Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=инфраструктура образования<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   65.497(5МАЛ)в7-2
   Б 19


    Бакар, Нур Амін абу (PhD (міжнародна економіка); доцент Школи економіки, фінансів та банківської справи Бізнес-коледжу Університету Утара Малайзія; м.Келах; Малайзія).
    Взаємозалежність освіти та економічного росту в Малайзії : аналіз за методом коінтеграції та підходу Тода-Ямомото / Н.А. абу Бакар, М. Хасіб, М. Азам // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 12. - С. 131-141 : табл., граф. - Библиогр. в конце ст. - Стаття англійською мовою.
ББК 65.497(5МАЛ)в7-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования, 1975-2013 гг.

   Економіка освіти, 1975-2013 рр.

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
анализ временных рядов -- аналіз часових рядів -- государственное финансирование образования -- державне фінансування освіти -- долгосрочные системные взаимозависимости -- довгострокові системні взаємозалежності -- метод Тода-Ямамото -- образовательная реформа -- освітня реформа -- инфраструктура образования -- інфраструктура освіти -- Тода-Ямамото метод -- экономический рост -- економічне зростання -- образовательный потенциал экономики -- освітній потенціал економіки
Анотація: Досліджено взаємозалежність між освітою та економічним розвитком в Малайзії за даними часових рядів за 1975–2013 роки. Тест на одиничний корінь продемонстрував інтеграцію першого порядку між досліджуваними змінними. Для виявлення довготривалої взаємозалежності використано тест Йохансена на коінтеграцію. Він також підтвердив існування взаємозалежності. Далі застосовано тест Тода-Ямамото для виявлення напрямку взаємозалежності. Результати тестування свідчать про двосторонність взаємозалежності. Загальні висновки даного дослідження містять рекомендації про те, що уряду Малайзії слід збільшити видатки на освіту, що у подальшому буде стимулювати економічний розвиток країни. Уряд має сконцентрувати зусилля на таких напрямках вже початих реформ як переорієнтація навчання на розвиток аналітичних здібностей та підприємництва, будівництво шкіл у сільській місцевості, розвиток інфраструктури та адекватної сучасним реаліям освіті для самих вчителів.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Хасіб, Мухаммад (пошукач PhD Школи економіки, фінансів та банківської справи Бізнес-коледжу Університету Утара Малайзія; м.Келах; Малайзія); Азам, Мухаммад (PhD (макроекономіка); аспірант; старший викладач економіки Школи економітки, фінансів і банківської справи Коледжу бізнесу університету Утара Кедах; Малайзія)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Бермус, Олександр (доктор педагогічних наук; професор; академічний партнер).
    Онтологічні проблеми науково-педагогічного пізнання в сучасному світі / О. Бермус // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 12. - С. 81-92. - Библиогр.: в сносках . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
поле наукового пізнання -- поле научного познания -- онтологія освіти -- онтология образования -- методологія освіти -- методология образования -- інфраструктура освіти -- инфраструктура образования -- реальність освіти -- реальность образования -- дійсність освіти -- действительность образования -- науково-педагогічне пізнання -- научно-педагогическое познание -- онтологічний поворот -- онтологический поворот -- педагогічне пізнання -- педагогическое познание -- науково-педагогічні дослідження -- научно-педагогические исследования -- методологія науково-педагогічного пізнання -- методология научно-педагогического познания
Анотація: Показано, що більшість проблем як власне освітньої практики, так і спроб її наукового пізнання знання і раціональної реконструкції пов'язані з глибокою світоглядною кризою, яку спричинила втрата колишньої онтологічної картини, характерної для індустріальної епохи, та несформованістю нового розуміння. Вважається самовизначення у ставленні до цього завершеного періоду: подолання, трансформація чи поворот. Ключові питання, які потребують спеціального обговорення на цьому шляху, пов'язані з необхідністю переосмислення власне співвідношення між реальністю освіти і різними способами її репрезентації; реконструкції простору і категоріальної структури науково-педагогічного пізнання; ідентифікації нового проблемного поля наук про освіту і формування нової методології науково-педагогічних досліджень.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)