Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=демократична освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Береза, Вадим
(кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
Політична
освіта
як предмет сучасного політичного дискурсу [Текст] / В. Береза> // Вища
освіта
України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. -
№ 2
. - С. 21-29. - Бібліогр. в кінці ст. 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.58р3
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Політична
освіта
Кл.слова (ненормовані):
політична
освіта
--
политическое образование
--
політичне просвітництво
--
политическое просвещение
--
громадянська
освіта
--
гражданское образование
--
демократична
освіта
--
демократическое образоваие
Анотація:
Підтримка досягнутого рівня культурного розвитку, його подальше удосконалення неможливі без оволодіння спадщеною минулих століть. Ця проблема вирішується в констекті соціалізації індивідів шляхом їх залучення до норм і цінностей культути та перетворення в повноправних членів суспільства.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Знайти схожі
>
2.
06
Д 54
Зінченко, В. В.
Інституалізація глобальних стратегій трансформацій суспільства та освіти у контексті критичної теорії [Електронний ресурс] / В. В. Зінченко> // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. -
Вип. 7
. - С. 50-66. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/43429/39868. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/2525/showToc. - Зміст
УДК
316.42+37.014+371:485.51.215
[316.42+37.014+37.09]:316.257
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти
--
философия образования
--
критична соціальна філософія освіти
--
критическая социальная философия образования
--
громадянське суспільство
--
гражданское общество
--
демократична
освіта
--
демократическое образование
--
педагогіка
--
педагогика
--
критична свідомість
--
критическое сознание
--
глобалізація
--
глобализация
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
3.
Силадій, Іван
(кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач).
Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді / І. Силадій> // Вища
освіта
України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2017. -
№ 3
. - С. 76-83. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Вища професійна
освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Кл.слова (ненормовані):
демократичні цінності
--
демократические ценности
--
система освіти
--
система образования
--
демократична
освіта
--
демократическое образование
--
фактори формування демократичних цінностей
--
факторы формирования демократических ценностей
--
фактор соціального середовища
--
фактор социальной среды
--
спосіб життя
--
способ жизни
--
засоби масової інформації
--
средства массовой информации
--
Інтернет-простір
--
Интернет-пространство
--
позанавчальна діяльність студентів
--
внеучебная деятельность студентов
Анотація:
Показано, що сучасна студентська молодь переважно є прибічником демократичних перетворень, а отже, і демократичних цінностей. Однак суперечлива природа цінностей новітньої доби та неоднорідність студентського загалу зумовлюють необхідність посилен- ня цілеспрямованого впливу на процес генерування демократичних цінностей студентської молоді. Насамперед формування таких цінностей має відбуватися в контексті розгор- тання свободи як загальнозначущого чинника розвитку особистості. Водночас серед елементів формування демократичних цінностей студентської молоді традиційно виокремлюються фактори соціально-політичного середовища, впливу близького оточення, засобів масової інформації, культури, освіти, виховання і самовиховання індивіда. Під цим оглядом на особливу увагу також заслуговує позанавчальна діяльність ВНЗ, яка охоплює профспілкову, дозвіллєву та інші види діяльності студентської молоді.
Знайти схожі
>
4.
Кондур, Оксана
(кандидат фізико-математичних наук; доцент; заступник декана педагогічного факультету).
Глобалізація освіти в контексті проблем та перспектив суспільного розвитку / О. Кондур> // Вища
освіта
України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2018. -
№ 2
. - С. 42-47. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта
. Педагогіка
Загальна педагогіка
Образование. Педагогика
Общая педагогика
Кл.слова (ненормовані):
теорія освіти
--
теория образования
--
менеджмент освіти
--
менеджмент образования
--
демократична
освіта
--
демократическое образование
--
глобалізація освіти
--
глобализация образования
--
аспекти глобалізації
--
аспекты глобализации
--
модернізація освіти
--
модернизация образования
Анотація:
Розглядаються тенденції освіти та моделі інститутів глобалізованого суспільства сучасності в контексті особливості взаємовідношення освіти і соціуму, людини і держави. Здійснюється дослідження і системний аналіз реформ на рівні суспільства загалом і освіти зокрема. Досліджуються змістовні, структурні і функціональні характеристики в контексті інституційних тенденцій суспільної практики, а також форми і можливості її методологічного застосування. Розглядається модель, утілена в програми суспільного розвитку і навчання, які насамперед покликані навчити людей провадити самостійне і оригінальне дослідження себе, соціуму і системи знань. Водночас обґрунтовується, що ці моделі і програми не мають бути відірвані ані від індивідуально-колективної системи моральних і соціальних цінностей, теоретико-прикладного навчання, ані від подальшого застосування набутих цінностей, норм і навичок у повсякденному житті, науці чи іш виробництві, у сфері всіх соціальних інститутів.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)