Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=гуртова торгівля<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
65.42(4УКР)-2
Д 18
Данильченко, В. О.
(Таврійський національний університет ім. В.І.Вернадського; м.Симферополь; Автономна Республіка Крим; Україна).
Вплив зовнішніх і внутрішніх чинників на ефективність фінансово-економічної діяльності підприємств гуртової торгівлі : [Економіка та управління підприємствами] / В. О. Данильченко> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 1
. - С. 133-143 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.42(4УКР)-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика торговли, 2006-2009 гг.
Економіка торгівлі, 2006-2009 рр.
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
гуртова
торгівля
--
оптовая торговля
--
підприємства гуртової торгівлі
--
предприятия оптовой торговли
--
зовнішні чинники
--
внешние факторы
--
внутренние факторы
--
внутрішні чинники
--
макроэкономические показатели
--
макроекономічні показники
--
оптовый товарооборот
--
гуртовий товарооборот
--
финансово-экономическая деятельность
--
фінансово-економічна діяльність
--
эффективность оптовой торговли
--
ефективність гуртової торгівлі
Анотація:
Розглянуто науково обгрунтовану класіфікацію сучасних зовнішніх і внутрішніх чинників, а також динаміку макроєкономічних показників розвитку України протягом 2006-2010 рр., що дозволило визначити позитивний і негативний вплив зовнішніх та внутрішніх чинників на ефективність фінансово-економічної діяльності підприємств гуртової торгівлі.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
2.
Бегларашвілі, Оксана
(кандидат економічних наук; старший викладач Київського національного торговельно-економічного університету).
Оцінка рівня взаємодії оптових торговельних підприємств з учасниками каналу розподілу / О. П. Бегларашвілі> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. -
№ 7/8
. - С. 90-93 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422.5(4УКР)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика внутренней торговли
Економіка внутрішньої торгівлі
Украина
Україна
Кл.слова (ненормовані):
межфирменные взаимодействия
--
міжфірмові взаємодії
--
оптовая торговля
--
гуртова
торгівля
--
маркетинг
--
мебельная промышленность
--
меблева промисловість
--
ринок меблів
--
рынок мебели
--
оптовые торговые предприятия
--
оптові торговельні підприємства
--
партнерские взаимоотношения
--
партнерські взаємовідносини
--
предпринимательство
--
підприємництво
--
распределительные рыночные каналы
--
розподільчі ринкові канали
--
экономическая эффективность предприятий
--
економічна ефективність підприємств
Анотація:
Подано оцінку рівня взаємодії оптових торговельних підприємств з учасниками каналу розподілу. Виявлено рівень розвитку маркетингу партнерських взаємовідносин оптових підприємств меблевої галузі в Україні, визначено основні фактори, що впливають на їхню ефективність, а також оцінено їхній взаємозв'язок і вплив одне на одне.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
3.
Вороненко, О. В.
(старший викладач Національного університету ДПС України).
Зарубіжний досвід функціонування оптового ринку сільськогосподарської продукції / О. В. Вороненко> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. -
№ 9
. - С. 137-141. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.422.5(0)в7-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля
окремими видами товарів
Бельгия
Бельгія
Испания
Іспанія
Италия
Італія
Польша
Польща
Россия
Росія
США
Франция
Франція
Япония
Японія
Кл.слова (ненормовані):
внутриотраслевая конкуренция
--
внутрішньогалузева конкуренція
--
оптовая торговля
--
гуртова
торгівля
--
зарубежный опыт
--
зарубіжний досвід
--
комплексные услуги
--
комплексні послуги
--
мелкооптовые продажи
--
дрібногуртові продажі
--
национальные экономики
--
національні економіки
--
оптовые рынки сельскохозяйственной продукции
--
оптові ринки сільськогосподарської продукції
--
продовольственные рынки
--
продовольчі ринки
--
региональные аграрно-маркетинговые центры
--
регіональні аграрно-маркетингові центри
--
сельскохозяйственная продукция
--
сільськогосподарська продукція
Анотація:
Вивчено досвід розвинених країн світу при формуванні оптових ринків сільськогосподарської продукції та визначенню можливостей його застосування з урахуванням умов національної економіки. Ринок повинен стати регіональним аграрно-маркетинговим центром, головною метою якого є формування ефективного, прозорого механізму оптового й дрібнооптового продажу сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки товаровиробниками всіх форм власності, надання комплексних послуг і створення сприятливих умов для продавців і покупців, впровадження передового досвіду європейських технологій і стандартів організації оптової торгівлі.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Об оптовых рынках, закон Японии 1971 г. \о произв.\; Программа создания оптовых рынков и торговых бирж, программа Минсельхозпрома Польши 1994 г. \о произв.\; Ронжи, французский оптовый продовольственнй рынок \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)