Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=здібні та обдаровані учні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Коваленко, Оксана (доктор педагогічних наук; професор; завідувач).
    Закономірності та принципи начання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 34-38 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
закономірності навчання -- закономерности обучения -- принципи навчання -- принципы обучения -- здібні та обдаровані учні -- способные и одаренные ученики -- початкова школа -- начальная школа -- концепції обдарованості -- концепции одаренности -- академічно обдаровані учні -- академически одаренные ученики -- мотивація -- мотивация -- креативність -- креативность -- здібності вище середнього рівня -- способности выше среднего уровня
Анотація: Подано детальну характеристику закономірностей процесу навчання здібних та обдарованих дітей початкової школи. На основі численних джерел проаналізовано погляди науковців щодо поняття "закономірність". Розкрито проблему принципів навчання молодших школярів як похідну від проблеми закономірностей навчання учнів початкової школи. Закономірності та принципи функціонування системи навчання академічно обдарованих дітей початкової школи викладено на основі концепції обдарованості О. Савенкова.


Дод.точки доступу:
Савенков, А. И. (доктор психологических наук; доктор педагогических наук; профессор) \о нем\

Знайти схожі

2.


    Доценко, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент).
    Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи / С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 54-59 : портр.; а-рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- початкова школа -- начальная школа -- здібні та обдаровані учні -- способные и одаренные -- навчальні предмети -- учебные предметы -- методика преподавания -- методика викладання -- модель елементів людського потенціалу -- модель элементов человеческого потенциала -- моделі обдарованості -- модель одаренности -- евтика -- эвтика -- креативність -- креативность -- інтелектуальні здібности -- интеллектуальные способности
Анотація: Теоретично обґрунтованомету навчального предмета "Еврика", який введений до інваріантної частини навчального плану 1-4-х класів, що працюють за науково-педагогічним проектом "Інтелект України". Визначено змістові лінії "Еврики" : 1)формування мотивації пізнавальної діяльності; 2)формування інтелектуальної креативності; 3)формування вмінь вирішувати задачі та завдання творчого характеру; 4)формування інтелектуальних здібностей. Розкрито особливості методики викладання "Еврики".


Дод.точки доступу:
Булахова, Людмила (заступник директора з навчально-виховної роботи; учитель вищої категорії; учитель-методист; лауреат Всеукраїнського конкурсу "Початкова школа-ХХІ сторіччя"); Дорожко, Тетяна (учитель вищої категорії; учитель-методист; відмінник освіти України; учитель біології); Рензулли, Дж. \о нем\; Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\; Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Бачинська, Євгенія (кандидат педагогічних наук; доцент; в. о. ректора; проректор з науково-методичної роботи).
    Підготовка вчителів до роботи в 1-4 класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А. Седеревічене // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 69-74 : портр.; а-рис.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- здібні та обдаровані учні -- способные и одаренные ученики -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- методологічна підготовка -- методологическая полготовка -- теоретична підготовка -- теоретическая подготовка -- методична підготовка -- методическая подготовка -- особистісна підготовка -- личностноя подготовка -- навчальні плани -- учебные планы -- проектные классы -- проектні класи -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- готовність вчителів до роботи в проектах -- готовность учителей к работе в проектах
Анотація: Актуалізовано проблему підготовки вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями молодшого шкільного віку. Представлено навчальний план курсів підготовки вчителів до роботи в проектних класах "Інтелект України". Розкрито зміст методологічної, теоретичної, практичної, психологічної та методичної підготовки вчителя до роботи зі здібними та обдарованими учнями початкових класів, охарактеризовано сукупність професійно важливих якостей особистості вчителя.


Дод.точки доступу:
Ушмарова, Вікторія (кандидат педагогічних наук; доцент; докторант); Седеревічене, Алла (завідувач навчально-методичного кабінету початкової освіти); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\; Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Макєєв, Сергій (викладач).
    Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України" / С. Макєєв // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 10. - С. 75-80 : портр.; а-рис.; а-табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- педагогічні програмні засоби -- педагогические программные средства -- санітарно-гігієнічні умови -- санитарно-гигиенические условия -- психологічні та дидактичні умови -- психологические и дидактические условия -- початкова школа -- начальная школа -- здібні та обдаровані учні -- способные и одаренные ученики -- проектні класи -- проектные классы -- науково-педагогічні проекти -- научно-методические проекты
Анотація: Обґрунтовано провідну роль інформаційно-комунікаційних технологій у вихованні молодого покоління. Розкрито сутність поняття "педагогічні програмні засоби" як складової програмного забезпечення інформаційно-комунікаційних технологій. Представлено характеристику санітарно-гігієнічних, психологічних та дидактичних умов використання педагогічно програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України".


Дод.точки доступу:
Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о произв.\; Интеллект Украины, всеукраинский научно-педагогический проект \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)