Пошуковий запит: <.>K=компетентнісний підхід в освіті<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі рішень МСКО / М. В. Загірняк> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 28-36, В. В. (Костін). - Література : С.36 : 10 назв
ББК 74.58 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): ISCED -- вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- итоговая квалификация -- компетентнісний підхід -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- образование в Украине -- образовательные программы -- освіта в Україні -- освітні програми -- підсумкова кваліфікація -- реформирование высшего образования -- реформирование образования -- реформування вищої освіти -- реформування освіти -- третинна освіта -- третичное образование -- класифікація освіти -- классификация образования Анотація: Розглянуто Міжнародну стандартну класифікацію освіти (версії 1997 та 2011 рр.: ISCED-1997 та ISCED-2011) - основу для класифікації освітньої діяльності, визначеної в освітніх програмах і підсумкових кваліфікаціях, і зіставлення національних показників з погодженим на міжнародному рівні комплексом загальних визначень та понять.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Международная стандартная классификация образования \о произв.\; Міжнародна стандартна класифікація освіти \о произв.\ Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Яценко, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Філософські впливи на українську методику навчання літератури / Т. Яценко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 19-23. - Бібліограф. : С.22-23 : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- интерсубъектное обучение -- інтерсуб'єктне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентністне навчання -- компетентностное образование -- компетентностный подход в образовании -- литературное образование -- літературна освіта -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- содержание образования -- украинская литература -- українська література -- философские проблемы образования -- философские теории -- філософські проблеми освіти -- філософські теорії -- шкільна літературна освіта -- школьное литературное образование Анотація: Розкрито вплив філософсько-світоглядних теорій на розвиток української методичної науки й окреслено провідні тенденції розвитку методики навчання української літератури на сучасному етапі: стандартизація змісту літературної освіти, розвиток інтерсуб'єктивного навчання, компетентнісна спрямованість навчання літератури.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Галина (доктор педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Зміст і структура оновленої програми з української мови для основної школи крізь призму сучасних підходів / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 60-64. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): коммуникативно-ориентированное обучение -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентносный подход -- комунікативно-орієнтоване навчання -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- програми з української мови -- программы по украинскому языку -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурний підхід -- технологии обучения -- технології навчання -- украинский язык -- українська мова Анотація: Висвітлюються особливості змісту й структури оновленої програми з української мови для 5-9 класів, у якій ураховані сучасні підходи, зокрема компетентнісний.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кремень, В. Г. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти: доповідь про діяльність НАПН України у 2012 р. та завдання на 2013 р. / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 5-13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.04 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): инновационное образование -- інноваційна освіта -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- национальная система образования -- національна система освіти -- образование в Украине -- освіта в Україні -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- професійна освіта -- профессиональное образование -- развитие образования -- реформирование образования -- реформування освіти -- розвиток освіти -- середня освіта -- среднее образование Анотація: Президент академії В.Г.Кремень у доповіді, виголошеній на загальних зборах НАПН України 4 квітня 2013 р., визначив необхідність швидкої власної модернізації Національної академії педагогічних наук з метою посилення інноваційності основної діяльності, підвищення рівня впливу на становлення інноваційной національної системи освіти, здатної в умовах нових викликів ефективно формувати особистість інноваційного типу.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України \о ней\; Национальная академия педагогических наук Украины \о нем\ Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дейниченко, Наталія (кандидат філологічних наук ; доцент Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка). Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 55-57. - Література : С.57 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): диалектологическая практика -- диалектология украинского языка -- діалектологічна практика -- діалектологія -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентністне навчання -- компетентність вчителя -- компетентностное образование -- компетентность учителя -- майбутні словесники -- методика викладання діалектології -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика викладання філологічних дисциплін -- методика преподавания диалектологии -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- методика преподавания филологических дисциплин -- мовна освіта -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование Анотація: Розкрито роль діалектологічної практики в закріпленні теоретичного курсу "Українська діалектологія" та у формувані компетентнісних якостей майтутнього вчителя-словесника.
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Орел, М. П. (Донбаський державний педагогічний університет; Слов'янськ). Компетенізація освіти / М. П. Орел> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 10. - С. 127-132. - Література : С.131-132 : 9 назв
ББК 60.561.9 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентність -- компетентносный подход к обучению -- компетентностное образование -- компетентностное обучение -- компетентность -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- социология образования -- к-підхід -- к-подход -- соціологія освіти Анотація: Досліджується компетенізація освіти. К-підхід - це концептуальний орієнтир освітньої політики в країнах ОЕСР. Аналізуються погляди вчених на проблему компетенізації освіти, розглядаються терміни "компетенізація" та "компетентність".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Швець, Дмитро Євгенійович (кандидат соціологічних наук; доцент кафедри менеджменту організацій; начальник навчального відділу). Компетентнісний підхід в освітній політиці держави щодо системи середньої освіти / Д. Є. Швець> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 1. - С. 53-58. - Література : С.57-58 : 12 назв
ББК 60.561.9 Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентносный подход -- компетентносный подход к обучению -- компетентностное образование -- образовательная политика -- освітня політика -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- середня освіта -- социология образования -- соціологія освіти -- среднее образование Анотація: Присвячено проблемі зв'язку інноваційної політики та впровадження компетентнісного підходу в середній освіті.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Паламар, Світлана (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України). Формування читацьких компетенцій на уроках української літератури в 5 класі / С. Паламар> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 43-45. - Література : С.45 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентносный подход к обучению -- компетентностное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- украинская литература -- українська література -- читання на уроках літератури -- читательская компетентность -- читательская культура -- читательские интересы -- читательские умения -- читацька компетенція -- читацька культура -- читацьке сприйняття -- читацькі інтереси -- 5 клас -- чтение детей и подростков -- чтение на уроках литературы Анотація: Розглядаються психолого-педагогічні умови формування читацьких компетенцій і читацького інтересу учнів 5 класу на уроках української літератури.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рудишин, С. Д. Системний підхід до вищої освіти в Україні: освіченість, компетентність, національні цінності / С. Д. Рудишин> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 69-75. - Література : С. 75 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.00 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта України -- высшее образование Украины -- загальна навчальна компетентність -- загальнокультурна компетентність -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентністне навчання -- компетентність -- компетентностный подход в образовании -- компетенции -- компетенції -- культурний розвиток -- культурное развитие -- образовательные системы -- общая учебная компетентность -- общекультурная компетентность -- освітні системи -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- системний підхід у навчанні -- системный подход в образовании Анотація: Орієнтована на компетентність освіта в Україні - неодмінна, але не достатня умова для забезпечення освіченості населення, збереження й розвитку культурного фундаменту народу. Болонський процес не слід розуміти як створення повністю ідентичних систем освіти в різних країнах: він призначений для зміцнення взаємозв'язків і поліпшення взаєморозуміння між різними освітніми системами.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\12.pdf Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Луговий, В. І. Зв'язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 4. - С. 50-58. - Література : С. 57-58 : 31 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- научно-исследовательская самостоятельность -- науково-дослідна самостійність -- образовательные квалификации -- образовательные программы -- организация самостоятельной работы -- освітні кваліфікації -- освітні програми -- пізнавальна самостійність -- рівні освіти -- самостійні роботи -- самостійність навчання -- самостоятельная познавательная деятельность -- самостоятельная работа -- самостоятельная учебная деятельность -- самостоятельная учебная работа -- самостоятельность обучения -- складність навчання -- сложность обучения -- уровни образования Анотація: Дослідження рівневої організації освіти та відповідних кваліфікацій, характеру набутих в освіті компетентностей, їх формування та оцінювання дає підстави сформулювати на феноменологічному рівні педагогічний закон зв'язку складності та самостійності в освіті, який свідчить про зростання самостійності в навчанні з підвищенням складності опановуваних освітніх програм/кваліфікацій. Наслідками закону є: 1) поступове зниження віку навчальної самостійності через ускладнення освітніх програм на даному рі вні освіти в міру загального соціально-культурного розвитку людства; 2) зменьшення частки суб'єктивних методів оцінювання освітніх досягнень з підвищенням рівня освіти.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_4\7.pdf Дод.точки доступу: Таланова, Ж. В. Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Родигіна, І. В. Філософські основи компетентнісного підходу в освіті / І. В. Родигіна> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 14-20. - Бібліографія : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.5 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- компетентностный подход к обучению -- философия образования -- філософія освіти Анотація: Обгрунтовано філософські основи компетентнісного підходу в освіті як його методологічного базису.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Безена, І. М. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ). Технологічний вимір трансформації змісту освіти для розвитку та самореалізації особистості школяра: філософсько-освітній аспект / І. М. Безена> // Грані. - 2015. - № 3. - С. 118-124. - Бібліографія : С.124 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.00 Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): альтернативна освіта -- альтернативное образование -- дистанционное образование -- дистанційна освіта -- зміст освіти -- индивидуальное обучение -- интерактивность -- індивідуальне навчання -- інтерактивність -- класно-урочна форма навчання -- классно-урочная форма обучения -- компетентнісний підхід -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- личность школьника -- навчально-виховний процес -- неформальна освіта -- неформальное образование -- особистість школяра -- развитие личности -- розвиток особистості -- самореализация личности -- самореалізація особистості -- содержание образования -- технологическое измерение -- технологічний вимір -- трансформация содержания образования -- трансформація змісту освіти -- учебно-воспитательный процесс -- философия воспитания -- философия образования -- философско-образовательный аспект -- філософія виховання -- філософія освіти -- філософсько-освітній аспект -- формальна освіта -- формальное образование -- форми навчання -- формы обучения -- шкільна освіта -- школьное образование Анотація: У навчальному процесі необхідно забезпечити збалансованість особистісних і загальнодержавних інтересів. Це зумовляє два основні напрями формування змісту шкільної освіти: державний та особистісний, який уможливлює вибір кожним учнем предметів і курсів , які поглиблюють і доповнюють визначений державою навчальний зміст. Загальновизнано, що наблизити школу до потреб дітей, а разом з тим - і до реалізації гуманістичних цінностей в навчально-виховному процесі без контролю з боку громадськості неможливо . Тобто постає питання про прозорість навчальної роботи школи, технологічного процесу трансформації форм навчання, а також формування змісту загальноосвітньої підготовки, його коригування відповідно до запитів замовників освітньої послуги.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_3\21.pdf Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Попович, В. М. (Запорізький національний технічний університет; Запоріжжя). Компетентнісний підхід у православній богословській освіті в контексті її модернізації / В. М. Попович> // Грані. - 2015. - № 4. - С. 112-117. - Бібліографія : С.116-117 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 86.2 Рубрики: Релігія. Містика. Вільнодумство Религия. Мистика. Свободомыслие Кл.слова (ненормовані): богословское образование -- богословська освіта -- компетентнісний підхід -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- компетентность -- компетенция -- компетенція -- модернизация образования -- модернізація освіти -- образование в Украине -- освіта в Україні -- православна богословська освіта -- православна церква -- православная церковь -- православное богословское образование -- социальные учения -- социальные учения Православной Церкви -- соціальні вчення -- соціальні вчення Православної Церкви Анотація: Актуалізуються проблеми модернізації і реформування сучасної системи православної богословської освіти в Україні. Основними завданнями реформування системи сучасної богословської освіти є: входження в національну систему вищої освіти, державн у акредитацію духовних ВНЗ і впровадження Болонського процесу в систему богословської освіти. Компетентнісний підхід у контексті реформування православної богословської освіти полягає у подоланні протиріччя між двома основними завданнями богословської освіти - духовним навантаженням і набуттям богословських знань. Фактором вирішення цієї проблеми може виступити інкорпорація соціального вчення Православної Церкви в систему богословської освіти. Це дозволяє виділити три групи ключових компетентносте й у богословській освіті: компетентності в сфері богословських знань, морально-етична компетентність, соціальна/громадянська компетентність.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Грані_2015_4\20.pdf Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Казмирчук, А. І. (вчитель зарубіжної літератури; Львів). Формування компаративної компетенції учнів у процесі вивчення зарубжної літератури / А. І. Казмирчук> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 46-48. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): компаративне літературознаство -- компаративний аналіз -- компаративное литературоведение -- компаративный анализ -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентносный подход к обучению -- компетентностное обучение -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- уроки зарубежной литератури -- уроки зарубіжної літератури Анотація: Автор надає приклади компаративного вивчення та аналізу творів на уроках зарубіжної літератури.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_9\8.pdf Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Груба, Таміла (кандидат педагогічних наук; доцент Рівненського міжнародного економіко-гуманітарного університету). Контроль у компетентнісній парадигмі сучасної лінгводидактики / Т. Груба> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 9. - С. 27-29. - Література : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентнісно-орієнтована освіта -- компетентностно ориентированное образование -- компетентностное образование -- компетентнісна освіта -- контроль знаний студентов -- контроль знань студентів -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методики викладання української літератури у ВНЗ -- методики преподавания украинской литературы в вузе -- подготовка учителей-словесников -- підготовка вчителів-словесників -- украинская литература -- українська література Анотація: У статті окреслено функції реалізації контролю в компетентнісній парадигмі сучасної лінгводидактики.
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу навчання української мови та літератури інституту педагогіки НАПН України). Концептуальні засади підручника "Українська мова" для 8 класу ЗНЗ з навчанням українською [Текст] / Н. Бондаренко> // Дивослово : щомісячний науково-мет одичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2015. - № 10. - С. 10-13. - Библиогр.: с. 13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
. - ISSN 0130-5263ББК 74.268.1(4Укр) Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Україна Украина Кл.слова (ненормовані): викладання української мови -- преподавание украинского языка -- підручники -- учебники -- підручники з української мови -- учебники украинского языка -- 8 клас -- 8 класс -- особистісно орієнтований підхід в освіті -- личностно ориентированный подход в образовании -- діяльнісний підхід в освіті -- деятельностный подход в образовании -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- викладання синтаксису -- преподавание синтаксиса -- комунікативна компететнтність -- коммуникативная компетентность -- мовна компетентність -- языковая компетентность -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- соціокультурна компетентнівсть -- социокультурная компетентность -- діяльнісна компетентність -- деятельностная компетентность -- змістові лінії навчання -- содержательные линии обучения -- стратегічна компетентність -- стратегическая компетентность -- текстоцентричні системи вивчення української мови -- текстоцентрические системы изучения украинского языка Анотація: Огляд підручника "Українська мова" для 8 класу авторства Н. Бондаренко та В. Новосьолової.
Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Дод.точки доступу: Українська мова, підручник для 8 класу Н. Бондаренко та В. Новосьолової \о произв.\ Є примірники у відділах: ЧЗ (24.11.2015р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник; Інститут педагогіки НАПН України). Лінгвістичні засади компетентнісної методики навчання синтаксису / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 10-14. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- компетентностный подход к обучению -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання синтаксису -- обучение синтаксису -- синтаксис украинского языка -- синтаксис української мови -- украинский язык -- українська мова Анотація: Статтю присвячено лінгвістичним засадам навчання синтаксису української мови в основній школі.
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Голуб, Ніна (доктор педагогічних наук; професор; Інститут педагогіки НАПН України). Підходи до навчання української мови в основній школі / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 3. - С. 2-9. - Література : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): деятельностный подход к обучению -- діяльнісний підхід в навчанні -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- компетентностный подход к обучению -- личностно ориентированный подход -- особистісно орієнтований підхід -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- украинский язык -- українська мова -- підхід до навчання -- подход в обучении Анотація: У статті проаналізовано суть поняття "підхід до навчання", виділено характерні ознаки особистісно орієнтованого, діяльнсного й компетентнісного підходів.
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Криворотенко, Ольга (вчитель Ганівсього НВК Верхньодніпровського району Дніпропетровської області). Реалізація ідей акмеосвіти на особистісно зорієнтованому уроці літератури [Текст] / О. Криворотенко> // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 1. - С. 2-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
. - ISSN 0130-5263ББК 74.268.3(4Укр) Рубрики: Методика викладання української літератури Методика преподавания украинской литературы Україна Украина Кл.слова (ненормовані): викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- акмеосвіта -- акмеобразование -- акмеологія -- акмеология -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- педагогическая технология ОЗОН -- педагогічна технологія ОЗОН -- проектные тенологии -- проектні технології -- ученические научно-исследовательские работы -- учнівські науково-дослідницькі рботи -- акмепедагогіка -- акмепедагогика -- дебатні технології -- дебатные технологии -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- розробки уроків -- разработки уроков -- письменники України -- писатели Украины -- творчість письменників України -- творчество писателей Украины -- твори письмеників україни -- произведения писателей Украины -- імпресіоністичні твори -- импрессионистические произведения Анотація: Використаня технологій акмепедагогіки при викладання української літератури у старших класах, проілюстровані розробкою уроку з вивчення новели Г. Косинки "В житах".
Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Дод.точки доступу: Косинка, Григорій (письменник) \о нем\; В житах, новела \о произв.\ Є примірники у відділах: ЧЗ - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сафарян, С. І. (кандидат педагогічних наук; доцент Київського університету ім. Б. Грінченка). Фонові знання як засіб формування культурологічної компетенції вчителів у процесі підвищення їхньої кваліфікації / С. І. Сафарян> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 11-14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 83.3(4) Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностное обучение -- культурологическая компетенция -- культурологічна компетенція -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- підвищення кваліфікації вчителів -- підготовка вчителів-словесників -- повышение квалификации учителей -- подготовка учителей-словесников -- учителя зарубежной литературы -- вчителі зарубіжної літератури -- учителя литературы -- учителя літератури -- фоновые знания -- фонові знання Анотація: Автор розкриває зміст поняття "культурологічна компетенція", досліджує фонові знання як засіб її формування.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_12\4.pdf Знайти схожі
|
|
|