Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=державні іспити<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Мельник, Р. С. (доктор юридичних наук; старший науковий співробітник; професор кафедри адміністративного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
    Доктринальна реформа юридичної освіти як основна умова утвердження правової державності в Україні / Р. С. Мельник, О. А. Шаблій, Б. Шлоер // Право України : Юридичний журнал. - 2017. - № 10. - С. 56-65. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 74.58(4УКР)
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Высшее профессиональное образование

   Вища професійна освіта

   Украина
    Україна

    Германия

    Німеччина

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі учбові заклади -- государственные экзамены -- державні іспити -- доктринальные основы -- доктринальні основи -- европейская практика -- європейська практика -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- иностранные языки -- іноземні мови -- модернизационные процессы -- модернізаційні процеси -- образовательная реформа -- освітня реформа -- правнича освіта -- правовое образование -- профессиональная подготовка юристов -- професійна підготовка юристів -- учебные планы -- навчальні плани -- юридическое образование -- юридична освіта -- оцінювання якості знань -- оценивание качества знаний
Анотація: Проведено системний аналіз проблем і визначено основні напрями, у яких має здійснюватися реформа української юридичної освіти. Автори, на основі аналізу сучасного стану української юридичної освіти, власних напрацювань і досвіду німецьких колег, формулюють конкретні пропозиції, спрямовані на досягнення поставленої мети. Розглядаються проблеми, пов’язані з відсутністю єдиних стандартів підготовки юристів; недосконалістю навчальних планів та їх перевантаженістю дисциплінами неюридичного профілю; недостатністю практичної складової у підготовці та слабкою орієнтацією навчального процесу на європейське законодавство та практику; низьким рівнем володіння фаховими іноземними мовами; використанням застарілих (радянських) конструкції та теорій як доктринального підґрунтя для навчальної та наукової літератури; необхідністю оновлення підручників і навчальних посібників з права; потребою покращення процедури оцінювання якості знань студентів і випускників.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Шаблій, О.А. (доктор філологічних наук; доцент; професор кафедри іноземних мов Київського національного університету імені Тараса Шевченка); Шлоер, Б. (доктор права; доцент кафедри адміністративного права Київського національного університету імені Тараса Шевченка)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)