Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=комунікації споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Решетілова, Тетяна (доктор економічних наук ; професор ; завідувач кафедри маркетингу).
    Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів [Текст] / Т. Решетілова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 1. - С. 58-62 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
споживчий попит -- споживчі спільноти -- характеристики інноваційних товарів -- комунікації споживачів -- планування маркетингових комунікацій -- атрибути інноваційних товарів -- інтереси споживачів -- комунікації підприємств зі споживачами -- потребительский спрос -- потребительские сообщества -- характеристики инновационных товаров -- коммуникации потребителей -- планирование маркетинговых коммуникаций -- атрибуты инновационных товаров -- интересы потребителей -- коммуникации предприятий с потребителями
Анотація: Підкреслено, що процес виведення інноваційних товарів на ринок є достатньо ризиковим, навіть коли товар має очевидні переваги для споживачів. Автор пропонує використовувати процес комунікації підприємства зі споживачем на етапі створення інноваційного товару та надає примірний план такої взаємодії.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)