Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=интернет торговля<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Литовченко, Ірина (доктор економічних наук).
    Методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі [] / І. Литовченко, М. Ботушан // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 8. - С. 46-50 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка
   Економіка підприємств

   Экономика

   Экономика предприятий

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
електронна торгівля -- інтернет-торгівля -- маркетингові дослідження -- інтернет-середовище -- віртуальні підприємства -- електронна комерція -- інтернет-маркетинг -- банерна реклама -- контекстна реклама -- віртуальні співтовариства -- інформаційні технології в торгівлі -- электронная торговля -- интернет торговля -- маркетинговые исследования -- интернет среда -- виртуальные предприятия -- электронная коммерция -- интернет-маркетинг -- банерная реклама -- контекстная реклама -- виртуальные сообщества -- информационные технологии в торговле
Анотація: Запропоновано методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі з позицій аналізу двох взаємозв'язаних площин: стан і тенденція розвитку віртуального ринку та аналіз сайту та діяльність щодо приваблення користувачів на корпоративний веб-ресурс. Розглянуто перспективні форми інтернет-присутності компанії: інформаційні посередники та віртуальні товариства.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Ботушан, Марія (кандидат економічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)