Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=дифференциация обучения<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
11
Показані документи
с 1 за 11
>
1.
Липова, Людмила
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник інституту педагогіки НАПН України).
Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи : з досвіду роботи гімназії № 290 м. Києва / Л. Липова, М. Войцехівський, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 1/2
. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика навчання
Образование. Педагогика
Теория и методика
обучения
Кл.слова (ненормовані):
профілізація навчання
--
профилизация
обучения
--
диференціація навчання
--
дифференциация
обучения
--
диференційоване навчання
--
дифференцированное обучение
--
допрофільна підготовка
--
допрофильная подготовка
--
професійне самовизначення
--
профессиональное самоопределение
--
зміст освіти
--
содержание образования
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
принцип диференціації навчання
--
принцип дифференциации
обучения
Анотація:
Висвітлюються основні вектори диференціації навчання, особливості диференційованого навчання в умовах профілізації освіти, забезпечення принципу диференціації навчання у допрофільнії підготовки учнів, наголощується на необхідності створення умов для диференціації навчання з метою допомоги учням основної школи у виборі профілю навчання, разглядається диференціація змісту навчання особистості та ії подальшої професійної самореалізації.
Дод.точки доступу:
Войцехівський, Михайло (директор ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка); Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа, вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Васьківська, Галина
(кандидат педагогічних наук; завідувач лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України).
Теоретико-методологічні засади диференціації навчання в сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 6
. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373
ББК
74.2
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання
--
дифференциация
обучения
--
диференційоване навчання
--
дифференцированное обучение
--
диференційований підхід
--
дифференцированный подход
--
види диференціації
--
виды дифференциации
--
особистісно орієнтоване навчання
--
личностно ориентированное обучение
--
зовнішня диференціація
--
внешняя
дифференциация
--
внутрішня диференціація
--
внутренняя
дифференциация
--
рівнева диференціація
--
уровневая
дифференциация
--
профільна диференціація
--
профильная
дифференциация
--
середня школа
--
средняя школа
--
навчальний процес
--
учебный процесс
Анотація:
Висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтовано поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання і даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.
Дод.точки доступу:
Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; докторант Інституту педагогіки НАПН України)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Логвіненко, Наталія
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії літературної освіти).
Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації навчання старшокласників / Н. Логвіненко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. -
№ 9
. - С. 43-48. - Бібліографія : С.48 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
диференціація навчання
--
дифференциация
обучения
--
индивидуализация
обучения
--
індивідуалізація навчання
--
методика викладання літератури
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания литературы
--
методика преподавания украинской литературы
--
мотивация
обучения
--
мотивация учебной деятельности
--
мотивація навчальної діяльності
--
развитие творческих способностей
--
розвиток творчих здібностей
--
спецкурси
--
спецкурсы
--
старшеклассники
--
старшокласники
--
украинская литература
--
українська література
--
факультативні курси
--
факультативные курсы
--
фантастическая проза
--
фантастична проза
Анотація:
Стаття є спробою узагальнити досвід впровадження курсів за вибором у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи в різні періоди її становлення і розвитку, розкрити основні підходи до вивчення факультативного курсу "Українська фантастична проза" під час поглибленого вивчення українськоїлітератури.
Знайти схожі
>
4.
Бернвальдт, Тетяна
(спеціаліст вищої категорії; викладач-методист;заступник директора).
Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. -
№ 11
. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
підготовка учителів
--
подготовка учителей
--
мотивація навчання
--
мьтивация
обучения
--
навчальна мотивація
--
обучающая мотивация
--
навчальна діяльність
--
учебная деятельность
--
практика мотивації
--
практика мотивации
--
інтерактивність
--
интерактивность
--
пізнавальний інтерес
--
познавательный интерес
--
диференціація навчання
--
дифференциация
обучения
Анотація:
Визначено актуальність формування мотивації навчальної діяльності майбутніх педагогів в умовах сьогодення. Розглянуто особливості внутрішньої і зовнішньої мотивації учня, запропоновано інтенсивні способи підвищення ефективності процесу навчання.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
5.
Лукашова, Н. І.
Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання [] / Н. І. Лукашова> // Педагогіка і психологія. - 2012. -
№ 2
. - С. 19-26. - Бібліографія : С.26 : 13 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
будущие учителя
--
диференціація навчання
--
дифференциация
обучения
--
историко-дидактический анализ
--
историко-педагогический аспект
--
история образования
--
история образования в Украине
--
історико-дидактичний аналіз
--
історико-педагогічний аспект
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
личностно ориентированное обучение
--
майбутні вчителі
--
методика викладання хімії
--
методика преподавания химии
--
методическая подготовка
--
методична підготовка
--
образование Украины
--
освіта України
--
особистісно орієнтоване навчання
--
педагогическое образование
--
педагогічна освіта
--
підготовка вчителів
--
подготовка учителей
--
професійна діяльність
--
професійна освіта
--
профессиональная деятельность
--
профессиональное образование
Анотація:
Проаналізовано еволюцію використання диференційованого підходу в навчанні хімії в радянський та сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначено методи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - в конт ексті кардинального оновлення й розвитку дидактичного принципу диференціації навчання в умовах реалізації особистісно орієнтованої освіти.
Знайти схожі
>
6.
Олексін, Юрій
(кандидат педагогічних наук; доцент; проректор з навчальної роботи Рівненського ОІППО).
Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : 30-70-ті роки ХХ ст. / Ю. Олексін> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 8/9
. - С. 71-76. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
^a37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 20 ст. 30-70-ті рр.
Образование. Педагогика
История образования, 20 ст. 30-70-е гг.
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука
--
педагогическая наука
--
історія педагогічної науки
--
история педагогической науки
--
радянська педагогічна наука
--
советская педагогическая наука
--
диференціація навчання
--
дифференциация
обучения
--
індивідуалізація навчання
--
индивидуализация
обучения
--
етапи розвитку ідеї диференціації навчання
--
этапы развития идеи дифференциации
обучения
Анотація:
Висвітлено процес розвитку ідеї диференціації навчання у педагогічній праці та практиці радянської школи 30-70 років ХХ ст. Здійснено узагальнену характеристику чотирьох етапів на шляху її реалізації впродовж досліджуваного періоду.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.15.pdf
Знайти схожі
>
7.
Дічек, Н. П.
Прояви диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки ХХ ст. / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. -
№ 3
. - С. 71-80. - Література : С.79-80 : 25 назв
УДК
^A37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 1920-ті рр.
Образование. Педагогика, 1920-е гг.
УРСР
УССР
Кл.слова (ненормовані):
безпритульні діти
--
беспризорные дети
--
виховання дітей
--
воспитание детей
--
воспитание несовершеннолетних
--
дети-инвалиды
--
дети с особыми потребностями
--
детская преступность
--
детские дома
--
дитяча злочинність
--
дитячі будинки
--
диференціація навчання
--
диференційована система навчання
--
диференційоване навчання
--
диференційований підхід у навчанні
--
дифференциация
обучения
--
дифференцированная система
обучения
--
дифференцированное обучение
--
дифференцированный подход в обучении
--
діти-інваліди
--
діти с особливими потребами
--
интернаты для беспризорных детей
--
история дефектологии
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
історія дефектології
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
корекційна педагогіка
--
коррекционная педагогика
--
организация детства
--
організація дитинства
--
правонарушения детей и подростков
--
радянська педагогіка
--
советская педагогика
--
социальная работа с правонарушителями
--
специальная и коррекционная психология и педагогика
--
специальная педагогика
--
спеціальна педагогіка
Анотація:
Автор статті ставить за мету розкрити й проаналізувати прояви диференційованого підходу до організації життя дітей в Україні у 20 - 30-ті рр. ХХ ст. і звертається до висвітлення аспектів дефективного дитинства, а саме дітей з психофізичними вадами та м алолітніми правопорушниками, безпритульними.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
8.
Березівська, Лариса
(доктор педагогічних наук; професор; головний співробітник лабораторії історії педагогіки).
Державна політика щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці у період "відлиги" (друг половина 50-х років - 1964 р.) / Л. Березівська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. -
№ 1/2
. - С. 54-60 : фот. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія педагогіки, 1950-1960-і рр.
Образование. Педагогика
История педагогики, 1950-1960-е гг.
УССР
УРСР
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
шкільна політика
--
школьная политика
--
державна політика
--
государственная политика
--
державна освітня політика
--
государственная образовательная политика
--
зміст шкільної освіти
--
содержание школьного образования
--
система освіти
--
система образования
--
шкільна освіта
--
школьное образование
--
диференціація навчання
--
дифференциация
обучения
--
виробниче навчання
--
производственное обучение
--
хрущовська шкільна політика
--
хрущевская школьная политика
--
професійно орієнтована диференціація
--
профессионально ориентированная
дифференциация
--
аналіз законодавства
--
анализ законодательства
--
учнівські виробничі бригади
--
ученические производственные бригады
--
зовнішня диференціація
--
внешняя
дифференциация
--
внутрішня диференціація
--
внутренняя
дифференциация
Анотація:
Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду щодо диференціації організації та змісту шкільної освіти другої половини 50-х років - 1964 рік. Особливу увагу сконцентровано на причиних актуалізації диференційованого підходу в період "хрущовської" шкільної реформи. На основі аналізу Закону про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці (1959 р.) показано, що в Україні функціонувала державна, централізована, відночас диференційована, передусім за професіонально орієнтованим, територіально-економічним, соціальним, віковим, частково національним і гендерним та іншими критеріями, система шкільної освіти.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Закон про зміцнення зв'язку школи з життям та про дальший розвиток системи народної освіти в Українській Радянській Соціалістичній Республіці \о произв.\
Знайти схожі
>
9.
Березівська, Л. Д.
Державна політика в питанні диференціації організації та змісту шкільної освіти в радянській Україн у період зародження демократичних змін (1985-1991) / Л. Д. Березівська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. -
№ 1
. - С. 70-78. - Бібліографія : 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
373.3
ББК
74.5
Рубрики:
Освіта. Педагогіка, 1985-1991 рр.
Образование. Педагогика, 1985-1991 гг.
УРСР
УССР
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика
--
державна освітня політика
--
диференціація навчання
--
дифференциация
обучения
--
зміст освіти
--
история образования
--
история образования в СССР
--
история образования в Украине
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
образовательная политика
--
освітня політика
--
середня освіта
--
содержание образования
--
среднее образование
--
среднее образование в Украине
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розкрито особливості державної освітньої політики радянського уряду в питанні диференціації і змісту шкільної освіти другої половини 1980-х років.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Знайти схожі
>
10.
Бондар, Людмила
(кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник).
Індивідуалізація та диференціація навчання в початковій школі в УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.) / Л. Бондар. - Электрон. журн.> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. -
№ 1/2
. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти, 20 ст. 40-80-і рр.
Образование. Педагогика, 20 ст. 40-80-е гг.
История образования
УРСР
УССР
Кл.слова (ненормовані):
початкові школи
--
начальные школы
--
молодші школярі
--
младшие школьники
--
диференціація навчання
--
дифференциация
обучения
--
індивідуалізація навчання
--
индивидуализация
обучения
--
класи вирівнювання
--
классы выравнивания
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
індивідуальні підходи до учнів
--
индивидуальные подходы к ученикам
--
педагогічна спадщина
--
педагогическое наследие
Анотація:
На основі вивчення та узагальнення наукових досліджень, практичного досвіду проаналізовано питання індивідуалізації та диференціації навчання в початковій школі УРСР (40-80-ті рр. ХХ ст.). Наголошено на необхідності врахування індивідуальних особливостей учнів у процесі навчання. Охарактеризовано один із шляхів реалізації принципу індивідуалізації - класи вирівнювання. Розкрито сутність диференційованого підходу до навчання молодших школярів.
Знайти схожі
>
11.
Сібільова, Алла
(методист райметодкабінету відділу освіти).
Диференційовані завдання з української мови для 2 класу / А. Сібільова, Н. Зданевич> // Початкова школа. - 2018. -
№ 1
. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики:
Початкова школа
Начальная школа
Методика викладання української мови
Методика преподавания украинского языка
Кл.слова (ненормовані):
українська мова
--
украинский язык
--
початкова школа
--
начальная школа
--
2 клас
--
2 класс
--
диференціація навчання
--
дифференциация
обучения
--
самостійна робота на уроках
--
самостоятельная работа на уроках
Анотація:
Надаються приклади завдань з української мови для дітей 2- го класу з різними рівнями здібностей і навчальними можливостями. Завдання сконструйовані таким чином, щоб поєднати навчальний процес усього класу з допомогою учням, які повільніше сприймають матеріал, і постійне удосконалення сильніших учнів. Вправи стосуються роботи з реченнями, словами, що означають назви предметів та словами, що називають ознаки предметів.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\new\textlok\Почат_шк_2018_1\5.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка
Дод.точки доступу:
Зданевич, Наталія (вчитель-методист)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)