Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=квалификационные тесты<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Хайн, П.
(доктор наук з японознавства; викладач факультету іноземних мов Національного жіночого університетуОтяномидзу; Японія).
Якісна юридична освіта та надмірна кількість випускників юридичних ВНЗів і межі реформи юридичної освіти в Японії / П. Хайн> // Право України : Юридичний журнал. - 2017. -
№ 10
. - С. 95-101 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛЮ БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
377
ББК
74.58(5ЯПО)в
Рубрики:
Образование. Педагогика
Освіта. Педагогіка
Высшее профессиональное образование
Вища професійна освіта
Япония
Японія
Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы
--
ВНЗи
--
высшие учебные заведения
--
вищі учбові заклади
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
квалификационные
тесты
--
кваліфікаційні тести
--
модернизационные процессы
--
модернізаційні процеси
--
научные степени
--
наукові ступені
--
национальные
квалификационные
экзамены
--
національні кваліфікаційні іспити
--
образовательная реформа
--
освітня реформа
--
юридична освіта
--
юридическое образование
--
профессиональная подготовка
--
професійна підготовка
--
юридические
квалификационные
уровни
--
юридичні кваліфікаційні рівні
--
юридические профессии
--
юридичні професії
--
система юридичної освіти
--
система юридического образования
Анотація:
У більшості західних країн система юридичної освіти є уніфікованою, натомість у Японії стати професіоналом в юридичній галузі можна різними способами і на підставі різної кваліфікації. Юристи, судді та прокурори становлять лише незначну частку від загальної кількості фахівців-правників. Таким чином, багато юристів, які отримали академічну підготовку, працюють не як юристи, а на посадах, що відповідають кваліфікації середнього юридичного персоналу. На цьому тлі в 2004 р. Японія впровадила систему юридичної освіти за прикладом американської системи з метою збільшення кількості юристів, повноцінно підготованих за західними стандартами. Як стверджується автором, ситуація з реформуванням юридичної освіти виглядає таким чином: основний акцент зроблений на досягненні кількісних показників, без урахування ширшого кола освітніх і професійних потреб та невідповідності між попитом і пропозицією, при цьому недосить гарні перспективи працевлаштування на тлі високих витрат на освіту лягають на плечі самих студентів і потенційних кандидатів на посади.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)