Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=магазины<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
23
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-23
>
1.
Комплексная автоматизация первого
магазина российской сети "Детский мир" в Днепропетровске> // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. -
№ 7/8
. - С. 66 : фото.цв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Україна
Украина
Россия
Росія
Дніпропетровськ
Днепропетровск
Кл.слова (ненормовані):
магазины
--
детский товар
--
дитячий товар
--
автоматизация помещений
--
техническое оснащение
--
логистика
--
розничная торговля
--
игрушки
--
торговые сети
--
магазини
--
автоматизація приміщень
--
технічне оснащення
--
логістика
--
роздрібна торгівля
--
іграшки
--
торгові мережі
Анотація:
Об открытии магазина "Детский мир" ведущего оператора по торговле товарами детского ассортимента.
Дод.точки доступу:
Детский мир, магазин
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Галіка, Володимир
.
Генерація оффлайн продаж через Інтернет / В. Галіка> // Маркетинг в Україні. - 2012. -
№ 3
. - С. 31-32 : ил. . - ISSN 1605-2005
УДК
339.138
ББК
65.26
Рубрики:
Економіка
Экономика
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
оффлайн продажі
--
мережа магазинів
--
Інтертет-крамниці
--
таргетинг
--
оффлайн продажи
--
сеть магазинов
--
Интернет-
магазины
Анотація:
Надані основні засади реклами оффлайн мережі магазинів в Інтернеті.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Вітлінський, Вальдемар Володимирович
(завідувач кафедри економіко-математичного моделювання Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
Еволюційне моделювання в процесах прийняття рішень / В. В. Вітлінський, В. І. Скіцько> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 1
. - с. 187-201 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.050г
Рубрики:
Экономика
Економіка
Управление экономикой
Управління економікою
Кл.слова (ненормовані):
генетические алгоритмы
--
генетичні алгоритми
--
ИНТЕРНЕТ-
магазины
--
ІНТЕРНЕТ-магазини
--
математическое моделирование
--
математичне моделювання
--
оптимизационные задачи
--
оптимізаційні задачі
--
потребительский выбор
--
споживчий вибір
--
товары
--
товари
--
эволюционное моделирование
--
еволюційне моделювання
--
споживча поведінка
--
вибір товару
--
потребительское поведение
--
выбор товара
--
алгоритм прийняття рішення споживачем
--
алгоритм принятия решений потребителем
Анотація:
Досліджено проблему застосування інструментарію еволюційного моделювання, зокрема, генетичного алгоритму для вирішення економічних оптимізаційних задач. Розглянуто використання генетичного алгоритму на прикладі вибору товару, який є кращим за певними ознаками.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Скіцько, Володимир Іванович (старший викладач кафедри економіко-математичного моделювання Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна; доктор економічних наук)
Знайти схожі
>
4.
Бочуля, Тетяна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри бухгалтерського обліку та аудиту Харківського державного університету харчування та торгівлі).
Обліково-інформаційний аспект товароруху в системі електронної торгівлі / Т. Бочуля> // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2013. -
№ 4
. - С. 22-31 : схем., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
658.787:658.849
Рубрики:
Торгівля
Маркетинг
Торговля
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
електронна торгівля
--
электронная торговля
--
інтернет-магазини
--
интернет-
магазины
--
товарорух
--
товародвижение
--
дистанційна торгівля
--
дистанционная торговля
--
канали руху товарів
--
каналы движения товаров
--
облік
--
учет
--
документація
--
документация
--
субрахунки
--
субсчета
--
звітність
--
отчетность
Анотація:
Розглянуто обліково-інформаційний аспект товароруху в системі електронної торгівлі.
Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Консультації
> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. -
№ 4
. - С. 8, 12, 15, 20, 24, 28, 32, 44, 56
УДК
338.24
ББК
65.050
Рубрики:
Економіка
Управління економікою
Экономика
Управление экономикой
Кл.слова (ненормовані):
оподаткування доходів з оренди квартири
--
оподаткування підприємств
--
інтернет-магазини
--
інтернет-торгівля
--
онлайн-шопінг
--
податок на додану вартість
--
оподаткування програмної продукції
--
податкова соціальна пільга
--
податкові відпустки
--
оподаткування доходів фізичної особи-нерезидента
--
налогообложение доходов с аренды квартиры
--
налогообложение предприятий
--
интернет-
магазины
--
интернет-торговля
--
онлайн-шоппинг
--
налог на добавленную стоимость
--
налогообложение программной продукции
--
налоговая социальная льгота
--
налоговый отпуск
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
6.
Савенко, І. В.
(магістрант Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна).
Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності ІНТЕРНЕТ-магазинів / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 125-131 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Кл.слова (ненормовані):
веб-сайты интернет-магазинов
--
веб-сайти інтернет-магазинів
--
виртуальные продажи
--
віртуальні продажі
--
управляющие системы
--
керуючі системи
--
ИНТЕРНЕТ-
магазины
--
ІНТЕРНЕТ-магазини
--
управленческий инструментарий
--
управлінський інструментарій
--
экономическая эффективность интернет-торговли
--
економічна ефективність інтернет-торгівлі
--
электронная торговля
--
електронна торгівля
--
электронный мерчандайзинг
--
електронний мерчандайзинг
Анотація:
Досліджено інструменти ІНТЕРНЕТ-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через ІНТЕРНЕТ-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи із покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Капінус, Лариса Василівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске
Знайти схожі
>
7.
Дубовик, Т. В.
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
Методологічні підходи до класифікації ІНТЕРНЕТ-магазинів / Т. В. Дубовик> // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. -
№ 5
. - С. 89-94 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39(4УКР)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Методологія маркетингу
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕРНЕТ-
магазины
--
ІНТЕРНЕТ-магазин
--
ИНТЕРНЕТ-торговля
--
ІНТЕРНЕТ-торгівля
--
методология маркетинга
--
методология маркетинга
--
нормативно-правовое регулирование
--
нормативно-правове регулювання
--
сетевые информационные технологии
--
мережеві інформаційні технології
--
специфические признаки
--
специфічні ознаки
--
терминология
--
термінологія
--
технологическое классифицирование
--
технологічне класифікування
--
торговые предприятия
--
торговельні підприємства
--
торговые сети
--
торговельні мережі
--
хозяйствующие субъекты
--
господарюючі суб'єкти
--
электронная коммерция
--
елетронна комерція
Анотація:
Наведено оцінку сучасного стану та тенденцій розвитку ІНТЕРНЕТ-магазина. Виявлено особливості законодавчого регулювання діяльності ІНТЕРНЕТ-магазинів як суб'єктів господарювання. Уточнено трактування сутності поняття “ІНТЕРНЕТ-магазин”. Систематизовано наукові підходи до класифікації ІНТЕРНЕТ-магазинів за різними специфічними ознаками.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\22.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Гражданский кодекс Украины \о произв.\; О внутренней торговле, законопроект Украины \о произв.\; О защите персональных данных, закон Украины \о произв.\; О защите прав потребителей, закон Ураины \о произв.\; О развитии и государственной поддержке малого и среднего предпринимательства, закон Украины \о произв.\; Об электронной торговле (коммерции), законопрект Украины 2010 г. \о произв.\; Об электронной цифровой подписи, закон Украины \о произв.\; Об электронных документах и электронным документообороте, закон Украины \о произв.\; Хозяйственный кодекс Украины \о произв.\
Знайти схожі
>
8.
Журавель, Оксана
(директор по маркетингу).
Работа в тандеме / О. Журавель> // Маркетинг в Україні. - 2014. -
№ 3
. - С. 51-52 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
интернет-торговля
--
інтернет-торгівля
--
рынок электронной коммерции
--
ринок електронної комерції
--
интернет-
магазины
--
інтернет-магазини
--
конкуренция
--
конкуренція
--
интервью
--
інтерв'ю
--
интернет-маркетинг
--
інтернет-маркетинг
--
премия ИВИН
Анотація:
Интерьвью с Оксаной Журавель - директором по маркетингу Всеукраинского торгового центра в интернете Prom.ua. Prom.ua и их клиент Практикер Украина – получили сразу две премии «ИВИН» 2014, в номинациях «Интернет-портал» и «Продавец».
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Дод.точки доступу:
Дни Интернет-маркетинга, всеукраинский форум \о нем\; Всеукраинский форум «Дни Интернет-маркетинга» \о нем\
Знайти схожі
>
9.
Пелех, М. Я.
(магістр права Люблінського католицького університету імені Івана Павла ІІ).
Захист прав споживачів у сфері електронної торгівлі : (e-commerce) / М. Я. Пелех, Т. Й. Шопінскі> // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2014. -
№ 9
. - С. 123-128. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
67.404.2(4)в7
Рубрики:
Право
Хозяйственное право
Господарське право
Европа
Європа
Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕРНЕТ-
магазины
--
ІНТЕРНЕТ-магазини
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
защита прав потребителей
--
захист прав споживачів
--
информационно-коммуникационные технологии
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
правовое регулирование
--
правове регулювання
--
электронная торговля
--
електронна торгівля
--
права споживачів
--
права потребителей
Анотація:
Розглянуто сучасні інформаційно-комунікаційні технології, впровадження змін до законів, що регулюють відносини між користувачами-споживачами ІНТЕРНЕТу і продавцями, які продають товари або послуги ІНТЕРНЕТ-магазинів.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Шопінскі, Т.Й. (кандидат економічних наук; Варшавський університету фінансів та управління); Директива 2011/83/UE Европейского парламента и Совета по правам потребителей \о произв.\Европейский потребительский центр \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\
Знайти схожі
>
10.
Авер'янов, А. В.
(аспірант Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
Застосування інформаційної системи управління контентом веб-ресурсу для ведення електронної комерції / А. В. Авер'янов> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. -
№ 9
. - С. 171-174. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.39(4УКР)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Управляющие системы
Керуючі системи
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
веб-ресурсы
--
веб-ресурси
--
ИНТЕРНЕТ-
магазины
--
ІНТЕРНЕТ-магазини
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
контенты
--
контенти
--
оптимизация затрат
--
оптимізація витрат
--
ресурсное содержимое
--
ресурсний вміст
--
электронная коммерция
--
електронна комерція
--
електонний бізнес
Анотація:
Обгрунтовано необхідність впровадження інформаційної системи керування контентом веб-ресурсу для ведення електронної комерції. За результатами дослідження сформульовані висновки щодо критеріїв вибору інформаційної системи керування вмістом веб-ресурсу у розрізі оптимізації витрат підприємства та особливостей ведення електронного бізнесу в Україні.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\
Знайти схожі
>
11.
Дубовик, Тетяна Віталіївна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
Взаємодія груп громадськості при формуванні е-довіри / Т. В. Дубовик> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. -
№ 1
. - С. 88-91 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети
--
глобальні інформаційні мережі
--
жизненные циклы
--
життєві цикли
--
ИНТЕРНЕТ-
магазины
--
ІНТЕРНЕТ-магазини
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
независимые партнеры
--
незалежні партнери
--
общественность
--
громадськість
--
потребительское доверие
--
споживча довіра
--
торговые предприятия
--
торговельні підприємства
--
е-доверие
--
е-довіра
--
модель формування е-довіри споживачів
--
модель формирования е-доверия потребителей
Анотація:
Наведено аналіз проблем формування та зміцнення е-довіри споживачів до ІНТЕРНЕТ-магазинів та розроблено модель формування е-довіри споживачів на основі чотирьох фаз життєвого циклу та на основі цього запропоновано ІНТЕРНЕТ-маркетингові комунікації.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
12.
Зюзиков, Андрей
(специалист по продвижению бизнеса в социальной сети ).
Возможности ремаркетинга на Facebook [Текст] / Андрей Зюзиков> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. -
№ 2
. - С. 54-60 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ремаркетинг
--
Facebook
--
интернет-
магазины
--
інтернет магазини
--
интернет-продажи
--
інтернет-продажі
--
реклама
--
интернет-инструменты
--
інтернет-інструменти
--
соціальні мережі
--
социальные сети
--
рекламні інструменти
--
рекламные инструменты
Анотація:
Рассматривается такой рекламный инструмент, как ремаркетинг в социальных сетях. Такой вид рекламы позволяет создавать Google, Яндекс, ВКонтакте и, конечно, Facebook. Соответственно, если посетитель зарегистрирован в Facebook и он посетил ваш сайт, вы можете нацелить на него рекламные объявления внутри данной социальной сети.
Знайти схожі
>
13.
Коффман, Стів
(віце-президент з підтримки бібліотечних послуг у компанії "Бібліотечні системи та послуги"; США).
Сучасні бібліотеки? [Текст]. Ч. 2 / С. Коффман> // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2015. -
№ 2
. - С. 43-49. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263)
УДК
02(73)
Рубрики:
Бібліотечна справа
Библиотечное дело
США
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа
--
библиотечное дело
--
бібліотеки
--
библиотеки
--
бібліотекарі
--
библиотекари
--
Інтернет
--
Интернет
--
конкуренція
--
конкуренция
--
економія коштів
--
экономия средств
--
веб-шкала
--
функції бібліотек
--
функции библиотек
--
функції бібліотекарів
--
функции библиотекарей
--
агрегація
--
агрегация
--
курирування
--
курирование
--
довідкові служби
--
справочные службы
--
фінансування бібліотек
--
финансирование библиотек
--
друковані видання
--
печатные издания
--
електронні книги
--
электронные книги
--
продаж книг
--
продажа книг
--
гібридний друковано-електронний ринок
--
гибридный печатно-электронный рынок
--
публічні бібліотеки
--
публичные библиотеки
--
дослідження
--
исследования
--
книгарні
--
книжные
магазины
--
книжкові центри
--
книжные центры
--
пересувні бібліотеки
--
передвижные библиотеки
--
наукова література
--
научная литература
--
научные библиотеки
--
научные библиотеки
Анотація:
Представлено роздуми автора про майбутнє бібліотек у часи стрімкого розвитку цифрових технологій та визначено основні завдання бібліотек щодо виживання в цій конкурентній боротьбі.
Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Дод.точки доступу:
Скачко, Катерина (бібліотекар II категорії; керівник Центру "Вікно в Америку" ЦНБ ХНУ імені В. Н. Каразіна) \пер.\; Орініч, Наталія (старший викладач кафедри іноземних мов Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка) \пер.\; Безос, Джефф \про нього\; Google, пошукова система інтернету \про неї\; Amazon, компанія \про неї\; Вікіпедія, інтернет-енциклопедія \про неї\Американська бібліотечна асоціація \про неї\; МТС-Україна \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)
Знайти схожі
>
14.
Озпева, Ольга
.
Медиа-пиратство в развивающихся экономиках / О. Озпева, Джо Караганис> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. -
№ 8
. - С. 61-67. - Продолжение. Начало в №№9-12 за 2014 г.; №№1-12 за 2015 г.; №№ 1-7 за 2016 г. . - ISSN 1608-6422
УДК
347.77
Рубрики:
Інтелектуальна власність
Интеллектуальная собственность
Россия
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність
--
интеллектуальная собственность
--
програмне забезпечення
--
программное беспечение
--
піратські програми
--
пиратские программы
--
піратський софт
--
пиратский софт
--
ліцензійні програми
--
лицензионные программы
--
культурна функція піратства
--
культурная функция пиратства
--
піратські ринки
--
пиратские рынки
--
спеціалізовані магазини
--
специализированные
магазины
--
розширення ринку
--
расширение рынка
Анотація:
В статье затрагивается проблема выбора между бесплатными опциями открытого кода и бесплатным пиратским коммерческим программным обеспечением.
Утримувачі документа:
Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна
Дод.точки доступу:
Караганіс, Джо; Паченков, Олег; Олимпиева, Ирина; Козырев, Анатолий
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
15.
Косар, Наталія Степанівна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і логістики Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів).
Перспективи розвитку торговельних мереж в Україні [Текст] / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 7
. - С. 97-109 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.1/5
ББК
65.422(4УКР)-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика внутренней торговли, 2000-2012 гг.
Економіка внутрішньої торгівлі, 2000-2012 рр.
Украина
Україна
Львов
Львів
Кл.слова (ненормовані):
анализ иерархий
--
аналіз ієрархій
--
розничная торговля
--
роздрібна торгівля
--
города Украины
--
міста України
--
конкурентоспособность внутренней торговли
--
конкурентоспроможність внутрішньої торгівлі
--
организационные трансформации
--
організаційні трансформації
--
оціночна аналітика
--
производительность внутренней торговли
--
продуктивність внутрішньої торгівлі
--
розничные рыночные посредники
--
роздрібні ринкові посередники
--
сетевое торговое предпринимательство
--
мережеве торговельне підприємництво
--
товарооборот торговых сетей
--
товарообіг торговельних мереж
--
торговые сети
--
торговельні мережі
--
продовольчі магазини
--
продовольственные
магазины
--
управленческое моделирование
--
управлінське моделювання
--
экономическая эффективность внутренней торговли
--
економічна эфективність внутрішньої торгівлі
Анотація:
Досліджено ринок роздрібної торгівлі України з точки зору зміни її організаційних форм та динаміки. У напрямі посилення концентраційних процесів встановлено зростання ролі вітчизняних та зарубіжних торговельних мереж. Визначено, що з метою побудови власної моделі управління доцільним є проведення аналізу конкурентоспроможності роздрібного посередника на ринку. Досліджено конкурентоспроможність окремих торговельних мереж в м. Львові шляхом побудови ієрархій критеріїв за Т.Сааті та подано рекомендації щодо її підвищення.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Кузьо, Наталія Євгенівна (провідний викладач кафедри маркетингу і логістики Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів); Арсен, украинская розничная торговая сеть \о ней\Ашан-Украина, подразделение французского оператора розничной торговли Auchan на территории Украины \о нем\; Вопак, украинская розничная торговая сеть \о ней\; Рукавичка, украинская розничная торговая сеть \о ней\; Сільпо, сеть супермаркетов \о ней\; Фуршет, сеть супермаркетов \о ней\
Знайти схожі
>
16.
Никишкин, Валерий Викторович
(доктор экономических наук; профессор кафедры маркетинга Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия).
Интегральная оценка юзабилити сайтов [Текст] : на примере ИНТЕРНЕТ-магазинов ювелирных изделий / В. В. Никишкин, М. Дм. Твердохлебова, Т. А. Воронова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 8
. - С. 415-420 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.371.5
ББК
65.422.5(2РОС)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Россия
Росія
Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
ИТ
--
ІТ
--
web-сайты
--
web-сайти
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
интегральное оценивание
--
інтегральне оцінювання
--
ИНТЕРНЕТ-
магазины
--
ІНТЕРНЕТ-магазини
--
качество web-дизайна
--
якість web-дизайну
--
контентное структурирование
--
контентне структурування
--
оценочная методология
--
оціночна методологія
--
потребительские предпочтения
--
споживчі вподобання
--
решения о покупке
--
рішення про покупку
--
сервисные удобства
--
сервісні вигоди
--
формальная эргономика
--
формальна ергономіка
--
интернет-
магазины
--
інтернет-магазини
--
электронная коммерция
--
електронна комерція
--
ювелирные изделия
--
ювелірні вироби
--
юзабилити
--
юзабіліті
Анотація:
Исследованы особенности контентной структуры сайтов ИНТЕРНЕТмагазинов, основным видом деятельности которых является торговля ювелирными изделиями. Предложена методика интегральной оценки их юзабилити на основе определения и анализа факторов, играющих существенную роль в процессе принятия решения о покупке представителями целевой аудитории.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Твердохлебова, Мария Дмитриевна (кандидат экономических наук; профессор кафедры маркетинга Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия); Воронова, Татьяна Александровна (доктор экономических наук; профессор ; декан факультета гостиничной, ресторанной, туристической и спортивной индустрии Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия); Два Жирафа, росийская ювелирная компания \о ней\
Знайти схожі
>
17.
Романова, Ирина Матвеевна
(доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
Оценка потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли продовольственной специализации [Текст] / И. М. Романова, Е. В. Носкова> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 10
. - С. 173-184 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.13
ББК
65.422.5г-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Теория маркетинга
Теорія маркетингу
Кл.слова (ненормовані):
аналитическое обеспечение
--
дискаунтеры
--
дискаунтери
--
индикативные показатели
--
індикативні показники
--
количественное оценивание
--
кількісне оцінювання
--
магазины
шаговой доступности
--
магазини крокової доступності
--
потребительская ценность
--
споживча цінність
--
продовольственная специализация
--
продовольча спеціалізація
--
продуктовые рынки
--
продуктові ринки
--
продукты питания
--
продукти харчування
--
розничная торговля
--
роздрібна торгівля
--
супермаркеты
--
супермаркети
--
торговые предприятия
--
торговельні підприємства
Анотація:
Предложена методика количественной оценки потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли разных форматов. Разработана классификация выгод и затрат на таких предприятиях по группам, определен перечень показателей в рамках групп и алгоритм их оценки. Рассчитаны коэффициенты потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли разных форматов. Определены разрывы между воспринимаемыми и ожидаемыми выгодами, затратами и потребительской ценностью.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Носкова, Елена Викторовна (кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия)
Знайти схожі
>
18.
Бржезицкий, Дмитрий
(интернет-маркетолог ; эксперт в разработке высокоэффективных сайтов для бизнеса).
Рабочий Интернет-маркетинг в 2016 году [Текст] / Д. Бржезицкий> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 5
. - С. 25-27 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг, 2016 р.
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
поиск товаров в Интернет
--
техника многошаговых продаж
--
ROPO-эффект
--
он-лайн
магазины
--
маркетинг-микс
--
он-лайн продвижение компании
--
потенциальные клиенты
--
увеличение продаж
--
пошук товара в Інтернеті
--
техніка багатошагових продажів
--
ROPO-ефект
--
он-лайн магазини
--
маркетинг-мікс
--
он-лайн просування компанії
--
потенційні клієнти
--
збільшення продажів
Анотація:
Автор рассказывает о рабочих инструментах интернет-маркетинга, которые помогают выстраивать стратегию он-лайн продвижения своей компании. Акцентировано внимание на универсальной рабочей технике многошаговых продаж.
Знайти схожі
>
19.
Зюзиков, Андрей
(специалист по продвижению бизнеса).
Как добавить магазин на страницу в Facebook [Текст] / А. Зюзиков> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. -
№ 5
. - С. 32-41 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Економіка
Маркетинг
Экономика
Кл.слова (ненормовані):
способы оплаты
--
добавление товаров
--
внешний сайт
--
мобильные посетители
--
интернет-
магазины
--
потенциальные клиенты
--
продажа товаров в Интернете
--
продажи в социальных сетях
--
способи оплати
--
додавання товарів
--
зовнішній сайт
--
мобільні відвідувачі
--
інтернет-магазини
--
потенційні клієнти
--
продаж товарів в Інтернеті
--
продаж у соціальних мережах
--
Facebook
Анотація:
Описаны практические шаги по работе с вкладкой "МАГАЗИН" на страницах в Facebook.
Знайти схожі
>
20.
Стройный, Я.
(доктор экономических наук; профессор).
Розничная торговля в г. Тарнове в 2011 - 2014 гг. Диагноз и стратегические аспекты [Текст] / Я. Стройный, З. Колак> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 11
. - С. 108-116. - Литература : 33 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
94(4)
ББК
63.3(4)
Рубрики:
Історія, 2011-2014 рр.
История, 2011-2014 гг.
Польща
Польша
Тарнов
Кл.слова (ненормовані):
економіка Польщі
--
економічна історія
--
история стран Европы
--
история торговли
--
історія країн Європи
--
історія торгівлі
--
магазины
--
поведение покупателей
--
поведінка покупців
--
роздрібна торгівля
--
розничная торговля
--
торгівельні центри
--
торгівля
--
торговля
--
торговые центры
--
экономика Польши
--
экономическая история
Анотація:
Представлен анализ развития розничной торговли в польском городе Тарнове в 2011 - 2014 гг., в том числе история зарождения и развития торговли в этом городе. Подчеркнуто значение географического расположения города вдоль торговых путей для ра звития торговли с момента ее зарождения в этом городе.
Дод.точки доступу:
Колак, З.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-23
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)