Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=личностный потенциал<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Ткаченко, Валентина
(соціальний педагог санаторної загальноосвітньої школи-інтернату №22 м. Київа).
Умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті як джерело підвищення ефективності соціалізації вихованців / Валентина Ткаченко> // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. -
№ 4
. - С. 32 - 35. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
74.03(4УКр)
Рубрики:
Організація освіти в Україні
Организация образования в Украине
Україна
Кл.слова (ненормовані):
різнопланові навички життєдіяльності
--
особистісний потенціал
--
гармонізація взаємодії особистості
--
соціальна активність особи
--
педагогізація середовища
--
умови групового спілкування
--
групове спілкування
--
проблемні ситуації
--
безперервність виховного процесу
--
виховний процес
--
гуртки
--
секції
--
разноплановые навыки жизнедеятельности
--
личностный
потенциал
--
гармонизация взаимодействия личностей
--
социальная активность личности
--
педагогизация окружения
--
условия группового общения
--
групповое общение
--
проблемные ситуации
--
безперерывный воспитательный процесс
--
воспитательный процесс
--
кружки
--
секции
--
социальная микросреда
--
социализация воспитанников
--
школы-интернаты
--
социальные педагоги
--
социально-педагогическая деятельность
--
соціальне мікросередовище
--
соціалізація вихованців
--
школи-інтернати
--
соціальні педагоги
--
соціально-педагогічна діяльність
Анотація:
Висвітлюються соціально-педагогічні умови діяльності соціального педагога в школі-інтернаті на основі результатів наукового дослідження.
Дод.точки доступу:
Конвенція ООН про права дитини \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Левит, Л. З.
(кандидат психологических наук; доцент; директор Центра психологического здоровья и образования; Минск, Беларусь).
Исследуя эвдемонию: теоретическое конструирование, опросники "ЗУЛУРЭГ" и "ЭЛУ" (Часть 1) / Л. З. Левит> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. -
№ 5
. - С. 2-11 : табл. - (К картотеке практического психолога и социального работника - До картотеки практичного психолога та соціального працівника). - Библиогр.: с. 10-11. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ДРНТІ
15.81
УДК
159.99
Рубрики:
Практическая психология
Практична психологія
Кл.слова (ненормовані):
счастье
--
щастя
--
эвдемония
--
евдемонія
--
эгоизм
--
егоїзм
--
самореализация
--
самореалізація
--
эвдемоническая активность индивида
--
евдемонічеська активність індивіда
--
личностный
потенциал
--
особистісний потенціал
--
эвдемонизм
--
евдемонізм
--
опросник ЗУЛУРЭГ
--
опитувальник ЗУЛУРЕГ
--
психология счастья
--
психологія щастя
--
личностно-ориентированная концепция счастья
--
особистісно-орієнтована концепція щастя
--
личностная уникальность
--
особистісна унікальність
Анотація:
Анализ эвдемонической активности индивида, связанной с реализацией его личностного
потенциал
а и достижением полноценной счастливой жизни. Показано теоретическое развитие идей, лежащих в основе новой парадигмы в области психологии счастья.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Знайти схожі
>
3.
Литвиненко, Н. В.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Філософсько-освітній аналіз інтелекту як предмета маркетингового управління / Н. В. Литвиненко> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 1
. - С. 57-61. - Бібліографія : С.61 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
интеллект
--
интеллектуальный
потенциал
--
інтелект
--
інтелектуальний потенціал
--
личностный
потенциал
--
людський потенціал
--
маркетинг образования
--
маркетинг освіти
--
маркетингове управління
--
маркетингове управління в освіті
--
маркетинговое управление
--
маркетинговое управление в образовании
--
особистісний потенціал
--
философия образования
--
философско-образовательный анализ
--
філософія освіти
--
філософсько-освітній аналіз
--
человеческий
потенциал
Анотація:
Філософія освіти створює концептуально-методологічні передумови для поширення на сферу маркетингового управління в освіті як складову загальних закономірностей розвитку наукового знання. Для маркетингового управління в освіті найбільше значення має ск лад індивідуального інтелектуального потенціалу. Найбільшою евристичною цінністю для філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління має його когнитивно-креативна складова, що орієнтує людину на практичне застосування знань і розумових здатно стей. Інтелектуальний потенціал може розглядатися у межах філософсько-освітнього аналізу маркетингового управління досить близько до економічної категорії "людський потенціал" та філософської категорії "особистісний потенціал".
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Безена, І. М.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход
--
гуманістичний підхід
--
зміст освіти
--
компетентність
--
компетентность
--
компоненти змісту освіти
--
компоненты содержания образования
--
личностный
потенциал
--
личность школьника
--
мониторинг качества образования
--
моніторинг якості освіти
--
навчальний колектив
--
образовательная парадигма
--
освітня парадигма
--
особистісний потенціал
--
особистість школяра
--
парадигма образования
--
парадигма освіти
--
процес індивідуалізації
--
процесс индивидуализации
--
психологизация учебно-воспитательного процесса
--
психологізація навчально-виховного процесу
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
содержание образования
--
социокультурная среда
--
соціокультурне середовище
--
сталий розвиток
--
трансформация образования
--
трансформація змісту освіти
--
трансформація освіти
--
трансформація содержания образования
--
устойчивое развитие
--
учебный коллектив
--
философия образования
--
философско-образовательная парадигма
--
філософія освіти
--
філософсько-освітня парадигма
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розглядається філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни парадигмальних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)