Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=етапи творчого процесу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Митник, Олександр (доктор педагогічних наук; професор кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін).
    Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О. Митник // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 6. - С. 31-35 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- творчий процес -- творческий процесс -- етапи творчого процесу -- этапы творческого процесса -- теорія навчання -- теория обучения -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- понятієве мислення -- понятийное мышление -- ситуація розміркування -- ситуация рассуждения -- методи навчання -- методы обучения -- інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- метод образного бачення -- метод образного видения -- метод "мозкової атаки" -- метод "мозговой атаки" -- метод проблемно-пошукового діалогу -- метод проблемно-поискового диалога -- метод інверсії (обернення) -- метод инверсии (переворота) -- метод емпатії (особистої аналогії) -- метод эмпатии (личностной аналогии) -- метод інциденту -- метод инцидента -- навчальні ігри -- учебные игры -- составные урока -- складові уроку
Анотація: Розкрито зміст понять "ситуація розмірковування", "інтерактивний метод навчання" тощо. Охарактеризовано структуру творчого навчально-виховного процесу на уроці та психолого-педагогічні умови його побудови. Запропоновано складові уроку та показники, що допоможуть учителю проаналізувати урок і визначити власний рівень готовності до побудови творчого навчально-виховного процесу.


Знайти схожі

2.


    Губенко, О. В. (кандидат психологічних наук; старший науковий співробітник).
    Психологічний аналіз творчої діяльності. Біполярна концепція механізмів творчого мислення (БКМТМ) / О. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - № 6. - С. 68-80 : рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.36
Рубрики: Психологія
   Психология

   Психологія діяльності

   Психология деятельности

Кл.слова (ненормовані):
інтуїція -- интуиция -- творчий інтелект -- творческий интеллект -- статичний інтелект -- статический интеллект -- динамічний інтелект -- динамический интеллект -- риси інтуїтивного мислення -- інтуїтивне мислення -- интуитивное мышление -- черты интуитивного мышления -- особливості творчого мислення -- особенности творческого мышления -- творче мислення -- творческое мышление -- структурно-динамічна модель творчого інтелекту -- структурно-динамическая модель творческого интеллекта -- формально-логічне мислення -- формально -логическое мышление -- етапи творчого процесу -- этапы творческого процесса -- формально-логическое мышление -- психосемантика -- репродуктивний інтелект -- репродуктивный интеллект
Анотація: Проаналізовано суттєві особливості творчого інтелекту в порівнянні з інтелектом "нетворчим", репродуктивним. Досліджується роль таких компонентів мисленнєвої діяльності, як формально-логічне мислення й інтуїція,статичний і динамічний інтелект. Визначаються основні риси та прояви інтуїтивного мислення в порівнянні з формально-логічним і раціонально-дискурсивним інтелектом. Виявлено вихідну "клітинку" аналізу психосемантичних особливостей творчого мислення. Побудовано структурно-динамічну модель творчого інтелекту, яка виходить із принципу єдності його взаємосуперечливих, біполярних компонентів, зокрема таких, як формально-логічний інтелект та інтуїція, і таких різновидів мислення, як статичний і динамічний інтелект.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)