Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=кваліфікаційний статус<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Окландер, М. (професор).
    Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету / М. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 40-44 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Украина

    Одеса

    Одесса

Кл.слова (ненормовані):
сертифікація маркетологів -- маркетилоги -- фахова освіта -- кваліфікаційний статус -- сертификация маркетологов -- профессиональное образование -- квалифиационный статус -- опыт университетов -- досвід університетів
Анотація: Сертифікація дозволяє фахівцям з маркетингу отримати кваліфікаційний статус, що відповідає високим вимогам професії.

Перейти к внешнему ресурсу: Фахова сертифікація

Дод.точки доступу:
Одеський національний економічний університет \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


   
    Іспит студентів "Менеджер з маркетингових досліджень" [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 69-70 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

Кл.слова (ненормовані):
професія маркетолог -- професійна сертифікація маркетологів -- кваліфікаційний статус -- кваліфікаційні іспити -- рекрутингові агенції -- агенції з працевлаштування -- маркетологи -- сертифікаційні іспити -- профессия маркетолог -- профессиональная сертификация маркетологов -- квалификационный статус -- квалификационные экзамены -- рекрутинговые агентства -- агентства по трудоустройству -- маркетологи -- сертификационные экзамены
Анотація: 15 червня 2016 року в Одеському національному політехнічному університеті відбувся черговий іспит студентів, які пройшли підготовку за програмою "Менеджер з маркетингових досліджень". Іспит приймала екзаменаційна комісія Української асоціації маркетингу.


Дод.точки доступу:
Лилик, Ірина Вікторівна (генеральний директор УАМ ; заступник головного редактора журналу "Маркетинг в Україні") \о ней\; Григорьєв, Олександр (директор з реклами компанії "Формат") \о нем\; Губарєва, Юлія (керівник відділу реклами ТОВ "Фортуна груп ЛТД ) \о ней\; Окландер, Михайло Анатолійович (завідувач кафедри маркетингу ; доктор економічних наук ; професор; Одеський національний політехнічний університет) \о нем\; Яшкіна, Оксана Іванівна (професор кафедри маркетину ; доктор економічних наук; Одеський національний політехнічний університет) \о ней\; Українська асоціація маркетингу \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)