Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (27)Каталог книг НМетАУ (до 2022 року) (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=диалоги<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.


    Рева, Юрій (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри психології та педагогічних технологій Криворізького державного педагогічного університету).
    Педагогічна технологія розвитку гетерогенного мислення людини в освітньому процесі / Ю. Рева // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 7. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- освітній процес -- образовательный процесс -- гетерогенне мислення -- гетерогенное мышление -- діалоги -- диалоги -- сутність діалогу -- сущность диалога -- діалогічне навчання -- диалоговое обучение -- навчальні діалоги -- обучающие диалоги -- уроки-діалоги -- уроки-диалоги -- дебати -- дебаты
Анотація: Розглядається сутність діалогу як основи розвитку гетерогенного мислення особистості. Висвітлена роль учителя в створенні технологічного інструментарію розвитку гетерогенного мислення учнів, а також їхньої пізнавальної активності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Ясточкина, И. А.
    Критика как конструктивный диалог / И. А. Ясточкина // Локомотив-информ. - 2012. - № 2. - С. 61-62
УДК
Рубрики: Психология
   Психологія

Кл.слова (ненормовані):
конструктивные диалоги -- справедливая критика -- несправедливая критика -- конструктивні діалоги -- справедлива критика -- справедлива критика


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Мотовникова, Е. Н.
    Философская публицистика Н. Н. Страхова: предпосылки (не)понимания / Е. Н. Мотовникова // Вопросы философии. - 2011. - № 12. - С. 88-96 . - ISSN 0042-8744
УДК
Рубрики: Философия
   Філософія

Кл.слова (ненормовані):
философская публицистика -- предпосылки непонимания -- стили полемики -- приемы аргументации -- этика спора -- педагогическая установка -- диалоги -- філософська публіцистика -- передумови нерозуміння -- стилі полеміки -- прийоми аргументації -- етика спору -- педагогічна установка -- діалоги


Дод.точки доступу:
Страхов, Н. Н. \о нем\; Страхов, М. М. \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Лисиченко, Т. Ю.
    "Welcome to Ukraine!": украинскими железными дорогами на Евро-2012 / Т. Ю. Лисиченко // Вагонный парк. - 2012. - № 3. - С. 54-60 ; № 4. - С. 52-55
ББК 656.2:811.111
Рубрики: Железнодорожный транспорт
   Английский язык

   Залізничний транспорт

   Англійська мова

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
железнодорожный транспорт -- английский язык -- основные понятия -- диалоги -- залізничний транспорт -- англійська мова -- основні поняття -- діалоги

В27/2012/3 :
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

В27/2012/4 :
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Протопопова, И.
    "Государство" Платона - идеальный мимесис? / И. Протопопова // Логос. - 2011. - № 4. - С. 89-100
УДК
Рубрики: Философия
   Філософія

Кл.слова (ненормовані):
идеальный мимесис -- бытие -- принципы изоморфизма -- параллелизм -- диалоги -- философская провокация -- противоречия в диалогах -- ідеальний мимесис -- буття -- принципи ізоморфізма -- паралелізм -- діалоги -- філософська провокація -- протиріччя в діалогах


Дод.точки доступу:
Платон (философ) \о нем\; Государство \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

6.


    Незеркотт, Ф.
    Восприятие Платона в Советской России (1920-1960) / Ф. Незеркотт // Логос. - 2011. - № 4. - С. 158-169
УДК
Рубрики: Философия
   Філософія

Кл.слова (ненормовані):
советская утопия -- социальный идеал -- советская история философии -- идеализм -- диалоги -- дуализм -- радянська утопія -- соціальний ідеал -- рядянська історія філософії -- ідеалізм -- діалоги -- дуалізм


Дод.точки доступу:
Платон (философ) \о нем\; Государство \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Ярмола, Н.
    Діалог ректор-студент / Н. Ярмола // ДІІТ сьогодні. - 2012. - 4 груд. : фот.
Рубрики: ДИИТ--Ректоры--Пшинько А. Н.
   ДІІТ--РЕКТОРИ--ПШІНЬКО О. М.

   ДИИТ--Студенты

   ДІІТ--Студенти

Кл.слова (ненормовані):
ДІІТ -- університети -- студентське самоврядування -- діалоги -- ДИИТ -- университеты -- студенческое самоуправление -- диалоги
Анотація: Про зустріч ректора університета Пшінька О. М. зі студентами на якій студенти мали змогу задати питання ректорові, а також вирішити проблеми пов'язані з навчальним процесом.


Дод.точки доступу:
ДІІТ \про нього\; ДИИТ \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

8.


    Прокопенко, В. В. (доцент Харьковского национального университета внутренних дел).
    Академия Платона: опыт практической пайдейи / В. В. Прокопенко // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 9. - С. 27-31. - Література : С. 31 : 25 назв
УДК
ББК 87
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
академии -- академії -- антична філософія -- антична філософія освіти -- античная философия -- античная философия образования -- виховні програми -- воспитательные программы -- вправи -- давньогрецька філософія -- диалоги -- дискусії -- дискуссии -- діалоги -- древнегреческая философия -- лекции -- лекції -- пайдейя -- педагогические программы -- педагогічні програми -- писемні тексти -- письменные тексты -- упражнения -- философские школы -- філософські школи
Анотація: Посвящено изучению вопроса об организации обучения в философской школе Платона. Автор утверждает, что педагогическая программа Академии - это ключ к пониманию платоновских диалогов. Основной формой преподавания в Академии были упражнения и дискуссии, а тексты платоновского корпуса представляют собой программы или сценарии этих упражнений.

Перейти к внешнему ресурсу: 

Дод.точки доступу:
Платон (древне-греческий философ ; 427-347 гг. до н. э.) \о нем\; Академія Платона \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

9.


    Петровская, Лидия (заведующая отделом обслуживания Научной библиотеки Южного филиала Национального университета биоресурсов и природопользования Украины "Крымского агротехнологического университета").
    Библиотека - центр культурно-просветительской работы / Л. Петровская // Бібліотечний форум України : інформаційний щоквартальний журнал. - 2012. - № 4. - С. 17-22
УДК
Рубрики: Библиотечное дело
   Бібліотечна справа

   Библиотеки высших учебных заведений

   Бібліотеки вищих навчальних закладів

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
библиотеки высших учебных заведений -- бібліотеки вищих навчальних закладів -- библиотеки университетов -- бібліотеки університетів -- научные библиотеки -- наукові бібліотеки -- функции библиотек -- функції бібліотек -- культурно-просветительная работа -- культурно-освітня робота -- воспитательный процесс -- виховний процес -- массовая работа -- масова робота -- книжные выставки -- книжкові виставки -- виртуальные выставки -- віртуальні виставки -- библиографические обзоры -- бібліографічні обзори -- просмотры литературы -- перегляди літератури -- тренинг-уроки -- тренінг-уроки -- информ-диалоги -- інформ-діалоги -- комплексные мероприятия -- комплексні заходи -- встречи -- зустрічі -- нравственное воспитание -- моральне виховання -- эстетическое просвещение -- естетична просвіта -- поэтические клубы -- поетичні клуби -- краеведческая работа -- краєзнавча робота
Анотація: В статье представлена многогранная культурно-просветительская деятельность Научной библиотеки Южного филиала Национального университета биоресурсов и природопользования Украины "Крымского агротехнологического университета".

Утримувачі документа:
ДНУЗТ

Дод.точки доступу:
Зельбман, С. \о нем\; Научная библиотека Южного филиала Национального университета биоресурсов и природопользования Украины "Крымского агротехнологического университета" \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)

Знайти схожі

10.


   
    Прес служба МОНМС України інформує // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 7. - С. 3-6
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 2012 р. травень, червень

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование, 2012 г. май, июнь

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- міжнародні конференції -- международные конференции -- міжнародне співробітництво -- международное сотрудничество -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- всеукраїнські конкурси -- всеукраинские конкурсы -- студентська молодь -- студенческая молодежь -- міжкультурні діалоги -- межкультурные диалоги -- спільні засідання -- совместные заседания -- енергоощадні технології ВНЗ -- энергосберегающие технологии -- енергозбереження -- энергосбережение
Анотація: Про деякі події, які відбулися у галузі вищої освіти у травні-червні 2012 року.


Дод.точки доступу:
Культурне різноманіття Криму: взаємовідносини християнства та ісламу, міжнародна конференція \о ней\; Культурное разнообразие Крыма: взаимоотношения христианства и ислама, международная конференция \о ней\; Украина - Германия: межкультурный диалог, всеукраинский конкурс \о нем\; Україна - Німеччина: міжкультурний діалог, всеукраїнський конкурс \о нем\; Енергоефективні університети, міжнародна науково-практична конференція \о ней\; Энерогоэффективные университеты, международная научно-практическая конференция \о них\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Токмань, Ганна.
    "Розрита" і "занедбана" могили: діалог Євгена Плужника з Тарасом Шевченком / Г. Токмань // Слово і час : Науково-теоретичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 79-93. - Література : С.93 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
анализ поэтического текста -- аналіз поетичного тексту -- екзистенційні мотиви в літературі -- интертекстуальность -- интертекстуальные переклички -- інтертекстуальні перегуки -- інтертекстуальність -- литературные влияния -- літературні впливи -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- творческие диалоги -- творчі діалоги -- украинская литература -- украинская поэзия -- українська література -- українська поезія -- Шевченко Т.Г. і письменники -- экзистенциальные мотивы в литературе
Анотація: Досліджується поезія Є. Плужника в зіставленні з творами Т. Шевченка. Авторка вивчає діалог художніх текстів. Увагу зосереджено на творчому розвитку Шевченкової думки, емоції, образу в поезії Є. Плужника.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \о нем\; Плужник, Євген (поет ; 1898-1936) \о нем\

Знайти схожі

12.


    Фоміна, Інна (старший викладач Південноукраїнського національного університету імені К. Д. Ушинського; Одеса).
    Роль образності в опорних мікроструктурах діалогу в новелі Олеся Гончара "Модри Камень" / І. Фоміна // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 1. - С. 28-31. - Література : С.31 : 14 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)6
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
диалоги -- діалоги -- мова художньої літератури -- новели -- новеллы -- образність -- образность -- персоналии писателей -- персоналії письменників -- украинская литература -- украинская новелла -- українська література -- українська новела -- художественный диалог -- художній діалог -- язык художественной литературы
Анотація: Визначено теоретичні засади феномена образності. Розкрито особливості образних засобів в опорних або ключових мікроструктурах діалогу. На прикладі новели Олеся Гончара "Модри Камень" проаналзовано основні засоби образності.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Гончар, Олесь Терентійович (письменник ; 1918 - 1995) \о нем\; Модри камень, новела \о произв.\

Знайти схожі

13.
   31
   Л 93


    Федченко, С. П.
    Групова дискусійна робота на заняттях з англійської мови / С. П. Федченко // Людина і світова глобалізація: перспективи та межі розвитку : тези Міжнародної наукової конференції (22-23.11.2012) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна, Східний науковий центр Транспортної академії України. - Д. : Вид-во Днiпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. iм. акад. В. Лазаряна, 2012. - С. 84-85
УДК
Рубрики: Освіта
   Англійська мова

   Образование

   Английский язык

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- мови -- дискусії -- викладання -- діалоги -- праці ДІІТу -- КФП -- английский язык -- языки -- преподавание -- диалоги -- труды ДИИТа


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна; Східний науковий центр Транспортної академії України
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.


    Бабій, Л. (директор Івано-Франківської ОУНБ ім. І. Франка; заслужений працівник культури України).
    Бібліотека і письменники: співпраця заради користувача / Л. Бабій // Бібліотечна планета : науково-виробничий журнал. - 2013. - № 3. - С. 13-14. - (До Всеукраїнського дня бібліотек)
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Библиотечное дело

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
бібліотеки -- библиотеки -- користувачі бібліотек -- пользователи библиотек -- бібліотека і письменники -- библиотека и писатели -- співпраця заради користувача -- сотрудничество ради пользователя -- залучення до читання -- привлечение к чтению -- популяризація книг -- популяризация книг -- інтелектуалізація суспільства -- интеллектуализация общества -- надання користувачам допомоги -- предоставление пользователям помощи -- сучасний літературний потік -- современный литературный поток -- орієнтування в сучасному літературному потоці -- ориентировка в современном литературном потоке -- презентації нових видань -- презентации новых изданий -- презентації часописів -- презентации журналов -- презентації електронних текстів -- презентации электронных текстов -- зустрічі письменників з користувачами -- встречи писателей с пользователями -- тематичні вечори -- тематические вечера -- скайп-конференції -- скайп-конференции -- чати -- чаты -- електронні бази даних -- электронные базы данных -- мультимедійні матеріали -- мультимедийные материалы -- віртуальні виставки -- виртуальные выставки -- бенефіси родин -- бенефисы семей -- діалоги поколінь -- диалоги поколений -- театралізовані фестивалі -- театрализованные фестивали -- книжкові салони -- книжные салоны -- фотоконкурси -- фотоконкурсы -- персональні виставки -- персональные выставки -- суперчитач року
Анотація: Як залучити до читання якнайбільше краян, як зберегти у бібліотеках дух читання. Світ повинен врятувати красу, до якої можна зарахувати і книгу. Цього можливо досягнути на рівні людського інтелекту, людських взаємин, тісної співпраці різних інституцій.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Дод.точки доступу:
Баран, Є. (відомий літературознавець і критик) \о нем\; Ткачівський, Я. (лауреат обласної премії ім. В. Стефаника в номінації "Проза", 2012 р.) \о нем\; Загоровська, Л. (поетеса; лауреат премії імені І. Франка ) \о ней\; Івано-Франківська обласна організація Національної спілки письменників України \о ней\; Лисьменник іде до читача, творчий проект \о произв.\; Бібліотека виходить в місто, акція \о ней\Врятуй військову бібліотеку, акція \о ней\; Неділя всепрощення, книга \о произв.\; Пісня на порозі Раю, книга \о произв.\; До моря їхали..., повість \о произв.\; Назустріч вітру, поетична збірка \о произв.\; Читаємо всією родиною, акція \о ней\; Читати модно, діалог поколінь \о нем\; Книги моєї родини, книжковий салон \о нем\; До бібліотеки - всією родиною, обласной фотоконкурс \о нем\; Книги, які вивели мене в люди, театралізований фестиваль \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Пономаренко, Олеся (кандидат філологічних наук; Київ).
    Тарас Шевченко і Євген Гребінка. Приховані сторінки творчого діалогу / О. Пономаренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - № 3. - С. 2-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
байки -- басни -- литературные влияния -- литературные контакты -- литературные связи -- літературні впливи -- літературні зв'язки -- літературні контакти -- украинская литература -- украинская литература 19 в. -- українська література -- творчі діалоги письменників -- творческие диалоги писателей
Анотація: Автор досліджує проблему творчих контактів двох визначних українських письменників - Євгена Гребінки і Тараса Шевченка.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_літ_загальн_шк_2015_3\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Гребінка, Євген (письменник; поет ; 1812 - 1848) \про нього\; Шевченко, Тарас Григорович (великий український поет; художник ; 1814-1861) \про нього\

Знайти схожі

16.


    Мединський, Олександр (вчитель французької мови).
    Рольова гра як активний метод навчання французької мови у школі / О. Мединський // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 77-79. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Методика викладання учбових предметів

   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- старші класи -- старшие классы -- вивчення французької мови -- изучение французского языка -- рольові ігри на уроках французької мови -- ролевые игры на уроках французского языка -- дискусії на уроках французької мови -- дискуссии на уроках французского языка -- діалоги на уроках -- диалоги на уроках -- полілоги на уроках -- полилоги на уроках -- досвід шкіл -- опыт школ -- французька мова -- французский кий язык -- иностранные языки -- іноземні мови
Анотація: Йдеться про значення рольової гри на уроці французької мови в середній школі. Розглядаються питання використання рольових ігр для розвитку комунікативних здібностей учнів. Наведено прклад рольової гри на уроці французької мови в старших класах.


Знайти схожі

17.


    Буткалюк, В. І. (вчитель світової літератури; Вінницька область).
    Технологія проблемного навчання на уроці зарубіжної літератури [Текст] / В. І. Буткалюк // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 20-23. - Бібліогр.: с. 23. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика преподавания мировой литературы
   Методика викладання світової літератури

Кл.слова (ненормовані):
проблемне навчання -- уроки зарубіжної літератури -- проблемні ситуації -- проблемні діалоги -- проблемні запитання -- інтелектуальний розвиток школярів -- соціальний розвиток школярів -- проблемное обучение -- уроки зарубежной литературы -- проблемные ситуации -- проблемные диалоги -- проблемные вопросы -- интелектуальное развитие школьников -- социальное развитие школьников -- французький епос -- образи головних героїв -- французкий эпос -- образы главных героев -- технології проблемного навчання -- технологии проблемного обучения
Анотація: Застосування технології проблемного навчання дає позитивні результати у навчальній діяльності учнів, можливість ефективніше вирішувати актуальні завдання викладання літератури в школі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_та_культ_2016_6-7\7.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Пісня про Роланда, епос \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

18.


    Пітерська, Олена (учитель зарубіжної літератури; Біла Церква).
    Культорологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи [Текст] / Олена Пітерська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 32. - Бібліогр.: с. 32. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання світової літератури
   Методика преподавания мировой литературы

Кл.слова (ненормовані):
культорологічне осмислення художнього тексту -- уроки зарубіжної літератури -- уроки-діалоги -- художні твори -- культурологическое осмысление художественого произведения -- уроки зарубежной литературы -- уроки-диалоги -- художественнsе произведениz -- досвід роботи -- опыт работы
Анотація: З досвіду роботи вчителя-методиста Олени Пітерської про культурологічне осмислення художнього твору учнями основної школи.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Всес_літ_та_культ_2016_6-7\11.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

19.


    Тертична, Лариса (вчитель світової літератури ЗОШ І-ІІІ ступенів №17 м. Дзержинська; вчитель-методист; Донецька область).
    Мотиваційні поетичні діалоги [Текст] / Л. Тертична // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - № 6. - С. 33-35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання літератури -- преподавание литературы -- викладання світової літератури -- преподавание мировой литературы -- мотиваційні поетичні діалоги -- мотивационные поэтические диалоги -- нетрадиційні методи навчання -- нетрадиционные методы обучения -- творчість учителів -- творчество учителей
Анотація: Запропоновано для створення відповідного робочого настрою на уроках літератури починати урок з мотиваційного поетичного діалогу (короткого вірша, який є анонсом-рекламою твору, що вивчаться). Для прикладу подано кілька мотиваційних поетичних діалогів.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Всес_літ_суч_шк_2015_6\6.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (14.07.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

20.


    Гостюк, Олена (здобувач кафедри приватного права).
    Концепція гідної праці як елемент правової політики держави [Текст] / О. Гостюк // Підприємництво, господарство, право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. До 2001 г. виходив російською мовою. - 2016. - № 6. - С. 90-93. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 67.405.1
Рубрики: Право
   Трудове право

   Трудовое право

Кл.слова (ненормовані):
гідна праця -- достойный труд -- концепція гідної праці -- концепция достойного труда -- захист трудових прав -- защита трудовых прав -- правова політика держави -- правовая политика государства -- соціальні діалогі -- социальные диалоги -- баланс інтересів -- баланс интересов -- трудові відносини -- трудовые отношения
Анотація: Висвітлюється концепція гідної праці як елементу правової політики держави. Акцентується увага, що програма гідної праці стоїть на порядку денному всієї міжнародної спільноти і суспільства. Робиться висновок, що гідна праця є багатогранним поняттям, що охоплює собою політичні, економічні, соціальні та культурні явища, які є передумовою для ефективної і продуктивної праці та сприяють досягненню суспільного, культурного і технічного прогресу з метою соціального захисту працівників, роботодавців та розкриття творчого і професійного потенціалу кожного з них. Держава як суб'єкт, наділений соціальної владою, займає провідне місце в регулюванні відносин, що виникають у сфері праці, є гарантом реалізації концепції гідної праці.


Дод.точки доступу:
Декларація про основоположні принципи принципи і права у сфері праці \о произв.\

Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)