Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=діагностика здібностей<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Пономаренко, Володимир
(доктор економічних наук; професор; ректор).
Діагностика
здатності студентів до професіоналізації / В. Пономаренко> // Вища школа. - 2015. -
№ 9/10
. - С. 23-41 : табл.-5. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
діагностика
здібностей
--
диагностика способностей
--
професіоналізація студентів
--
профессионализация студентов
--
професійна орієнтація
--
профессиональная ориентация
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
профоріентаційна робота
--
профориентационная работа
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
тестування структури інтелекту
--
тестирование структуры интеллекта
--
результати тестувань
--
результаты тестирований
--
субтести Амтхауера
--
Амтхауера субтести
--
рівень креативності
--
уровень креативности
--
самоконтроль студентів
--
самоконтроль студентов
--
соціальна чуйність студентів
--
социальная чувствительность студентов
--
рівень інтелекту студентів
--
уровень интеллекта студентов
Анотація:
Визначені організаційні напрями формування системи забезпечення діагностики здатності студентів до професіоналізації у процесі реалізації профорієнтаційної роботи в університеті. Запропоновано інструментарій діагностики здатності студентів до професіоналізації для визначення ступеня їх спроможності оволодіти окремими видами професійної діяльності. Проведено дослідження щодо апробації запропонованих у роботі діагностичних процедур для аналізу відповідності емоційно-оцінних компонентів особистості вимогам майбутньої професії. Отримані результати дають змогу визначити рівень сформованості наявних та здобутих у процесі навчання якостей, важливих для оволодіння професією. Отримані результати дослідження є підгрунтям для формування рекомендацій абітурієнтам щодо вибору спеціальності під час вступу до університету для отримання ступеня бакалавра чи магістра.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)