Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гуртова торгівля<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   65.42(4УКР)-2
   Д 18


    Данильченко, В. О. (Таврійський національний університет ім. В.І.Вернадського; м.Симферополь; Автономна Республіка Крим; Україна).
    Вплив зовнішніх і внутрішніх чинників на ефективність фінансово-економічної діяльності підприємств гуртової торгівлі : [Економіка та управління підприємствами] / В. О. Данильченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 1. - С. 133-143 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42(4УКР)-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли, 2006-2009 гг.

   Економіка торгівлі, 2006-2009 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
гуртова торгівля -- оптовая торговля -- підприємства гуртової торгівлі -- предприятия оптовой торговли -- зовнішні чинники -- внешние факторы -- внутренние факторы -- внутрішні чинники -- макроэкономические показатели -- макроекономічні показники -- оптовый товарооборот -- гуртовий товарооборот -- финансово-экономическая деятельность -- фінансово-економічна діяльність -- эффективность оптовой торговли -- ефективність гуртової торгівлі
Анотація: Розглянуто науково обгрунтовану класіфікацію сучасних зовнішніх і внутрішніх чинників, а також динаміку макроєкономічних показників розвитку України протягом 2006-2010 рр., що дозволило визначити позитивний і негативний вплив зовнішніх та внутрішніх чинників на ефективність фінансово-економічної діяльності підприємств гуртової торгівлі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Бегларашвілі, Оксана (кандидат економічних наук; старший викладач Київського національного торговельно-економічного університету).
    Оцінка рівня взаємодії оптових торговельних підприємств з учасниками каналу розподілу / О. П. Бегларашвілі // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 7/8. - С. 90-93 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(4УКР)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика внутренней торговли

   Економіка внутрішньої торгівлі

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
межфирменные взаимодействия -- міжфірмові взаємодії -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг -- мебельная промышленность -- меблева промисловість -- ринок меблів -- рынок мебели -- оптовые торговые предприятия -- оптові торговельні підприємства -- партнерские взаимоотношения -- партнерські взаємовідносини -- предпринимательство -- підприємництво -- распределительные рыночные каналы -- розподільчі ринкові канали -- экономическая эффективность предприятий -- економічна ефективність підприємств
Анотація: Подано оцінку рівня взаємодії оптових торговельних підприємств з учасниками каналу розподілу. Виявлено рівень розвитку маркетингу партнерських взаємовідносин оптових підприємств меблевої галузі в Україні, визначено основні фактори, що впливають на їхню ефективність, а також оцінено їхній взаємозв'язок і вплив одне на одне.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

3.


    Вороненко, О. В. (старший викладач Національного університету ДПС України).
    Зарубіжний досвід функціонування оптового ринку сільськогосподарської продукції / О. В. Вороненко // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 9. - С. 137-141. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.422.5(0)в7-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Торговля отдельными видами товаров

   Торгівля окремими видами товарів

   Бельгия
    Бельгія

    Испания

    Іспанія

    Италия

    Італія

    Польша

    Польща

    Россия

    Росія

    США

    Франция

    Франція

    Япония

    Японія

Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкуренция -- внутрішньогалузева конкуренція -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- комплексные услуги -- комплексні послуги -- мелкооптовые продажи -- дрібногуртові продажі -- национальные экономики -- національні економіки -- оптовые рынки сельскохозяйственной продукции -- оптові ринки сільськогосподарської продукції -- продовольственные рынки -- продовольчі ринки -- региональные аграрно-маркетинговые центры -- регіональні аграрно-маркетингові центри -- сельскохозяйственная продукция -- сільськогосподарська продукція
Анотація: Вивчено досвід розвинених країн світу при формуванні оптових ринків сільськогосподарської продукції та визначенню можливостей його застосування з урахуванням умов національної економіки. Ринок повинен стати регіональним аграрно-маркетинговим центром, головною метою якого є формування ефективного, прозорого механізму оптового й дрібнооптового продажу сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки товаровиробниками всіх форм власності, надання комплексних послуг і створення сприятливих умов для продавців і покупців, впровадження передового досвіду європейських технологій і стандартів організації оптової торгівлі.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Об оптовых рынках, закон Японии 1971 г. \о произв.\; Программа создания оптовых рынков и торговых бирж, программа Минсельхозпрома Польши 1994 г. \о произв.\; Ронжи, французский оптовый продовольственнй рынок \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)