Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=информационные технологии в торговле<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Литовченко, Ірина (доктор економічних наук).
    Методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі [] / І. Литовченко, М. Ботушан // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 46-50 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємств

   Экономика

   Экономика предприятий

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
електронна торгівля -- інтернет-торгівля -- маркетингові дослідження -- інтернет-середовище -- віртуальні підприємства -- електронна комерція -- інтернет-маркетинг -- банерна реклама -- контекстна реклама -- віртуальні співтовариства -- інформаційні технології в торгівлі -- электронная торговля -- интернет торговля -- маркетинговые исследования -- интернет среда -- виртуальные предприятия -- электронная коммерция -- интернет-маркетинг -- банерная реклама -- контекстная реклама -- виртуальные сообщества -- информационные технологии в торговле
Анотація: Запропоновано методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі з позицій аналізу двох взаємозв'язаних площин: стан і тенденція розвитку віртуального ринку та аналіз сайту та діяльність щодо приваблення користувачів на корпоративний веб-ресурс. Розглянуто перспективні форми інтернет-присутності компанії: інформаційні посередники та віртуальні товариства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Ботушан, Марія (кандидат економічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Дубовик, Т. В. (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та реклами).
    Етика інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі / Т. вВ. Дубовик // Економічний часопис ХХІ : науковий журнал. - 2014. - № 5/6. - С. 94-97 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-маркетингові комунікації -- рекламні агентства -- соціально-етичний маркетинг -- етична інтерактивність -- підприємства торгівлі -- інформаційні технології в торгівлі -- інтереси споживачів -- конфіденційність -- захист персональних даних -- интернет-маркетинговые коммуникации -- рекламные агентства -- социально-этический маркетинг -- этическая интерактивность -- предприятия торговли -- информационные технологии в торговле -- интересы потребителей -- конфиденциальность -- защита персональных данных
Анотація: Розглядаються наукові підходи застосування інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі з урахуванням концепції соціально-етичного маркетингу. Запропоновано модель взаємодії підприємств торгівлі зі споживачами й визначено основні критерії етичної інтерактивності та конфіденційності.


Знайти схожі

3.


    Молодоженя, М. С. (кандидат економічних наук; доцент кафедри економіки та фінансів підприємства).
    Інноваційні проекти підприємств торгівлі / М. С. Молодоженя // Економіка України. - 2016. - № 4. - С. 92-103 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- економічне управління -- інноваційні проекти торговельних підприємств -- проекти розвитку -- проектна діяльність підприємств -- інформаційні технології в торгівлі -- инновационная деятельность -- экономическое управление -- инновационные проекты торговых предприятий -- проекты развития -- проектная деятельность предприятий -- информационные технологии в торговле
Анотація: Розглянуто широке науково-практичних питань, які характеризують стан і визначають проблеми економічного управління інноваційними проектами. Розкрито економічну сутність інноваційних проектов розвитку підприємства. Використано методологію (ЕРМ), яка дозволяє оцінити показники економічної діяльності підприємства.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_Укр_2016_4\8.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

4.
   65.421с-2
   Г 97


    Гуштан, Т. В. (асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Концептуальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи управління товарним асортиментом [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 1. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.421с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Теория менеджмента

   Теорія менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
информационно-коммуникационные системы -- інформаційно-комунікаційні системи -- информационно-технологические базисы -- інформаційно-технологічні базиси -- категорийные менеджеры -- категорійні менеджери -- коммуникатционные каналы -- комунікаційні канали -- інформаційні технології в торгівлі -- информационные технологии в торговле -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- товарные ассортименты -- товарні асортименти -- управление ассортиментом -- управління асортиментом -- управленческие коммуникации -- управлінські комунікації -- центры ответственности -- центри відповідальності -- экономическая эффективность управления -- економічна ефективність управління
Анотація: Розглянуто основні засади категорійного менеджменту. Визначено мету категорійна менеджменту - забезпечення максимального задоволення потреб покупців і одночасно підвищені ефективності взаємодій між постачальником і продавцем. Наведено етапи формування і реалізації асортиментної політики, в яких бере участь категорійний менеджер, та зони його відповідальності. Розглянуто основні елементи інформаційно-комунікаційної системи та фактори, які впливають і вибір каналу комунікації. Охарактеризовано забезпечувальні системи, які є інформаційно-технопогічним базисом для вирішення функціональних задач категорійного менеджменту.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)