Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=информационно-коммуникационные системы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
   65.421с-2
   Г 97


    Гуштан, Т. В. (асистент кафедри товарознавства та комерційної діяльності Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; м.Ужгород).
    Концептуальні засади функціонування інформаційно-комунікаційної системи управління товарним асортиментом [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017. - № 1. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.421с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торгового предприятия

   Економіка торговельного підприємства

   Теория менеджмента

   Теорія менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
информационно-коммуникационные системы -- інформаційно-комунікаційні системи -- информационно-технологические базисы -- інформаційно-технологічні базиси -- категорийные менеджеры -- категорійні менеджери -- коммуникатционные каналы -- комунікаційні канали -- інформаційні технології в торгівлі -- информационные технологии в торговле -- розничная торговля -- роздрібна торгівля -- товарные ассортименты -- товарні асортименти -- управление ассортиментом -- управління асортиментом -- управленческие коммуникации -- управлінські комунікації -- центры ответственности -- центри відповідальності -- экономическая эффективность управления -- економічна ефективність управління
Анотація: Розглянуто основні засади категорійного менеджменту. Визначено мету категорійна менеджменту - забезпечення максимального задоволення потреб покупців і одночасно підвищені ефективності взаємодій між постачальником і продавцем. Наведено етапи формування і реалізації асортиментної політики, в яких бере участь категорійний менеджер, та зони його відповідальності. Розглянуто основні елементи інформаційно-комунікаційної системи та фактори, які впливають і вибір каналу комунікації. Охарактеризовано забезпечувальні системи, які є інформаційно-технопогічним базисом для вирішення функціональних задач категорійного менеджменту.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

2.


    Копійка, О. В.
    Моделювання та автоматизація бізнес-процесів телекомунікаційного оператора / О. В. Копійка // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2015. - N 2 (12). - С. 58-63 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/444/412. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/25. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Інформаційні технології
   Информационные технологии

   Електрозв'язок

   Электросвязь

Кл.слова (ненормовані):
бізнес-процес -- бизнес-процесс -- телекомунікаційний оператор -- телекоммуникационный оператор -- бізнес-модель -- бизнес-модель -- інформаційні технології -- информационные технологии -- інформаційно-комунікаційні системи -- информационно-коммуникационные системы

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)