Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=личностный потенциал<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Ткаченко, Валентина (соціальний педагог санаторної загальноосвітньої школи-інтернату №22 м. Київа).
    Умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті як джерело підвищення ефективності соціалізації вихованців / Валентина Ткаченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 32 - 35. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.03(4УКр)
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
різнопланові навички життєдіяльності -- особистісний потенціал -- гармонізація взаємодії особистості -- соціальна активність особи -- педагогізація середовища -- умови групового спілкування -- групове спілкування -- проблемні ситуації -- безперервність виховного процесу -- виховний процес -- гуртки -- секції -- разноплановые навыки жизнедеятельности -- личностный потенциал -- гармонизация взаимодействия личностей -- социальная активность личности -- педагогизация окружения -- условия группового общения -- групповое общение -- проблемные ситуации -- безперерывный воспитательный процесс -- воспитательный процесс -- кружки -- секции -- социальная микросреда -- социализация воспитанников -- школы-интернаты -- социальные педагоги -- социально-педагогическая деятельность -- соціальне мікросередовище -- соціалізація вихованців -- школи-інтернати -- соціальні педагоги -- соціально-педагогічна діяльність
Анотація: Висвітлюються соціально-педагогічні умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті на основі результатів наукового дослідження.


Дод.точки доступу:
Конвенція ООН про права дитини \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Левит, Л. З. (кандидат психологических наук; доцент; директор Центра психологического здоровья и образования; Минск, Беларусь).
    Исследуя эвдемонию: теоретическое конструирование, опросники "ЗУЛУРЭГ" и "ЭЛУ" (Часть 1) / Л. З. Левит // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 2-11 : табл. - (К картотеке практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Библиогр.: с. 10-11. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Практическая психология
   Практична психологія

Кл.слова (ненормовані):
счастье -- щастя -- эвдемония -- евдемонія -- эгоизм -- егоїзм -- самореализация -- самореалізація -- эвдемоническая активность индивида -- евдемонічеська активність індивіда -- личностный потенциал -- особистісний потенціал -- эвдемонизм -- евдемонізм -- опросник ЗУЛУРЭГ -- опитувальник ЗУЛУРЕГ -- психология счастья -- психологія щастя -- личностно-ориентированная концепция счастья -- особистісно-орієнтована концепція щастя -- личностная уникальность -- особистісна унікальність
Анотація: Анализ эвдемонической активности индивида, связанной с реализацией его личностного потенциала и достижением полноценной счастливой жизни. Показано теоретическое развитие идей, лежащих в основе новой парадигмы в области психологии счастья.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

3.


    Литвиненко, Н. В. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Філософсько-освітній аналіз інтелекту як предмета маркетингового управління / Н. В. Литвиненко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 57-61. - Бібліографія : С.61 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
интеллект -- интеллектуальный потенциал -- інтелект -- інтелектуальний потенціал -- личностный потенциал -- людський потенціал -- маркетинг образования -- маркетинг освіти -- маркетингове управління -- маркетингове управління в освіті -- маркетинговое управление -- маркетинговое управление в образовании -- особистісний потенціал -- философия образования -- философско-образовательный анализ -- філософія освіти -- філософсько-освітній аналіз -- человеческий потенциал
Анотація: Філософія освіти створює концептуально-методологічні передумови для поширення на сферу маркетингового управління в освіті як складову загальних закономірностей розвитку наукового знання. Для маркетингового управління в освіті найбільше значення має ск лад індивідуального інтелектуального потенціалу. Найбільшою евристичною цінністю для філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління має його когнитивно-креативна складова, що орієнтує людину на практичне застосування знань і розумових здатно стей. Інтелектуальний потенціал може розглядатися у межах філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління досить близько до економічної категорії "людський потенціал" та філософської категорії "особистісний потенціал".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход -- гуманістичний підхід -- зміст освіти -- компетентність -- компетентность -- компоненти змісту освіти -- компоненты содержания образования -- личностный потенциал -- личность школьника -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальний колектив -- образовательная парадигма -- освітня парадигма -- особистісний потенціал -- особистість школяра -- парадигма образования -- парадигма освіти -- процес індивідуалізації -- процесс индивидуализации -- психологизация учебно-воспитательного процесса -- психологізація навчально-виховного процесу -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- социокультурная среда -- соціокультурне середовище -- сталий розвиток -- трансформация образования -- трансформація змісту освіти -- трансформація освіти -- трансформація содержания образования -- устойчивое развитие -- учебный коллектив -- философия образования -- философско-образовательная парадигма -- філософія освіти -- філософсько-освітня парадигма -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Розглядається філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни парадигмальних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)