Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=коммуникационное влияние на потребителей<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Зозульов, Олександр (професор, кандидат економічних наук).
    Крауд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства / О. Зозульов, К. Полторак // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 4. - С. 17-24 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
комунікаційні моделі -- комунікаційний вплив на споживачів -- канали продажу -- гіпермедійне середовище -- реклама для користувачів інтернет -- поведінка споживачів -- управління комунікаційним процесом -- класифікація маркетингових комунікацій -- коммуникационные модели -- коммуникационное влияние на потребителей -- каналы продаж -- гипермедийная среда -- реклама для пользователей интернет -- поведение потребителей -- управление коммуникационным процессом -- классификация маркетинговых коммуникаций -- моделі комунікаційного впливу -- модели коммуникационного влияния -- крауд-технології -- крауд-технологии
Анотація: Присвячено дослідженню новітніх маркетингових комунікацій в умовах крауд-технологій та їх ефективного застосування в діяльності підприємств.


Дод.точки доступу:
Полторак, Катерина (кандидат економічних наук)

Знайти схожі

2.


    Шаповал, О. Ф. (кандидат економічних наук; доцент Національного університету харчових технологій).
    Інформаційні технології маркетингових комунікацій на підприємстві [Текст] / О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 9. - С. 98-100 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.290с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- web-сайты предприятий -- web-сайти підприємств -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- видовое классифицирование -- видове класифікування -- глобальные информациорнные сети -- глобальні інформаційні мережі -- интернет-торговля -- интернет торгівля -- информационные технологии -- інформаційні технології -- каналы продаж -- канали продажів -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- коммуникационное влияние на потребителей -- комунікаційний вплив на споживачів -- пользовательская реклама -- користувацька реклама -- организационые модели -- організаційні моделі -- потребительское поведение -- споживацька поведінка -- рыночная система -- ринкова система -- управление коммуникационным процессом -- управління комунікаційним процесом -- управленческий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: Досліджено шляхи використання інформаційних технологій ІНТЕРНЕТу в системі маркетингових комунікацій підприємства. Обгрунтовані напрями використання ІНТЕРНЕТ-технологій в якості ефективного інструменту здійснення успішної маркетингової комунікаційної політики підприємства на ринку.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Савкова, К.Г. (студентка Національного університету харчових технологій)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)