Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=магазины<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.


   
    Комплексная автоматизация первого магазина российской сети "Детский мир" в Днепропетровске // Логистика/ Logistics : Учредитель: ООО "Издательство "Экономика". - 2008. - № 7/8. - С. 66 : фото.цв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

   Україна
    Украина

    Россия

    Росія

    Дніпропетровськ

    Днепропетровск

Кл.слова (ненормовані):
магазины -- детский товар -- дитячий товар -- автоматизация помещений -- техническое оснащение -- логистика -- розничная торговля -- игрушки -- торговые сети -- магазини -- автоматизація приміщень -- технічне оснащення -- логістика -- роздрібна торгівля -- іграшки -- торгові мережі
Анотація: Об открытии магазина "Детский мир" ведущего оператора по торговле товарами детского ассортимента.


Дод.точки доступу:
Детский мир, магазин
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Галіка, Володимир.
    Генерація оффлайн продаж через Інтернет / В. Галіка // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 31-32 : ил. . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
оффлайн продажі -- мережа магазинів -- Інтертет-крамниці -- таргетинг -- оффлайн продажи -- сеть магазинов -- Интернет-магазины
Анотація: Надані основні засади реклами оффлайн мережі магазинів в Інтернеті.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Вітлінський, Вальдемар Володимирович (завідувач кафедри економіко-математичного моделювання Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Еволюційне моделювання в процесах прийняття рішень / В. В. Вітлінський, В. І. Скіцько // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 1. - с. 187-201 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.050г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление экономикой

   Управління економікою

Кл.слова (ненормовані):
генетические алгоритмы -- генетичні алгоритми -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- математическое моделирование -- математичне моделювання -- оптимизационные задачи -- оптимізаційні задачі -- потребительский выбор -- споживчий вибір -- товары -- товари -- эволюционное моделирование -- еволюційне моделювання -- споживча поведінка -- вибір товару -- потребительское поведение -- выбор товара -- алгоритм прийняття рішення споживачем -- алгоритм принятия решений потребителем
Анотація: Досліджено проблему застосування інструментарію еволюційного моделювання, зокрема, генетичного алгоритму для вирішення економічних оптимізаційних задач. Розглянуто використання генетичного алгоритму на прикладі вибору товару, який є кращим за певними ознаками.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Скіцько, Володимир Іванович (старший викладач кафедри економіко-математичного моделювання Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана; м.Київ; Україна; доктор економічних наук)

Знайти схожі

4.


    Бочуля, Тетяна (кандидат економічних наук; доцент кафедри бухгалтерського обліку та аудиту Харківського державного університету харчування та торгівлі).
    Обліково-інформаційний аспект товароруху в системі електронної торгівлі / Т. Бочуля // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 22-31 : схем., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Торгівля
   Маркетинг

   Торговля

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
електронна торгівля -- электронная торговля -- інтернет-магазини -- интернет-магазины -- товарорух -- товародвижение -- дистанційна торгівля -- дистанционная торговля -- канали руху товарів -- каналы движения товаров -- облік -- учет -- документація -- документация -- субрахунки -- субсчета -- звітність -- отчетность
Анотація: Розглянуто обліково-інформаційний аспект товароруху в системі електронної торгівлі.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


   
    Консультації // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 8, 12, 15, 20, 24, 28, 32, 44, 56
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка
   Управління економікою

   Экономика

   Управление экономикой

Кл.слова (ненормовані):
оподаткування доходів з оренди квартири -- оподаткування підприємств -- інтернет-магазини -- інтернет-торгівля -- онлайн-шопінг -- податок на додану вартість -- оподаткування програмної продукції -- податкова соціальна пільга -- податкові відпустки -- оподаткування доходів фізичної особи-нерезидента -- налогообложение доходов с аренды квартиры -- налогообложение предприятий -- интернет-магазины -- интернет-торговля -- онлайн-шоппинг -- налог на добавленную стоимость -- налогообложение программной продукции -- налоговая социальная льгота -- налоговый отпуск

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Савенко, І. В. (магістрант Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна).
    Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності ІНТЕРНЕТ-магазинів / І. В. Савенко, Л. В. Капінус, Н. П. Скригун // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 5. - С. 125-131 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

Кл.слова (ненормовані):
веб-сайты интернет-магазинов -- веб-сайти інтернет-магазинів -- виртуальные продажи -- віртуальні продажі -- управляющие системы -- керуючі системи -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій -- экономическая эффективность интернет-торговли -- економічна ефективність інтернет-торгівлі -- электронная торговля -- електронна торгівля -- электронный мерчандайзинг -- електронний мерчандайзинг
Анотація: Досліджено інструменти ІНТЕРНЕТ-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через ІНТЕРНЕТ-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи із покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Капінус, Лариса Василівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); Скригун, Наталія Петрівна (доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій; м.Київ; Україна; кандидат економічних наук); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

7.


    Дубовик, Т. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
    Методологічні підходи до класифікації ІНТЕРНЕТ-магазинів / Т. В. Дубовик // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2014. - № 5. - С. 89-94 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4УКР)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Методологія маркетингу

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазин -- ИНТЕРНЕТ-торговля -- ІНТЕРНЕТ-торгівля -- методология маркетинга -- методология маркетинга -- нормативно-правовое регулирование -- нормативно-правове регулювання -- сетевые информационные технологии -- мережеві інформаційні технології -- специфические признаки -- специфічні ознаки -- терминология -- термінологія -- технологическое классифицирование -- технологічне класифікування -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- торговые сети -- торговельні мережі -- хозяйствующие субъекты -- господарюючі суб'єкти -- электронная коммерция -- елетронна комерція
Анотація: Наведено оцінку сучасного стану та тенденцій розвитку ІНТЕРНЕТ-магазина. Виявлено особливості законодавчого регулювання діяльності ІНТЕРНЕТ-магазинів як суб'єктів господарювання. Уточнено трактування сутності поняття “ІНТЕРНЕТ-магазин”. Систематизовано наукові підходи до класифікації ІНТЕРНЕТ-магазинів за різними специфічними ознаками.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Форм_ринк_відносин_в_Укр_2014_5\22.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Гражданский кодекс Украины \о произв.\; О внутренней торговле, законопроект Украины \о произв.\; О защите персональных данных, закон Украины \о произв.\; О защите прав потребителей, закон Ураины \о произв.\; О развитии и государственной поддержке малого и среднего предпринимательства, закон Украины \о произв.\; Об электронной торговле (коммерции), законопрект Украины 2010 г. \о произв.\; Об электронной цифровой подписи, закон Украины \о произв.\; Об электронных документах и электронным документообороте, закон Украины \о произв.\; Хозяйственный кодекс Украины \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Журавель, Оксана (директор по маркетингу).
    Работа в тандеме / О. Журавель // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 51-52 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
интернет-торговля -- інтернет-торгівля -- рынок электронной коммерции -- ринок електронної комерції -- интернет-магазины -- інтернет-магазини -- конкуренция -- конкуренція -- интервью -- інтерв'ю -- интернет-маркетинг -- інтернет-маркетинг -- премия ИВИН
Анотація: Интерьвью с Оксаной Журавель - директором по маркетингу Всеукраинского торгового центра в интернете Prom.ua. Prom.ua и их клиент Практикер Украина – получили сразу две премии «ИВИН» 2014, в номинациях «Интернет-портал» и «Продавец».

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Дни Интернет-маркетинга, всеукраинский форум \о нем\; Всеукраинский форум «Дни Интернет-маркетинга» \о нем\

Знайти схожі

9.


    Пелех, М. Я. (магістр права Люблінського католицького університету імені Івана Павла ІІ).
    Захист прав споживачів у сфері електронної торгівлі : (e-commerce) / М. Я. Пелех, Т. Й. Шопінскі // Бюлетень Міністерства юстиції України : Офіційне видання. - 2014. - № 9. - С. 123-128. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 67.404.2(4)в7
Рубрики: Право
   Хозяйственное право

   Господарське право

   Европа
    Європа

Кл.слова (ненормовані):
ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- защита прав потребителей -- захист прав споживачів -- информационно-коммуникационные технологии -- інформаційно-комунікаційні технології -- правовое регулирование -- правове регулювання -- электронная торговля -- електронна торгівля -- права споживачів -- права потребителей
Анотація: Розглянуто сучасні інформаційно-комунікаційні технології, впровадження змін до законів, що регулюють відносини між користувачами-споживачами ІНТЕРНЕТу і продавцями, які продають товари або послуги ІНТЕРНЕТ-магазинів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Шопінскі, Т.Й. (кандидат економічних наук; Варшавський університету фінансів та управління); Директива 2011/83/UE Европейского парламента и Совета по правам потребителей \о произв.\Европейский потребительский центр \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

10.


    Авер'янов, А. В. (аспірант Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Застосування інформаційної системи управління контентом веб-ресурсу для ведення електронної комерції / А. В. Авер'янов // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 171-174. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4УКР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Управляющие системы

   Керуючі системи

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
веб-ресурсы -- веб-ресурси -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- информационные технологии -- інформаційні технології -- контенты -- контенти -- оптимизация затрат -- оптимізація витрат -- ресурсное содержимое -- ресурсний вміст -- электронная коммерция -- електронна комерція -- електонний бізнес
Анотація: Обгрунтовано необхідність впровадження інформаційної системи керування контентом веб-ресурсу для ведення електронної комерції. За результатами дослідження сформульовані висновки щодо критеріїв вибору інформаційної системи керування вмістом веб-ресурсу у розрізі оптимізації витрат підприємства та особливостей ведення електронного бізнесу в Україні.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
днепропетровский автор, но не о Днепропетровске; INTERNET, глобальная информационная сеть \о нем\

Знайти схожі

11.


    Дубовик, Тетяна Віталіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і реклами Київського національного торговельно-економічного університету; Україна).
    Взаємодія груп громадськості при формуванні е-довіри / Т. В. Дубовик // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 1. - С. 88-91 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
глобальные информационные сети -- глобальні інформаційні мережі -- жизненные циклы -- життєві цикли -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- независимые партнеры -- незалежні партнери -- общественность -- громадськість -- потребительское доверие -- споживча довіра -- торговые предприятия -- торговельні підприємства -- е-доверие -- е-довіра -- модель формування е-довіри споживачів -- модель формирования е-доверия потребителей
Анотація: Наведено аналіз проблем формування та зміцнення е-довіри споживачів до ІНТЕРНЕТ-магазинів та розроблено модель формування е-довіри споживачів на основі чотирьох фаз життєвого циклу та на основі цього запропоновано ІНТЕРНЕТ-маркетингові комунікації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

12.


    Зюзиков, Андрей (специалист по продвижению бизнеса в социальной сети ).
    Возможности ремаркетинга на Facebook [Текст] / Андрей Зюзиков // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 2. - С. 54-60 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ремаркетинг -- Facebook -- интернет-магазины -- інтернет магазини -- интернет-продажи -- інтернет-продажі -- реклама -- интернет-инструменты -- інтернет-інструменти -- соціальні мережі -- социальные сети -- рекламні інструменти -- рекламные инструменты
Анотація: Рассматривается такой рекламный инструмент, как ремаркетинг в социальных сетях. Такой вид рекламы позволяет создавать Google, Яндекс, ВКонтакте и, конечно, Facebook. Соответственно, если посетитель зарегистрирован в Facebook и он посетил ваш сайт, вы можете нацелить на него рекламные объявления внутри данной социальной сети.


Знайти схожі

13.


    Коффман, Стів (віце-президент з підтримки бібліотечних послуг у компанії "Бібліотечні системи та послуги"; США).
    Сучасні бібліотеки? [Текст]. Ч. 2 / С. Коффман // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2015. - № 2. - С. 43-49. - Бібліогр. в кінці ст. - В електронній формі (к. 263)
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   США
    Україна

    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечна справа -- библиотечное дело -- бібліотеки -- библиотеки -- бібліотекарі -- библиотекари -- Інтернет -- Интернет -- конкуренція -- конкуренция -- економія коштів -- экономия средств -- веб-шкала -- функції бібліотек -- функции библиотек -- функції бібліотекарів -- функции библиотекарей -- агрегація -- агрегация -- курирування -- курирование -- довідкові служби -- справочные службы -- фінансування бібліотек -- финансирование библиотек -- друковані видання -- печатные издания -- електронні книги -- электронные книги -- продаж книг -- продажа книг -- гібридний друковано-електронний ринок -- гибридный печатно-электронный рынок -- публічні бібліотеки -- публичные библиотеки -- дослідження -- исследования -- книгарні -- книжные магазины -- книжкові центри -- книжные центры -- пересувні бібліотеки -- передвижные библиотеки -- наукова література -- научная литература -- научные библиотеки -- научные библиотеки
Анотація: Представлено роздуми автора про майбутнє бібліотек у часи стрімкого розвитку цифрових технологій та визначено основні завдання бібліотек щодо виживання в цій конкурентній боротьбі.

Утримувачі документа:
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Скачко, Катерина (бібліотекар II категорії; керівник Центру "Вікно в Америку" ЦНБ ХНУ імені В. Н. Каразіна) \пер.\; Орініч, Наталія (старший викладач кафедри іноземних мов Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка) \пер.\; Безос, Джефф \про нього\; Google, пошукова система інтернету \про неї\; Amazon, компанія \про неї\; Вікіпедія, інтернет-енциклопедія \про неї\Американська бібліотечна асоціація \про неї\; МТС-Україна \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДБВ (1)
Вільні: ДБВ (1)

Знайти схожі

14.


    Озпева, Ольга.
    Медиа-пиратство в развивающихся экономиках / О. Озпева, Джо Караганис // Інтелектуальна власність в Україні. - 2016. - № 8. - С. 61-67. - Продолжение. Начало в №№9-12 за 2014 г.; №№1-12 за 2015 г.; №№ 1-7 за 2016 г. . - ISSN 1608-6422
УДК
Рубрики: Інтелектуальна власність
   Интеллектуальная собственность

   Россия
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- програмне забезпечення -- программное беспечение -- піратські програми -- пиратские программы -- піратський софт -- пиратский софт -- ліцензійні програми -- лицензионные программы -- культурна функція піратства -- культурная функция пиратства -- піратські ринки -- пиратские рынки -- спеціалізовані магазини -- специализированные магазины -- розширення ринку -- расширение рынка
Анотація: В статье затрагивается проблема выбора между бесплатными опциями открытого кода и бесплатным пиратским коммерческим программным обеспечением.

Утримувачі документа:
Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна

Дод.точки доступу:
Караганіс, Джо; Паченков, Олег; Олимпиева, Ирина; Козырев, Анатолий

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

15.


    Косар, Наталія Степанівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу і логістики Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів).
    Перспективи розвитку торговельних мереж в Україні [Текст] / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 7. - С. 97-109 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422(4УКР)-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли, 2000-2012 гг.

   Економіка внутрішньої торгівлі, 2000-2012 рр.

   Украина
    Україна

    Львов

    Львів

Кл.слова (ненормовані):
анализ иерархий -- аналіз ієрархій -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- города Украины -- міста України -- конкурентоспособность внутренней торговли -- конкурентоспроможність внутрішньої торгівлі -- организационные трансформации -- організаційні трансформації -- оціночна аналітика -- производительность внутренней торговли -- продуктивність внутрішньої торгівлі -- розничные рыночные посредники -- роздрібні ринкові посередники -- сетевое торговое предпринимательство -- мережеве торговельне підприємництво -- товарооборот торговых сетей -- товарообіг торговельних мереж -- торговые сети -- торговельні мережі -- продовольчі магазини -- продовольственные магазины -- управленческое моделирование -- управлінське моделювання -- экономическая эффективность внутренней торговли -- економічна эфективність внутрішньої торгівлі
Анотація: Досліджено ринок роздрібної торгівлі України з точки зору зміни її організаційних форм та динаміки. У напрямі посилення концентраційних процесів встановлено зростання ролі вітчизняних та зарубіжних торговельних мереж. Визначено, що з метою побудови власної моделі управління доцільним є проведення аналізу конкурентоспроможності роздрібного посередника на ринку. Досліджено конкурентоспроможність окремих торговельних мереж в м. Львові шляхом побудови ієрархій критеріїв за Т.Сааті та подано рекомендації щодо її підвищення.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Кузьо, Наталія Євгенівна (провідний викладач кафедри маркетингу і логістики Національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів); Арсен, украинская розничная торговая сеть \о ней\Ашан-Украина, подразделение французского оператора розничной торговли Auchan на территории Украины \о нем\; Вопак, украинская розничная торговая сеть \о ней\; Рукавичка, украинская розничная торговая сеть \о ней\; Сільпо, сеть супермаркетов \о ней\; Фуршет, сеть супермаркетов \о ней\

Знайти схожі

16.


    Никишкин, Валерий Викторович (доктор экономических наук; профессор кафедры маркетинга Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия).
    Интегральная оценка юзабилити сайтов [Текст] : на примере ИНТЕРНЕТ-магазинов ювелирных изделий / В. В. Никишкин, М. Дм. Твердохлебова, Т. А. Воронова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 8. - С. 415-420 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5(2РОС)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Россия
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
информационные технологии -- інформаційні технології -- ИТ -- ІТ -- web-сайты -- web-сайти -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- интегральное оценивание -- інтегральне оцінювання -- ИНТЕРНЕТ-магазины -- ІНТЕРНЕТ-магазини -- качество web-дизайна -- якість web-дизайну -- контентное структурирование -- контентне структурування -- оценочная методология -- оціночна методологія -- потребительские предпочтения -- споживчі вподобання -- решения о покупке -- рішення про покупку -- сервисные удобства -- сервісні вигоди -- формальная эргономика -- формальна ергономіка -- интернет-магазины -- інтернет-магазини -- электронная коммерция -- електронна комерція -- ювелирные изделия -- ювелірні вироби -- юзабилити -- юзабіліті
Анотація: Исследованы особенности контентной структуры сайтов ИНТЕРНЕТмагазинов, основным видом деятельности которых является торговля ювелирными изделиями. Предложена методика интегральной оценки их юзабилити на основе определения и анализа факторов, играющих существенную роль в процессе принятия решения о покупке представителями целевой аудитории.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Твердохлебова, Мария Дмитриевна (кандидат экономических наук; профессор кафедры маркетинга Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия); Воронова, Татьяна Александровна (доктор экономических наук; профессор ; декан факультета гостиничной, ресторанной, туристической и спортивной индустрии Российского университета экономики им. Г.Плеханова; г.Москва; Россия); Два Жирафа, росийская ювелирная компания \о ней\

Знайти схожі

17.


    Романова, Ирина Матвеевна (доктор экономических наук; профессор; заведующий кафедрой маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия).
    Оценка потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли продовольственной специализации [Текст] / И. М. Романова, Е. В. Носкова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 10. - С. 173-184 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.422.5г-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Теория маркетинга

   Теорія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
аналитическое обеспечение -- дискаунтеры -- дискаунтери -- индикативные показатели -- індикативні показники -- количественное оценивание -- кількісне оцінювання -- магазины шаговой доступности -- магазини крокової доступності -- потребительская ценность -- споживча цінність -- продовольственная специализация -- продовольча спеціалізація -- продуктовые рынки -- продуктові ринки -- продукты питания -- продукти харчування -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- супермаркеты -- супермаркети -- торговые предприятия -- торговельні підприємства
Анотація: Предложена методика количественной оценки потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли разных форматов. Разработана классификация выгод и затрат на таких предприятиях по группам, определен перечень показателей в рамках групп и алгоритм их оценки. Рассчитаны коэффициенты потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли разных форматов. Определены разрывы между воспринимаемыми и ожидаемыми выгодами, затратами и потребительской ценностью.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Носкова, Елена Викторовна (кандидат экономических наук; доцент кафедры маркетинга, торговли и логистики Дальневосточного федерального университета; г.Владивосток; Россия)

Знайти схожі

18.


    Бржезицкий, Дмитрий (интернет-маркетолог ; эксперт в разработке высокоэффективных сайтов для бизнеса).
    Рабочий Интернет-маркетинг в 2016 году [Текст] / Д. Бржезицкий // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 5. - С. 25-27 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2016 р.

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
поиск товаров в Интернет -- техника многошаговых продаж -- ROPO-эффект -- он-лайн магазины -- маркетинг-микс -- он-лайн продвижение компании -- потенциальные клиенты -- увеличение продаж -- пошук товара в Інтернеті -- техніка багатошагових продажів -- ROPO-ефект -- он-лайн магазини -- маркетинг-мікс -- он-лайн просування компанії -- потенційні клієнти -- збільшення продажів
Анотація: Автор рассказывает о рабочих инструментах интернет-маркетинга, которые помогают выстраивать стратегию он-лайн продвижения своей компании. Акцентировано внимание на универсальной рабочей технике многошаговых продаж.


Знайти схожі

19.


    Зюзиков, Андрей (специалист по продвижению бизнеса).
    Как добавить магазин на страницу в Facebook [Текст] / А. Зюзиков // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 5. - С. 32-41 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
способы оплаты -- добавление товаров -- внешний сайт -- мобильные посетители -- интернет-магазины -- потенциальные клиенты -- продажа товаров в Интернете -- продажи в социальных сетях -- способи оплати -- додавання товарів -- зовнішній сайт -- мобільні відвідувачі -- інтернет-магазини -- потенційні клієнти -- продаж товарів в Інтернеті -- продаж у соціальних мережах -- Facebook
Анотація: Описаны практические шаги по работе с вкладкой "МАГАЗИН" на страницах в Facebook.


Знайти схожі

20.


    Стройный, Я. (доктор экономических наук; профессор).
    Розничная торговля в г. Тарнове в 2011 - 2014 гг. Диагноз и стратегические аспекты [Текст] / Я. Стройный, З. Колак // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 11. - С. 108-116. - Литература : 33 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 63.3(4)
Рубрики: Історія, 2011-2014 рр.
   История, 2011-2014 гг.

   Польща
    Польша

    Тарнов

Кл.слова (ненормовані):
економіка Польщі -- економічна історія -- история стран Европы -- история торговли -- історія країн Європи -- історія торгівлі -- магазины -- поведение покупателей -- поведінка покупців -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- торгівельні центри -- торгівля -- торговля -- торговые центры -- экономика Польши -- экономическая история
Анотація: Представлен анализ развития розничной торговли в польском городе Тарнове в 2011 - 2014 гг., в том числе история зарождения и развития торговли в этом городе. Подчеркнуто значение географического расположения города вдоль торговых путей для ра звития торговли с момента ее зарождения в этом городе.


Дод.точки доступу:
Колак, З.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)