Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=здоров'язбережувальна компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Єжова, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри фізичної реабілітації та спортивної медицини).
    До питання трактування понять педагогіки здоров'я / О. Єжова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 1/2. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
здоровий спосіб життя -- здоровый способ жизни -- здоровий стиль життя -- здоровый стиль жизни -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьесберегающие технологии -- здоров'язбережувальна компетентність -- здоровьесберегающая компетентность -- педагогіка здоров -- педагогика здоровья -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- трактування понять -- трактование понятий
Анотація: Розглянуто питання трактування основних понять педагогіки здоров'я. Наголошено на тому, що метою і результатом професійної педагочної діяльності мають бути збереження, зміцнення, формування і відновлення здоров'я учасників навчально-виховного процесу. Обгрунтовано доцільність поняття "здоровий стиль життя". Оновлено трактування загальновживаних понять "здоров'язбережувальні технології" та "здоров'язбережувальна компетентність".


Знайти схожі

2.


    Афійчук, Юлія (завідувач кафедри природничих дисциплін; учитель математики).
    Розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін у акмеологічному просторі ліцею / Ю. Афійчук, Т. Шеремет // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 5/6. - С. 40-45 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
життєва компетентність -- жизненная компетентность -- акмеологічний простір ліцею -- акмеологическое пространство лицея -- самоосвітня компетентність -- самообразовательная компетентность -- загальнокультурна компетентність -- общекултурная компетентность -- здоров'язбережувальна компетентність -- здоровьесберегающая компетентность -- соціальна компетентність -- социальная компетентность -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- информационно-коммуникационная компетентность -- підприємницька компетентність -- предпринимательская компетентность -- професійна компетентність вчителів -- профессиональная компетентность учителей -- учителя-естествоведы -- вчителі-природничники
Анотація: Досліджено базові компоненти професійної компетентності вчителя-природничника у контексті становлення та розвитку життєво компетентного учня. Розглянуто модель розвитку професійної компетентності вчителя-природничника в акмеологічному просторі Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Доведено, що на сучасномк етапі реформування освіти в Україні варто враховувати досвід навчальних закладів, а також здійснювати подальше вдосконалення змісту, структури та технології викладання циклу природничих дисциплін з урахуванням потреб особистості учня.


Дод.точки доступу:
Шеремет, Тетяна (учитель біології)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)