Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинг государственного управления<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Романенко, Євген Олександрович
(доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
Процес формування та напрями впровадження
маркетинг
ового механізму в систему державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 6
. - С. 102-109 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
66.3(0),123 + 65.291.3
Рубрики:
Політика
Политика
Державне управління
Государственное управление
Маркетинг
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
адаптационные процессы
--
адаптаційні процеси
--
государственное управление
--
державне управління
--
маркетинг
государственного
управления
--
маркетинг
державного управління
--
индивидуальные интересы
--
індивідуальні інтереси
--
маркетинг
овые механизмы
--
маркетинг
ові механізми
--
общественные потребности
--
суспільні потреби
--
потреби споживачів
--
потребительские потребности
--
організаційні процеси
--
потребности граждан
--
потреби громадян
--
социальные группы
--
соціальні групи
--
управленческиий инструментарий
--
управлінський інструментарій
Анотація:
З'ясовано, що впровадження
маркетинг
ового механізму в державне управління має на меті безперервність процесу, пов'язаного із задоволенням потреб та інтересів індивідів, соціальних груп, всього суспільства в цілому шляхом використання широкого спектру
маркетинг
ових інструментів. Запропоновано основні етапи процесу формування та напрями впровадження
маркетинг
ового механізму в систему державного управління, а також вказано на важливість адаптації
маркетинг
ового механізму в державному управлінні до потреб та запитів громадян.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри
маркетинг
у та реклами Київського національного торговельно-економічного університету); Государственная финансовая инспекция Украины \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)