Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=дни лояльного клиента<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Тахір, Мохаммад
(Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія).
Важливість днів
лояльного
клієнта [Текст] : дослідження на прикладі малайзійських споживачів / М. Тахір, Й. де Ягер> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. -
№ 8
. - С. 30-38 : табл. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.138
ББК
65.291.3
Рубрики:
Экономика
Економіка
Маркетинг
Малайзия
Малайзія
Кл.слова (ненормовані):
дни
лояльного
клиента
--
дні
лояльного
клієнта
--
маркетинговые стратегии
--
маркетингові стратегії
--
потребительская удовлетворённость
--
споживацька задоволеність
--
скидки
--
знижки
--
товарная политика
--
товарна політика
--
торговые центры
--
торговельні центри
Анотація:
Досліджено важливість та ефективність днів
лояльного
клієнта в Малайзії, дні
лояльного
клієнта при цьому розглянуто як одну з маркетингових стратегій. Спочатку було проведено аналіз літератури з питання, а після того – власне дослідження шляхом анкетування 210 відвідувачів торговельних центрів. Головні результати та висновки опитування такі: половина респондентів має 1-3 карти
лояльного
клієнта; більше половини прекрасно знайомі з тим, що це таке в цілому; але при цьому більше половини надали б перевагу прямим знижкам, ніж проведенню днів
лояльного
клієнта. Окремо варто відзначити, що опитувані переважно зацікавлені в якості товарів, у високому рівні обслуговування та репутації магазину, ніж у картках лояльності або днях клієнта.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного унірверситету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом))
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)