Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=компетентнісний підхід в освіті<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-35 
1.


    Загірняк, М. В.
    До питання реформування вищої освіти України у світлі рішень МСКО / М. В. Загірняк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 28-36, В. В. (Костін). - Література : С.36 : 10 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
ISCED -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- итоговая квалификация -- компетентнісний підхід -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- образование в Украине -- образовательные программы -- освіта в Україні -- освітні програми -- підсумкова кваліфікація -- реформирование высшего образования -- реформирование образования -- реформування вищої освіти -- реформування освіти -- третинна освіта -- третичное образование -- класифікація освіти -- классификация образования
Анотація: Розглянуто Міжнародну стандартну класифікацію освіти (версії 1997 та 2011 рр.: ISCED-1997 та ISCED-2011) - основу для класифікації освітньої діяльності, визначеної в освітніх програмах і підсумкових кваліфікаціях, і зіставлення національних показників з погодженим на міжнародному рівні комплексом загальних визначень та понять.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Філософські впливи на українську методику навчання літератури / Т. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 19-23. - Бібліограф. : С.22-23 : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- интерсубъектное обучение -- інтерсуб'єктне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентністне навчання -- компетентностное образование -- компетентностный подход в образовании -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- содержание образования -- украинская литература -- українська література -- философские проблемы образования -- философские теории -- філософські проблеми освіти -- філософські теорії -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование
Анотація: Розкрито вплив філософсько-світоглядних теорій на розвиток української методичної науки й окреслено провідні тенденції розвитку методики навчання української літератури на сучасному етапі: стандартизація змісту літературної освіти, розвиток інтерсуб'єктивного навчання, компетентнісна спрямованість навчання літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

3.


    Шелехова, Галина (доктор педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Зміст і структура оновленої програми з української мови для основної школи крізь призму сучасних підходів / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 60-64. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативно-ориентированное обучение -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентносный подход -- комунікативно-орієнтоване навчання -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- програми з української мови -- программы по украинскому языку -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурний підхід -- технологии обучения -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Висвітлюються особливості змісту й структури оновленої програми з української мови для 5-9 класів, у якій ураховані сучасні підходи, зокрема компетентнісний.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

4.


    Кремень, В. Г.
    Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р. / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 5-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
инновационное образование -- інноваційна освіта -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- национальная система образования -- національна система освіти -- образование в Украине -- освіта в Україні -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- професійна освіта -- профессиональное образование -- развитие образования -- реформирование образования -- реформування освіти -- розвиток освіти -- середня освіта -- среднее образование
Анотація: Президент академії В.Г.Кремень у доповіді, виголошеній на загальних зборах НАПН України 4 квітня 2013 р., визначив необхідність швидкої власної модернізації Національної академії педагогічних наук з метою посилення інноваційності основної діяльності, підвищення рівня впливу на становлення інноваційной національної системи освіти, здатної в умовах нових викликів ефективно формувати особистість інноваційного типу.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України \о ней\; Национальная академия педагогических наук Украины \о нем\

Знайти схожі

5.


    Дейниченко, Наталія (кандидат філологічних наук ; доцент Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка).
    Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 55-57. - Література : С.57 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
диалектологическая практика -- диалектология украинского языка -- діалектологічна практика -- діалектологія -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентністне навчання -- компетентність вчителя -- компетентностное образование -- компетентность учителя -- майбутні словесники -- методика викладання діалектології -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания диалектологии -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- мовна освіта -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование
Анотація: Розкрито роль діалектологічної практики в закріпленні теоретичного курсу "Українська діалектологія" та у формувані компетентнісних якостей майтутнього вчителя-словесника.


Знайти схожі

6.


    Орел, М. П. (Донбаський державний педагогічний університет; Слов'янськ).
    Компетенізація освіти / М. П. Орел // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 10. - С. 127-132. - Література : С.131-132 : 9 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентність -- компетентносный подход к обучению -- компетентностное образование -- компетентностное обучение -- компетентность -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- социология образования -- к-підхід -- к-подход -- соціологія освіти
Анотація: Досліджується компетенізація освіти. К-підхід - це концептуальний орієнтир освітньої політики в країнах ОЕСР. Аналізуються погляди вчених на проблему компетенізації освіти, розглядаються терміни "компетенізація" та "компетентність".


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Швець, Дмитро Євгенійович (кандидат соціологічних наук; доцент кафедри менеджменту організацій; начальник навчального відділу).
    Компетентнісний підхід в освітній політиці держави щодо системи середньої освіти / Д. Є. Швець // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 1. - С. 53-58. - Література : С.57-58 : 12 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентносный подход -- компетентносный подход к обучению -- компетентностное образование -- образовательная политика -- освітня політика -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- середня освіта -- социология образования -- соціологія освіти -- среднее образование
Анотація: Присвячено проблемі зв'язку інноваційної політики та впровадження компетентнісного підходу в середній освіті.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Паламар, Світлана (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Формування читацьких компетенцій на уроках української літератури в 5 класі / С. Паламар // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 43-45. - Література : С.45 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентносный подход к обучению -- компетентностное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- читання на уроках літератури -- читательская компетентность -- читательская культура -- читательские интересы -- читательские умения -- читацька компетенція -- читацька культура -- читацьке сприйняття -- читацькі інтереси -- 5 клас -- чтение детей и подростков -- чтение на уроках литературы
Анотація: Розглядаються психолого-педагогічні умови формування читацьких компетенцій і читацького інтересу учнів 5 класу на уроках української літератури.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

9.


    Рудишин, С. Д.
    Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 69-75. - Література : С. 75 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта України -- высшее образование Украины -- загальна навчальна компетентність -- загальнокультурна компетентність -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентністне навчання -- компетентність -- компетентностный подход в образовании -- компетенции -- компетенції -- культурний розвиток -- культурное развитие -- образовательные системы -- общая учебная компетентность -- общекультурная компетентность -- освітні системи -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- системний підхід у навчанні -- системный подход в образовании
Анотація: Орієнтована на компетентність освіта в Україні - неодмінна, але не достатня умова для забезпечення освіченості населення, збереження й розвитку культурного фундаменту народу. Болонський процес не слід розуміти як створення повністю ідентичних систем освіти в різних країнах: він призначений для зміцнення взаємозв'язків і поліпшення взаєморозуміння між різними освітніми системами.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\12.pdf

Знайти схожі

10.


    Луговий, В. І.
    Зв'язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 50-58. - Література : С. 57-58 : 31 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- научно-исследовательская самостоятельность -- науково-дослідна самостійність -- образовательные квалификации -- образовательные программы -- организация самостоятельной работы -- освітні кваліфікації -- освітні програми -- пізнавальна самостійність -- рівні освіти -- самостійні роботи -- самостійність навчання -- самостоятельная познавательная деятельность -- самостоятельная работа -- самостоятельная учебная деятельность -- самостоятельная учебная работа -- самостоятельность обучения -- складність навчання -- сложность обучения -- уровни образования
Анотація: Дослідження рівневої організації освіти та відповідних кваліфікацій, характеру набутих в освіті компетентностей, їх формування та оцінювання дає підстави сформулювати на феноменологічному рівні педагогічний закон зв'язку складності та самостійності в освіті, який свідчить про зростання самостійності в навчанні з підвищенням складності опановуваних освітніх програм/кваліфікацій. Наслідками закону є: 1) поступове зниження віку навчальної самостійності через ускладнення освітніх програм на даному рі вні освіти в міру загального соціально-культурного розвитку людства; 2) зменьшення частки суб'єктивних методів оцінювання освітніх досягнень з підвищенням рівня освіти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\7.pdf

Дод.точки доступу:
Таланова, Ж. В.

Знайти схожі

11.


    Родигіна, І. В.
    Філософські основи компетентнісного підходу в освіті / І. В. Родигіна // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 14-20. - Бібліографія : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- компетентностный подход к обучению -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Обгрунтовано філософські основи компетентнісного підходу в освіті як його методологічного базису.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

12.


    Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Технологічний вимір трансформації змісту освіти для розвитку та самореалізації особистості школяра: філософсько-освітній аспект / І. М. Безена // Грані. - 2015. - № 3. - С. 118-124. - Бібліографія : С.124 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
альтернативна освіта -- альтернативное образование -- дистанционное образование -- дистанційна освіта -- зміст освіти -- индивидуальное обучение -- интерактивность -- індивідуальне навчання -- інтерактивність -- класно-урочна форма навчання -- классно-урочная форма обучения -- компетентнісний підхід -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- личность школьника -- навчально-виховний процес -- неформальна освіта -- неформальное образование -- особистість школяра -- развитие личности -- розвиток особистості -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- технологическое измерение -- технологічний вимір -- трансформация содержания образования -- трансформація змісту освіти -- учебно-воспитательный процесс -- философия воспитания -- философия образования -- философско-образовательный аспект -- філософія виховання -- філософія освіти -- філософсько-освітній аспект -- формальна освіта -- формальное образование -- форми навчання -- формы обучения -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: У навчальному процесі необхідно забезпечити збалансованість особистісних і загальнодержавних інтересів. Це зумовляє два основні напрями формування змісту шкільної освіти: державний та особистісний, який уможливлює вибір кожним учнем предметів і курсів , які поглиблюють і доповнюють визначений державою навчальний зміст. Загальновизнано, що наблизити школу до потреб дітей, а разом з тим - і до реалізації гуманістичних цінностей в навчально-виховному процесі без контролю з боку громадськості неможливо . Тобто постає питання про прозорість навчальної роботи школи, технологічного процесу трансформації форм навчання, а також формування змісту загальноосвітньої підготовки, його коригування відповідно до запитів замовників освітньої послуги.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\21.pdf

Знайти схожі

13.


    Попович, В. М. (Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя).
    Компетентнісний підхід у православній богословській освіті в контексті її модернізації / В. М. Попович // Грані. - 2015. - № 4. - С. 112-117. - Бібліографія : С.116-117 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 86.2
Рубрики: Релігія. Містика. Вільнодумство
   Религия. Мистика. Свободомыслие

Кл.слова (ненормовані):
богословское образование -- богословська освіта -- компетентнісний підхід -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- компетентность -- компетенция -- компетенція -- модернизация образования -- модернізація освіти -- образование в Украине -- освіта в Україні -- православна богословська освіта -- православна церква -- православная церковь -- православное богословское образование -- социальные учения -- социальные учения Православной Церкви -- соціальні вчення -- соціальні вчення Православної Церкви
Анотація: Актуалізуються проблеми модернізації і реформування сучасної системи православної богословської освіти в Україні. Основними завданнями реформування системи сучасної богословської освіти є: входження в національну систему вищої освіти, державн у акредитацію духовних ВНЗ і впровадження Болонського процесу в систему богословської освіти. Компетентнісний підхід у контексті реформування православної богословської освіти полягає у подоланні протиріччя між двома основними завданнями богословської освіти - духовним навантаженням і набуттям богословських знань. Фактором вирішення цієї проблеми може виступити інкорпорація соціального вчення Православної Церкви в систему богословської освіти. Це дозволяє виділити три групи ключових компетентносте й у богословській освіті: компетентності в сфері богословських знань, морально-етична компетентність, соціальна/громадянська компетентність.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\20.pdf

Знайти схожі

14.


    Казмирчук, А. І. (вчитель зарубіжної літератури; Львів).
    Формування компаративної компетенції учнів у процесі вивчення зарубжної літератури / А. І. Казмирчук // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 46-48. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компаративне літературознаство -- компаративний аналіз -- компаративное литературоведение -- компаративный анализ -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентносный подход к обучению -- компетентностное обучение -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- уроки зарубежной литератури -- уроки зарубіжної літератури
Анотація: Автор надає приклади компаративного вивчення та аналізу творів на уроках зарубіжної літератури.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_9\8.pdf

Знайти схожі

15.


    Груба, Таміла (кандидат педагогічних наук; доцент Рівненського міжнародного економіко-гуманітарного університету).
    Контроль у компетентнісній парадигмі сучасної лінгводидактики / Т. Груба // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 9. - С. 27-29. - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентнісно-орієнтована освіта -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное образование -- компетентнісна освіта -- контроль знаний студентов -- контроль знань студентів -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методики викладання української літератури у ВНЗ -- методики преподавания украинской литературы в вузе -- подготовка учителей-словесников -- підготовка вчителів-словесників -- украинская литература -- українська література
Анотація: У статті окреслено функції реалізації контролю в компетентнісній парадигмі сучасної лінгводидактики.


Знайти схожі

16.


    Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури інституту педагогіки НАПН України).
    Концептуальні засади підручника "Українська мова" для 8 класу ЗНЗ з навчанням українською [Текст] / Н. Бондаренко // Дивослово : щомісячний науково-мет одичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - № 10. - С. 10-13. - Библиогр.: с. 13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- підручники -- учебники -- підручники з української мови -- учебники украинского языка -- 8 клас -- 8 класс -- особистісно орієнтований підхід в освіті -- личностно ориентированный подход в образовании -- діяльнісний підхід в освіті -- деятельностный подход в образовании -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- викладання синтаксису -- преподавание синтаксиса -- комунікативна компететнтність -- коммуникативная компетентность -- мовна компетентність -- языковая компетентность -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- соціокультурна компетентнівсть -- социокультурная компетентность -- діяльнісна компетентність -- деятельностная компетентность -- змістові лінії навчання -- содержательные линии обучения -- стратегічна компетентність -- стратегическая компетентность -- текстоцентричні системи вивчення української мови -- текстоцентрические системы изучения украинского языка
Анотація: Огляд підручника "Українська мова" для 8 класу авторства Н. Бондаренко та В. Новосьолової.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Українська мова, підручник для 8 класу Н. Бондаренко та В. Новосьолової \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (24.11.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

17.


    Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; Інститут педагогіки НАПН України).
    Лінгвістичні засади компетентнісної методики навчання синтаксису / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 10-14. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- компетентностный подход к обучению -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання синтаксису -- обучение синтаксису -- синтаксис украинского языка -- синтаксис української мови -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Статтю присвячено лінгвістичним засадам навчання синтаксису української мови в основній школі.


Знайти схожі

18.


    Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки НАПН України).
    Підходи до навчання української мови в основній школі / Ніна Голуб // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 2-9. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход к обучению -- діяльнісний підхід в навчанні -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- компетентностный подход к обучению -- личностно ориентированный подход -- особистісно орієнтований підхід -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- украинский язык -- українська мова -- підхід до навчання -- подход в обучении
Анотація: У статті проаналізовано суть поняття "підхід до навчання", виділено характерні ознаки особистісно орієнтованого, діяльнсного й компетентнісного підходів.


Знайти схожі

19.


    Криворотенко, Ольга (вчитель Ганівсього НВК Верхньодніпровського району Дніпропетровської області).
    Реалізація ідей акмеосвіти на особистісно зорієнтованому уроці літератури [Текст] / О. Криворотенко // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 1. - С. 2-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- акмеосвіта -- акмеобразование -- акмеологія -- акмеология -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- педагогическая технология ОЗОН -- педагогічна технологія ОЗОН -- проектные тенологии -- проектні технології -- ученические научно-исследовательские работы -- учнівські науково-дослідницькі рботи -- акмепедагогіка -- акмепедагогика -- дебатні технології -- дебатные технологии -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- розробки уроків -- разработки уроков -- письменники України -- писатели Украины -- творчість письменників України -- творчество писателей Украины -- твори письмеників україни -- произведения писателей Украины -- імпресіоністичні твори -- импрессионистические произведения
Анотація: Використаня технологій акмепедагогіки при викладання української літератури у старших класах, проілюстровані розробкою уроку з вивчення новели Г. Косинки "В житах".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Косинка, Григорій (письменник) \о нем\; В житах, новела \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

20.


    Сафарян, С. І. (кандидат педагогічних наук; доцент Київського університету ім. Б. Грінченка).
    Фонові знання як засіб формування культурологічної компетенції вчителів у процесі підвищення їхньої кваліфікації / С. І. Сафарян // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 11-14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностное обучение -- культурологическая компетенция -- культурологічна компетенція -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- підвищення кваліфікації вчителів -- підготовка вчителів-словесників -- повышение квалификации учителей -- подготовка учителей-словесников -- учителя зарубежной литературы -- вчителі зарубіжної літератури -- учителя литературы -- учителя літератури -- фоновые знания -- фонові знання
Анотація: Автор розкриває зміст поняття "культурологічна компетенція", досліджує фонові знання як засіб її формування.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_12\4.pdf

Знайти схожі

 1-20    21-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)