Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=квалификационные тесты<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Хайн, П. (доктор наук з японознавства; викладач факультету іноземних мов Національного жіночого університетуОтяномидзу; Японія).
    Якісна юридична освіта та надмірна кількість випускників юридичних ВНЗів і межі реформи юридичної освіти в Японії / П. Хайн // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 95-101 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛЮ БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(5ЯПО)в
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Япония
    Японія

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- квалификационные тесты -- кваліфікаційні тести -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- научные степени -- наукові ступені -- национальные квалификационные экзамены -- національні кваліфікаційні іспити -- образовательная реформа -- освітня реформа -- юридична освіта -- юридическое образование -- профессиональная подготовка -- професійна підготовка -- юридические квалификационные уровни -- юридичні кваліфікаційні рівні -- юридические профессии -- юридичні професії -- система юридичної освіти -- система юридического образования
Анотація: У більшості західних країн система юридичної освіти є уніфікованою, натомість у Японії стати професіоналом в юридичній галузі можна різними способами і на підставі різної кваліфікації. Юристи, судді та прокурори становлять лише незначну частку від загальної кількості фахівців-правників. Таким чином, багато юристів, які отримали академічну підготовку, працюють не як юристи, а на посадах, що відповідають кваліфікації середнього юридичного персоналу. На цьому тлі в 2004 р. Японія впровадила систему юридичної освіти за прикладом американської системи з метою збільшення кількості юристів, повноцінно підготованих за західними стандартами. Як стверджується автором, ситуація з реформуванням юридичної освіти виглядає таким чином: основний акцент зроблений на досягненні кількісних показників, без урахування ширшого кола освітніх і професійних потреб та невідповідності між попитом і пропозицією, при цьому недосить гарні перспективи працевлаштування на тлі високих витрат на освіту лягають на плечі самих студентів і потенційних кандидатів на посади.

Утримувачі документа:
ДЦГБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)