Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=конвергенція в освіті<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Савчин, М. М.
Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 3
. - С. 43-51. - Література : С. 50-51 : 23 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Украина
Львівська область
Львовская область
Кл.слова (ненормовані):
дивергенция в образовании
--
дивергентно-конвергентне мислення
--
дивергентно-конвергентное мышление
--
дивергенція в
освіті
--
конвергенция в образовании
--
конвергенція
в
освіті
--
педагогическая психология
--
педагогічна психологія
--
професійні тренінги
--
профессиональные тренинги
--
профильное обучение
--
профільне навчання
--
развитие творчества учеников
--
творчество
--
творчість
--
тренинги для учащихся
--
тренинги для учителей
--
тренинги педагогические
--
тренинги творчества
--
тренінги для учителів
--
учителі
--
учителя
Анотація:
Розглянуто застосування тренінгів творчості з групами вчителів хімії на курсах підвищення кваліфікації у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти з метою подальшого перенесення таких тренінгів у шкільний навчальний процес. Тренінги засновано на концепціях дивергентно-конвергентного мислення (Дж. Гілфорд) та визнання творчості ремеслом (А. Ґоральський). До складу тренінгів входять два популярні тести - Тест альтернативних застосувань на визначення рівня дивергентного мислення, призначений для верифікації творчих можливостей чи гнучкості мислення, і Тест віддалених асоціацій, заснований на теорії асоціативності творчого мислення С. Мєдника і призначений для визначення рівня конвергентного мислення. Перший тест вимагає вигадування незвичних застосувань будь-якого предмета, другий - вимагає до запропонованих трьох різних іменників підібрати четвертий, що об'єднував би їх усіх своїм значенням за якоюсь асоціацією.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\8.pdf
Дод.точки доступу:
Гірний, О. І.; Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти \о нем\Львовский областной институт последиплмного педагогического образования \о нем\; Тест альтернативних застосувань на визначення рівня дивергентного мислення \о произв.\; Тест віддалених асоціацій \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)