Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові інновації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Гусева, Евгения Николаевна.
    Библиотеки и инновации: социальные и управленческие аспекты / Е. Н. Гусева // Научные и технические библиотеки. - 2011. - № 6. - С. 28-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-9765
Кл.слова (ненормовані):
инновационная деятельность библиотек -- инновационно-коммуникационные технологии -- маркетинговые инновации -- библиотечная инноватика -- інноваційна діяльність бібліотек -- інноваційно-комунікаційні технології -- маркетингові інновації -- бібліотечна інноватика
Анотація: Рассматривается инновационная деятельность библиотек как явление, имеющее важное значение для развития библиотечной сферы. Анализируется специфика инноваций в библиотеках, социальные, культурные и управленческие аспекты инновационной деятельности библиотек.


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

2.


    Врцель, Ніколіна (аспірант; асистент Магістерської школи бізнесу Університету Мегатренд; м. Бєлград; Сербія).
    Технологічні, організаційні й маркетингові інновації на малих і середніх підприємствах / Н. Врцель // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 268-278 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.292(4СЕР)в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Организационные формы предприятий

   організаційні форми підприємств

   Европа
    Європа

    Сербия

    Сербія

    Южный Банат

    Південний Банат

Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- инновационная динамика -- інноваційна динаміка -- малые предприятия -- малі підприємства -- маркетинговые инновации -- маркетингові інновації -- МП -- опросы -- опитування -- организационные инновации -- організаційні інновації -- регионы -- среднее предпринимательство -- середнє підприємництво -- технологические инновации -- технологічні інновації
Анотація: Показано різні підходи до аналізу інновацій. . За допомогою анкети, розробленої відповідно до "Керівництва Осло" від Європейської Комісії і Євростату, розглядаються діапазон і типи інноваційної діяльності в 104 з 305 малих і середніх підприємств (МСП) регіону Південний Банат, Сербія. Основний висновок дослідження: 73% малих і середніх підприємств ввели принаймні один тип інновацій, за винятком технологічного інноваційного процесу, який був введений на 61,5% досліджених підприємствах. Крім того, виділено 3 групи фірм за інтенсивністю використання інновацій.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Европейская комиссия, орган исполнительной власти Евросоюза \о ней\; Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейское статистическое агентство \о нем\; Руководство Осло, документ ЕС \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Ільїна, Світлана.
    Mistery shopping як інноваційне маркетингове дослідження / С. Ільїна // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 25-28 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-моделі -- франчайзинг -- маркетингові інновації -- франчайзингові бізнес-моделі -- комунікація з клієнтами -- оцінка роботи торгової точки -- система контролю процесів комунікації -- система таємних покупців -- бизнес-модели -- маркетинговые инновации -- франчайзинговые бизнес-модели -- коммуникация с клиентами -- оценка работы торговой точки -- система контроля процессов коммуникации -- система тайных покупателей
Анотація: Розглянуто практичне використання програм Mistery shopping для франчайзингових бізнес-моделей. У якості прикладу наведені результати дослідження для великої франчайзингової мережі сегменту продуктів харчування.


Дод.точки доступу:
Mistery shopping, програма \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Заколодяжний, В. О. (аспірант).
    Інноваційні підходи до формування маркетингової політики ринку страхових послуг в Україні [Текст] / В. О. Заколодяжний // Інвестиції: Практика та досвід : Аналіз. Прогнози. Коментар. - 2017. - № 9. - С. 71-74. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.271
Рубрики: Економіка
   Страхування

   Экономика

   Страхование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інновації в страхуванні -- інноваційні продукти страхування -- страховий маркетинг -- маркетинг в страхуванні -- маркетингові інновації -- нетрадиційний маркетинг -- інтернет-маркетинг -- брендування сайтів -- вірусний маркетинг -- банерна реклама -- спливаюча банерна реклама -- спонсорські пакети -- відеоконтент у мережі wi-fi -- инновации в страховании -- инновационные продукты страхования -- страховой маркетинг -- маркетинг в страховании -- маркетинговые инновации -- нетрадиционный маркетинг -- интернет-маркетинг -- брендирование сайтов -- вирусный маркетинг -- банерная реклама -- всплывающая баннерная реклама -- спонсорские пакеты -- видеоконтент в сети wi-fi
Анотація: Розглянуто необхідність використання інноваційного маркетингу для адаптації страхових компанії щодо змін кон'юнктури ринку, а також покращення рівня обслуговування клієнтів та надання страхових послуг. Представлено структуру інноваційного маркетингу, а також визначено методи функціонування стратегій розвитку та взаємодії цілей компанії, що надають конкуренту перевагу на ринку страхових послуг.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)