Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=конкурентоспроможність сервісу<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Педько, Ірина Анатоліївна
(кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки підприємства Одеської державної академії будівництва та архітектури).
Визначення конкурентоспроможності підприємств-виробників бетону та виробів з бетону на основі дуального оцінювання сервісної діяльності [Текст] / І. А. Педько> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 4
. - С. 427-432 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.304.19в6-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика промышленности строительных материалов
Економіка промисловості будівельних матеріалів
Кл.слова (ненормовані):
бетонные изделия
--
бетонні вироби
--
дуальный подход
--
дуальний підхід
--
конкурентные преимущества
--
конкурентні переваги
--
предприятия-производители бетона
--
підприємства-виробники бетону
--
продукция предприятий-производителей бетона
--
продукція підприємств-виробників бетону
--
производство строительных материалов
--
виробництво будівельних матеріалів
--
качество сервиса
--
якісність
сервісу
--
конкурентоспособность сервиса
--
конкурентоспроможність
сервісу
--
экономичекое моделирование
--
економічне моделювання
Анотація:
Запропоновано науково-методичне забезпечення оцінювання конкурентоспроможності
сервісу
підприємства-виробника бетону та виробів з бетону за дуальним підходом. Дуальний підхід дозволяє враховувати при оцінюванні конкурентоспроможності
сервісу
не лише якість надання послуг, а й наявність певних характеристик
сервісу
. Запропонований підхід дозволяє більш диференційовано оцінювати ризики конкурентоспроможності продукції, використовуючи два показники переваги (наявність послуги та якість її надання) над кожним з конкурентів підприємства-виробника бетону та виробів з бетону.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)