Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=коммуникация с клиентами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ільїна, Світлана.
    Mistery shopping як інноваційне маркетингове дослідження / С. Ільїна // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 25-28 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-моделі -- франчайзинг -- маркетингові інновації -- франчайзингові бізнес-моделі -- комунікація з клієнтами -- оцінка роботи торгової точки -- система контролю процесів комунікації -- система таємних покупців -- бизнес-модели -- маркетинговые инновации -- франчайзинговые бизнес-модели -- коммуникация с клиентами -- оценка работы торговой точки -- система контроля процессов коммуникации -- система тайных покупателей
Анотація: Розглянуто практичне використання програм Mistery shopping для франчайзингових бізнес-моделей. У якості прикладу наведені результати дослідження для великої франчайзингової мережі сегменту продуктів харчування.


Дод.точки доступу:
Mistery shopping, програма \о произв.\

Знайти схожі

2.


    Шахдинарян, Анна (руководитель проекта интернет-исследований).
    Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций [Текст] / А. Шахдинарян // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 4. - С. 4-9 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
коммуникация с клиентами -- коммуникация с партнерами -- коммуникация внутри компании -- процесс создания презентаций -- иллюстрации -- шрифты -- дизайн слайдов -- цветовая палитра -- комунікація з кліентами -- комунікація з партнерами -- комунікація всередині компанії -- процес створення презентацій -- ілюстрації -- шрифти -- дизайн слайдів -- кольорова палітра
Анотація: В рамках маркетинговых исследований специалисты и менеджеры, эксперты и руководители постоянно используют презентации для представления своих работ, предложений, проектов. Презентация - форма коммуникации с клиентами и партнерами, а также с коллегами внутри компании. Основная цель презентации результатов маркетинговых исследований является быстро и доступно донести клиенту решение его бизнес задачи.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)