Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=діагностика здібностей<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Пономаренко, Володимир (доктор економічних наук; професор; ректор).
    Діагностика здатності студентів до професіоналізації / В. Пономаренко // Вища школа. - 2015. - № 9/10. - С. 23-41 : табл.-5. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
діагностика здібностей -- диагностика способностей -- професіоналізація студентів -- профессионализация студентов -- професійна орієнтація -- профессиональная ориентация -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- профоріентаційна робота -- профориентационная работа -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- тестування структури інтелекту -- тестирование структуры интеллекта -- результати тестувань -- результаты тестирований -- субтести Амтхауера -- Амтхауера субтести -- рівень креативності -- уровень креативности -- самоконтроль студентів -- самоконтроль студентов -- соціальна чуйність студентів -- социальная чувствительность студентов -- рівень інтелекту студентів -- уровень интеллекта студентов
Анотація: Визначені організаційні напрями формування системи забезпечення діагностики здатності студентів до професіоналізації у процесі реалізації профорієнтаційної роботи в університеті. Запропоновано інструментарій діагностики здатності студентів до професіоналізації для визначення ступеня їх спроможності оволодіти окремими видами професійної діяльності. Проведено дослідження щодо апробації запропонованих у роботі діагностичних процедур для аналізу відповідності емоційно-оцінних компонентів особистості вимогам майбутньої професії. Отримані результати дають змогу визначити рівень сформованості наявних та здобутих у процесі навчання якостей, важливих для оволодіння професією. Отримані результати дослідження є підгрунтям для формування рекомендацій абітурієнтам щодо вибору спеціальності під час вступу до університету для отримання ступеня бакалавра чи магістра.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)