Пошуковий запит: <.>K=комунікативні навички<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України). Розвиток умінь створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): вивчення другої мови -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання усного мовлення -- навчання читанню -- обучение устной речи -- обучение чтению -- опис картини -- описание картины -- развитие речи -- розвиток мовлення у дітей -- сочинение - описание картины -- твір - опис картини -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- урок читання -- урок чтения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин Анотація: Розвиток мовленнєвих умінь на уроках читання в процесі вивчення української мови як другої в школах з російською мовою навчання (створення висловлень за картиною в 4 класі).
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Яновицька, Наталія (науковий співробітник лабораторії навчання української словесності). Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): вивчення другої мови -- види вправ -- виды упражнений -- вправи -- граматичні навички -- грамматические навыки -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства Анотація: Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в школах національних меншин.
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України). Засвоєння якостей досконалого мовлення як передумова вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 14-17. - Бібліографія : С.17 : 14 назв. - В библиотеке ДНУ
ББК 811.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): виразність мовлення -- выразительность речи -- доречність мовлення -- досконале мовлення -- змістовність мовлення -- качества речи -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные характеристики правильной речи -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- культура мови -- культура мовлення -- культура речи -- логичность речи -- логічність мовлення -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва культура -- мовні норми -- правильність мовлення -- правильность речи -- содержательность речи -- точність мовлення -- точность речи -- украинский язык -- українська мова -- уместность речи -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- чистота мовлення -- чистота речи -- языковые нормы -- якості мовлення Анотація: Мета статті - акцентувати увагу словесників на питаннях культури мовлення, з'ясувати ключові поняття цього аспекту навчання мови, охарактеризувати основні якості гарного мовлення, визначити методичні параметри роботи над розвитком відповідних умінь і навичок.
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Козир, Маргарита (аспірантка Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка). Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Маргарита Козир> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 5-7. - Бібліографія : С.7 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): дискусионные умения -- дискусійні вміння -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- приемы обучения -- прийоми навчання -- системний підхід у навчанні -- системный подход в обучении Анотація: Визначаються лінгводидактичні засади та визначення таких категорій, як системний підхід, методи, прийоми та навички у процесі розвитку дискусійних умінь на уроках української мови.
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України). Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови (академічний рівень) / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 24-27. - Бібліографія : С.27 : 11 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативная компетенция -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва компетенція -- програми і стандарти з української мови -- программы и стандарты по украинскому языку -- развимтие речи учащихся -- речевая компетенция -- розвиток мовлення учнів -- старшеклассники -- старшокласники Анотація: Розкриваються особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови, а саме розвиток мовленнєвих і комунікативних компетенцій, комунікативних умінь і навичок.
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Глущенко, Лілія (учитель української мови та літератури ліцею; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України). Проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у контексті сучасного змісту шкільної літературної освіти / Л. Глущенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 4/5. - С. 47-49. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.26 Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): читацька компетентність -- мотивація уроку -- комунікативні навички -- шкільна літературна освіта -- літературна освіта -- методика викладання -- учбові предмети -- література -- аналіз художнього твору -- структурні елементи уроку -- читательская компетентность -- мотивация урока -- коммуникативные навыки -- школьное литературное образование -- литературное образование -- методика преподавания -- учебные предметы -- литература -- анализ художественного произведения -- стркутурные элементы урока Анотація: Розглянуто проблеми формування читацької компетентності ліцеїстів у процесі комплексного вирішення питань сучасного викладання української літератури.
Дод.точки доступу: Ліцей при Донецькому національному університеті \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Василенко, Марина (кандидат педагогічних наук; доцент Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького). Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови / М. Василенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 42-46. - Література : С.45-46 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): будущие словесники -- будущие учителя -- коммуникативные умения -- коммуникативные умения учителя -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- майбутні вчителі -- майбутні словесники -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійне мовлення -- професійне спілкування -- профессиональная речь -- профессиональное общение -- развитие речи -- розвиток мовленевих навичок -- украинский язык -- українська мова Анотація: У статі розглянуто проблему формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів, виявлено їхню специфіку і роль при підготовці вчителя-словесника.
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Копусь, Ольга (кандидат філологічних наук; доцент Південноукраїнського національного педагогічного університету). Концептуальні підходи до розроблення змісту й організації процесу формування у майбутніх магістрів-філологів професійної мовленнєвої компетенції / О. Копусь> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 2. - С. 46-51. - Література : С.51 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): будущие словесники -- будущие учителя -- коммуникативная компетенция -- коммуникативные умения -- коммуникативные умения учителя -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- культура мовлення -- культура речи -- майбутні вчителі -- майбутні словесники -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в ВУЗе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- професійна компетенція -- професійне мовлення -- професійне спілкування -- профессиональная компетенция -- профессиональная речь -- профессиональное общение -- развитие речи -- розвиток мовленевих навичок -- украинский язык -- українська мова Анотація: У статті висвітлено провідні тенденції в розробленні змістової складової професійної мовленнєвої підготовки майбутніх магістрів-філологів.
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Василенко, Марина (кандидат педагогічних наук; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького). Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 46-50. - Бібліографія : С.50 : 50 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- мовленнєва діяльність учнів -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- речевая деятельность -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- украинский язык -- українська мова Анотація: У статті розглядається система роботи з формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації". Пропонуються основні види робіт, що сприяють засвоєнню знань і формують професійно-комунікативні в міння протягом усього навчання.
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5 - 7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 20-24. - Література : С.24 : 10 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): аудирование -- аудіювання -- восприятие и понимание речи -- восприятие и понимание текста -- говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєва компетенція -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- речевая деятельность учащихся -- речевая компетентность -- связная речь -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- украинский язык -- українська мова Анотація: На основі досліджень в галузі психолінгвістики розкривається зміст понять сприймання як різновиду мовленнєвої діяльності людини, розуміння, його рівні, особливості аудіювання й читання.
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету). Розвиток мовленнєвої компетентності дев'ятикаласників / С. Цінько> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 16-19. - Література : С.19 : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- связная речь -- украинский язык -- українська мова Анотація: Пропонуються шляхи розвитку мовленнєвої компетентості учнів на прикладі уроку розвитку мовлення за темою "Види мовленнєвої діяльності. Текст, його основні ознаки. Стилі, типи мовлення".
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Яремчук, Наталія (кандидат педагогічних наук; доцент Севастопольського інституту банківської справи). Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння учнів 5-6 класів / Н. Яремчук> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 10-16. - Література : С.15-16 : 28 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- связная речь -- украинский язык -- українська мова Анотація: Визначено лінгводидактичні засади вдосконалення навичок говоріння, виділено новітні технології, що спонукають учнів 5-6 класів продукувати висловлювання у процесі спілкування.
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ребрина, Анатолій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри здоров'я людини та фізичного виховання). Формування комунікативності у студентів засобами фізичного виховання / А. Ребрина> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 1/2. - С. 52-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): комунікативність студентів -- коммуникативность студентов -- формування комунікативності -- формирование коммуникативности -- комунікативні навички -- коммуникативные навыки -- патриотичне виховання -- патриотическое воспитание -- фізичне виховання -- физическое воспитание -- фізична культура -- физическая культура -- засоби фізичної культури -- средства физической культуры -- комплекси завдань -- комплексы заданий Анотація: Проаналізовано науково-методичну, психолого-педагогічну та спеціальну літературу з проблеми формування комунікативності та патриотичного виховання, з'ясовано значення понять "формування", "комунікативність", "патріотизм", "виховання", виявлено засоби формування комунікативності студентів як елементу патриотичного виховання громадянина України.
Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рак, Софія (соціальний педагог). Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення комунікативної компетентності учасників навчально-виховного процесу / С. Рак> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 58-61. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.2 Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): комунікативні компетенції -- коммуникативнные компетенции -- комунікативні навички -- коммуникативные умения -- соціально-психологічні служби -- социально-психологические службы -- соціально-психологічні тренінги -- социально-психологические тренинги -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- гімназії -- гимназии -- досвід гімназій -- опыт гимназий Анотація: Розглянуто роль і значення соціально-психологічного поняття комунікативної компетенції, виокремлено основні цілі соціально-психологічного тренінгу, прийоми соціально-психологічних тренінгів, завдання тренінгу в системі освіти. Охарактеризовано тренінги за критеріями спрямованості дії та змінами, що відбуваються під час занять.
Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Дод.точки доступу: Надія, гімназія №1 \о ней\ Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сергієнко, Тамара (викладач кафедри україністики). Науково-теоретичні засади формування навичок фахової комунікації в іноземних студентів медичних університетів / Т. Сергієнко> // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2017. - № 4. - С. 61-67 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБІЛОТЕКІ
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): професійні медичні комунікації -- профессиональные медицинские коммуникации -- навики медичної комунікації -- навыки медицинской коммуникации -- комунікативні навички -- коммуникативные навыки -- українська мова -- украинский язык -- іноземні студенти -- иностранные студенты -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- медичні університети -- медицинские университеты -- базові поняття -- базовые понятия -- комунікативні навички лікаря -- коммуникативные навыки врача -- аудитивні навички -- аудитивные навыки -- інтерпрофесійна комунікація -- интепрофессиональная коммуникация -- навички говоріння -- навыки общения -- інтерпрофесійне спілкування -- интерпрофессиональное общение Анотація: З'ясовано науково-теоретичні засади формування комунікативних навичок українською мовою в іноземних студентів медичних університетів. Використано теоретичні та емпіричні методи дослідження. Проаналізовано парадигму базових понять. Виявлено репертуар навичок фахової медичної комунікації.
Знайти схожі
|
|