Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=економічна ефективність рекламы<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Мачова, Рената
(PhD (економікс); Ing.; заступник декана; доцент економічного факультету Університету Ж.Селі; м.Комарно; Словаччіна).
Шокуюча реклама в обраних європейських країнах [Текст] : аналіз за моделлю Хофстеде / Р. Мачова, Серес Хужарик Е., Ж. Тот> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 11
. - С. 32-42 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.9(4)09в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Методология маркетинга, 2014 г.
Методологія маркетингу, 2014 р.
Великобритания
Румыния
Словакия
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-технологии
--
бізнес-технології
--
маркетинговая деятельность
--
маркетингова діяльність
--
возбуждаемые эмоции
--
збуджувані емоції
--
культурные параметры
--
культурні параметри
--
межкультурные отличия
--
міжкультурні відмінності
--
модель Хофстеде
--
национальная ментальность
--
національна ментальність
--
восприятие
рекламы
потребителем
--
сприйняття реклами споживачем
--
психологические аспекты
--
психологічні аспекти
--
социологические опросы
--
соціологічні опитування
--
шокирующая реклама
--
шокуюча реклама
--
фокус-группы
--
фокус-групи
--
Хофстеде модель
--
чувственные реакции
--
почуттєві реакції
--
экономическая эффективность
рекламы
--
економічна
ефективність
рекламы
Анотація:
Проаналізовано вилив шокуючої реіиами в різних культурах, надано приклади реакцій та почуттів, які може викликати така рекіїама. Представлено порівняння опитувань, що було проведено у Великій Британії, Словаччині та Румунії, відносно економічних та культурних параметрів шокуючої реклами. Більшість опитуваних зустрічали таку рекламу та вважають її ефективною. Культурні міжкраїнові відмінності спостерігаємо в емоціях, що збуджує шокуюча реклама.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Серес Хужарик, Еріка (PhD (економікс); Dr.; доцент економічного факультету Університету Ж.Селі; м.Комарно; Словаччіна); Тот, Жужана (асистент економічного факультету Університету Ж.Селі; м.Комарно; Словаччіна)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)