Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=женские персонажи<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Пасічник, Олександр
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України).
Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / О. Пасічник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 12
. - С. 21-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
^a372.8
ББК
74.26
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Методика викладання учбових предметів
Образование. Педагогика
Методика преподавания учебных предметов
Кл.слова (ненормовані):
учбові премети
--
учебные предметы
--
іноземні мови
--
иностранные языки
--
англійська мова
--
английский язык
--
шкільні підручники
--
школьные учебники
--
зміст шкільних підручників
--
содержание школьных учебников
--
гендерні стереотипи
--
гендерные стереотипы
--
гендерні репрезентації
--
гендерные репрезентации
--
шкільна навчальна література
--
школьная учебная литература
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
освітній процес
--
образовательный процесс
--
гендерні асиметрії
--
гендерные ассиметрии
--
жіночі персонажі
--
женские
персонажи
Анотація:
Розкривається проблема гендерних репрезентацій у змісті шкільних підручників як важливого психологічного та дидиактичного чинника забезпечення ефективності запам'ятовування навчального матеріалу та формування в учнів відповідних моделей суспільної поведінки. На підставі аналізу педагогічної та психологічної наукової літератури автор виокремлює критерії вивчення особливостей гендерних репрезентацій у змісті шкільної навчальної літератури, відповідно до яких розглядає зміст сучасних вітчизняних підручників з англійської мови.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)