транскордонного співробітництва і транскордонної трудової міграції. Обґрунтовано, що в умовах проведення в Україні адміністративно-територіальної реформи одним з пріоритетів розвитку
маркетинг
у сільських територій є формування сучасного іміджу укрупнених сільських територіальних громад для нарощування обсягів залучення прямих іноземних інвестицій. Окрема увага приділяється аналізу інституційних аспектів розвитку
маркетинг
у сільських територій, зокрема виявленню впливу інституційних дисфункцій на ефективність
маркетинг
ових комунікацій у прикордонних сільських населених пунктах Західної України. За результатами проведеного дослідження сформульовано висновки та пропозиції для органів державної влади і місцевого самоврядування прикордонних сільських територій України
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)