Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=економічна ефективність рекламы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Мачова, Рената (PhD (економікс); Ing.; заступник декана; доцент економічного факультету Університету Ж.Селі; м.Комарно; Словаччіна).
    Шокуюча реклама в обраних європейських країнах [Текст] : аналіз за моделлю Хофстеде / Р. Мачова, Серес Хужарик Е., Ж. Тот // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 11. - С. 32-42 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.9(4)09в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология маркетинга, 2014 г.

   Методологія маркетингу, 2014 р.

   Великобритания
    Румыния

    Словакия

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-технологии -- бізнес-технології -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- возбуждаемые эмоции -- збуджувані емоції -- культурные параметры -- культурні параметри -- межкультурные отличия -- міжкультурні відмінності -- модель Хофстеде -- национальная ментальность -- національна ментальність -- восприятие рекламы потребителем -- сприйняття реклами споживачем -- психологические аспекты -- психологічні аспекти -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- шокирующая реклама -- шокуюча реклама -- фокус-группы -- фокус-групи -- Хофстеде модель -- чувственные реакции -- почуттєві реакції -- экономическая эффективность рекламы -- економічна ефективність рекламы
Анотація: Проаналізовано вилив шокуючої реіиами в різних культурах, надано приклади реакцій та почуттів, які може викликати така рекіїама. Представлено порівняння опитувань, що було проведено у Великій Британії, Словаччині та Румунії, відносно економічних та культурних параметрів шокуючої реклами. Більшість опитуваних зустрічали таку рекламу та вважають її ефективною. Культурні міжкраїнові відмінності спостерігаємо в емоціях, що збуджує шокуюча реклама.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Серес Хужарик, Еріка (PhD (економікс); Dr.; доцент економічного факультету Університету Ж.Селі; м.Комарно; Словаччіна); Тот, Жужана (асистент економічного факультету Університету Ж.Селі; м.Комарно; Словаччіна)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)