Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=здоров'язбережувальна компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Єжова, Ольга
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри фізичної реабілітації та спортивної медицини).
До питання трактування понять педагогіки
здоров
'я / О. Єжова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 1/2
. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
здоров
ий спосіб життя
--
здоров
ый способ жизни
--
здоров
ий стиль життя
--
здоров
ый стиль жизни
--
здоров
'язбережувальні технології
--
здоров
ьесберегающие технологии
--
здоров
'
язбережувальна
компетентність
--
здоров
ьесберегающая компетентность
--
педагогіка
здоров
'я
--
педагогика
здоров
ья
--
педагогічний процес
--
педагогический процесс
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
трактування понять
--
трактование понятий
Анотація:
Розглянуто питання трактування основних понять педагогіки
здоров
'я. Наголошено на тому, що метою і результатом професійної педагочної діяльності мають бути збереження, зміцнення, формування і відновлення
здоров
'я учасників навчально-виховного процесу. Обгрунтовано доцільність поняття "
здоров
ий стиль життя". Оновлено трактування загальновживаних понять "
здоров
'язбережувальні технології" та "
здоров
'
язбережувальна
компетентність
".
Знайти схожі
>
2.
Афійчук, Юлія
(завідувач кафедри природничих дисциплін; учитель математики).
Розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін у акмеологічному просторі ліцею / Ю. Афійчук, Т. Шеремет> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. -
№ 5/6
. - С. 40-45 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
життєва
компетентність
--
жизненная компетентность
--
акмеологічний простір ліцею
--
акмеологическое пространство лицея
--
самоосвітня
компетентність
--
самообразовательная компетентность
--
загальнокультурна
компетентність
--
общекултурная компетентность
--
здоров
'
язбережувальна
компетентність
--
здоров
ьесберегающая компетентность
--
соціальна
компетентність
--
социальная компетентность
--
інформаційно-комунікаційна
компетентність
--
информационно-коммуникационная компетентность
--
підприємницька
компетентність
--
предпринимательская компетентность
--
професійна
компетентність
вчителів
--
профессиональная компетентность учителей
--
учителя-естествоведы
--
вчителі-природничники
Анотація:
Досліджено базові компоненти професійної компетентності вчителя-природничника у контексті становлення та розвитку життєво компетентного учня. Розглянуто модель розвитку професійної компетентності вчителя-природничника в акмеологічному просторі Українського гуманітарного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Доведено, що на сучасномк етапі реформування освіти в Україні варто враховувати досвід навчальних закладів, а також здійснювати подальше вдосконалення змісту, структури та технології викладання циклу природничих дисциплін з урахуванням потреб особистості учня.
Дод.точки доступу:
Шеремет, Тетяна (учитель біології)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)