Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=купівельна спроможність споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Гончар, Валерій Геннадійович (засновник та керівник наукового проекту "Modern Scientific World").
    Соціально-психологічні детермінанти структурних змін споживчих пріоритетів населення в умовах кризового стану економіки [Текст] / В. Г. Гончар // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2017. - № 2. - С. 48-52 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічні фактори споживчої поведінки -- споживчі пріоритети -- споживча поведінка -- поведінка споживачів -- економічна криза -- споживчий кошик -- матеріальний стан споживача -- купівельна спроможність споживачів -- схильність до заощаджень -- социально-психологические факторы потребительского поведения -- потребительские приоритеты -- потребительское поведение -- поведение потребителей -- экономический кризис -- потребительская корзина -- материальное положение потребителя -- склонность к сбережениям
Анотація: Висвітлено соціально-психологічні чинники структурних змін спживчих пріоритетів населення в умовах кризового стану економіки. Дослідено вплив кризових економічних явищ на зміну споживчих пріоритетів населення.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

2.


    Собчик, Геновефа.
    Умови та звички домогосподарств в Польщі та Україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку [Текст] / Г. Собчик, Є. Крикавський, Н. Глинський // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 32-41 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Польща

    Украина

    Польша

Кл.слова (ненормовані):
роздрібна торгівля -- види магазинів -- споживчий вибір -- відмінності ринків -- вартість праці -- купівельна спроможність споживачів -- торговельна інфраструктура -- культурне середовище -- розничная торговля -- виды магазинов -- потребительский выбор -- отличия рынков -- стоимость труда -- покупательская способность потребителей -- торговая инфраструктура -- культурная среда -- преференції клієнтів -- преференции клиентов
Анотація: Проведено порівняльний аналіз преференцій клієнтів роздрібних магазинів в Польщі та Україні. Інформаційною базою для такого аналізу було дослідження думки домогосподарств з різних регіонів цих країн. Дослідження показало цілий спектр відмінностей, які мають місце на польському та українському ринках. Було доведено, що значна частина цих відмінностей спричинена такими чинниками як вартість праці, купівельна спроможність споживачів, рівень розвитку торговельної інфраструктури, відмінності, що лежать в площині культурного середовища.


Дод.точки доступу:
Крикавський, Євген; Глинський, Назар

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)