Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=коммуникатционные каналы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
65.421с-2
Г 97
Гуштан, Т. В.
(асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
Концептуальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи управління товарним асортиментом [Текст] / Т. В. Гуштан> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. -
№ 1
. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
330.341.339:144.004.9-047.82
ББК
65.421с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торгового предприятия
Економіка торговельного підприємства
Теория менеджмента
Теорія менеджменту
Кл.слова (ненормовані):
информационно-коммуникационные системы
--
інформаційно-комунікаційні системи
--
информационно-технологические базисы
--
інформаційно-технологічні базиси
--
категорийные менеджеры
--
категорійні менеджери
--
коммуникатционные
каналы
--
комунікаційні канали
--
інформаційні технології в торгівлі
--
информационные технологии в торговле
--
розничная торговля
--
роздрібна торгівля
--
товарные ассортименты
--
товарні асортименти
--
управление ассортиментом
--
управління асортиментом
--
управленческие коммуникации
--
управлінські комунікації
--
центры ответственности
--
центри відповідальності
--
экономическая эффективность управления
--
економічна ефективність управління
Анотація:
Розглянуто основні засади категорійного менеджменту. Визначено мету категорійна менеджменту - забезпечення максимального задоволення потреб покупців і одночасно підвищені ефективності взаємодій між постачальником і продавцем. Наведено етапи формування і реалізації асортиментної політики, в яких бере участь категорійний менеджер, та зони його відповідальності. Розглянуто основні елементи інформаційно-комунікаційної системи та фактори, які впливають і вибір каналу комунікації. Охарактеризовано забезпечувальні системи, які є інформаційно-технопогічним базисом для вирішення функціональних задач категорійного менеджменту.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)