Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=компоненты профессиональной самооценки<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Колесник, Лариса
(старший викладач кафедри педагогіки та методики початкового навчання).
Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 1/2
. - С. 50-53 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
професійна самооцінка студентів
--
профессиональная самооценка студентов
--
професійна самооцінка майбутніх вчителів початкових класів
--
профессиональная самооценка будущих учителей начальных классов
--
соціально-психологічна компетенція
--
социально-психологическая компетенция
--
рівні професійної самооцінки
--
уровни
профессиональной
самооценки
--
компоненти професійної самооцінки
--
компоненты
профессиональной
самооценки
--
аксіологічні компоненти
--
аксиологические
компоненты
--
когнітивні компоненти
--
когнитивные
компоненты
--
емоційно-вольові компоненти
--
эмоционально-волевые
компоненты
--
рефлексівно-оцінні компоненти
--
рефлексивно-оценочные
компоненты
--
ситуативний рівень професійної самооцінки
--
ситуативный уровень
профессиональной
самооценки
--
консервативний рівень професійної самооцінки
--
консервативный уровень
профессиональной
самооценки
--
динамічний рівень професійної самооцінки
--
динамический уровень
профессиональной
самооценки
--
дифузний рівень самооцінки
--
диффузный уровень
самооценки
Анотація:
Обгрунтовано важливість формування професійної самооцінки як ключової складової соціально-психологічної компетенції в процесі навчально-професійної діяльності. Розкрито критерії та рівні сформованості професійної самооцінки майбутніх учителів початкової школи, висвітлено результати дослідно-експериментальної роботи з діагностування сформованості професійної самооцінки студентів.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)