Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=етапи творчого процесу<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Митник, Олександр
(доктор педагогічних наук; професор кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін).
Психолого-педагогічні умови побудови
творчого
навчально-виховного
процесу
на уроці / О. Митник> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 6
. - С. 31-35 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика обучения
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
творчий процес
--
творческий процесс
--
етапи
творчого
процесу
--
этапы творческого процесса
--
теорія навчання
--
теория обучения
--
психолого-педагогічні умови
--
психолого-педагогические условия
--
понятієве мислення
--
понятийное мышление
--
ситуація розміркування
--
ситуация рассуждения
--
методи навчання
--
методы обучения
--
інтерактивні методи навчання
--
интерактивные методы обучения
--
метод образного бачення
--
метод образного видения
--
метод "мозкової атаки"
--
метод "мозговой атаки"
--
метод проблемно-пошукового діалогу
--
метод проблемно-поискового диалога
--
метод інверсії (обернення)
--
метод инверсии (переворота)
--
метод емпатії (особистої аналогії)
--
метод эмпатии (личностной аналогии)
--
метод інциденту
--
метод инцидента
--
навчальні ігри
--
учебные игры
--
составные урока
--
складові уроку
Анотація:
Розкрито зміст понять "ситуація розмірковування", "інтерактивний метод навчання" тощо. Охарактеризовано структуру
творчого
навчально-виховного
процесу
на уроці та психолого-педагогічні умови його побудови. Запропоновано складові уроку та показники, що допоможуть учителю проаналізувати урок і визначити власний рівень готовності до побудови
творчого
навчально-виховного
процесу
.
Знайти схожі
>
2.
Губенко, О. В.
(кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник).
Психологічний аналіз творчої діяльності. Біполярна концепція механізмів
творчого
мислення (БКМТМ) / О. В. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. -
№ 6
. - С. 68-80 : рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
159.95
ББК
88.36
Рубрики:
Психологія
Психология
Психологія діяльності
Психология деятельности
Кл.слова (ненормовані):
інтуїція
--
интуиция
--
творчий інтелект
--
творческий интеллект
--
статичний інтелект
--
статический интеллект
--
динамічний інтелект
--
динамический интеллект
--
риси інтуїтивного мислення
--
інтуїтивне мислення
--
интуитивное мышление
--
черты интуитивного мышления
--
особливості
творчого
мислення
--
особенности творческого мышления
--
творче мислення
--
творческое мышление
--
структурно-динамічна модель
творчого
інтелекту
--
структурно-динамическая модель творческого интеллекта
--
формально-логічне мислення
--
формально -логическое мышление
--
етапи
творчого
процесу
--
этапы творческого процесса
--
формально-логическое мышление
--
психосемантика
--
репродуктивний інтелект
--
репродуктивный интеллект
Анотація:
Проаналізовано суттєві особливості
творчого
інтелекту в порівнянні з інтелектом "нетворчим", репродуктивним. Досліджується роль таких компонентів мисленнєвої діяльності, як формально-логічне мислення й інтуїція,статичний і динамічний інтелект. Визначаються основні риси та прояви інтуїтивного мислення в порівнянні з формально-логічним і раціонально-дискурсивним інтелектом. Виявлено вихідну "клітинку" аналізу психосемантичних особливостей
творчого
мислення. Побудовано структурно-динамічну модель
творчого
інтелекту, яка виходить із принципу єдності його взаємосуперечливих, біполярних компонентів, зокрема таких, як формально-логічний інтелект та інтуїція, і таких різновидів мислення, як статичний і динамічний інтелект.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)