Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=маркетинг в агробизнесе<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Швацька-Мокжицька, Джуанна
(доктор економічних наук ; професор ; завідуюча кафедрою європейської політики, громадських фінансів та
маркетинг
у).
Роль
маркетинг
у в розробці економічних стратегій продуктів харчування [Текст] / Д. Швацька-Мокжицька> //
Маркетинг
в Україні : Науковий журнал. - 2017. -
N 1
. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг
в агробізнесі
--
інноваційні стратегії
--
економіка продуктів харчування
--
маркетинг
ові стратегії сільськогосподарських підприємств
--
маркетинг
харчових продуктів
--
маркетинг
ові інструменти
--
економіка їжі
--
потреби споживачів
--
маркетинг
в
агробизнесе
--
инновационные стратегии
--
экономика продуктов питания
--
маркетинг
овые стратегии сельскохозяйственных предприятий
--
маркетинг
пищевых продуктов
--
маркетинг
овые инструменты
--
экономика еды
--
предпочтения потребителей
Анотація:
Відображено роль і значення
маркетинг
у в процесі розвитку та впровадження
маркетинг
ової стратегії сільськогосподарських підприємств. Наведений огляд різних концепцій в сфері економіки продуктів харчування і визначень
маркетинг
у в агробізнесі. Наголошено на існуванні взаємно-субституційних і комплементарних відносин між
маркетинг
овими інструментами. Автор дійшов висновку, що необхідність застосовувати різні підходи до
маркетинг
у харчових продуктів переважно зумовлена особливими характеристиками та гетерогенністю різноманітних зв’язків в економіці продуктів харчування. Проведена діагностика для визначення, які
маркетинг
ові інструменти справляють значний вплив на створення, впровадження та ефективність стратегії підприємств, що діють в системі економіки продуктів харчування.
Дод.точки доступу:
Принько, Мар’яна \пер. з англ.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)