Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=компоненты профессиональной самооценки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Колесник, Лариса (старший викладач кафедри педагогіки та методики початкового навчання).
    Формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема / Л. Колесник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 1/2. - С. 50-53 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
професійна самооцінка студентів -- профессиональная самооценка студентов -- професійна самооцінка майбутніх вчителів початкових класів -- профессиональная самооценка будущих учителей начальных классов -- соціально-психологічна компетенція -- социально-психологическая компетенция -- рівні професійної самооцінки -- уровни профессиональной самооценки -- компоненти професійної самооцінки -- компоненты профессиональной самооценки -- аксіологічні компоненти -- аксиологические компоненты -- когнітивні компоненти -- когнитивные компоненты -- емоційно-вольові компоненти -- эмоционально-волевые компоненты -- рефлексівно-оцінні компоненти -- рефлексивно-оценочные компоненты -- ситуативний рівень професійної самооцінки -- ситуативный уровень профессиональной самооценки -- консервативний рівень професійної самооцінки -- консервативный уровень профессиональной самооценки -- динамічний рівень професійної самооцінки -- динамический уровень профессиональной самооценки -- дифузний рівень самооцінки -- диффузный уровень самооценки
Анотація: Обгрунтовано важливість формування професійної самооцінки як ключової складової соціально-психологічної компетенції в процесі навчально-професійної діяльності. Розкрито критерії та рівні сформованості професійної самооцінки майбутніх учителів початкової школи, висвітлено результати дослідно-експериментальної роботи з діагностування сформованості професійної самооцінки студентів.


Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)