Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)Мережеві ресурси (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=класи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 211
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
   06
   Л 89


    Думанський, Н. О.
    Класи сучасних технологій дистанційної освіти / Н. О. Думанський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 610: Інформаційні системи та мережі. - С. 119-125
УДК
Рубрики: Дистанционное образование
   Дистанційна освіта

Кл.слова (ненормовані):
дистанционное образование -- дистанційна освіта

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Колодий, И.
    Социальный класс, политическая культура и образование как источники левых политических ориентаций в Украине, Польше, России и Нидерландах: предварительный сравнительный анализ / И. Колодий // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2008. - № 4. - С. 55-73 . - ISSN 1563-4426
УДК
Рубрики: СОЦИАЛЬНЫЕ ОТНОШЕНИЯ
   СОЦІАЛЬНІ ВІДНОСИНИ

Кл.слова (ненормовані):
СОЦИАЛЬНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- СОЦІАЛЬНІ ВІДНОСИНИ -- СОЦИАЛЬНЫЕ КЛАССЫ -- СОЦІАЛЬНІ КЛАСИ -- ПОЛИТИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА -- ПОЛІТИЧНА КУЛЬТУРА -- ОБРАЗОВАНИЕ -- ОСВІТА

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (05.01.2009р. Інв.2214ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Рожков, А.
    Умови виникнення та основні причини пожеж / А. Рожков // Безпека життєдіяльності : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2008. - № 11/12. - С. 40-42 : фото, рис.
УДК
ББК 68.92
Рубрики: ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА
   ПОЖАРНАЯ БЕЗОПАСНОСТЬ

Кл.слова (ненормовані):
пожежна справа -- пожежна безпека -- забезпечення пожежної безпеки -- пожежі -- визначення пожежі -- джерела займання -- класи пожеж -- символи пожеж -- фактори виникнення пожежі -- самозаймання -- вогнезахист -- безпека життєдіяльності -- БЖД -- пожарное дело -- пожарная безопасность -- пожары -- обеспечение пожарной безопасности -- определение пожара -- условия возникновения пожара -- источники возгорания -- классы пожаров -- символы пожаров -- факторы возникновения пожара -- самовозгорание -- огнезащита -- безопасность жизнедеятельности
Анотація: Про умови виникнення пожежі, джерела загорання, класи та символи пожеж.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (24.02.2009р. Інв.2248ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Патракова, Анжела (провідний соціолог відділу соціальних структур Інституту соціології НАН України).
    Соціально-класові позиції та ціннісні орієнтації / Анжела Патракова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2009. - № 1. - С. 169-185. - Бібліографія : С.184-185. - На рус. яз.
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Росія

Кл.слова (ненормовані):
соціальне дослідження -- задоволеність -- класова структура -- классовая структура -- методи соціологічних досліджень -- методы социологических исследований -- порівняльна соціологія -- порівняльні дослідження -- самовосприятие -- самооценка -- самооцінка -- самосприйняття -- социальная структура общества -- социально-классовые позиции -- социальные классы -- социологические исследования -- соціальна структура суспільства -- соціальні класи -- соціально-класові позиції -- соціологічні дослідження -- сравнительная социология -- сравнительные исследования -- удовлетворенность -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації
Анотація: Досліджено взаємозв'язок між позицією в класовій структурі і ціннісними орієнтаціями особистості стосовно себе і суспільства для двох країн: України й Росії. Автор статті спирається на дані Європейського соціального дослідження ( European Social Surve y, ESS) та використовує методику міжнародної дослідницької групи на чолі з М. Коном (модифікована версія класифікації Е. Райта та факторний аналіз за 45 індикаторами).


Дод.точки доступу:
Европейское социальное исследование \о произв.\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (21.04.2009р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Білоус, Надія (аспірантка; Вінниця).
    Використання історичного матеріалу на уроках української літератури. 10 - 11 класи / Надія Білоус // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 13-17. - Бібліографія : С.20 : 7 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Литературоведение
   Літературознавство

Кл.слова (ненормовані):
дидактические методы -- дидактичні методи -- исторические материалы на уроках литературы -- история педагогики -- історичні матеріали на уроках літератури -- історія педагогіки -- межпредметные связи -- методи навчання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- методы обучения -- міжпредметні зв'язки -- персоналии педагогов -- персоналии писателей украинских -- персоналії педагогів -- персоналії письменників українських -- украинская литература -- українська література -- урок украинской литературы -- урок української літератури
Анотація: Проблема міжпредметних зв'язків в історії педагогічної думки. Методи і прийоми навчання, необхідні для залучення історичного матеріалу при вивченні української літератури, зокрема на уроках з вивчення драми Лесі Українки "Бояриня", новели В. Стефаника "Камінний хрест" та творчості П. Тичини


Дод.точки доступу:
Ушинский, Константин Дмитриевич \о нем\; Тичина, Павло \о нем\; Стефаник, Василь \о нем\; Українка, Леся \о нем\; Песталоцці, Йоган Генріх \о нем\; Бояриня \о произв.\; Камінний хрест \о произв.\

Знайти схожі

6.


    Дятленко, Тетяна (кандидат педагогічних наук; Глухів).
    Вивчення української літератури в профільних філологічних класах / Тетяна Дятленко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 22-27. - Бібліографія : С.27 : 5 назв. - В обл. библиотеке
на прикладі монографічної теми "Григір Тютюнник". 11 клас
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
литературное образование -- литературные задания -- літературна освіта -- літературні завдання -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- монографическая тема -- монографічна тема -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- профильное обучение -- профильные классы -- профільне навчання -- профільні класи -- украинская литература -- українська література -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури
Анотація: Вивчається фахова підготовка майбутнього вчителя-словесника у ВНЗ для подальшої роботи вчителя в умовах профільного навчання. Один з видів фахової підготовки вчителя-словесника - це система літературних завдань для вивчення монографічних тем за програ мами для профільної школи.


Дод.точки доступу:
Тютюнник, Григір (письменник) \о нем\

Знайти схожі

7.


    Пилищук, Оксана (аспірант Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського).
    Використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею / Оксана Пилищук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 6-9. - Бібліографія : С.9 : 10 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
гуманитарные классы -- гуманітарні класи -- зв'язне мовлення -- изложение -- лингводидактика -- лицей -- лінгводидактика -- ліцей -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- народознавчий матеріал на уроках -- национальное воспитание на уроках -- національне виховання -- переказ -- поглиблене вивчення предмету -- програми і стандарти з української мови -- развитие связной речи -- розвиток зв'язного мовлення -- связная речь -- творческие задания -- творческие работы -- творчі завдання -- творчі роботи -- углубленное изучение предмета -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- формирование национального сознания -- формування національної свідомості
Анотація: Необхідність посилення національного аспекту в змісті мовного навчання на уроках української мови шляхом використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку зв'язного мовлення (на основі аналізу програми для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української мови "Рідна мова" (8-11 класи).


Дод.точки доступу:
Рідна школа, програма \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Привалова, Світлана (старший викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
    Психолого-педагогічні основи вивчення мови художнього твору / Світлана Привалова // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 21-24. - Бібліографія : С.24 : 21 назва. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ художественного текста в школе -- аналіз художнього тексту в школі -- вивчення мови художнього твору -- восприятие текста в процессе чтения -- восприятие художественного текста -- изучение языка художественного произведения -- литературное развитие учащихся -- літературний розвиток учнів -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- образне мислення -- образное мышление -- психология чтения -- психологія читання -- развитие творческих способностей -- розвиток творчих здібностей -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- старшие классы -- старші класи -- украинская литература -- українська література -- художественное восприятие -- художнє сприйняття
Анотація: Стаття присвячена проблемам вивчення творів художньої літератури в старших класах: розвиток творчих здібностей школярів, психолого-педагогічні основи сприйняття художнього тексту і читання, художнє сприймання, образне мислення учнів тощо.


Знайти схожі

9.


   
    Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Рідна (українська) мова для шкіл з українською мовою навчання. 5-12 класи // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 53-56. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва змістова лінія -- мовна змістова лінія -- програми і стандарти з української мови -- программы и стандарты по украинскому языку -- речевая линия содержания образования -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти
Анотація: Подано програму вивчення української мови у 9 класі (мовленнєва, мовна та соціокультурна змістові лінії).


Знайти схожі

10.


    Луньова, Ірина (завідувачка відділу наукової організації і методики бібліотечної роботи Дніпропетровської обласної універсальної наукової бібліотеки).
    Науково-методична діяльність Дніпропетровської ОУНБ: нова концепція, аспекти модернізації, практичний досвід / І. Луньова // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2009. - № 4. - С. 17-23
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Украина
    Днепропетровск

    Україна

    Дніпропетровськ

Кл.слова (ненормовані):
областные библиотеки -- публичные библиотеки -- библиотечное дело -- научно-методическая работа -- методическая работа -- персонал библиотеки -- кадры библиотеки -- экспериментально-диагностические обследования -- методический мониторинг -- консультации -- планирование работы -- мастер-классы -- тренинг-классы -- профессиональные конкурсы библиотекарей -- профессиональное обучение -- повышение квалификации -- профессиональные связи -- издательская деятельность -- инновации -- обласні бібліотеки -- публічні бібліотеки -- бібліотечна справа -- науково-методична робота -- методична робота -- персонал бібліотеки -- кадри бібліотеки -- експертно-діагностичне обстеження -- методичний моніторинг -- консультації -- планування роботи -- майстер-класи -- тренінг-класи -- професійні конкурси бібліотекарів -- професійне навчання -- підвищення кваліфікації -- професійні зв'язки -- видавнича діяльність -- інновації
Анотація: У статті розглядаються сучасні інформаційні підходи до організації науково-методичної роботи в Дніпропетровській області. Представлений практичний досвід вирішення організаційних проблем функцінування біібліотек в сучасних умовах, створення системи безперервної освіти персоналу бібліотек області, зміст сучасної бібліотечної діяльності.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Дніпрпетровська обласна універсальна наукова бібліотека \про неї\; Концепція розвитку методичної роботи на період 2005-2009 рр. \про неї\
Є примірники у відділах:
ДИР (16.02.2010р. Інв.3085ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

11.


    Несіна, Лариса (учитель-методист; учитель початкових коласів спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Школа-радість для учнів, творчість для вчителів, спокій для батьків / Л. Несіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 60. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- початкові класи -- роздуми вчителя -- общеобразовательные учебные заведения -- начальные классы
Анотація: Роздуми вчителя про школу, учнів, батьків.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Беседіна, Антонина (вчитель-методист; учитель початкових класів спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Вплив методів і завдань ейдетики на розвиток особистості дитини / А. Беседіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 61-62. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання -- початкові класи -- молодші школяри -- методи ейдетики -- ланцюговий метод -- акровербальний метод -- метод місць -- метод регресії -- метод відсторонення -- забування -- методы обучения -- начальные классы -- младшие школьники -- методы эйдетики
Анотація: Методи навчання, які пропонує ейдетика, спираються на образне мислення дитини, вони відповідають законам природи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Ярмолюк, Алла (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки АПН України).
    Шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови в старшій школі / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 19-23. - Бібліографія : С.23 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
межпредметная интеграция -- межпредметные связи -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція -- міжпредметні зв'язки -- мовленнєва компетенція -- мовленнєві уміння -- речевая компетенция -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Вивчаються шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови: формування соціокультурної компетенції та мовленнєвих навичок і вмінь, застосування міжпредметних зв'язків, відбір навчальних текстів соціокультурного спрямування тощо.


Знайти схожі

14.


    Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Лінгвістичні засади роботи над стилістичним синтаксисом рідної мови в 11 класі профільної школи (академічний рівень) / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 16-19. - Бібліографія : С.19 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення стилістики -- изучение стилистики -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- профильное обучение -- профільне навчання -- синтаксическая стилистика -- синтаксична стилістика -- старшие классы -- старші класи -- стилистические средства синтаксиса -- стилистический синтаксис -- стилістичний синтаксис -- стилістичні засоби синтаксису -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Стаття присвячена вивченню стилістичного синтаксису в 11 класі на академічному рівні - вивченню стилістичних можливостей структурних типів основних синтаксичних одиниць задля подальшої їх реалізації в усному і писемному мовленні.


Знайти схожі

15.


    Федорчук, Тетяна (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі / Тетяна Федорчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 9-16. - Бібліографія : С.16 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- преподавание риторики -- приемы обучения -- прийоми навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Автор статті розглядає такі форми, методи і прийоми навчання риторики, як метод опорних конспектів, діалогічний метод, метод мозкового штурму, ігрові методи, інтерактивні методи, прийоми роботи в групі тощо.


Знайти схожі

16.


    Новосьолова, Валентина (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки АПН України).
    Стилістичні можливості морфології на уроках української мови в 11 класі / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 2-9. - Бібліографія : С.9 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення стилістики -- изучение стилистики -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- старшие классы -- старші класи -- стилистические приемы -- стилистические средства морфологии -- стилистические умения и навыки -- стилистические функции языковых единиц -- стилістичні вміння і навички -- стилістичні вправи -- стилістичні засоби морфології -- стилістичні функції мовних одиниць -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: У статті аналізуються стилістичні можливості морфології, надаються матеріали для допомоги вчителю в організації роботи над формуванням в учнів вміння використовувати в мовленні стилістичні засоби морфології (морфологічні особливості іменників, прикмет ників, числівників, займенників, дієслів та службових частин мови).


Знайти схожі

17.


    Бобровський, В. І. (ДНУЗТ).
    Моделювання роботи вагонних уповільнювачів в задачах дослідження сортувального процесу / В. І. Бобровський, Д. М. Козаченко, Р. Г. Коробйова // Залізничний транспорт України : науково-практичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 5-8 : табл., діагр., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Сортировочные станции

   Замедляющие устройства

   Залізничний транспорт

   Сортувальні станції

   Уповільнюючі пристрої

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- сортировочные станции -- сортировочные горки -- вагонозамедлители -- тормозные замедлители -- моделирование имитационное -- скатывание отцепов -- торможение вагонов -- классы вагонных замедлителей -- труды ДИИТа -- залізничний транспорт -- сортувальні станції -- сортувальні гірки -- вагонні сповільнювачі -- гальмівні уповільнювачі -- моделювання імітаційне -- скочування відчепів -- гальмування вагонів -- класи вагонних уповільнювачів -- праці ДІІТу -- КСВ -- КУЕР
Анотація: Представлено принципи побудування системи імітаційних моделей гальмівних уповільнювачів, що дозволяють адекватно моделювати процес гальмування відчепів на сортувальних гірках з урахуванням параметрів та принципів дії уповільнювачів, ступеня гальмування, характеристик вагонів відчепа.

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Козаченко, Д.М. (ДНУЗТ); Козаченко, Д. Н.; Коробйова, Р.Г. (ДНУЗТ); Коробьева, Р. Г.; Бобровский, В. И.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

18.


    Зєня, Л. (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри методики викладання іноземних мов Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов).
    Освітнє середовище профільно орієнтованого навчання іноземних мов у старшій школі / Л. Зєня // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 6-11 : табл., схеми. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профільно орієнтоване навчання -- старша школа -- іноземні мови -- учбові предмети -- освітнє середовище -- навчальні предмети -- структура профільного навчання ІМ -- профільні класи -- профильное обучение -- профильно ориентированное обучение -- старшая школа -- иностранные языки -- образовательная среда -- структура профильного обучения ИМ -- профильные классы
Анотація: Про дослідження освітнього середрвища як системи умов, яка створюється з метою досягнення конкретного рівня іншомовної комунікативної компетенції, про підвищення ефективності освітнього середовища під час вивчення іноземних мов.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Сябро, С. (здобувач лабораторії хімічної і біологічної освіти Інституту педагогіки АПН України).
    Психолого-педагогічний аспект готовності учня до навчання у профільних класах біологічного спрямування / С. Сябро // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 10. - С. 11-14 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- профільні класи -- вибір профілю навчання -- готовність учні до свідомого вибору -- свідомий вибір учня -- психолого-педагогічна характеристика учня -- біологічне спрямування навчання -- профильное обучение -- профильные классы -- выбор профиля обучения -- готовность ученика к осознанному выбору -- осознанный выбор ученика -- психолого-педагогическая характеристика ученика -- биологически направленность обучения
Анотація: Психолого-педагогічна характеристика учня, підготовленого до навчання за профілем біологічного спрямування.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Капранова, Галина (учитель біології; спеціаліст вищої категорії СЗШ №15 м. Алчевска Луганскої області).
    Формування здібностей особистості старшокласників : на прикладі уроку з біології в 9 класі / Г. Капранова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 56-59 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Теорія і методика навчання
   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
старші класи -- процес навчання -- розумовий розвиток старшокласника -- розвиток особистості старшокласника -- учбові предмети -- методика викладання -- біологія -- план-схема уроку -- старшие классы -- процесс обучения -- умственное развитие старшеклассника -- развитие личности старшеклассника -- учебные предметы -- методика преподавания -- биология -- план-схема урока
Анотація: Аналізуються дослідницькі прийоми і методи, що сприяють активізації процесу навчання, поглибленню інтересу учнів до пізнавальної та творчої діяльності. Пропонується розробка уроку біології для 9-го класу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)