Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (16)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (1)Рідкісні та цінні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=изложение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Донченко, Тамара (доктор педагогічних наук; професор; Національний педагогічний унверситет ім. М.П. Драгоманова).
    Учнівські твори як засіб мовленнєвого розвитку учнів / Тамара Донченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 2-7. - Бібліографія : С.7 : 11 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
зміст твору -- изложение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовне оформлення твору -- переказ -- письменные работы -- письмові роботи -- підготовка до твору -- план сочинения -- план твору -- подготовка к сочинению -- речевое развитие учащихся -- содержание сочинения -- сочинения учащихся -- твори учнівські -- урок підготовки до твору -- урок подготовки к сочинению -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Досліджується значення твору як виду роботи з мовленнєвого розвитку учнів, особливості підготовки до твору, робота над змістом, планом, мовним оформленням твору; урок підготовки до твору.


Знайти схожі

2.


    Пилищук, Оксана (аспірант Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського).
    Використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею / Оксана Пилищук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 6-9. - Бібліографія : С.9 : 10 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
гуманитарные классы -- гуманітарні класи -- зв'язне мовлення -- изложение -- лингводидактика -- лицей -- лінгводидактика -- ліцей -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- народознавчий матеріал на уроках -- национальное воспитание на уроках -- національне виховання -- переказ -- поглиблене вивчення предмету -- програми і стандарти з української мови -- развитие связной речи -- розвиток зв'язного мовлення -- связная речь -- творческие задания -- творческие работы -- творчі завдання -- творчі роботи -- углубленное изучение предмета -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- формирование национального сознания -- формування національної свідомості
Анотація: Необхідність посилення національного аспекту в змісті мовного навчання на уроках української мови шляхом використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку зв'язного мовлення (на основі аналізу програми для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української мови "Рідна мова" (8-11 класи).


Дод.точки доступу:
Рідна школа, програма \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Зарубенко, Н. (учитель української мови і літератури Самгородоцької ЗОШ І-ІІІ ст.; Сквирський район Київської обл.).
    Особливості будови тексту-роздуму. Усний докладний переказ розповідного тексту з елементами роздуму : матеріали до уроку розвитку мовлення у 5 класі з використанням ІКТ / Н. Зарубенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 50-51. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
изложение с элементами размышления -- интерактивное обучение -- інтерактивне навчання -- коммуникативные упражнения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- переказ з елементами роздуму -- развитие речи у детей -- розвиток мовлення учнів -- текст-размышление -- текст-роздум -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Урок розвитку мовлення: усний переказ з елементами роздуму.


Знайти схожі

4.


    Сосницька, Оксана (вчитель української мови та літератури; Тернопільська область).
    Докладний переказ тексту художнього стилю / Оксана Сосницька // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 37-38. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Урок розвитку зв'язного мовлення (6 клас)
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- изложение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання читанню -- обучение чтению -- переказ -- пересказ -- развитие связной речи -- розвиток зв'язного мовлення -- связная речь -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- читання мовчки -- чтение молча
Анотація: Урок української мови (розвиток зв'язного мовлення, докладний переказ тексту, навчальне читання мовчки).


Знайти схожі

5.


    Кутковська, Г. (учитель української мови та літератури; м. Червоноград Львівської області).
    Творчий переказ тексту з елементами опису приміщення (конспект уроку розвитку мовлення) / Г. Кутковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 6. - С. 42-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості письменника -- изучение творчества писателя -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- опис інтер'єру -- описание интерьера -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- творческие задания -- творческий пересказ -- творческое изложение -- творчий переказ тексту -- творчі завдання -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення
Анотація: Пропонується розробка уроку розвитку мовлення (за твором З. Тулуб "Рабиня"), присвяченого творчому переказу тексту з елементами опису приміщення (інтер'єру).


Дод.точки доступу:
Тулуб, Зінаїда \о ней\

Знайти схожі

6.


    Еременко, А. М. (профессор кафедры мировой философии и эстетики Восточноукраинского национального университета).
    Краткое и ясное изложение нового понимания истории / А. М. Еременко // Грані. - 2012. - № 1. - С. 26-30. - Бібліографія: : С.30 : 5 назв
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
ейдетика -- исторический процесс -- историческое событие -- історичний процес -- конец истории -- подієтема -- подія -- событема -- событие -- философия истории -- філософія історії -- эйдетика
Анотація: Показывается возможность эйдетического осмысления структуры исторического процесса. Обосновывается значительный методологический и эвристический потенциал категории "событема".


Дод.точки доступу:
Фукуяма, Френсис (американский философ и футуролог ; 1952-) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Кресін, Олексій Веніамінович (кандидат юридичних наук; доцент; член-кореспондент Міжнародної академії порівняльного права; старший науковий співробітник Інституту держави і права ім. В.М.Корецького НАН України; вчений секретар Української асоціації порівняльного правознавства).
    Жан Луї Ежен Лерміньє : формування порівняльного підходу до пізнання права / О. Кресін // Право України : Юридичний журнал. - 2012. - № 8. - С. 306-326. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0132-1331
ББК 67.412(4ФРА)г
Рубрики: Право
   Сравнительное правоведение, 19 ст. 1-я пол.

   Порівняльне правознавство, 19 ст. 1-а пол.

   Франция
    Франція

Кл.слова (ненормовані):
естественное право -- природне право -- институционализация сравнительного правоведения -- институціоналізація порівняльного правознавства -- историческая школа права -- історична школа права -- конвергенция национальных традиций -- конвергенція національних традицій -- концептуальные трансформации -- концептуальні трансформації -- методология -- методологія -- позитивное право -- плозитивне право -- сравнительное законодательство -- порівняльне законодавство -- сравнительная история права -- порівняльна історія права -- сравнительные подходы -- порівняльні підходи -- философия права -- філософія права -- юридическая педагогика -- юридична педагогіка
Анотація: Реконструювано розвиток філософського та історичного підходів до пізнання права у працях Е. Лерміньє та формування ним порівняльного методологічного підходу, методики порівняльного правознавства, нового концептуального бачення національного права та взаємозв'язків правових систем. Зроблено висновок про те, що Е. Лерміньє сформулював порівнянльно-праввий підхід близько 1836 р. у контексті викладення історії порівняльних законодавств і конструювання нової системи юридичних наук, доведено, що цей підхід є оригінальним ідейно-концептуальним комплексом, створеним на основі критичного переосмислення ідей історичної школи права, німецьких та французьких філософсько-правових течій початку XIX ст.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Лерминье, Жан-Луи-Эжен (французский юрист; публицист ; 1803-1857) \о нем\; Аналитическое изложение доктрины владения Савиньи, диссертация \о произв.\Влияние философии XVIII в. на законодательство и общество XIX в. \о произв.\; Десять лет преподавательской деятельности \о произв.\; Из-за Рейна \о произв.\; История легистратур и конституции античной Греции \о произв.\; Коллеж де Франс, высшее учебое заведение \о нем\; Курс истории сравнительных законодательств \о произв.\; Общее вступление к истории права \о произв.\; Относительно метода истории сравнительных законодательств \о произв.\; Очерки по истории и философии \о произв.\; Революционная литература \о произв.\; Философия права \о произв.\; Философские письма к берлинцам \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Романчук, Світлана (кандидат філологічних наук; доцент Національного університету ДПС України).
    Переказ як форма розвитку зв'язного мовлення учнів / С. Романчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 2-4. - Література : С.4 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- изложение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовлення учнів -- мовна освіта -- переказ -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- связная речь -- украинский язык -- українська мова -- языковое образование
Анотація: Йдеться про роль переказу як духовної константи, здатної сформувати в учнів найвищі моральні цінності. Розкрито особливості переказу як форми розвитку зв'язного мовлення. Проаналізовано різні види переказу.


Знайти схожі

9.


    Костюченко, Олена (кандидат юридичних наук; доцент кафедри правосуддя Київського національного університету імені Тараса Шевченка; м.Київ; Україна).
    Роль суду та сторін у проведенні судового допиту обвинуваченого, свідків і потерпілих за чинним КПК України / О. Костюченко // Право України : Офіційне видання. - 2013. - № 11. - С. 127-136. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 67.411(4УКР)г
Рубрики: Право
   Уголовный процесс

   Кримінальний процес

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
доказывание -- доказування -- изложение показаний -- виклад показань -- участники уголовного процесса -- учасники кримінального процесу -- обвиняемые -- обвинувачувані -- перекрестные допросы -- перехресні допити -- потерпевшие -- потерпілі -- прямые допросы -- прямі допити -- свидетели -- свідки -- уголовное судопроизводство -- кримінальне судочинство
Анотація: Визначено сутність понять «прямий» і «перехресний» допит свідків і потерпілих. Наголошується, що у судовому засіданні під час судового допиту свідків використовується форма відповіді на питання, а пропозиція головуючого щодо вільного викладу показань стосується тільки допиту обвинуваченого. Прокурору та захиснику в судовому кримінальному провадженні для забезпечення ефективності виконання їх процесуальних функцій обвинувачення і захисту особливу увагу потрібно приділити дотриманню процесуального порядку, правильній стратегії та тактиці проведення прямого та перехресного допиту свідків і потерпілих, оскільки в умовах більш широкого застосування елементів змагальності за новим КПК України є більша вірогідність отримання від допитуваних осіб необхідної інформації для підтвердження правових позицій сторін. Наголошується, що суд не проводить допит, а тільки контролює дотримання правил його здійснення сторонами. Суддя може за протестом сторони знімати питання, які не стосуються суті кримінального провадження та у разі нечіткості в показаннях свідка, потерпілого щодо наявності або відсутності конкретних обставин вимагати від свідка однозначної відповіді на питання — «так» або «ні», але ставити свої запитання головуючий та судді можуть лише після того, як свідку поставлять запитання потерпілий, цивільний позивач, цивільний відповідач, їх представники та законні представники або при дослідженні інших доказів. Аналізується проблема участі обвинуваченого (підсудного) в «прямому» і «перехресному» допиті свідків і потерпілих на підставі положень міжнародних конвенцій та практики Європейського суду з прав людини та наводиться висновок, що обвинувачений, оскільки належить до сторони захисту, повинен мати право, навіть за наявності захисника, взяти участь у допиті свідків і потерпілих.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Право_Укр_2013_11\14.pdf
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Уголовный процессуальный кодекс Украины 2012 г. \о произв.\; Кримінальний процесуальний кодекс України 2012 року \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

10.


    Костенко, Мирослава (вчитель світової літератури; ЗОШ І-ІІІ ступеня №27; м. Чернігів).
    Організація дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення світової літератури [Текст] / М. Костенко // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2014. - № 2. - С. 8-11 : табл. - початок, далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- навчальні дослідження -- учебные исследования -- шкільні дослідження -- школьные исследования -- шкільні дослідження наукового характеру -- школьные исследования научного характера -- шкільні дослідження навчального характеру -- школьные исследования учебного характера -- дослідницька діяльність учнів -- исследовательская деятельность учеников -- структура шкільного дослідження -- структура школьного исследования -- евристична бесіда -- эвристическая беседа -- прийоми дослідницьких технологій -- приемы исследовательских технологий -- форми дослідницьких технологій -- формы исследовательских технологий -- проблемні запитання -- проблемные вопросы -- проблемний виклад матеріалу -- проблемное изложение материала -- дискусія -- дискуссия -- пошуково-дослідницькі матеріали випереджального характеру -- поисково-исследовательские материалы опережающего характера
Анотація: Детально розкрито методику та технологію проведеня шкільних досліджень, проілюстровано фрагментами уроків.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (22.04.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

11.


    Костирко, Мирослава (вчитель світової літератури ЗОШ І-ІІІ ступеня №27. м. Чернігів).
    Організація дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення світової літератури [Текст] / М. Костенко // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2014. - № 3. - С. 23-25. - Бібліогр.: с. 25. - продовження, початок у №2 за 2014 рік. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- навчальні дослідження -- учебные исследования -- шкільні дослідження -- школьные исследования -- шкільні дослідження наукового характеру -- школьные исследования научного характера -- шкільні дослідження навчального характеру -- школьные исследования учебного характера -- дослідницька діяльність учнів -- исследовательская деятельность учеников -- структура шкільного дослідження -- структура школьного исследования -- евристична бесіда -- эвристическая беседа -- прийоми дослідницьких технологій -- приемы исследовательских технологий -- форми дослідницьких технологій -- формы исследовательских технологий -- проблемні запитання -- проблемные вопросы -- проблемний виклад матеріалу -- проблемное изложение материала -- дискусія -- дискуссия -- пошуково-дослідницькі матеріали випереджального характеру -- поисково-исследовательские материалы опережающего характера -- завдання дослідницького характеру -- задания исследовательского характера -- аналіз тексту літературного твору -- анализ текста литературного произведения
Анотація: Детально розкрито методику та технологію проведеня шкільних досліджень, проілюстровано фрагментами уроків.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (30.04.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

12.


    Караман, Станіслав (доктор педагогічних наук ; професор ).
    Методичні орієнтири для підготовки старшокласників до написання переказу [Текст] / Станіслав Караман // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - № 2. - С. 14-16. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- изложение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- переказ -- письменные работы -- письмові роботи -- работа с текстом -- развитие речи учащихся -- робота з текстом -- розвиток мовлення учнів -- связная речь -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Подано методичні поради для підготовки старшокласників до написання переказу.


Знайти схожі

13.


    Попова, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент ).
    Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам'яток історії й культури в художньому стилі [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - № 2. - С. 28-30. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1

Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- изложение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- Мовознавство -- переказ -- письменные работы -- письмові роботи -- работа с текстом -- развитие речи учащихся -- робота з текстом -- розвиток мовлення учнів -- связная речь -- украинский язык -- українська мова -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- Языкознание
Анотація: Пропонується розробка уроку української мови (тип уроку - урок розвитку мовлення), на якому учні мають зробити усний вибірковий переказ тексту.


Знайти схожі

14.


    Попова, Людмила (доцент кафедри української мови).
    Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - № 3. - С. 18-20. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
изложение -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання стилістиці -- обучение стилистике -- переказ -- письменные работы -- письмові роботи -- работа с текстом -- развитие речи -- развитие речи учащихся -- робота з текстом -- розвиток мовлення -- розвиток мовлення учнів -- украинский язык -- українська мова -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення
Анотація: Автор статті пропонує розробку уроку української мови (тип уроку - урок розвитку мовлення), на якому учні мають здійснити письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)