Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (2)
Мережеві ресурси (15)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=класи<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
211
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-40
41-60
61-80
81-100
101-120
>
1.
06
Л 89
Думанський, Н. О.
Класи
сучасних технологій дистанційної освіти / Н. О. Думанський> // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. -
№ 610
: Інформаційні системи та мережі. - С. 119-125
УДК
378
Рубрики:
Дистанционное образование
Дистанційна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дистанционное образование
--
дистанційна освіта
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Колодий, И.
Социальный класс, политическая культура и образование как источники левых политических ориентаций в Украине, Польше, России и Нидерландах: предварительный сравнительный анализ / И. Колодий> // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2008. -
№ 4
. - С. 55-73 . - ISSN 1563-4426
УДК
316.472
Рубрики:
СОЦИАЛЬНЫЕ ОТНОШЕНИЯ
СОЦІАЛЬНІ ВІДНОСИНИ
Кл.слова (ненормовані):
СОЦИАЛЬНЫЕ ОТНОШЕНИЯ
--
СОЦІАЛЬНІ ВІДНОСИНИ
--
СОЦИАЛЬНЫЕ КЛАССЫ
--
СОЦІАЛЬНІ
КЛАСИ
--
ПОЛИТИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА
--
ПОЛІТИЧНА КУЛЬТУРА
--
ОБРАЗОВАНИЕ
--
ОСВІТА
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (05.01.2009р. Інв.2214ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Рожков, А.
Умови виникнення та основні причини пожеж / А. Рожков> // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. -
№ 11/12
. - С. 40-42 : фото, рис.
УДК
614.84
ББК
68.92
Рубрики:
ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА
ПОЖАРНАЯ БЕЗОПАСНОСТЬ
Кл.слова (ненормовані):
пожежна справа
--
пожежна безпека
--
забезпечення пожежної безпеки
--
пожежі
--
визначення пожежі
--
джерела займання
--
класи
пожеж
--
символи пожеж
--
фактори виникнення пожежі
--
самозаймання
--
вогнезахист
--
безпека життєдіяльності
--
БЖД
--
пожарное дело
--
пожарная безопасность
--
пожары
--
обеспечение пожарной безопасности
--
определение пожара
--
условия возникновения пожара
--
источники возгорания
--
классы пожаров
--
символы пожаров
--
факторы возникновения пожара
--
самовозгорание
--
огнезащита
--
безопасность жизнедеятельности
Анотація:
Про умови виникнення пожежі, джерела загорання,
класи
та символи пожеж.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
4.
Патракова, Анжела
(провідний соціолог відділу соціальних структур Інституту соціології НАН України).
Соціально-класові позиції та ціннісні орієнтації / Анжела Патракова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. -
№ 1
. - С. 169-185. - Бібліографія : С.184-185. - На рус. яз.
УДК
^A316.32
ББК
60.52
Рубрики:
Соціологія
Социология
Україна
Росія
Кл.слова (ненормовані):
соціальне дослідження
--
задоволеність
--
класова структура
--
классовая структура
--
методи соціологічних досліджень
--
методы социологических исследований
--
порівняльна соціологія
--
порівняльні дослідження
--
самовосприятие
--
самооценка
--
самооцінка
--
самосприйняття
--
социальная структура общества
--
социально-классовые позиции
--
социальные классы
--
социологические исследования
--
соціальна структура суспільства
--
соціальні
класи
--
соціально-класові позиції
--
соціологічні дослідження
--
сравнительная социология
--
сравнительные исследования
--
удовлетворенность
--
ценностные ориентации
--
ціннісні орієнтації
Анотація:
Досліджено взаємозв'язок між позицією в класовій структурі і ціннісними орієнтаціями особистості стосовно себе і суспільства для двох країн: України й Росії. Автор статті спирається на дані Європейського соціального дослідження ( European Social Surve y, ESS) та використовує методику міжнародної дослідницької групи на чолі з М. Коном (модифікована версія
класи
фікації Е. Райта та факторний аналіз за 45 індикаторами).
Дод.точки доступу:
Европейское социальное исследование \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
>
5.
Білоус, Надія
(аспірантка; Вінниця).
Використання історичного матеріалу на уроках української літератури. 10 - 11
класи
/ Надія Білоус> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 3
. - С. 13-17. - Бібліографія : С.20 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
^A821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Литературоведение
Літературознавство
Кл.слова (ненормовані):
дидактические методы
--
дидактичні методи
--
исторические материалы на уроках литературы
--
история педагогики
--
історичні матеріали на уроках літератури
--
історія педагогіки
--
межпредметные связи
--
методи навчання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы в вузе
--
методы обучения
--
міжпредметні зв'язки
--
персоналии педагогов
--
персоналии писателей украинских
--
персоналії педагогів
--
персоналії письменників українських
--
украинская литература
--
українська література
--
урок украинской литературы
--
урок української літератури
Анотація:
Проблема міжпредметних зв'язків в історії педагогічної думки. Методи і прийоми навчання, необхідні для залучення історичного матеріалу при вивченні української літератури, зокрема на уроках з вивчення драми Лесі Українки "Бояриня", новели В. Стефаника "Камінний хрест" та творчості П. Тичини
Дод.точки доступу:
Ушинский, Константин Дмитриевич \о нем\; Тичина, Павло \о нем\; Стефаник, Василь \о нем\; Українка, Леся \о нем\; Песталоцці, Йоган Генріх \о нем\; Бояриня \о произв.\; Камінний хрест \о произв.\
Знайти схожі
>
6.
Дятленко, Тетяна
(кандидат педагогічних наук; Глухів).
Вивчення української літератури в профільних філологічних класах / Тетяна Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 22-27. - Бібліографія : С.27 : 5 назв. - В обл. библиотеке
на прикладі монографічної теми "Григір Тютюнник". 11 клас
УДК
^A821.161.2"19"
ББК
83.3(4Укр)6
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
литературное образование
--
литературные задания
--
літературна освіта
--
літературні завдання
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
монографическая тема
--
монографічна тема
--
персоналии писателей
--
персоналії письменників
--
підготовка вчителів-словесників
--
подготовка учителей-словесников
--
профильное обучение
--
профильные классы
--
профільне навчання
--
профільні
класи
--
украинская литература
--
українська література
--
учитель украинского языка и литературы
--
учитель української мови і літератури
Анотація:
Вивчається фахова підготовка майбутнього вчителя-словесника у ВНЗ для подальшої роботи вчителя в умовах профільного навчання. Один з видів фахової підготовки вчителя-словесника - це система літературних завдань для вивчення монографічних тем за програ мами для профільної школи.
Дод.точки доступу:
Тютюнник, Григір (письменник) \о нем\
Знайти схожі
>
7.
Пилищук, Оксана
(аспірант Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського).
Використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею / Оксана Пилищук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 2
. - С. 6-9. - Бібліографія : С.9 : 10 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
^A811.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
гуманитарные классы
--
гуманітарні
класи
--
зв'язне мовлення
--
изложение
--
лингводидактика
--
лицей
--
лінгводидактика
--
ліцей
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
народознавчий матеріал на уроках
--
национальное воспитание на уроках
--
національне виховання
--
переказ
--
поглиблене вивчення предмету
--
програми і стандарти з української мови
--
развитие связной речи
--
розвиток зв'язного мовлення
--
связная речь
--
творческие задания
--
творческие работы
--
творчі завдання
--
творчі роботи
--
углубленное изучение предмета
--
урок развития речи
--
урок розвитку мовлення
--
формирование национального сознания
--
формування національної свідомості
Анотація:
Необхідність посилення національного аспекту в змісті мовного навчання на уроках української мови шляхом використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку зв'язного мовлення (на основі аналізу програми для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української мови "Рідна мова" (8-11
класи
).
Дод.точки доступу:
Рідна школа, програма \о произв.\
Знайти схожі
>
8.
Привалова, Світлана
(старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
Психолого-педагогічні основи вивчення мови художнього твору / Світлана Привалова> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 5
. - С. 21-24. - Бібліографія : С.24 : 21 назва. - В библиотеке ДНУ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе
--
аналіз художнього тексту в школі
--
вивчення мови художнього твору
--
восприятие текста в процессе чтения
--
восприятие художественного текста
--
изучение языка художественного произведения
--
литературное развитие учащихся
--
літературний розвиток учнів
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
образне мислення
--
образное мышление
--
психология чтения
--
психологія читання
--
развитие творческих способностей
--
розвиток творчих здібностей
--
сприйняття тексту в процесі читання
--
сприйняття художнього тексту
--
старшие классы
--
старші
класи
--
украинская литература
--
українська література
--
художественное восприятие
--
художнє сприйняття
Анотація:
Стаття присвячена проблемам вивчення творів художньої літератури в старших класах: розвиток творчих здібностей школярів, психолого-педагогічні основи сприйняття художнього тексту і читання, художнє сприймання, образне мислення учнів тощо.
Знайти схожі
>
9.
Програма для загальноосвітніх
навчальних закладів. Рідна (українська) мова для шкіл з українською мовою навчання. 5-12
класи
> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 6
. - С. 53-56. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
811.161.2
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
мовленнєва змістова лінія
--
мовна змістова лінія
--
програми і стандарти з української мови
--
программы и стандарты по украинскому языку
--
речевая линия содержания образования
--
социокультурная линия содержания образования
--
соціокультурна змістова лінія освіти
Анотація:
Подано програму вивчення української мови у 9 класі (мовленнєва, мовна та соціокультурна змістові лінії).
Знайти схожі
>
10.
Луньова, Ірина
(завідувачка відділу наукової організації і методики бібліотечної роботи Дніпропетровської обласної універсальної наукової бібліотеки).
Науково-методична діяльність Дніпропетровської ОУНБ: нова концепція, аспекти модернізації, практичний досвід / І. Луньова> // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2009. -
№ 4
. - С. 17-23
УДК
027
Рубрики:
Библиотечное дело
Бібліотечна справа
Украина
Днепропетровск
Україна
Дніпропетровськ
Кл.слова (ненормовані):
областные библиотеки
--
публичные библиотеки
--
библиотечное дело
--
научно-методическая работа
--
методическая работа
--
персонал библиотеки
--
кадры библиотеки
--
экспериментально-диагностические обследования
--
методический мониторинг
--
консультации
--
планирование работы
--
мастер-классы
--
тренинг-классы
--
профессиональные конкурсы библиотекарей
--
профессиональное обучение
--
повышение квалификации
--
профессиональные связи
--
издательская деятельность
--
инновации
--
обласні бібліотеки
--
публічні бібліотеки
--
бібліотечна справа
--
науково-методична робота
--
методична робота
--
персонал бібліотеки
--
кадри бібліотеки
--
експертно-діагностичне обстеження
--
методичний моніторинг
--
консультації
--
планування роботи
--
майстер-
класи
--
тренінг-
класи
--
професійні конкурси бібліотекарів
--
професійне навчання
--
підвищення кваліфікації
--
професійні зв'язки
--
видавнича діяльність
--
інновації
Анотація:
У статті розглядаються сучасні інформаційні підходи до організації науково-методичної роботи в Дніпропетровській області. Представлений практичний досвід вирішення організаційних проблем функцінування біібліотек в сучасних умовах, створення системи безперервної освіти персоналу бібліотек області, зміст сучасної бібліотечної діяльності.
Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Дод.точки доступу:
Дніпрпетровська обласна універсальна наукова бібліотека \про неї\; Концепція розвитку методичної роботи на період 2005-2009 рр. \про неї\
Є примірники у відділах:
ДИР (16.02.2010р. Інв.3085ж - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
11.
Несіна, Лариса
(учитель-методист; учитель початкових коласів спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
Школа-радість для учнів, творчість для вчителів, спокій для батьків / Л. Несіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 2/3
. - С. 60. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Загальноосвітня школа
Общеобразовательная школа
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади
--
початкові
класи
--
роздуми вчителя
--
общеобразовательные учебные заведения
--
начальные классы
Анотація:
Роздуми вчителя про школу, учнів, батьків.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
12.
Беседіна, Антонина
(вчитель-методист; учитель початкових класів спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
Вплив методів і завдань ейдетики на розвиток особистості дитини / А. Беседіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 2/3
. - С. 61-62. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Теорія і методика виховання
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
методи навчання
--
початкові
класи
--
молодші школяри
--
методи ейдетики
--
ланцюговий метод
--
акровербальний метод
--
метод місць
--
метод регресії
--
метод відсторонення
--
забування
--
методы обучения
--
начальные классы
--
младшие школьники
--
методы эйдетики
Анотація:
Методи навчання, які пропонує ейдетика, спираються на образне мислення дитини, вони відповідають законам природи.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
13.
Ярмолюк, Алла
(науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки АПН України).
Шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови в старшій школі / Алла Ярмолюк> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 8
. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
межпредметная интеграция
--
межпредметные связи
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
міжпредметна інтеграція
--
міжпредметні зв'язки
--
мовленнєва компетенція
--
мовленнєві уміння
--
речевая компетенция
--
социокультурная компетенция
--
социокультурная линия содержания образования
--
соціокультурна змістова лінія освіти
--
соціокультурна компетенція
--
старшие классы
--
старші
класи
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
Анотація:
Вивчаються шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови: формування соціокультурної компетенції та мовленнєвих навичок і вмінь, застосування міжпредметних зв'язків, відбір навчальних текстів соціокультурного спрямування тощо.
Знайти схожі
>
14.
Бондаренко, Неллі
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Лінгвістичні засади роботи над стилістичним синтаксисом рідної мови в 11 класі профільної школи (академічний рівень) / Неллі Бондаренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 8
. - С. 16-19. - Бібліографія : С.19 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення стилістики
--
изучение стилистики
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
профильное обучение
--
профільне навчання
--
синтаксическая стилистика
--
синтаксична стилістика
--
старшие классы
--
старші
класи
--
стилистические средства синтаксиса
--
стилистический синтаксис
--
стилістичний синтаксис
--
стилістичні засоби синтаксису
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
Анотація:
Стаття присвячена вивченню стилістичного синтаксису в 11 класі на академічному рівні - вивченню стилістичних можливостей структурних типів основних синтаксичних одиниць задля подальшої їх реалізації в усному і писемному мовленні.
Знайти схожі
>
15.
Федорчук, Тетяна
(кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі / Тетяна Федорчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 8
. - С. 9-16. - Бібліографія : С.16 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання
--
активные методы обучения
--
викладання риторики
--
групові методи навчання
--
групповые методы обучения
--
диалогический метод обучения
--
діалогічний метод навчання
--
игровые методы обучения
--
интерактивные методы
--
ігрові методи навчання
--
інтерактивне навчання
--
інтерактивні методи
--
методи навчання
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
методы обучения
--
мозговой штурм
--
мозковий штурм
--
преподавание риторики
--
приемы обучения
--
прийоми навчання
--
риторика
--
риторические умения и навыки
--
риторичні вміння і навички
--
старшие классы
--
старші
класи
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
--
форми навчання
--
формы обучения
Анотація:
Автор статті розглядає такі форми, методи і прийоми навчання риторики, як метод опорних конспектів, діалогічний метод, метод мозкового штурму, ігрові методи, інтерактивні методи, прийоми роботи в групі тощо.
Знайти схожі
>
16.
Новосьолова, Валентина
(науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки АПН України).
Стилістичні можливості морфології на уроках української мови в 11 класі / Валентина Новосьолова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. -
№ 8
. - С. 2-9. - Бібліографія : С.9 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
вивчення стилістики
--
изучение стилистики
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
старшие классы
--
старші
класи
--
стилистические приемы
--
стилистические средства морфологии
--
стилистические умения и навыки
--
стилистические функции языковых единиц
--
стилістичні вміння і навички
--
стилістичні вправи
--
стилістичні засоби морфології
--
стилістичні функції мовних одиниць
--
украинский язык
--
українська мова
--
урок украинского языка
--
урок української мови
Анотація:
У статті аналізуються стилістичні можливості морфології, надаються матеріали для допомоги вчителю в організації роботи над формуванням в учнів вміння використовувати в мовленні стилістичні засоби морфології (морфологічні особливості іменників, прикмет ників, числівників, займенників, дієслів та службових частин мови).
Знайти схожі
>
17.
Бобровський, В. І.
(ДНУЗТ).
Моделювання роботи вагонних уповільнювачів в задачах дослідження сортувального процесу / В. І. Бобровський, Д. М. Козаченко, Р. Г. Коробйова> // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. -
№ 1
. - С. 5-8 : табл., діагр., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
656.212.5:625.156.8
Рубрики:
Железнодорожный транспорт
Сортировочные станции
Замедляющие устройства
Залізничний транспорт
Сортувальні станції
Уповільнюючі пристрої
Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт
--
сортировочные станции
--
сортировочные горки
--
вагонозамедлители
--
тормозные замедлители
--
моделирование имитационное
--
скатывание отцепов
--
торможение вагонов
--
классы вагонных замедлителей
--
труды ДИИТа
--
залізничний транспорт
--
сортувальні станції
--
сортувальні гірки
--
вагонні сповільнювачі
--
гальмівні уповільнювачі
--
моделювання імітаційне
--
скочування відчепів
--
гальмування вагонів
--
класи
вагонних уповільнювачів
--
праці ДІІТу
--
КСВ
--
КУЕР
Анотація:
Представлено принципи побудування системи імітаційних моделей гальмівних уповільнювачів, що дозволяють адекватно моделювати процес гальмування відчепів на сортувальних гірках з урахуванням параметрів та принципів дії уповільнювачів, ступеня гальмування, характеристик вагонів відчепа.
Утримувачі документа:
ДНУЗТ
Дод.точки доступу:
Козаченко, Д.М. (ДНУЗТ); Козаченко, Д. Н.; Коробйова, Р.Г. (ДНУЗТ); Коробьева, Р. Г.; Бобровский, В. И.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
18.
Зєня, Л.
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри методики викладання іноземних мов Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов).
Освітнє середовище профільно орієнтованого навчання іноземних мов у старшій школі / Л. Зєня> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 10
. - С. 6-11 : табл., схеми. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання
--
профільно орієнтоване навчання
--
старша школа
--
іноземні мови
--
учбові предмети
--
освітнє середовище
--
навчальні предмети
--
структура профільного навчання ІМ
--
профільні
класи
--
профильное обучение
--
профильно ориентированное обучение
--
старшая школа
--
иностранные языки
--
образовательная среда
--
структура профильного обучения ИМ
--
профильные классы
Анотація:
Про дослідження освітнього середрвища як системи умов, яка створюється з метою досягнення конкретного рівня іншомовної комунікативної компетенції, про підвищення ефективності освітнього середовища під час вивчення іноземних мов.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
19.
Сябро, С.
(здобувач лабораторії хімічної і біологічної освіти Інституту педагогіки АПН України).
Психолого-педагогічний аспект готовності учня до навчання у профільних класах біологічного спрямування / С. Сябро> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 10
. - С. 11-14 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання
--
профільні
класи
--
вибір профілю навчання
--
готовність учні до свідомого вибору
--
свідомий вибір учня
--
психолого-педагогічна характеристика учня
--
біологічне спрямування навчання
--
профильное обучение
--
профильные классы
--
выбор профиля обучения
--
готовность ученика к осознанному выбору
--
осознанный выбор ученика
--
психолого-педагогическая характеристика ученика
--
биологически направленность обучения
Анотація:
Психолого-педагогічна характеристика учня, підготовленого до навчання за профілем біологічного спрямування.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
20.
Капранова, Галина
(учитель біології; спеціаліст вищої категорії СЗШ №15 м. Алчевска Луганскої області).
Формування здібностей особистості старшокласників : на прикладі уроку з біології в 9 класі / Г. Капранова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. -
№ 11
. - С. 56-59 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Теорія і методика навчання
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
старші
класи
--
процес навчання
--
розумовий розвиток старшокласника
--
розвиток особистості старшокласника
--
учбові предмети
--
методика викладання
--
біологія
--
план-схема уроку
--
старшие классы
--
процесс обучения
--
умственное развитие старшеклассника
--
развитие личности старшеклассника
--
учебные предметы
--
методика преподавания
--
биология
--
план-схема урока
Анотація:
Аналізуються дослідницькі прийоми і методи, що сприяють активізації процесу навчання, поглибленню інтересу учнів до пізнавальної та творчої діяльності. Пропонується розробка уроку біології для 9-го класу.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-40
41-60
61-80
81-100
101-120
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)