Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=конвергенція в освіті<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Савчин, М. М.
    Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 43-51. - Література : С. 50-51 : 23 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

    Львівська область

    Львовская область

Кл.слова (ненормовані):
дивергенция в образовании -- дивергентно-конвергентне мислення -- дивергентно-конвергентное мышление -- дивергенція в освіті -- конвергенция в образовании -- конвергенція в освіті -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- професійні тренінги -- профессиональные тренинги -- профильное обучение -- профільне навчання -- развитие творчества учеников -- творчество -- творчість -- тренинги для учащихся -- тренинги для учителей -- тренинги педагогические -- тренинги творчества -- тренінги для учителів -- учителі -- учителя
Анотація: Розглянуто застосування тренінгів творчості з групами вчителів хімії на курсах підвищення кваліфікації у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти з метою подальшого перенесення таких тренінгів у шкільний навчальний процес. Тренінги засновано на концепціях дивергентно-конвергентного мислення (Дж. Гілфорд) та визнання творчості ремеслом (А. Ґоральський). До складу тренінгів входять два популярні тести - Тест альтернативних застосувань на визначення рівня дивергентного мислення, призначений для верифікації творчих можливостей чи гнучкості мислення, і Тест віддалених асоціацій, заснований на теорії асоціативності творчого мислення С. Мєдника і призначений для визначення рівня конвергентного мислення. Перший тест вимагає вигадування незвичних застосувань будь-якого предмета, другий - вимагає до запропонованих трьох різних іменників підібрати четвертий, що об'єднував би їх усіх своїм значенням за якоюсь асоціацією.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\8.pdf

Дод.точки доступу:
Гірний, О. І.; Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти \о нем\Львовский областной институт последиплмного педагогического образования \о нем\; Тест альтернативних застосувань на визначення рівня дивергентного мислення \о произв.\; Тест віддалених асоціацій \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)