Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг предприятий<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Корж, М. В. (Донбаська державна машинобудівна академія; м.Краматорськ; Україна).
    Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством / М. В. Корж, С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 64-71 : табл., схем., граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290-5 + 65.428-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Международные торговые отношения

   Міжнародні торговельні відносини

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
глобальный маркетинг -- интернационализация -- маркетинговое управление -- отрасли промышленности -- галузі промисловості -- машиностроение -- машинобудування -- глобалізаційні процеси -- глобализационные процессы -- економічна глобалізація -- экономическая глобализация -- международный маркетинг -- трансформация маркетингового управления -- управление предприятием -- экономическая глобализация -- маркетинг предприятий -- маркетинг підприємств
Анотація: На основі аналізу глобалізації та інтернаціоналізації проведено структуризацію глобального процесу. Враховуючи об'єктивну основу економічної глобалізації - попит і пропозицію, розроблено схему формування глобального ринку. Визначено основні параметри економічної глобалізації в різних сферах і формах міжнародних економічних відносин. З'ясовано залежність між процесами глобалізації иа інтернаціоналізації й розвитком маркетингової діяльності підприємств. Виявлено основні чінники і передумови трансформації маркетингового управління підприємством.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Жуков, С.А. (Закарпатський регіональний центр соціально-економічних і гуманітарних досліджень НАН України; м.Ужгород; Україна)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Чукурна, Олена (кандидат економічних наук).
    Методологія управління ціновим ризиком у системі маркетингу / О. Чукурна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 55-59 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
управління ціновим ризиком -- маркетинг підприємств -- індекс інфляції -- інфляція -- золотовалютні резерви -- морозиво Пломбір -- управление ценовыми рисками -- маркетинг предприятий -- индекс инфляции -- инфляция -- золотовалютные резервы -- мороженое Пломбир
Анотація: Розглянуто методологію управління ціновим ринком у системі маркетингу. Обгрунтовано методологічні підходи щодо оцінки цінового ризику в системі маркетингу підприємства. Визначено фактори, які сприяють появі цінових ризиків. Запропоновано класифікацію методів оцінки цінового ризику, значну увагу в якій приділено математико-статистичним методам.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Чукурна, Олена (кандидат економічних наук).
    Методологія управління ціновим ризиком у системі маркетингу / О. Чукурна // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 55-59 : портр.; а-рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.291
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємства

   Экономика

   Экономика предприятия

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг підприємств -- цінові ризики -- цінова політика підприємств -- ціноутворення на підприємствах -- економічне моделювання -- маркетинг предприятий -- ценовые риски -- ценовая политика предприятий -- ценообразование на предприятиях -- экономическое моделирование
Анотація: Розглянуто методологію управління ціновим ризиком у системі маркетингу. Обгрунтовані методологічні підходи щодо оцінки цінового ризику в системі маркетингу підприємства. Визначено фактори, які сприяють появі цінових ризиків. Розглянуто вплив інфляції на появу цінового ризику. Запропоновано класифікацію методів оцінки цінового ризику, значну увагу в якій приділено математико-статистичним методом.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_4\14.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Решетнікова, Ірина (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу).
    Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг / І. Решетнікова, Ю. Єременко // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 5. - С. 47-57 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-технології -- интернет-технологии -- інтернет-ресурси -- интернет-ресурсы -- інструменти індивідуального маркетингу -- инструменты индивидуального маркетинга -- індивідуальний запит -- индивидуальный запрос -- клієнтська база даних -- клиентская база данных -- маркетинг підприємств -- маркетинг предприятий -- інструменти інтернет-маркетингу -- инструменты интернет-маркетинга -- класифікація інструментів інтернет-маркетингу -- классификация инструментов интернет-маркетинга -- класифікація інтернет-технологій -- классификация интернет-технологий
Анотація: Розглядається важливість використання інтернет-технологій при наданні індивідуального продукту та сервісу підприємствами сфери послуг.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\mavu_2014_5.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Єременко, Юлія (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу)

Знайти схожі

5.


    Яцишина, Лариса (кандидат технічних наук; професор).
    Бренд-менеджмент і маркетингові технології [Текст] / Лариса Яцишина // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 12-13 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
бренд-менеджмент -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- маркетинг підприємств -- маркетинг предприятий -- виступи на конференціях -- выступления на конференциях -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- технологии маркетинга -- технології маркетингу
Анотація: Розглядається бренд-менеджмент і маркетингові технології.


Дод.точки доступу:
Маркетинг в Україні, науково-практична конференція \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)