Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (37)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (6)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (76)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=конструювання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 78
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-78 
1.
   06
   Л 89


    Петренко, Ю. В.
    Вплив вітрових навантажень на конструювання висотних будівель / Ю. В. Петренко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2007. - №585 : Архітектура. - С. 108-112
УДК
Рубрики: АРХИТЕКТУРА--ЗДАНИЯ ВЫСОТНЫЕ--ВЕТРОВЫЕ НАГРУЗКИ
   АРХІТЕКТУРА--БУДІВЛІ ВИСОТНІ--ВІТРОВІ НАВАНТАЖЕННЯ


Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Мачуліна, І. І. (доцент кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету).
    Соціально-реконструкціоністський підхід як методологічна основа з проблем формування професійної культури фахівця у вищій школі / І. І. Мачуліна // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 1. - С. 113-115. - Бібліографія: С.115 : 6 назв
УДК
Рубрики: Соціологія
   Соціологія освіти

   Социология

   Социология образования

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- конструирование социальное -- конструювання соціальне -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- професійна культура фахівця -- профессиональная культура специалиста -- реконструкционизм социальный -- реконструкціонізм соціальний -- социальный реконструкционизм -- соціальний реконструкционизм -- социальное конструирование -- соціальне конструювання
Анотація: Автор статті Ірина Іванівна Мачуліна (доцент кафедри соціології Дніпродзержинського державного технічного університету; кандидат соціологічних наук) використовує соціально-реконструкціоністський підхід, заснований на соціальному конструкціонізмі (соці альному конструюванні діяльності), для вивчення проблеми формування професійної культури фахівця в системі вищої освіти України.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (13.04.2009р. Інв.2428ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Висоцька, Наталія
    Стратегії (ре)конструювання національної історії в сучасній літературі США (романи про Громадянську війну 1861-1865 рр.) / Наталія Висоцька // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 14-24. - Бібліографія : С.24 : 13 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

   США
Кл.слова (ненормовані):
американская литература -- американська література -- війни -- войны -- гендерні аспекти літератури -- гендерные аспекты литературы -- Гражданская война в США -- Громадянська війна в США -- деконструкция -- деконструкція -- женские образы в литературе -- жіночі образи в літературі -- историческая тема в литературе -- історична тема в літературі -- конструирование истории -- конструювання історії -- образ війни в літературі -- образ войны в литературе -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- расові проблеми -- расовые проблемы -- реконструирование истории -- реконструювання історії -- романи -- текстові стратегії -- текстовые стратегии -- текстуальні конструкти -- текстуальные конструкты
Анотація: У статті з урахуванням філософських та соціально-культурних чинників, що зумовлюють сучасні уявлення про історичний процес, проаналізовано три романи про Громадянську війну у США, що вийшли друком на початку ХХІ ст., - "Марч" Дж. Брукс (2005), "Амальг амна полька" Ст. Райта (2006) та "Марш" Е. Доктороу (2005). Розглядаються причини звернення письменників саме до цього періоду в історії країни, висвітлено традиційні та інноваційні риси в потрактуванні подій війни, інтерпретовано художні стратегії, р озгорнуті в кожному з романів. Робиться висновок про свідомий підхід авторів до історії як до текстуального конструкту.


Дод.точки доступу:
Брукс, Джеральдин \о нем\; Райт, Стефан \о нем\; Доктороу, Эдгар Лоренс \о нем\

Знайти схожі

4.


    Мітрясова, О. П.
    Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. П. Мітрясова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 104-111. - Бібліографія : С.111 : 8 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- принципи навчання -- принципы обучения -- содержание образования -- химическое образование -- хімічна освіта
Анотація: Визначаються принципи та категорії, на підставі яких конструюється зміст хімічної освіти у вищій школі в рамках інтегрованого підходу, а саме принципи системності, еволюціонізму, історичності тощо.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Кущ, А. О. (соискатель кафедры философии Днепропетровского национального университета имени Олеся Гончара).
    Одиссей у острова Сирен: конструирование нарратива / А. О. Кущ // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2009. - № 4. - С. 57-59. - Бібліографія : С.59 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
конструирование нарратива -- конструювання наративу -- мифологические образы -- міфологічні образи -- наратив -- нарратив -- Одиссей -- психоанализ культуры -- психоаналитическая интерпретация -- психоаналіз культури -- психоаналітична інтерпретація
Анотація: Автор статьи предлагает философско-психоаналитическую интерпретацию мифологического образа Одиссея в контексте коструирования нарратива.


Знайти схожі

6.


    Демченко, М. В. (старший викладач Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара).
    Проблема конструювання суспільної реальності в англо-американській професійній традиції / М. В. Демченко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 1. - С. 165-168. - Бібліографія : С.168 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 66
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
западная политология -- західна політологія -- конструирование социальной реальности -- конструювання соціальної реальності -- масові комунікації -- мас-медіа -- масс-медиа -- массовые коммуникации -- новини -- новости -- политическая коммуникативистика -- политология и теория массовой коммуникации -- політична комунікативістика -- політологія і теорія масової комунікації
Анотація: У статті аналізуються погляди на конструювання суспільної реальності засобами медіа, які притаманні англо-американській професійній традиції.


Знайти схожі

7.


    Мельник, Юрій (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
    Дидактичні особливості конструювання системи прикладних знань з фізики / Ю. Мельник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 47-51. - Библиогр. в конце ст. - табл. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Методика викладання учбових предметів

   Образование. Педагогика

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
прикладні знання -- прикладные знания -- система знань -- система знаний -- фізичні знання -- физические знания -- учбові предмети -- учебные предметы -- система прикладних знань -- система прикладных знаний -- загальнодидактичні принципи -- общедидактические принципы -- методи розв'язання типових задач -- методы решения типовых заданий
Анотація: Розглянуто загальні вимоги до конструювання прикладних завдань з фізики та загальнодидактичні принципи, що становлять її основу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Борисюк, Ірина.
    Конструювання культурного простору в поезії Петра Мідянки / Ірина Борисюк // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 72-77. - Бібліографія : С.76-77 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
вісімдесятники -- восьмидесятники -- культурний простір -- культурное пространство -- миф в художественной литературе -- мифо-ритуальный анализ произведения -- міф в художній літературі -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- поезія -- ритуально-міфологічний аналіз -- украинская литература -- украинская поэзия -- українська література
Анотація: Статтю присвячено аналізу структуротворчих принципів і особливостей моделювання культурного простору в поезії Петра Мідянки. Особливу увагу приділено феномену карпатського міфу та ритуальній структурі поетичного тексту.


Дод.точки доступу:
Мідянка, Петро \о нем\

Знайти схожі

9.


    Дорошко, Лідія (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин / Лідія Дорошко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 8. - С. 53-56. - Бібліографія : С.56 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- межпредметная интеграция -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в початковій школі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- школы национальных меньшинств -- начальные классы -- підручник української мови -- початкові класи -- текст підручника -- текст учебника -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- учебник украинского языка
Анотація: У статті йдеться про інтеграцію як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин.


Знайти схожі

10.


    Бевзенко, Любов (доктор соціологічних наук; старший науковий співробітник Інституту соціології НАН України).
    Соціальні інтереси: об'єкт і суб'єкт дослідження в контексті актуальної соціокультурної ситуації / Любов Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 3-22. - Бібліографія : С. 21-22. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
интересы социальные -- конструирование объекта исследования -- конструювання об'єкта дослідження -- методология социологии -- методология социологических исследований -- методологія соціологічних досліджень -- перехідні процеси -- переходные процессы -- постнекласична соціологія -- постнеклассическая социология -- принцип контекстуальности -- принцип контекстуальності -- принцип рефлексивности -- социокультурная ситуация -- соціальні інтереси -- соціокультурна ситуація
Анотація: У центрі авторської уваги перебувають мікро- і макросоціальні контури проблеми соціальних інтресів. Показано, як актуальний контекст української соціокультурної перехідності може впливати на конструювання об'єкта дослідження, визнаючи концептуалізацію соціальних інтересів і розставляючи відповідні акценти в предметному полі. Особливу увагу приділено тим вимогам, які висуває постнекласична наука до будь-якого дослідницького процесу, шляхом визначення контекстуальності, рефлексивності, антропності, і нтерсуб'єктивності як засадових принципів.


Знайти схожі

11.


    Палагута, В. И. (заведующий кафедрой инженерной педагогики Нац. металлургической академии Украины; доцент).
    Эпистемология (само)конструирования социальной реальности субъекта в дискурсивных пространствах самоидентификации / В. И. Палагута // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2011. - № 2. - С. 63-67. - Бібліографія : С.67 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
дискурсивний простір -- дискурсивное пространство -- епістемологія -- социальное конструирование -- конструирование социальной реальности -- конструктивизм в социологии -- конструктивізм в соціології -- соціальне конструювання -- конструювання соціальної реальності -- самоидентификация -- самоідентифікація -- социальная реальность -- социальная топология -- социальный субъект -- соціальна реальність -- соціальна топологія -- соціальний суб'єкт -- эпистемология -- эпистемология и социология
Анотація: Аналізується епістемологічні підвалини концепції дискурсивних просторів самоідентифікації соціального суб'єкта. Показано, що соціально-топологічна концептуальна база повина бути доповнена епістемологією соціального конструктивізму, що надає нові семантичні можливості дискурсу при конструюванні соціальної реальності і опосередковано - самого суб'єкта в даних соціально-просторових утвореннях.


Знайти схожі

12.


    Волинський, Володимир (кандидат педагогічних наук; доцент; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН).
    Конструювання і змістове наповнення електронних підручників / В. Волинський // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 52-54. - Література : С.54 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
електронні підручники -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- навчальний матеріал -- украинский язык -- українська мова -- учебный материал -- электронные учебники
Анотація: У статті описано методику і технологію конструювання електронного підручника, основні підходи щодо його наповнення навчально-пізнавальною та операційно-діяльнісною інформацією.


Знайти схожі

13.


    Кириченко, К. В. (молодший науковий співробітник Інституту історії України НАНУ).
    Читацькі зацікавлення у Великому князівстві Литовському на початку ХVІ ст. та рецепція прочитаного ( на матеріалі Віленського списку Хронографа 1262 р.) / К. В. Кириченко // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2011. - № 2. - С. 4-20. - Бібліографія : Примітки посторінкові : 92 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 63.3(4Укр)3
Рубрики: Історія, 16 ст.
   История, 16 ст.

   Україна
    Украина

    Литва

    Велике князівство Литовське

    Великое Княжество Литовское

Кл.слова (ненормовані):
автор и читатель -- автор - адресат -- диалог с текстом -- діалог з текстом -- история Литвы -- история Украины -- історія України -- конструирование истории -- конструювання історії -- летописи -- литовці -- литовцы -- літописи -- походження литовців -- происхождение литовцев -- читательская аудитория -- читательская рецепция -- читательские интересы -- читательское восприятие -- читацька аудиторія -- читацьке сприйняття -- читацькі інтереси -- чтение и читатель
Анотація: Стаття присвячена дослідженню читацьких зацікавлень у Великому князівстві Литовському початку ХVІ ст. Розглядаються не тільки певні інтереси читачів рукопису Віленського списку Хронографа 1262 р., але й сприйняття прочитаного та моделювання на цьому м атеріалі власного історичного наративу.


Дод.точки доступу:
Хронограф \о произв.\

Знайти схожі

14.


    Волинський, В. П.
    Конструювання і змістове наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією / В. П. Волинський // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 60-75. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник -- навчально-пізнавальна інформація -- операционно-деятельностная информация -- операційно-діяльнісна інформація -- підручники -- середня освіта -- среднее образование -- учебники -- учебно-познавательная информация -- шкільна освіта -- школьное образование -- электронный учебник
Анотація: Описано методику і технологію конструювання електронного підручника. Під час конструювання й змістового наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною, операційно-діяльнісною й керівною інформацією слід забезпечувати: відповідність змісту навчальним програмам і традиційним підручникам; автономність використання в процесі виконання завдань; мультимедійне унаочення явищ і процесів, що їх вивчають учні; інтенсифікацію та раціоналізацію навчання й самонавчання.


Знайти схожі

15.


    Кириченко, В. І.
    Навчально-методичний комплект з курсу хімії вищої школи в контексті комп'ютерно-моделювальної технології його конструювання / В. І. Кириченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 29-38. - Література : С.38 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- инновационные технологии обучения -- інноваційні технології навчання -- комп'ютерне моделювання -- компьютерные технологии в образовании -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- моделирование компьютерное -- навчально-методичний комплекс -- новітні технології навчання -- освітні комп'ютерні технології -- педагогічне моделювання -- технологии обучения -- учебно-методический комплекс
Анотація: Розглянуто питання розробки інноваційних інформаційної й дидактичної систем у структурі сучасного навчально-методичного комплекту з курсу загальної хімії вищої школи.


Знайти схожі

16.


    Омельчук, Сергій (кандидат педагогічних наук, доцент Херсонського державного університету, відмінник освіти України).
    Тезаурус основних видів завданб з української мови [Текст] / С. Омельчук // Дивослово : науково-методичний журнал міністерства освітиі науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 4. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 6
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- навчальні завдання -- дослідницькі завдання -- дослідницький підхід у навчанні -- навчальні дослідження -- класифікація дослідницьких завдань -- дослідження-абстрагування -- дослідження-аналіз -- експериментальний аналіз -- реляційний аналіз -- дослідження-відновлення -- дослідження-класифікація -- дослідження-конструювання -- дослідження-моделювання -- дослідження-обгрунтування -- дослідження-порівняння -- дослідження-пошук -- дослідження-реконструювання -- дослідження-трансформація -- дослідження-розпізнавання -- дослідження-синтез -- дослідження-спостереження над мовним матеріалом -- дослідження-узагальнення -- дослідження фрейм проблеми -- дослідження-характеристика -- побудова висновків -- теоретичні міркування -- преподавание украинского языка -- учебные задания -- исследовательские задания -- исследовательский подход в обучении -- учебные исследования -- классификация учебных исследований -- исследование-абстрагирование -- исследование-анализ -- экспериментальный анализ -- реляционный анализ -- исследование-восстановление -- исследование-классификация -- исследование-конструирование -- исследование-моделирование -- исследование-обоснование -- исследование-сравнение -- исследование-поиск -- исследование-реконструирование -- исследование-трансформация -- исследование-распознавание -- исследование-синтез -- исследование-наблюдение над языковым материалом -- исследование-обобщение -- исследование фрейм проблемы -- исследование-характеристика -- построение выводов -- теоретические размышления
Анотація: Визначення та короткий опис різних видів дослідницьких завдань на уроках української мови з прикладами.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (07.05.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

17.


    Пустовіт, Григорій (доктор педагогічних наук; професор; вчений секретар Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України).
    Один з підходів до конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування / Г. Пустовіт // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 3. - С. 7-12. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Образование. Педагогика
   Теорія і методика навчання

   Освіта. Педагогіка

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
позашкільна освіта -- внешкольное образование -- позашкільні навчальні заклади -- внешкольные учебные заведения -- зміст навчальних програм -- содержание учебных программ -- вимоги до начальних програм -- требования к учебным программам -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- навчальні програми -- учебные программы -- екологічна освіта -- экологическое образование -- принципи побудови навчальних програм -- принципы построения учебных программ -- підсистеми знань учнів -- подсистемы знаний учеников -- возрастные особенности учеников -- вікові особливості учнів -- екологічна культура -- экологическая культура
Анотація: Запропоновано методичні рекомендації щодо конструювання змісту навчальних програм екологічного спрямування, що має здійснюватись з урахуванням вікових можливостей учнів та умов позашкільного навчального закладу. Розглянуто принципи побудови змісту та критерії добору навчального матеріалу, які забезпечують формування екологічної культури особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.
   06
   Д 54


    Поляков, В. А.
    Построение движения магнитолевитирующего поезда как многосвязной системы / В. А. Поляков, Н. М. Хачапуридзе // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2011. - Вип. 36. - С. 29-33
УДК
Рубрики: Рухомий склад
   Подвижной состав

Кл.слова (ненормовані):
рухомий склад -- подвижной состав -- динаміка руху -- динамика движения -- динаміка магнітолевітуючого потягу -- динамика магнитолевитирующего поезда -- автономне керування -- автономное управление -- процеси синтезу погодженого руху -- процессы синтеза согласованного движения -- одноканальне конструювання -- одноканальное конструирование


Дод.точки доступу:
Хачапуридзе, Н. М.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Миколенко, Т. И.
    Конструирование пассажирских вагонов с учетом возможностей последующей утилизации / Т. И. Миколенко // Вагонный парк. - 2012. - № 9. - С. 40-44 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: Вагоны
   Вагони

   Пассажирские вагоны

   Пасажирські вагони

Кл.слова (ненормовані):
вагоны -- вагони -- пассажирские вагоны -- пасажирські вагони -- двухэтажные вагоны -- двоповерхові вагони -- конструирование -- конструювання -- утилизация -- утилізація -- материалы -- матеріали
Анотація: Рассмотрена проблема конструирования пассажирских вагонов с учетом технологичности последующей утилизации, а также с учетом требований, предъявляемых к пассажирским вагонам.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

20.


    Молокова, О. В. (аспирантка Национальной металлургической академии Украины).
    Парадигма социального конструктивизма как смысловой горизонт познания реальности / О. В. Молокова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 8. - С. 60-65. - Література : С.65 : 5 назв
УДК
ББК 60.0
Рубрики: Соціальна філософія
   Социальная философия

Кл.слова (ненормовані):
конструирование социальной реальности -- конструктивизм в социологии -- конструктивізм в соціології -- конструювання соціальної реальності -- методология социальных исследований -- методология социологических исследований -- методологія соціальних досліджень -- методологія соціологічних досліджень -- социальная теория -- социальный конструктивизм -- социологическая теория -- соціальна теорія -- соціальний конструктивізм -- соціологічна теорія -- теоретическая социология -- теоретична соціологія
Анотація: Автор статьи рассматривает становление социально-конструктивистской парадигмы как методологического основания для рассмотрения социального взаимодействия, для изучения проблемы истины и связанных с ней эпистемологических процедур понимания.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-78 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)