Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дискриминационная реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


   
    Діяльність Харківського Регіонального Представництва ІГКР [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 16 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Україна
    Харків

    Украина

    Харьков

Кл.слова (ненормовані):
дискримінаційна реклама -- паблік рілейшнз -- фокус-групи -- рекламні образи -- сексистська реклама -- респонденти -- скарги на рекламу -- дискриминационная реклама -- паблик рилейшнз -- фокус-группы -- рекламные образы -- сексистская реклама -- респонденты -- жалобы на рекламу -- гендерные комитеты -- гендерні комітети
Анотація: Розповідаєтся про результати учбових фокус-груп, які проводилися з метою вивчення емоційного сприйняття жіночих та чоловічих рекламних образів студентською молоддю двох харківських ВНЗ.


Дод.точки доступу:
Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами

Знайти схожі

2.


   
    Діяльність індустріального гендерного комітету з реклами: співпраця з органами влади [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 3. - С. 59-66 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
сексистська реклама -- сексистская реклама -- інформаційна політика -- информационная политика -- громадське суспільство -- гражданское общество -- органи влади -- органы власти -- дискримінація за ознакою статі -- дискриминация по признаку пола -- дискримінаційна реклама -- дискриминационная реклама -- гендерна нерівність -- гкндерное неравенство
Анотація: Інформація про заходи щодо шляхів попередження та протидії дескримінації за ознакою статі у рекламі.


Знайти схожі

3.


   
    В борьбе за Украину без сексизма [Текст] // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. - N 5/6. - С. 38-41 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
унижение человека -- доминирование -- защита прав человека -- гендерные стереотипы -- гендерная реклама -- дискриминационная реклама -- массовая информация -- уважение к человеку -- приниження людини -- домінування -- захист прав людини -- гендерні стереотипи -- гендерна реклама -- дискримінаційна реклама -- масова інформація -- повага до людини -- сексизм
Анотація: В последние годы термин “сексизм” прочно вошел в общественный обиход, хотя далеко не все понимают, что это такое. На самом деле сексизм фактически равен унижению по половому признаку, когда человека не рассматривают как самодостаточную личность, а примеряют на него целый ворох гендерных стереотипов. Общественные активисты запустили масштабную акцию, призванную бороться с унижением личности.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)